Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Kasım 2006, 16:03
#341
Sevgili Motobey, "yazın görüşelim" diyerekten sözleşmiş olalım o halde. Motorunun sorunlu dönemini aşmış olmalısın (5000km oldu herhalde). Hiç merak etme, bu aslanlar çok dayanıklı. Ama yine de tek çıkmamakta fayda var. Yazın Mersin sıcaktan dolayı çekilmezdir ama yaylalar bir harika olur
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Reklamlar
-
23 Kasım 2006, 16:21
#342
Sevgili Baycode,
Daha önce 3,5 yıl Bodrum'da yaşadım. Akdeniz sıcağının ne berbat bişey olduğunu bilirim az buçuk. Aslında benim niyetim yağmur mevsimi sona erdikten hemen sonra mayıs sonunda haziran başında havalar serin ve ortam yeşilken oraları gezebilmek. Hatta çadır götürüp en azından bir gün dağ başında kamp kurup, ateşin etrafında ürkütücü orman hikayeleri anlatabilmek.
Sevgili Baycode ben saçma bişeyler okudum ama sana da danışmak isterim. Bu Zongshenlerde kendi kendine subap ayarlama mekanizması varmış. Öyle bişey olamaz dedim kendime çünkü bu ancak hidrolik subaplarda geçerli diye biliyorum. Bir bilgin var mı? Yoksa bir deli kuyuya taş attı da onun peşinden mi uğraşıyoruz?
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
23 Kasım 2006, 16:47
#343
Birileri bayağı derine atmış taşı
Şimdi ustamla görüşüp online destek aldım, yokmuş öyle bir otomatik ayar.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
23 Kasım 2006, 17:13
#344
Sağolasın sevgili Baycode,
Bu mekanik mavrayı sallayan muhtemelen subap ayarı yapmaktan kaçan bir ustanın taze bir motorcu dostumuza attığı kıtır olsa gerek. Olamaz böyle birşey. Mekanik olarak subap zamanlaması felan ayarlama olayı yeni nesil araçlarda var ama normal subap ayarları benim bildiğim soğuk motorda sentil kullanılarak yapılır her daim. Bizim motorlarda soğukken emme 0.5 egzos 0.8 imiş.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
24 Kasım 2006, 08:51
#345
motobey adlı üyeden alıntı
Sevgili benkaan,
Güzel temennilerin için teşekkürler. Atalarımız ne demiş "Armut dibine düşermiş."
Biz babamızdan gördük ve sevdik motoru. Kızımızda bizden görüp sevecek inşallah. Sadece motorcu olması değil hedefim. Bilinçli bir motorcu olması asıl hedefim. İleride motosiklet olgusuna profesyonel olarak bakar mı bakmaz mı bilmem ama en azından bilinçli olması çok önemli benim için.
Bu arada senide endurocu olarak görmek isteriz. Bırak şu asfalt kovboyluğunu artık. Bak içinde bir endurocu yaşıyor.
Kısmet olurda sizin oralara yolum düşerse Sevgili Baycode'yi de alır Çamlıyayla'ya et yemeye gideriz. Ardından da kendimizi Toroslara vururuz.
dostum demekte bi sakınca görmüyorum başımızın üstünde yerin var. mersinde gezecek yer çok. sen yeterki kamp yapmak iste. benimde ruhum kıpır kıpır şu enduroya... biraz daha zamana ihtiyacım var. ama sonum belli
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
24 Kasım 2006, 10:02
#346
-
24 Kasım 2006, 10:32
#347
mersini gerçekten çok ama çok seviyorum. burda doğduğumdan mıdır bu sevgi bilmiyorum ama anadolunun her rengini burda bulmak mümkün. tarihi ve kültürel öğeleri içinde çok güzel beslemiş. zamana yenik düşenler olsada meydan okumaya devam ediyor. seni bakir koylarda denize girmeye ve torosların tepelerinde çamlarla dans etmeye bekleriz.
dediğim gibi enduro ruhu var yok değil. çadırım, tulumum kamp için herzaman hazırdır. ama crusier tarzı motordan vazgeçemiyorum. uzun yolda öyle büyük bi zevkki anlatamam. ama iş doğayla baş başa kalmaya geldimi ayağı tökezliyor haklı olarak. sonum benimde enduro inşallah mersine geldiğinde güzel bir kaç gün paylaşırız...
sevgiyle kal...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
24 Kasım 2006, 11:35
#348
Sevgili dostum,
Honda CMX Rebel ile uzun yol yaptım. Hatta sürdüğüm ilk gerçek Japon diyebilirim. Cruiser motor tarzının ne kadar zevkli olduğunu bilirim ve eğer ki ikinci bir motoru alırsam bu kesin cruiser olacak. Ama gel gör ki güzelim memleketimin her yolu off-road için uygun maalesef. Herhangi bir yolun ucuna ve başına birer start ve finish tabelası koyalım ve yarış alanımız işte burası olacak diye motorsporları federasyonuna başvuralım. İnanki hemen kabul görür. Heryer çukurlarla ve engebelerle dolu. Bu memlekette SS sürmek cesaret işi. Çünkü hiç beklemediğin anda bir çukur veya tümsek senin hayatınla oynuyor. Diğer motorlarda buna keza aynı sorunu yaşıyor. Ben daha şimdiden enduro tarzı sayılabilecek bir motor kullanmanın pek çok avantajını yaşadım. Hele ki gecenin bir yarısı 80 km/h hızla yeni dökülmüş bir asfaltın ortasında mantar gibi duran 30 cm yüksekliğindeki bir logar kapağının üzerinden aştığımda motorumu çok daha fazla sevdim. Çünkü herhangi motorla oradan düşmeden geçmek imkansızdı. Ama Karakızım yüzümü karartmadı ve gayet dengeli bir şekilde bu tümseği aştı. O an için aşılan bir tümsek değildi. Yaşam çizgimin önündeki muhtemel bir engeldi.
Herzaman mantıklı ve doğru olan seçimlerimiz bizi ödüllendirir. Benim için görsellikten ziyade ilevsellik önemli. Bu vakitten sonrada endurodan şaşmam ve diğerleri hep 2. seçenek olarak kalır hayatımda.
Umarım yaz bir an önce gelir ve özlediğimiz gezileri yaparız. Ben şimdiden kendime çadır, mat, uyku tulumu gibi kamp araç gereçlerini ayarlamaya başladım. Yaza kadar tam teşkilatı kurarım inşallah.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
24 Kasım 2006, 11:40
#349
bu motor ozel uretim olduguna inanmiyorum ve sır gibi sakladiklarinada cunku bu motor cikmadan once bu motoru ilk getiren Zealsun firmasi idi bir enduro tipi vardi birde bu tur duz lastikli biraz supermoto ya benzer bu modeli sadece ustundeki yapistirmalari degistirmisler
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
-
24 Kasım 2006, 11:57
#350
Sevgili Alcohol,
Ben bugüne kadar bu motorun özel üretim olduğunu iddaa edeni zaten görmedim. Bildiğimiz Zongshen firmasının bir üretimi bu motor. Zongshen bu motoru oralarda Zipstar diye satıyor. Motor serisi FML167. Gayet bilinen şeyler bunlar. Zaten Çinlilerin elinde marka yok. Kodlu ürünler var. Bu kodlu ürünleri talebe göre fason olarak üretip isteyen firmalara satıyor. Daha dün satılan kanuni Seyhan 250 C bugün başka bir adla başka bir firma adına üretiliyor. Ayrıca aynı kodlu motoru farklı kodlu bir kasada Mondial MCT 250 adı altında satılıyor.
Bizim için önemli olan motorun ve kasanın Zongshen menşeili olması. Çünkü Çinlilerin yüz akı sayılabilecek fayda-maliyet oranına sahipler. Bne şahsen severek kullanıyorum ve bu fiyata bu kadarına sahip olabildiğim için istemeyerekte olsa Çinlilere minnet duyuyorum. Yoksa bu fiyatlara nereden motor alıpta binecektik?
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
24 Kasım 2006, 12:01
#351
yollar konusunda sonuna kadar hak veriyorum sana. otoban gibi yol gerekli yoksa o çukurlar ve engeller tam bir kaos. malesefki ülkemin yolları bu şekilde iken zevk insanın boğazında kalıyor...
ah cross ah enduro yaktın beni
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
24 Kasım 2006, 14:00
#352
Sevgili Dostum,
Artık iç geçirmeyi bırakta motorunu enduroya upgrade etmek için ön çalışmalara başla. Gördüğüm kadarıyla sen zaten dünden hazırsın enduroya.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
24 Kasım 2006, 16:55
#353
Arkadaşalr bu motrun şu ankiğ satış fiyatı nedir sitede yok
-
24 Kasım 2006, 17:51
#354
Sevgili muratalidd,
Ben 23 haziranda 2.650 YTL'ye aldım. Devletimizin bize hediye ettiği %22'lik vergi yansıtılmamıştı o zaman. Bunu yansıtacaklardır artık. Fiyat otomatikman 2.993 YTL oluyor. Şimdide üreticiyi koruma ayağına 300 $ koyacaklar. Yni gelen motorlara mecburen ek olarak yansıyacak . Yani anlayacağın bu motora 3.500 derlerse şaşırma. Ama birisi yanılıpta 2.650 YTL derse hiç durma al derim. Çünkü yeni sezona bu motor en iyi ihtimal 3.000 YTL , kötü ihtimalle 3.500 olacaktır.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
-
24 Kasım 2006, 20:14
#355
arabam com da satıyorlar 2650ytl
-
24 Kasım 2006, 21:41
#356
Motobey verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim
-
24 Kasım 2006, 22:45
#357
kangoo adlı üyeden alıntı
arabam com da satıyorlar 2650ytl
Doğruluyorum.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
-
24 Kasım 2006, 23:13
#358
efet arabam.com da 2650'e veriyorlar...Baktım istanbul galerilerinde...
-
25 Kasım 2006, 21:43
#359
Arkadaşlar Asya 200GY-2 ile ilgili sitede bir topik bulunduğunun yeni farkına vardım , 2 ay kadar önce Zhongshen marka 200cc cross motorumu satarak yerine ben de bu motordan aldım . Şimdilik görüntüsünün mükemmeliği dışında fazla bir şey söyleyemiyorum çünkü arazide denemedim. Motorum şu anda 1100km de , yeni gelişmeleri sizinle paylaşıp sizden de motorumuzla ilgili bilgiler almak beni mutlu eder . Görüşmek üzere...
-
25 Kasım 2006, 22:35
#360
motorlu avukat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Asya 200GY-2 ile ilgili sitede bir topik bulunduğunun yeni farkına vardım , 2 ay kadar önce Zhongshen marka 200cc cross motorumu satarak yerine ben de bu motordan aldım . Şimdilik görüntüsünün mükemmeliği dışında fazla bir şey söyleyemiyorum çünkü arazide denemedim. Motorum şu anda 1100km de , yeni gelişmeleri sizinle paylaşıp sizden de motorumuzla ilgili bilgiler almak beni mutlu eder . Görüşmek üzere...
ikiside aynı fabrikanın ürünü hangisi daha iyi merak ettim bende ZS125-32 modeli üzerine araştırma yapıyorum fakat bu model üzerine pek fazla bilgi bulamadım en azından bu firmanın ürettiği modelleri inceleyerek yaklaşık bilgi edinebilirim düşüncesindeyim. Zealsun, Zongshen yerli ithalatçılara üretim yapan bir firma aynı banttan aynı model numarası ile pek farklı ürün çıkmasa gerek yani Asya ile Zongshen arasında ne kadar fark olabilir (en azından yürüyen aksam açısından ) belki devir göstergesi ve ön çamurluk farkı olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler