Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #461
    Yunus_Efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    Kocaeli\gölcük
    Motosikleti
    AS 200 GY-2
    Herkez nerede ?
    [CENTER]aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna[/CENTER]:queen:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    Yunus_Efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    Kocaeli\gölcük
    Motosikleti
    AS 200 GY-2
    [CENTER]aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna[/CENTER]:queen:

  3. #463

    Üyelik
    24 Ekim 2006

    ????

    motorlara zam mı geldi acaba bilgisi olan vamıııı

    400- 500 ytl zam gelmiş diye duydum


  4. #464
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2

  5. #465
    Yunus_Efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    Kocaeli\gölcük
    Motosikleti
    AS 200 GY-2
    Road Hoşgeldin aramıza
    bu arada nereden katılıyorsun ?
    [CENTER]aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna[/CENTER]:queen:

  6. #466
    Yunus_Efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    Kocaeli\gölcük
    Motosikleti
    AS 200 GY-2
    Baycode selamlar az evvel sahibinden.com da motorunun ilanını gördüm
    eger bir sakıncası yoksa satma sebebini öğrene bilirmiyiz?
    açıkcası ben bu motoru sen ve bu forumdaki arkadaşlardan görerek aldım ve gercekten çok memnunum (servis hariç ama çokşükür bu zamana kadar sadece bakımlar için gittim yolda bırakmadı ve üzmedi beni)
    [CENTER]aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna[/CENTER]:queen:

  7. #467

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Motorlarımız bizi üzmedi ama Sevgili Baycode eğer motorunu satarsa o zaman biz üzülürüz. Çünkü bu topikte pekçok seveni var. Kendisinden soracağımız öğreneceğimiz çok şey olduğuna inanıyorum ben. Eğer satıyorsa da inşallah daha büyüğünü almak içindir. Üstelik yaz geldi ve ben haftasonu yaklaşık 200 km yol yaptım. Artık gezi yazılarımızın birbir sıralanmaya başlayacağı bir dönem ve üstelik en güzelleri Baycode'den geliyordu. Ailevi nedenlerdense diyebileceğimiz birşey yok.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  8. #468

    Üyelik
    15 Mart 2007
    Şehir
    karabük
    Motosikleti
    as200gy2
    Herkese merhaba...
    aslında uzun zamandır bu forumu takip ediyordum. En sonunda katılma zamanım geldi. geçtiğimiz cumadan beri bir motorum var. Gerçi üstünde durmakta epey zorlanıyorum ama onuda yavaş yavaş çözeriz herhalde. Söylememe gerek yok ama motorum as200gy-2. İkinci el aldım henüz 475 km deydi. şu anda 650 km de pek sorun çıkartmadı sadece sabahları el marşıyla çalıştıramıyorum ama ayak marşıyla hemen alıyor. sanırım aküyü değiştirmem gerekecek. en kısa zamanda fotoğraflarla görüşmek üzere...

  9. #469

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    moto-zeta 125 satabilirsem ..........
    arkadaşlar öncelikle bu topiğe emek verenlere saygılar
    baştan sona hepsini okudum.ben hep kararsız kaldım bu motoru almakta(problemlerinden dolayı)yolda kalmak istememden aslında bu aralar almayı düşünüyorum ama asya motor sitesinden fiyatına ulaşamıyorum. yanlııızz en önemli konu nakit paramın olmayışı.
    Pek araştırma fırsatım olmadı ama Anadolu Cetelem diye bi kuruluş var ve kredi imkanı varmış(senetsiz,kefilsiz sadece n.cüzdanı bilgileriyle). İçinizde Anadolu cetelem ile motorunu almış olan varmı?
    Şimdiden bana yardımcı olan herkese teşekkürler.
    Bende bir an önce karakaçanıma kavuşmak istiyorum

  10. #470
    heyferhatbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    Bucak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 (2006)
    benim arkadaş var asya bayii bundan kullanıyo. çin katagosinde en iyisi diyebiliriz...
    [CENTER][B]YoLLarda BuLurum Seni...[/B][/CENTER]

  11. #471

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    4 gün önce sordum fiyatını. Peşin fiyatı 3.450 YTL dediler. Zaten daha önce ki yazdıklarımızı okursanız bu motorun piyasaya ederinin çok altında fiyatla sürüldüğünü söylemiştim. Ben geçtiğimiz haziran ayında 2.650 YTL vererek almıştım. O zamanlar özellikle bu motorun çok zamlanacağını belirtmiştim. Çünkü Asya Firması ilk etapta o hayrete düşürücü ÖTV zammını yansıtmamıştı. O fark yeni dönemde yansıtılacak demiştim. Üstüne birde üreticiyi koruma adı altında teminat parasıda eklenince motor resmen tavan yaptı. Eğer elindeki stoğu tüketmeye çalışan bir Asya Bayisi bulabilirseniz eski fiyattan almak mümkün olur ama çok zor diye düşünüyorum.

    Motoru anlatmaya gerek yok. Ben nerdeyse 6.000 km dedim henüz yolda kalmadım. Her şartta beni yolda bırakmadı. gayet menmunum. Geçtiğimiz hafta sonu egzosa 4 delik açtırdım. Motor oldukça rahatladı diyebilirim. Seside artmakla birlikte biraz daha toklaştı. Ara hızlanmalarda gayet güzel bir ses eşliğinde motor daha canlı devirleniyor. Üzerinde hala orjinal bujisi var. Birtek ampul değiştirdim. O da uzun devresi patladığı için. Ben motoru sıkıştırıyorum çoğu zaman. Kalite olarak yüzünüzü kesinlikle karartmayacak bir model.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  12. #472

    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    moto-zeta 125 satabilirsem ..........
    teşekkürler motobey. elinde kalmış bi bayii araştırayım barii!!!

  13. #473

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Sevgili Brak,

    Rica ederim. Ayrıca yapabilirsen git banka kredisi al. Anadolu Cetelem'de aslı astarını geçiyor. Çok fazla geri ödeme yapıyorsun. Yazıktır parana. O arada ki farka kendine motorla ilgili birşeyler alırsın.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  14. #474
    konka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Motosikleti
    as 200 gy 2
    arkadaşlar herkese merhaba uzun zamandır işlerimden dolayı uzun zamandır yazamıyordum bende motorumun çamurlugunu degiştirdim şu an daha yakışıklı oldu ramzey çamurlugu taktım bursada bulamadım ankaradan 50 ytl ye oldım boyatım ve kendim taktım

  15. #475
    Yunus_Efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    Kocaeli\gölcük
    Motosikleti
    AS 200 GY-2

    karakaçan ve izmit manzarası

    son olarak çalışma mahallim (her nekadar inadına iki teker desek te sonuç itibari ile denizciyiz)
    (masa üzerindeki harita batı karadeniz haritası Hereke Odessa arası line sefer yaparken gece köprü üstü harita masası )
    [CENTER]aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna[/CENTER]:queen:

  16. #476

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Merhabalar bu topicteki mesajları sanırım 1 ay öncesinden okumuştum. O zamanlar asya 200 gy için karar vermeye çalışıyordum. 2. el denk geldi buradaki mesajlarında okuduktan sonra almaya karar verdim. 2 gün önce motoru aldım. Artık benimde enduro-cross kırması bir çinlim var Hemen bilgi vereyim alım koşulları ile ilgili belki merak edenler vardır.
    Motoru 1650YTL'ye aldım. 200 YTL noterde alim satim masrafları tuttu. Daha sonra ruhsatıda üstüme alıcam o da 100YTL tutar diyorlar. Alet 2006 haziran trafiğe çıkışlı ve 1200kmde. Oldukça temiz kullanılmış.
    Resimleri hsonu gonderirim burayada, motor üstünde km yapmak çok keyifli birşey, toprak zeminde gitmekten de ayrıca haz alıyorum. Zaten malum yollarımızın düzgünlüğü ve dağ taş bayır için bana en uygun tarzın bu olacağını düşündüüm için bu tarzı seçtim. Boyum 188 kilom 81 alet altımda ufak durmuyor...

  17. #477

    Üyelik
    04 Nisan 2007
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    vardı ama yeniden olacak

    Merhaba arkadaşlar

    Ben onur bursada yaşıyorum ve burayı yeni buldum asya motor hakkındaki yorumları araştırırken ben yaklaşık 4 ay önce sahibi olduğum 125cc hyundai cross makinemi 750 ytl ye sattım nedenine gelince eskittim makineyi üzerinde biraz oynama yaparak amorsitörlerin yüksekliğini artırdım ve extream olaylara girdim ordan burdan uçtum 4 zamanlı olmasına rağmen yinede bana gerekn performansı verdi takii kaynak yerlerinden çatlayana kadar ve şimdi kendime asya almayı düşünüyorum gerek sıfır gerek ikinci el çünkü güzel bir motor geçen hafta istanbul fuar a gitmeden önce arkadaşımın asya cross u ile otomabanda baya bi asıldım birazda boş bir yolda teker felan olaylarına girdim gerçekten torklu bir makinemiş kim nederse desin tam bir makine şimdi eyer bu makineden alırsam elimde iki adet profosyonel mx kavalları var gazlı bunları bu moturun orjinalleri ile değiştireceğim ve ön yelkene gelince onada yamaha XT125 çamurluğu buldum çok güzel olacak gibi görünüyor daha sonrada biraz eksoz sisteminde ex-up takabilirsem çok daha iyi bir performans alabileceğime inanıyorum neyse konuyu dağıtmayım bugun işte tüm günümü bu form a harcadım gördüğüm kadarı ile bursa servisinden memnun değiliz benim arkadaşlarımın bir motosiklet servisi var motorlarındaki istedikleri onarımı garantili bir şekilde yapacaklarından emini sadece faydası olsun die yazıyorum bunları
    2. olarak bursada asyasını satmak isteyen arkadaşlarla temasa geçmek isterim herkese iyi akşamlar sizlerne buluştuğum için şimdiden memnun oldum kendinize iyi bakın dikkatli sürüşler


    GRAVITY ? NEVER HEARD OF İT --

  18. #478

    Üyelik
    14 Nisan 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AS 200 GY 2

    eskı bır motorcunun gozlemlerı

    mrb selam herkese

    yenı uye oldum fakat uzun zamandır forumları takıp edıyorum yaklasık 5-6 aydır. arkadaslar sonunda bende bu motordan dayanamadım 2. el aldım. fakat ne yalan soyleyeyım bıraz hayal kırıklıgına ugradım. daha once mz-251 - 93 model motosıkleım vardı. ve onunla kıyasllanamayacak kadar guc ve hız olarak zayıf oldugunu gordum. yaklasık 10 yıl kullandım ve turkıyenın bırtek dogusu ve guney dogusuna gıtmedım dıyebılırım. ve bırkez olsun yolda da bırakmadı benı. 2003 te sattım ve 4 yıl aradan sonra tekrar dayanamayıp motosıklet almaya karar verdım. bu formu buldum ve uzun sure takıp ettım forumu. sonundada almaya karar verdım. bıraz uzun uzun yazıyorum ama bırıkımlerım oldugu ıcın sızıde sıkmak ıstemıyorum. ozur dılerım sıkıyorsamda. devam edeyım. motoru ocak ayı basında 2007 tekırdagdan bır arkadastan alarak ıstanbula getırdım. ve ılk uzun yol mesafesınıde bu sekılde yapmıs oldum. sabah cuma gunu tekırdagda motoru alımsatım derken aksam 4 sularında yola cıktım. ılk gordugum hayal kırıklıgı surat hız. ıbre 100 gosterıyo fakat ınanın yaptıgım hız 80 den yukarı degıldır. ve yola devam ettıkce 13 -14 beygırlık motorun gucunu gorunce de bır baska hayal kırıklıgı yasadım. duz yolda gıderken hafıf bı meyılle yol yukselmeye basladıgında motorun hızı 110 gosterıyo ( 90 dır en fazla ) devırı dusuyor ve hızınız bekelemedıgınız bır sekılde yavaslıyo. ve daha sonra ıstanbul yoluna cıktıgımda ıbre 130 gosterıyo bazen 135 ama emın olun yıne gercek hızınız 100-110 gecmez. bunları nerden bılıyorsun dersenız 10 yıllık tecrubeme bakarak dıyorum. mz 251- 21 bg guc uretıyordu ve hıc motorda sıkısma yok ve rampalarda bıle hızdan dusme nerdeyse olmuyordu hele tatlı bı egımde tırmanmaları soylememe bıle gerek yok.ve hızıda 135 km cıkıyordu. gercek bızzat arabaylada test ettım. 100 km gıderken motor uzerındekı ruzgarın sesı kaska oyle vuruyorkı artık sadece ruzgar sesını duyuyorsunuz hele 120-130 km de motorun sadece asfaltta akıp gıttıgını hıssedıyosun. bunca tecrubeden sonra gercek bı hayal kırıklıgına ugrattı benı. ama motorun gorunusu dızaynı gercekten cok guzel ama surus keyfı ve surat malesef okadar etkıleyıcı degıl.

    ve sımdı ıse aksılıklerı soyleyeyım. motoru aldıgımın 2. gunu aparmanımızın bahcesınden hızrsızlar motora goz koymuslar ve calıstırıp goturebılmek ıcın kabloları kesmısler gostergelerı kırmıslar ve dıreksıyon kılıtı kırılmıs. ancak bugun servıse goturebıldım. malum kıs oldugu ıcın havalar soguktu ve guvenlı bı sıtenın bahcesıne cekerek havaların ısınmasını beklemek zorunda kaldım. bakalım motorumun ne kadar masrafı cıkıcak. bu arada moturu teslım ederken servıse motorumda ıstedıgım bırkac degısıklıgı not ettırdım bakalım yapılırsa nasıl olur bılemıyorum. begenırsem bır muddet kullanmayı dusnuyorum. bunlarıda sıze yazarak paylasayım.

    1- gostergelerı devır saatı olan bı gostergeyle degıtırmek. ustam once olmaz dedı fakat bılgım dahılınde bu motorların bırcok modelde de kullanıldıgını soyleyerek devır saatının mutlaka motorda yerının olması gerektıgı ve buradan baglantı yapılbılecegı. sonra olabılecegını soyledı ve uygun bır devır saatlı gostregeyle degıstırerek bukadar kotu gostergelerden umarım kurtulurum. bu arada hız olayını ustama da danıstım ve benı dogruladı haberınız olsun motorun en fazla yaptıgı hızın 100 110 km oldugunu. gostergenın hatalı gosterdıgını 130-135 gosterdıgınde bu hızın 110 km hıza ancak cıktıgını belırttı...buda km nın 20-25 km hatalı gosterdıgıdır arkadaslar....

    2- camurlugun cok cırkın oldugu konusu bununda tekerlege yakın nerdeyse sıfır olan camurlukla degıse bılecegı konusu malesef bunun olmayacagını soyledı bunu bılıyordum fakat bı cozum olabılır mı bulamadık. cunku amortısorler mz gore ters esneyen kısım tekere baglanan bolgede buda camurlugu sıfırlamayı ımkansız kılıyor bmw motorlardakı gıbı yada turınklerdekı gıbı bı camurluk takamayacagımız anlamına gelıyor sanırım. cozumu olan varsa bılgılerını beklıyorum bu konuda...

    3-on far lambasının orjınalı 30-35 w bu ampulude 50-55 w ıle degıtırıyoruz. gece surusu tehlıkelı ve zayıf bı gorus sunuyor eskı ampul haberınız olsun. bırde uzun far yukseklık ayarı gecenın karanlıgında gokyuzunu anyayı konyayı gosterıyo hıc yolu gormek gıbı bı alakası yoktu bunuda ayarlatıyoruz. uzagı gosterır bı pozısyona getırılecek.

    4-endurolardakı gıbı bı ruzgarlık cam takmak ıstedım ama buna uyabılecek bı cam varmı sızlere danısmak ıstıyorum. bazı arkadaslarımızın moturunda bunu gordum resımlerden. ıyı guzel yapılırsa fena olmayacak gıbı. tabı yenı gostergelerım guzel olursa vede farın orjınal ruzgarlıgının arkası bombos gorunmesı cok cırkın umarım bu gostergelerlede cozulur kapanır ve dolu bır goruntu olur....

    5- gelelım hızı artırmak ıcın 5. zıncır dıslısının degıstırılmesıne bunu bu forumda okumustum ve bırde aynısından olan motorcu bır arkadasta tesadufen ogrendım. ustama bunuda sordum oldugunu fakat zıncırın saseye surterek ses cıkardıgını sankı buyuzdende tavsıye etmedıgını hıssettım. onu zaman bırakıp eger motordan zevk alırsam satmassam tekrar dusunecegımı soyledım. bu konudada tavsıyelerınızı beklıyorum... zıncır gercekten saseye surtuyo mu surterse bu bır asınmanın zıncır ve sasede tehlıkelı bı durum yaratacagı anlamına gelır... yorum ve tecrubelerınız beklıyorum...

    6-en onemlıseylerden bırıde yakıt konusu arkadaslar. bu motor son hızda gıderken ınanılmaz cok yakıyor. tekırdagdan ıstanbula 2 depo benzınle geldım. yanı 8x2=16 lt deyın kı 1-2 lt deponda kalmıstır. en fazla 1 lt emın olun kalmıstır. cunkı geldıgımın ertesı gunu yolda kaldım benzınım bıtmıs motorlu kurye arkadas sagolsun hemen durdu ve baktık kı benzın bıtmıs. yanı tekırdag -ıstanbul yaklasık 200 km ve geldıgım hız tabıkı sahte gostergeye gore 120-130 (gercekte 100-110) buda yaklasık 100 km de 7-7.5 lt demek tır. sızın buradakı yakıt tuketımlerınıze sasırdım. ınanın. bakalım tamırden cıktıktan sonra yenıden ve dıkkatlıce yakıt testını yapacagım. bu arada son surata cıktıgında ınanılmaz motor sarsıntısı var ve aynalardan tıtresımden gerıyı gormek cok zor oluyor.

    7- on frenın zayıf oldugunu ve cok guclu bır sekılde sıkmam gerektıgını soyledım ustama bu bana gore normal dııl. Surus guvenlıgını tehtıt edıyor. Ayak frenı ıse ayak tabanıma dokundugu ve ayak ucumun sureklı havada tutmam gerekmesı benı uzun yolda sıkıntıya dusurdu. Bunuda asagı cekerek halledecegız ustama belırttım. Vıtes kolu cok kotu yapılmıs. Neysekı ılk sahıbı lastık takmıs ustune bu cozum ıyı olmus yoksa ayakkabıların vay halıne….

    arkadaslar bıraz uzun yazdım ama kusuruma bakmayın tum yasadıgım tecrubelerı sızlerle paylasmak ıstedım. fıkırlerınızı ve yardımlarınız beklıyorum.

    eskı bı motorcu olarak. motor gercekten gorunus olarak cok guzel cazıbelı. herseye ragmen fazla bı beklentısı olmayan arakdaslar ıcın fıyatına oranla tavsıye edebılecegım bır motor. ama guc ve performan arayan arkadaslara bg gucu yuksek olan buda yaklasık en az 20-25 bg motor olmasını tavsıye edıyorum...

    yazım hataları ıcın ozur dılıyorum... bıraz acele yazdım....

    herkese sevgıler.... hosca ve su onumuzdekı bahar ve yazda 2 tekerle kazasız belasız keyıflı gunler dılkıyorum.....

  19. #479
    cardoso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    kanuni caracal 200
    Alıntı uzunbay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb selam herkese

    yenı uye oldum fakat uzun zamandır forumları takıp edıyorum yaklasık 5-6 aydır. arkadaslar sonunda bende bu motordan dayanamadım 2. el aldım. fakat ne yalan soyleyeyım bıraz hayal kırıklıgına ugradım. daha once mz-251 - 93 model motosıkleım vardı. ve onunla kıyasllanamayacak kadar guc ve hız olarak zayıf oldugunu gordum. yaklasık 10 yıl kullandım ve turkıyenın bırtek dogusu ve guney dogusuna gıtmedım dıyebılırım. ve bırkez olsun yolda da bırakmadı benı. 2003 te sattım ve 4 yıl aradan sonra tekrar dayanamayıp motosıklet almaya karar verdım. bu formu buldum ve uzun sure takıp ettım forumu. sonundada almaya karar verdım. bıraz uzun uzun yazıyorum ama bırıkımlerım oldugu ıcın sızıde sıkmak ıstemıyorum. ozur dılerım sıkıyorsamda. devam edeyım. motoru ocak ayı basında 2007 tekırdagdan bır arkadastan alarak ıstanbula getırdım. ve ılk uzun yol mesafesınıde bu sekılde yapmıs oldum. sabah cuma gunu tekırdagda motoru alımsatım derken aksam 4 sularında yola cıktım. ılk gordugum hayal kırıklıgı surat hız. ıbre 100 gosterıyo fakat ınanın yaptıgım hız 80 den yukarı degıldır. ve yola devam ettıkce 13 -14 beygırlık motorun gucunu gorunce de bır baska hayal kırıklıgı yasadım. duz yolda gıderken hafıf bı meyılle yol yukselmeye basladıgında motorun hızı 110 gosterıyo ( 90 dır en fazla ) devırı dusuyor ve hızınız bekelemedıgınız bır sekılde yavaslıyo. ve daha sonra ıstanbul yoluna cıktıgımda ıbre 130 gosterıyo bazen 135 ama emın olun yıne gercek hızınız 100-110 gecmez. bunları nerden bılıyorsun dersenız 10 yıllık tecrubeme bakarak dıyorum. mz 251- 21 bg guc uretıyordu ve hıc motorda sıkısma yok ve rampalarda bıle hızdan dusme nerdeyse olmuyordu hele tatlı bı egımde tırmanmaları soylememe bıle gerek yok.ve hızıda 135 km cıkıyordu. gercek bızzat arabaylada test ettım. 100 km gıderken motor uzerındekı ruzgarın sesı kaska oyle vuruyorkı artık sadece ruzgar sesını duyuyorsunuz hele 120-130 km de motorun sadece asfaltta akıp gıttıgını hıssedıyosun. bunca tecrubeden sonra gercek bı hayal kırıklıgına ugrattı benı. ama motorun gorunusu dızaynı gercekten cok guzel ama surus keyfı ve surat malesef okadar etkıleyıcı degıl.

    ve sımdı ıse aksılıklerı soyleyeyım. motoru aldıgımın 2. gunu aparmanımızın bahcesınden hızrsızlar motora goz koymuslar ve calıstırıp goturebılmek ıcın kabloları kesmısler gostergelerı kırmıslar ve dıreksıyon kılıtı kırılmıs. ancak bugun servıse goturebıldım. malum kıs oldugu ıcın havalar soguktu ve guvenlı bı sıtenın bahcesıne cekerek havaların ısınmasını beklemek zorunda kaldım. bakalım motorumun ne kadar masrafı cıkıcak. bu arada moturu teslım ederken servıse motorumda ıstedıgım bırkac degısıklıgı not ettırdım bakalım yapılırsa nasıl olur bılemıyorum. begenırsem bır muddet kullanmayı dusnuyorum. bunlarıda sıze yazarak paylasayım.

    1- gostergelerı devır saatı olan bı gostergeyle degıtırmek. ustam once olmaz dedı fakat bılgım dahılınde bu motorların bırcok modelde de kullanıldıgını soyleyerek devır saatının mutlaka motorda yerının olması gerektıgı ve buradan baglantı yapılbılecegı. sonra olabılecegını soyledı ve uygun bır devır saatlı gostregeyle degıstırerek bukadar kotu gostergelerden umarım kurtulurum. bu arada hız olayını ustama da danıstım ve benı dogruladı haberınız olsun motorun en fazla yaptıgı hızın 100 110 km oldugunu. gostergenın hatalı gosterdıgını 130-135 gosterdıgınde bu hızın 110 km hıza ancak cıktıgını belırttı...buda km nın 20-25 km hatalı gosterdıgıdır arkadaslar....

    2- camurlugun cok cırkın oldugu konusu bununda tekerlege yakın nerdeyse sıfır olan camurlukla degıse bılecegı konusu malesef bunun olmayacagını soyledı bunu bılıyordum fakat bı cozum olabılır mı bulamadık. cunku amortısorler mz gore ters esneyen kısım tekere baglanan bolgede buda camurlugu sıfırlamayı ımkansız kılıyor bmw motorlardakı gıbı yada turınklerdekı gıbı bı camurluk takamayacagımız anlamına gelıyor sanırım. cozumu olan varsa bılgılerını beklıyorum bu konuda...

    3-on far lambasının orjınalı 30-35 w bu ampulude 50-55 w ıle degıtırıyoruz. gece surusu tehlıkelı ve zayıf bı gorus sunuyor eskı ampul haberınız olsun. bırde uzun far yukseklık ayarı gecenın karanlıgında gokyuzunu anyayı konyayı gosterıyo hıc yolu gormek gıbı bı alakası yoktu bunuda ayarlatıyoruz. uzagı gosterır bı pozısyona getırılecek.

    4-endurolardakı gıbı bı ruzgarlık cam takmak ıstedım ama buna uyabılecek bı cam varmı sızlere danısmak ıstıyorum. bazı arkadaslarımızın moturunda bunu gordum resımlerden. ıyı guzel yapılırsa fena olmayacak gıbı. tabı yenı gostergelerım guzel olursa vede farın orjınal ruzgarlıgının arkası bombos gorunmesı cok cırkın umarım bu gostergelerlede cozulur kapanır ve dolu bır goruntu olur....

    5- gelelım hızı artırmak ıcın 5. zıncır dıslısının degıstırılmesıne bunu bu forumda okumustum ve bırde aynısından olan motorcu bır arkadasta tesadufen ogrendım. ustama bunuda sordum oldugunu fakat zıncırın saseye surterek ses cıkardıgını sankı buyuzdende tavsıye etmedıgını hıssettım. onu zaman bırakıp eger motordan zevk alırsam satmassam tekrar dusunecegımı soyledım. bu konudada tavsıyelerınızı beklıyorum... zıncır gercekten saseye surtuyo mu surterse bu bır asınmanın zıncır ve sasede tehlıkelı bı durum yaratacagı anlamına gelır... yorum ve tecrubelerınız beklıyorum...

    6-en onemlıseylerden bırıde yakıt konusu arkadaslar. bu motor son hızda gıderken ınanılmaz cok yakıyor. tekırdagdan ıstanbula 2 depo benzınle geldım. yanı 8x2=16 lt deyın kı 1-2 lt deponda kalmıstır. en fazla 1 lt emın olun kalmıstır. cunkı geldıgımın ertesı gunu yolda kaldım benzınım bıtmıs motorlu kurye arkadas sagolsun hemen durdu ve baktık kı benzın bıtmıs. yanı tekırdag -ıstanbul yaklasık 200 km ve geldıgım hız tabıkı sahte gostergeye gore 120-130 (gercekte 100-110) buda yaklasık 100 km de 7-7.5 lt demek tır. sızın buradakı yakıt tuketımlerınıze sasırdım. ınanın. bakalım tamırden cıktıktan sonra yenıden ve dıkkatlıce yakıt testını yapacagım. bu arada son surata cıktıgında ınanılmaz motor sarsıntısı var ve aynalardan tıtresımden gerıyı gormek cok zor oluyor.

    7- on frenın zayıf oldugunu ve cok guclu bır sekılde sıkmam gerektıgını soyledım ustama bu bana gore normal dııl. Surus guvenlıgını tehtıt edıyor. Ayak frenı ıse ayak tabanıma dokundugu ve ayak ucumun sureklı havada tutmam gerekmesı benı uzun yolda sıkıntıya dusurdu. Bunuda asagı cekerek halledecegız ustama belırttım. Vıtes kolu cok kotu yapılmıs. Neysekı ılk sahıbı lastık takmıs ustune bu cozum ıyı olmus yoksa ayakkabıların vay halıne….

    arkadaslar bıraz uzun yazdım ama kusuruma bakmayın tum yasadıgım tecrubelerı sızlerle paylasmak ıstedım. fıkırlerınızı ve yardımlarınız beklıyorum.

    eskı bı motorcu olarak. motor gercekten gorunus olarak cok guzel cazıbelı. herseye ragmen fazla bı beklentısı olmayan arakdaslar ıcın fıyatına oranla tavsıye edebılecegım bır motor. ama guc ve performan arayan arkadaslara bg gucu yuksek olan buda yaklasık en az 20-25 bg motor olmasını tavsıye edıyorum...

    yazım hataları ıcın ozur dılıyorum... bıraz acele yazdım....

    herkese sevgıler.... hosca ve su onumuzdekı bahar ve yazda 2 tekerle kazasız belasız keyıflı gunler dılkıyorum.....
    hocam yazın süper olmus eline sağlık
    tşkler
    Her Ne Kadar Sosyetik Olmasakta Her Genc Kizda Resmimiz Her Yerde Izimiz Vardir Cunku Biz DENİZLİLİYİZ (DENİZLİ MT)

  20. #480

    Üyelik
    15 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    as gy200
    bu motor benım son aşkım dersem yalan olmaz üsküdar bayisinde almıştım bana bu motor hakkında cok bilgi verdı.bu motor kendımde kullanıyorum size tek tavsiyem fiyatına gore cok ii alan bır kaç kişiyle şansa tanıştım ozellıkle fuarda şu fark ettım.bu motoru alan daha kotu konuşana ras gelmedım. bazı parcalarını yamaha oldugu dogrumu diyen olursa şimdi cvp verecegım dogru bazı parcaları yamahadan alınmış bende ilk sefer inanmadım.yıldız ticaret (yamaha bayisi) var orya zinciri için gitmiştim orda soyledıler.rampada dik rampada cok ii kendıne üst modellere bile kafa tutum gecer ben yaptım:D
    elini tıtremeden alın derım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler