[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Günaydınlar sevgili topik ahalisi,
Bende sevgili Baycode nerelerde diye merak ediyordum. Hoşgeldin dostum. En kısa zamanda dahiyane yeniliklerini resimli olarak siteye eklemeni isteriz.
Haftasonu cumartesi günü hanımla 60 km'lik bir tur attık ama ne yalan söyleyeyim artık havalar iyice soğumuş. uzun yol yapacaktık ama soğuğu görünce eşim adına vazgeçtim çünkü onu hasta etmem işten bile değildi. Pazar günümü ise komple motora ayırdım. Kablolarını, bujisini, somunlarını, aküsünü, frenleri, lambaları komple gözden geçirdim. Motorun başında 5 saat geçirmişim ve inanın ki farkına bile varmadım. Benimki de 5100 km'de ve motor aksamında tık yok hala. Sabahın o ayazında tek marşla çalıştı ve beni çok mutlu etti. Ne kadar ilgi görürse o kadar cana yakın davranıyor bu Çinli prensesler.
Sevgili Kangoo,
Ümit Dirin dedin ya akan sular durdu. Çok şanslısın ve çok geç kalmışsın. Benim böyle bir tanıdığım akrabam olsaydı keşke. Biz kendi kendimize piştik.
sevgili cuneyttovuc,
Bazen güçlü ve hızlı motor yavaşından kat be kat daha tehlikeli olabilir. Bunuda göz ardı etmemek lazım.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Gunaydın Arkadaşlar.....
motobey Ankara da 2 yıl kaldım
bahsettıgın gıbı gercekten cok soguk oluyor...
ama o zamanlar motorum yoktu..
hafta sonuna gelınce bende bıraz dolastım
150 km yol yapmısım ama bır yere gıtmedım
arkadaslarla İstanbul ıcın de gezındık
ya anlamıyorum 150 km yol yapmısız kilometreler su gıbı akıyor
10.000km yaklastıgımda way be demıstım suan 18.050km de
masallahı var (kymco 110cc)
Asya 200gy ıle ılgılı arastırmaya devam edıyorum
ıkıncı el uygun fıyatlı bır makıne bulursam hemen satın alacagım
ama yıne bır sorum olacak Aysa 200gy kullanıcısı arkadaslarıma
otobanda makıne yı zorlamadan kaç km hızla gıdebılıyorsunuz.??
bu sonuru sormamdakı sebep İstanbulda otobanlar cok hızlı akıyor..
çoğu zaman 80-90km hızla yardım şeridinden gıtmek zorunda kalıyoruz..
ben 100-110 km hızla otobanla ilerlemek ısteıyorum
Asya 200gy buna izin verirmi sizce.??
Teşekkürler
Keyifli Sürüşler..
____it's my life_1982____
Arkadaşlar işlerden topiğe uğrayamıyorum, devamsızlıktan kaydımı silmeyin işleri toparlıyayım gelecegim düzenli olarak
Selamlar hocam,
Ben Aysa 200gy ile 120km ortalama ile rahat bir şekilde seyir yapabiliyorum. yakıt tüketimi biraz artıyor tabii... Yanlız yan rüzgarlar problem yaratıyor.
Aysa 200gy ' em 5000 km ve standart problemler dışındaproblemle henüz karşılaşmadım.
Bu arada BAYCODE hocam servise 4 hafta önce garantiden sipariş ettiğim sinyalleri, sana vermişler.... Yine zevklerimiz ortak seyretmeye başladı...
Hatalarını görüp tekrar sipariş verdiler...
Sevgiler
Sevgili Bartar,
servise uğradığımda hep senden bahsediyoruz. Yine mi seninkileri almışım, yahu bu kadar da olmaz! Kafa kafaya gidiyoruz şu ana kadar, hadi bakalım hayırlısı.
Umarım işlerin iyi gidiyordur, uğrayamadım tekrardan kusura bakma ne olur.
Sevgili Batuhan35, hız konusunda Bartar'a katılıyorum.
120km hız sorun yaratmıyor, şimdilik, ama yine de sadece otobanda ve uygun hava koşullarında denemek lazım. Benim önerim 100'ü aşmamak.
Benimkisi düz yolda, en fazla 125-130 görüyor, ama kontrol etmedim başka bir araç veya GPS ile.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
batuhan 35, bende Ramzey var Asya'nın farklı bi versiyonu diyebiliriz, ben 110-120 rahat gidiyorum, otobanda falan problem olmuyor.
sevgili motobey...ümit dirin diye bir eniştem var ama oda çin malı hastası. onun için asya motor muhabbeti yapamadık daha.çünkü anında tepki veriyorvede sürekli yanlış oldugu falan filan neyse..Evet dedigin gibi şanslıyım ama geç degil sanırım yaş33..lakin bugün ciddi anlamda ilk motorumu sürdüm,ilk kazamı yaptım.olay şu: bir arkadaşın DR 650 si var.korkma sür yaprsın edersin falan filan gaza geldim.inanın arka amörtisörün havasını indirdim anca ayagım yere basıyor.(boyum 1.81) motor araba gibi dedi ama araç komplike.iki eli iki ayagıda kullanıyorsun.lakin bir iki irkilmeden sonra biraz tekleme biraz ileri fırlama derken bayagı bir gezdim.eksozun çatırtısı nereye gitsem herkezin dönüp bakmasına sebep oldu.(ben debriya ve gaza bakıyordum.) 15 20 dakika geçti sanırım ben dükkanın önüne geldim.yalnız hep arka freni kullanmayı unuttum.istop ettim.kalbimin kütürtüsünü hissetmeye başladım.hem korktum hem zevk aldım.motorun ayaklıgını indirdim.bana tebrikler başarı dilekleri yagarken küttt motor yan yattı.elcik kırıldı.dikiz kırıldı. allahtan kimsenin üzerine düşmedi. motor takribi 220 kg falanmış.allah beterinden korusun.bana ısrar eden arkadaşımın suratı ne hale geldi bir görseydiniz.eee ilkokul 5 ten beri motor üzerinde.... ama sardı bu iş bir iki denemeden sonra alışırım dedim kendime.yalnız gaz telini gevsetmek lazım.böylece daha az tehlikeli olur.......Kazasız günler hepinize..
[COLOR="Navy"][/COLOR]herşey VATAN için
Sevgili batuhan35,
Umarım daha nice km'ler akar gider lastiklerinin altından. Bu motorla ilgili sorduğun soruya arkadaşlar cevap vermişler zaten. Ama benim eklemek istediğim tek şey bu motoru çok fazla abartmaman. Ben motorumla 135 km/h hızı gördüm. Bu araba göstegesi ile ölçülen bir hızdı. Kendi ibrem 140 seviyesinin çok altına düşmüştü zaten bu hızda ilerlerken ama asla tavsiye etmeyeceğim bir hız çünkü motorun yapısından dolayı rüzgara çok maruz kalıyorsun ve yol tutuşunu desteklemek için bildiğin tüm duaları okuman lazım. Ama 100 ila 110 km/h gibi hızlara aşina bir motor. Çok uzun süre bu süratte seyredeyim dersen yine yanılgı olur. Arasıra yol düz dahi olsa motoru yavaşlatıp vites değiştirmeni tavsiye ederim. Ben birazda psikolojik olarak yapıyorum ama tekrar üst vitese geçtiğimde motorda oluşan baygınlığın kalktığını hissedebiliyorum.
Sevgili extremetawsan,
Senin kaydını silmemizi istemiyorsan, velinin imzası olan bir mazaret kağıdı getirmen gerekli.
Sevgili Bartar,
Bende 5000 km sınırını geçtim ve hala gerçek bir problem ile karşılaşmadım.
Sevgili Baycode,
İlla resimleri isteriz. Motoruna neler ettin bilelim ki bizimde Karakızların güzelliğini tamamlayalım.
Sevgili kastore,
Ramzeylerde kendi sınıfının en güzel görüntülü makinaları. Peki bu arada egzantrik zinciri işini ne yaptın?
Sevgili kangoo,
Eniştenin çinli alerjisine diyecek lafım yok çünkü onlar KTM ve ayarında ki makinelerle içli dışlı olunca bizim çinlilerin bir değeri olmuyor. Sürdüğün makina dehşet bir makina. iyi hakim olmuşsun ama dikkat et adamı pişman edebilecek bir bıçkınlığa sahip.aten durduğu yerde bile bile duramamış ve hareket istemiş. Dilerimki hep bu kalitedeki motorlara binmen nasip olur.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Sevgili motobey,
Kapağı açtık fakat zincirde bi problem yok, ayar yaptık hafif bollaşma vardı, ses düzeldi, sübap ayarıda yaptık makinaya, herşey yoluna girdi, 17 dişli olayından sonrada motor acaip rahatladı.
Sevgili kastore,
Bende düşünüyorum şu dişli olayını çünkü motor çok çabuk bitiriyor devrini. Sevgili Baycode en iyisi orjinali diyor ama aklımın bir köşeside sürekli dişli olayı ile meşgul. Bakalım en azından denemek için yaparım belkide. Bende yakında subap ayarı yaptıracağım ve egzantrik zinciri gergi vidasıda kendi kendine gevşeyip duruyor. Bir el atacağım bu hafta sonu kısmetse.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Arkadaşlar bu alete 17inç jantla metzeler tourance lastik takmayı planlıyorum bi şekilde,kullananlar ne der,imkan varmı ? Düşünceler varmış deneyen olsa keske hemen değiştirsek olursa.Hem daha iyi tol tutusu hemde yukseklık kazansak estetik artsa.
DİKKAT DİKKAT!!!!!!!!!!!!!!!........
Sevgili Asya Kardeşliği Elemanları,
Bu bir uyarıdır dikkate alın. Bu haftasonu ziyaret için servisimize gittim. Ustam memlekete gitmişti. Servis ve bayii bir arada olduğu için arkadaşlarla oturup bir çay içtik. Motorun ufak tefek sıkıntılarını anlatıyordum. Daha öncede bahsettiğim egzantrik zinciri gergi aparatının vidası sık sık gevşiyordu ve geri sıkmama rağmen anlamsızca dönüp duruyordu. Serviste ki arkadaş "Aman abi çok dikkat et!" dedi. Nedenini sorduğumda bana bir Asya As200 GY gösterdi. Motor elektrik kestiği için getirilmiş. Elektrik problemi çözüldükten sonra motoru denemek için çalıştırdıklarında motor üst kapağı dağıtmış. Sebebi ise tahmin ettiğiniz gibi.
Yalama olan gergi vidasının boşalması sonucu egzantrik gergisi boşa çıkmış ve zincir egzantrik dişlisinin üzerinde diş atlamış. Sonuç olarak subap dalması gerçekleşmiş ve üst kapak mefta olmuş. Üst kapak için bekliyorlarmış. Aman ha bu vidayı ve aparatı kontrol ettirin. Ben motorumu eve bıraktım ve usta gelene kadarda binmeyeceğim. Bugüne kadar inşallah bir zarar vermemişimdir motora. Gerekirse motorun üst kapağını açtıracağım. Çünkü çok yüksek devirleri görüyor motor ve çok büyük bir zarara sebebiyet vermek istemem.
Aman siz siz olun bu olayı gözardı etmeyin. Sonuçta basit bir kontrol ile olası bir durumu bertaraf etmek mümkün. Ben Karakızımın bu hastalığını tedavi ettireceğim ki ilerde çok daha büyük bir hastalığa sebebiyet vermesin.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
du bakalım baycode ne diyecek bu duruma...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
İyi haftalar arkadaşlar,
Motobey senin bu problemi ben daha önce ürkerek kendim yaşadığımı söylemiştim, bendeki vidada gevşemişti ve sesten şüphelenmiştim geçen hafta kapağı açtığımızda hafif bollaşma olduğunu gördük vidayı sıktık şu an herşey normal, dikkat edilmesi gereken konu ses, zincir bolarınca makinada bariz ses farkeder, kesin çözüm belkide zinciri değiştirmekte, benim usta ben gerekli görmüyorum her yağ değişiminde senin bu durumu kontrol ederiz, sen bi terslik hissedersen hemen gel dedi. Ayrıca bizim ekzantrik milleri de gayet kalitesiz malzemeden anladığım kadarı ile.
Bakım bakım bakım, en önemli işimiz bu bu çinlilerde kafada herşeyi sağlama almadan yola çıkmamak en doğrusu, ama önemli bir konu bu dediğin. Mazallah yolda giderken farketmeden zincir koparsa ve sizde debriyaja anında basmazsanız kitler motor, herşey olur, teperde üstünden, masrafından zaten bahsetmiyorum bile, artık kısmetiniz piston üstten mi atar alttan mı kader artık. Aman diyim.
Little Caesars Pizza
Sevgili Benkaan,
Bende Baycode'nin fikrini merak ediyorum çünkü bu buradaki birkaç Asya'da olmuş. Bakalım Baycode nasıl bir yaklaşımda bulunacak.
Sevgili Kastore,
Bizim amacımız zaten üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil. Aldığımız malların fiyatını biliyoruz ve bu fiyata bu kadar mal olur ancak. Ben yinede Çinlimden menmunum. Ayağımızı yerden kesiyor ve şimdiye kadar aman aman dedirtecek bir sorunla karşılaşmadım. Bazen kendini aşıp hey koçum be dedirttiği bile oluyor. Ama en önemli husus her daim gözetim altında tutulması mecburiyetini benimsemiş olmak. Bıkmadan usanmadan sağını solunu kontrol etmek şart.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
selamlar arkadaşlar;;
çinli dostlarımızı kontrol etmek bu haftalık konumuz olsada ,siz daima kontrol edin.daima iki teker olsakta bu arkadaşların güven vermesi önemli bence.geçen hafta bindiğim makine 1988 model vede 4000 ytl satılık alet.ve bu alet gerek sesi gerekte donanım olarak son derece üstün. yaptıgım araştırma bu aletlerin 2000 vede 2750 arası oldugu.yani piyasada var bu fiyatlara. mamafi alın bu makineleri başınız arımaz.twister motor var üstünde 2005 model.yani 15 sene arkana bakma. 250 lik motor. iyi değil mi. ben bu formu başından sonuna okudum.as 200 gy hayranı olduğum motor bir sefer binmeyle japonda hayran etti kendine beni. netse HER ŞEY VATAN İÇİN..... bu arada bindiğim motor bu hafta g.o.paşa yarışında 5 numara olarak yarışıyor....... sevgiler...
süleyman memnun ,, volkan pural...ümit dirin in yalancısıyım
[COLOR="Navy"][/COLOR]herşey VATAN için
Sevgili arkadaşlar,
daha önceden Motobey bu vidayı oynadığını yazmış ve ben de kesinlikle oynanmaması gerektiğini yazmış, hemen servise götürmesini önermiştim. Bir kere oynandıktan sonra gevşiyen bir yapısı olabilir. Ben ne kendi motorumda ne de buradaki diğer kullanıcılarda böyle bir sorunla karşlılaşıldığını görmedim, duymadım. Eğer sürekli gevşeme eğiliminde ise locktite veya uygun bir yapıştırıcı ile yerine sabitlenebilir.
Çinlilerin tamamında vidalar belli periyotlarla gözden geçirmeli ve gerekirse locktite veya japon (bunu bir usta önerdi, denemedim) ile sabitlenmeli.
İyi günler dilerim.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Sevgili Baycode,
Zaten "bu neymiş lan" tarzı bir oynama yapmadık. Birgün rutin kontroller sırasında bu vidanın kafasına göre döndüğünü farkettik. Vida tamamen gevşemiş bir haldeydi. Sıktığımızda problem yoktu ama sonradan periyodik olarak gevşediğine şahit olduk. Şimdi ise hiç umursamıyor bile. Zaten bu sıkıntıyı daha önce iletmiştim servise. Herhalde çözüm üretirler ve en azından aparatı söküp kontrol ederiz de durumu net olarak görürüz. Zaten tedirgin ediyordu beni ve hiç olmazsa Karakızıma korkarak binmem bu sayede.
Sevgili Baycode bilinçsizce motorculuk yapanlara düşman olmuş bir insanız ve motorumuza hoyrat davranmamız mümkün değil. Zaten herhangi bir zara görmüş değilim ama belkide çok yakındı zarar görmemiz.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)