Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Sevgili arkadaşlar. Geciktiğim ve takip edemediğim için hepinizden özür dileyerek mutlu bir haberi duyurmak istiyorum. Eşim hamile ve ikiz görünüyor. Temmuz ayında kısmetse doğum. Bana kutlama mesajı atmak isteyenlerden ricam, lütfen özel mesaj butonunu kullansınlar, buraya yazmasınlar. Zira konu dışı bir durum olduğundan sayfamızı kalabalık etmek istemem. Temmuzdan sonra motor hayatım bir süreliğine askıya alınacak gibi. Hepinizi çok seviyorum, görüşmek üzere.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Reklamlar
-
Arkadaşlar.takribi 25 gündür tek mesaj yazamadım okuyamadım da.kayınpederin kalp ameliyatı vede ameliyat aşamaları beni bayagı oyaladı.bayramı hastane hastahane gezerek geçirdim. 19.01.2007 dede bir erkek çocuk bekliyoruz. yani herşey üst üste geldi.bu akşam kendimce birçok mesaj okurum derken aksine hayal kırıklıgına ugradım Bu topiğe ne olmuş? hakkaten kış aramıza girmiş.hadiyin arkadaşlar NERDE HAREKET ORADA BEREKET..Sevgili baycode allah analı babalı büyütsün.rabbim bize acılarını göstermesin. bizimki 2 gün sonra inşallah aramızda..cantalar hazır.bezler stoklu.elbiseler hazır..ikinci baba oluyorum. buda erkek.inan bana kalbim güpür güpür.ilkinde bu kadar heyecan yapmamıştım ancak galiba yaşlanıyoruz.. hepinize kazasız mutlu günler....
[COLOR="Navy"][/COLOR]herşey VATAN için
-
hepinize merhaba arkadaşlar..
ben çok yeni bir motorcu sayılmam ancak yeni bir asyacıyım.2006 yılının haziran sonunda uzun bir arayış ve araştırmadan sonra as200gy-2 almaya karar verdim ve anında kendime 1 tane aldım.aslına bakarsanız teknik özellik ve işçilik oalarak diğer çin mallarına göre daha iyi gözüküyordu.tek kötü özelliği ön çamurluk gibiydi.zaten alır almazda değiştirdim.[U]asıl önemli ve ilginç olan ise üzerinde orjinal olarak gelen vakumlu karbüratörü değiştirerek yerine normal karbüratör takmamdır.ve inanılmaz bir performans.. yemede yanında yat derler ya işte öyle tatlı oldu makina.devirlenmesi,gidişi herşeyi değişti makinanın.şimdi sıra frenlerle zincirde....
zincir hariç 10 numara çalışıyor şu anda 3500 km yi devirdim bile.ne yağ akıntısı ne başka bişey...her türlü değişiklği ve bu değişiklilere ait doneleri sizinle paylaşmaya çalışacağım..hepinize bol güneşli hafta sonları
-
bumerang1 adlı üyeden alıntı
hepinize merhaba arkadaşlar..
ben çok yeni bir motorcu sayılmam ancak yeni bir asyacıyım.2006 yılının haziran sonunda uzun bir arayış ve araştırmadan sonra as200gy-2 almaya karar verdim ve anında kendime 1 tane aldım.aslına bakarsanız teknik özellik ve işçilik oalarak diğer çin mallarına göre daha iyi gözüküyordu.tek kötü özelliği ön çamurluk gibiydi.zaten alır almazda değiştirdim.[U]asıl önemli ve ilginç olan ise üzerinde orjinal olarak gelen vakumlu karbüratörü değiştirerek yerine normal karbüratör takmamdır.ve inanılmaz bir performans..
yemede yanında yat derler ya işte öyle tatlı oldu makina.devirlenmesi,gidişi herşeyi değişti makinanın.şimdi sıra frenlerle zincirde....
zincir hariç 10 numara çalışıyor şu anda 3500 km yi devirdim bile.ne yağ akıntısı ne başka bişey...her türlü değişiklği ve bu değişiklilere ait doneleri sizinle paylaşmaya çalışacağım..hepinize bol güneşli hafta sonları
Vakumlu karbüratörü bilmiyorum, o nasıl çalışıyor? Ve ayrıca yeni taktığın karbüratör nedir ve ne kadara mal oldu?
selamlar
-
merhaba arkadaşlar...
vakumlu karbüratör ün çalışma şekli eski tip karbüratörlere oranla daha karmaşık ve daha sıhhatlidir.siz istediğiniz kadar gaz verin karbüratör basınca göre istediği gibi gaz yer.bunu şöylede test edebilirsiniz motor rolantide çalışırken gaz verin ve bırakın gazın yavaş yavaş kendiliğinden düştüğünü hissedeceksiniz.işte normal karbüratörlü bir motorda bu böyle değildir.gaz tamamen sizin insiyatifinizdedir.ne kadar gaz verirseniz motor o kadar gaz yer.eğer bulabilirsem size şemasını da koymaya çalışacağım. her iki karbüratörün farkını sanırım öyle daha net anlayacaksınız.Ama şunu mutlaka dile getirmem gerekir ki muhteşem bir fark var arada.2. viteste ön teker kaldırabiliyorum artık.ve düşünüldüğünün aksine bu farka değecek bir rakama mal oldu bana.ön çamurluk için 25 ytl verdim.karbüratör içinse 35 ytl .düşünen arkadaşlar olursa yardımcı olmaya çalışırım.
-
kangoo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar.takribi 25 gündür tek mesaj yazamadım okuyamadım da.kayınpederin kalp ameliyatı vede ameliyat aşamaları beni bayagı oyaladı.bayramı hastane hastahane gezerek geçirdim. 19.01.2007 dede bir erkek çocuk bekliyoruz. yani herşey üst üste geldi.bu akşam kendimce birçok mesaj okurum derken aksine hayal kırıklıgına ugradım
Bu topiğe ne olmuş? hakkaten kış aramıza girmiş.hadiyin arkadaşlar NERDE HAREKET ORADA BEREKET..Sevgili baycode allah analı babalı büyütsün.rabbim bize acılarını göstermesin. bizimki 2 gün sonra inşallah aramızda..cantalar hazır.bezler stoklu.elbiseler hazır..ikinci baba oluyorum. buda erkek.inan bana kalbim güpür güpür.ilkinde bu kadar heyecan yapmamıştım ancak galiba yaşlanıyoruz.. hepinize kazasız mutlu günler....
Hem geçmiş olsun (kayınpeder için), hem de Allah analı babalı büyütsün.
bumerang1 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar...
vakumlu karbüratör ün çalışma şekli eski tip karbüratörlere oranla daha karmaşık ve daha sıhhatlidir.siz istediğiniz kadar gaz verin karbüratör basınca göre istediği gibi gaz yer.bunu şöylede test edebilirsiniz motor rolantide çalışırken gaz verin ve bırakın gazın yavaş yavaş kendiliğinden düştüğünü hissedeceksiniz.işte normal karbüratörlü bir motorda bu böyle değildir.gaz tamamen sizin insiyatifinizdedir.ne kadar gaz verirseniz motor o kadar gaz yer.eğer bulabilirsem size şemasını da koymaya çalışacağım. her iki karbüratörün farkını sanırım öyle daha net anlayacaksınız.Ama şunu mutlaka dile getirmem gerekir ki muhteşem bir fark var arada.2. viteste ön teker kaldırabiliyorum artık.ve düşünüldüğünün aksine bu farka değecek bir rakama mal oldu bana.ön çamurluk için 25 ytl verdim.karbüratör içinse 35 ytl
.düşünen arkadaşlar olursa yardımcı olmaya çalışırım.
Hayırlı uğurlu olsun AS200'ün
Bu yeni karbüratör çekişi artırmış ama yakıt tüketimi için ne söyleyeceksin? Bir de marka-model nedir? Teşekkürler paylaşım için.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
Lastik Promlemi
Arkadaşlar Herkese Merhama Lastik Promlemini çözen Varsa(asvalttan çiktiğin Zaman çok Kötü)yardimci Olursaniz Sevinirim
-
merhaba arkadaşlar..
baycode ustam sonderece haklı olarak bir soru sormuş.aslında tam olarak test etme şansım olmadı aradaki farkı ancak şöyle söyleyebilirim sanırım.karbüratörü değiştirmeden önce 10 ytl ile(yedek ten yedeğe)yaklaşık 80 km yol yapıyor idim. şimdi ise yaklaşık 70 km yol yapıyorum.bence aldığım performansa değecek bir fark.aldığım karbüratör yamaha rx125 yan sanayisi lippo marka bir karbüratör.bunu tercih etmemdeki sebeplerden biri, araya flanş gerekmeden bağlanabiliyor olması diğeri ise 2 zamanlı motor karbüratörü olması.
umarım açıklayıcı olabilmişimdir.çalışmalarınızda başarılar.
-
Sevgili Motor Dostları,
Öncelikle Baycode ve Kangoo dostlarımızı kutlarım. İnşallah sağlıklı sıhhatlı evlatlatr nasip eder Yüce Rabbim. Kusura bakmayın uzun süredir bilgi işlemci olmanın verdiği yılsonu devir işlemleri sıkıntısı nedeniyle hiçbir şeye vakit ayıramadım. Yoksa bu kadar siteyi boş bırakacağım aklıma bile gelmezdi. Ama merak edenler bilsinler ki hala yaşıyorum.
Bende havaların güzel gitmesini fırsat bilip motorumu bir kenara atmadım. Daha 2 gün önce Ankara'da motorla geziyordum ve bugünkü planım da izin alıp gezmekti ama maalesef 2 gündür İzmir'deyim ve hala işlerle uğraşıyorum. Geçen hafta Kırıkkale'deydim. Önümüzde ki hafta da İzmit'e gideceğim. Çok yoğun bir tempoda ilerliyorum. Bu yüzden siteye uğramayı bırakın maillerime bile bakamayacak duruma düştüm. Ama önümüzde ki aydan itibaren işlerim hafifliyor ve tam gaz dönüş yapacağım aranıza.
Bu arada yeni dostlarımızda gelmiş ve taze fikirler sunmuşlar sıcağı sıcağına. Hemen not ettim yazdıklarını. Umarım uzun vadede zararı olmayan bişeydir çünkü bu vakumlu karbüratör olayına bende soğuğum. Vakumu sağlayan lastik karbüratör diyaframı yırtılmaya çok müsait bir yapıda ve kalitede. Vakumlu olduğunu anlayıncaya kadarda bu motor neden gaz kesmiyor diye defalarca gaz telini ve gaz kütüğünü yağlamış olmamsa işin cabası.
Ben lastik için araştırma yapmıştım. Pirelli'nin Sport demon serisinde iç lastikli yani TT modelinde 130/90/15 ebatında lastiği mevcut ve fiyatı yaklaşık 70 Euro civarında. Metzeler ise bu ebatta lastiği cruiser için tasarlamış ve Pirelli kadar verimli olacağını zannetmiyorum. Eğer siz farklı bişeylere denk gelirseniz bizi de haberdar edin. Ön lastik oluklu olduğu için bir nebze daha iyi. Önce arka lastiği sonra ön lastiği değiştireceğim ben. Islağı gördü mü lastik kişilik değiştiryor ve kendini salıveriyor. Sıcak asfaltta pek utandırmasada yaz kış bineneler mutlaka lastiğini değiştirmeli derim kendimce.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
08 Şubat 2007, 20:16
#450
merhaba arkadaşlar..
uzun zamandır sizlere motorumda yaptığım değişiklikler ile ilgili bilgi veremiyorum.en son olarak bu gün motorumun zincirini değiştirdim.bir de ne göreyim eski zincir ile yeni zincir arasında yaklaşık 1 bakla boyunda farklılık var.bu da gösteriyor ki motorlarımızın üzerinde gelen zincirler göründüğü gibi kaliteli değil.kaldı ki ben asla zincir bakımını ihmal etmeyen biriyim.buna rağmen zincirin bu kadar uzaması kalitesini orataya koyuyor.bu gün bir motorcudan çekoslavak malı zincir aldım.motoruma taktım bütün ayarları yaptıktan sonra deneme sürüşüne çıktım.İnanılmazzzzz.... zincirden gelen sesler tamamen kesildi.şimdi çok daha güzel oldu.sizlere de mutlaka tavsiye ederim.dişlilerinizi bozmadan zincirinizi kaliteli bir zincir ile değiştirin.kazasız belasız keyifli sürüşler dileğiyle.
-
10 Şubat 2007, 14:55
#451
bumerang1 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar..
uzun zamandır sizlere motorumda yaptığım değişiklikler ile ilgili bilgi veremiyorum.en son olarak bu gün motorumun zincirini değiştirdim.bir de ne göreyim eski zincir ile yeni zincir arasında yaklaşık 1 bakla boyunda farklılık var.bu da gösteriyor ki motorlarımızın üzerinde gelen zincirler göründüğü gibi kaliteli değil.kaldı ki ben asla zincir bakımını ihmal etmeyen biriyim.buna rağmen zincirin bu kadar uzaması kalitesini orataya koyuyor.bu gün bir motorcudan çekoslavak malı zincir aldım.motoruma taktım bütün ayarları yaptıktan sonra deneme sürüşüne çıktım.İnanılmazzzzz....
zincirden gelen sesler tamamen kesildi.şimdi çok daha güzel oldu.sizlere de mutlaka tavsiye ederim.dişlilerinizi bozmadan zincirinizi kaliteli bir zincir ile değiştirin.kazasız belasız keyifli sürüşler dileğiyle.
evet haklısın ne kadara aldın zinciri
bilgi verirsen sevinirim
Her Ne Kadar Sosyetik Olmasakta Her Genc Kizda Resmimiz Her Yerde Izimiz Vardir Cunku Biz DENİZLİLİYİZ (DENİZLİ MT)
-
12 Şubat 2007, 17:08
#452
Her Ne Kadar Sosyetik Olmasakta Her Genc Kizda Resmimiz Her Yerde Izimiz Vardir Cunku Biz DENİZLİLİYİZ (DENİZLİ MT)
-
12 Şubat 2007, 17:09
#453
herkese merhabalar
en son size zincir değişikliğinden bahsetmiştim.merak eden arkadaşalara fiyatını yazmayı unutmuşum fiyatı 15 ytl.şu anda yeni değişiklikler üzerinde uğraşıyorum.umarım yakın zamanda bunlarla ilgilide bilgi vereceğim.
çalışmalarınızda başarılar dilerim....
-
12 Şubat 2007, 17:15
#454
bumerang1 adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar
en son size zincir değişikliğinden bahsetmiştim.merak eden arkadaşalara fiyatını yazmayı unutmuşum
fiyatı 15 ytl.şu anda yeni değişiklikler üzerinde uğraşıyorum.umarım yakın zamanda bunlarla ilgilide bilgi vereceğim.
çalışmalarınızda başarılar dilerim....
hocam marka
çekoslavak demi zincirin
ben sordum
gecenlerde servise sordum 60 milyon markası neydi bilmiyorum
bana gönderme sansın varmı
Her Ne Kadar Sosyetik Olmasakta Her Genc Kizda Resmimiz Her Yerde Izimiz Vardir Cunku Biz DENİZLİLİYİZ (DENİZLİ MT)
-
12 Şubat 2007, 17:35
#455
evet ustam çekoslavak malı zincir.kesinlikle tavsiye ederim son derece kaliteli.model hatırlamıyorum ama şunu söyleyebilirim sadece.izmir de motorcu hayri var.ben ordan aldım zinciri.
-
13 Şubat 2007, 11:44
#456
Sevgili Bumerang1,
Senin dediğin Lippo marka karbüratörü ve zinciri Ankara'da bulmak çok zor ama kısmetse önümüzde ki ay İzmir'e geleceğim. Bu malzemeleri aldığın yerlerin adresini verebilirsen çok sevinirim. Benimde aklıma yatan değişiklikler bunlar. Belki de buluşup tanışmak nasip olur ve Karakızlarımız hakkında güzel bir sohbet yapma imkanımız olur. Eğer gelemezsem bile senden bu malzemelerin temini konusunda yardım istemeyi düşünüyorum. Umarım ki yardımcı olabilirsin.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
13 Şubat 2007, 20:47
#457
sevgili motobey
umarım izmir'e yolun düşer ve bu sayede tanışmış oluruz.kaldı ki gelemedin çok fazla düşünmene gerek yok sana yardımcı olmak beni mutlu eder.bana msn adresini gönderirsen isteklerini konuşuruz.ayrıca sana telefon numaralarını ve adreslerini de verebilirim.sevgi ile kalın...
-
14 Şubat 2007, 16:03
#458
Sevgili Bumerang1,
Msn adresim : ibrahimcansu@hotmail.com
İsteyen diğer arkadaşlarda kendini tanıtmak şartıyla msn listesine beni ekleyebilirler. Sizlerle sohbet etmek beni fazlasıyla mutlu eder.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
15 Şubat 2007, 15:43
#459
selam arkadaşlar. Öncelikle motobey e ve Baycode ye bilgilerini ve emeklerini bizimle paylaştıkları için çok teşekkür ediyorum. Topiğinizi baştan sona okudum yaklaşık olarak 2 gecemi aldı. Bende motorsiklet olarak mondial 125 Kt var asfalt motoru takılıyorum. İlk önce sormak istediğim benim biraz boy kısa olduğu için motorun SELE YÜKSEKLİĞİ kaç santim boy kısa olunca en büyük problem o oluyor. Birde AS 200 GY modelinin tip olarak aynısı ama marka farklısı var hepinizin Zonghsen diyeceğini tahmin ediyorum değil. Takashi XF 200 GY diye bir model. asya nın motoru ile aynı bir özelliğemi sahip. Ayrıca Balıkesir - Edremit çevresinde bu motosikleti kullanan arkadaşlar var mı.
-
19 Şubat 2007, 10:57
#460
Sevgili idariders1816,
En merak ettiğin konuyla başlayayım. Motor görünüş itibari ile yüksek görünsede korkutacak kadar değil. Kardeşim 1,67 boyunda ve motora gayet güzel hakim olabiliyor. Çok kısa sürede adapte olabileceğin bir yapıda. Ama asıl sorun motorun yapısından kaynaklanıyor. Eğer tecrübesizsen sürüş stiline alışana kadar biraz zorluk çekersin. Viraj tutumu çok farklı bir motor. Ani hareketleri pek sevmiyor. Viraj öncesi hazırlık istiyor ama uygun pozisyonda viraja girersen inanılmaz bir viraj performansı sunuyor. Tabii lastiklerinin ısınmış, yolunda ıslak veya tozlu olmaması gerekiyor.
Bu motorun benzerlerinin olması normal ama menşei olarak hepsi Zongshen'in Zipstar markası adı altında üretiliyor. Motor kodu ZS 167 FML. Sağlam bir yapısı ve kasası var. Tek kafamı kurcalayan motorun şasenin bir parçası olması. Gayet teknolojik bir motor. Gayet güzel kotarılarak imal edilmiş. Ben bu paraya nasıl verdiler bu motoru diye hayret etmiştim. Ama mutlaka motorunla ilgilenmen lazım. Çinlilerin ortak sorunu olan gevşeme sorunu bundada var. Sadece gidonun altında ki motorun plakasına bakman yeterli. Orada Zonghsen yazısını görüyürsan tereddüt etme derim. Yoksa sonradan üzerine ıvır zıvır yazmışlar farketmez.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler