Fiyatınıda yazsaydın keşke?
Fiyatınıda yazsaydın keşke?
Merhaba arkadaşlar,
172 sayfanın hepsini gezmedim açıkçası tek tek bakmak biraz deli işi geldi ki çok fazla vakti olan bir insan değilim, affınıza sığınarak 2 sorum olacak.
1- Hava filtresinden çıkıp karbüratöre giren bir hortum var bunu nereden bulabilirim? yada benzer bulabilir miyim? (müşteri hizmetlerini aradım mail attım cevap alamadım telefonu bile açmıyorlar ki bir kaç parça daha soracağım)
2- Arka teker üstüne takılan çamurluklar var http://www.prodease.com/admin/Upload/Product/Display/Large/634931545774752062_200ns.JPG
Bunlardan bizim oğlanlara uyanı var mıdır? yada uydurabilir miyiz? yani kaynak vs ile.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar merhaba,
Asya as200gy motorum var, aldığımda egzoz üzerinde bir boru var çıkıntılı (katalizör deniyor sanırım emisyonla ilgili bir şeymiş galiba), buna ait hortum yok, bunun tam olarak işlevi nedir? birde oradaki hortum nereye bağlanıyor, çıktığı yer belli ama nereye girecek bilmiyorum. Bu konu hakkında yardımcı olabilir misiniz?
Bu arada yukarıda bir arkadaş hava filtresi ile ilgili bir şey sormuş, ben direk hava filtresini değiştirdim 20 lira bir şey, bulabiliyorsun yani komple seti, hortumu için hiç uğraşma derim.
Arkadaşlar bu konuda acil yardıma ihtiyacım var, hatta resimli örneklerde olabilir, nereden çıkıyor nereye giriyor. silindir kapağımı değişecek, yoksa var da ben mi görmüyorum, anlatacak paylaşacak birileri vardır elbet aramızda. Motor kompresöre binmiyor, şuan orası açık kapatmadım da, tamamen kapatmak yada iptal etmek mantıksız olur ama onu da yerine bağlamak lazım cevaplarınızı bekliyorum. Hem formu güncel tutmak en güzeli değil mi?
Motorun kompresyonuyla bir alakası yok o geri dönüşüm mekanizmasının,
Direk egzoz macunu ile kapatabilirsin onu.
biraz bastan baslayıp okusaydın onun hem ne işe yaradığını hemde iptal eden kişilerin aldığı neticeleri görebilirdin bu arada.
GaCCaLL cevap için teşekkür ederim, bilmediğimden soruyorum cahillik işte :D
Peki motor neden kompresöre binmez, gaz veriyorum 10 sn sonra falan rölantiye düşüyor, bir şeyler eksik ve ben öğrenmek istiyorum, açıkçası ustaya falanda götürmek istemiyorum şuan masraf çıkartsın istemiyorum. bilmediklerimi öğreneyim, ustayla da, daha rahat konuşabilirim, yada İstanbul'da bu motoru ustaya götürüp, abi bu adam işinin piri diyebilinen bir usta var mı?
Benim aklıma daha kötüsü geliyor, acaba turbo besleme mantığı ile, arkadaş gaza asılıp bişeylerin dolmasını filan bekliyor olmasın?
Kompresyon olayı sürüşte iken, vites düşümlerinde meydana gelir daha çok o şekilde hiss edilir, zevk veren yahut arzulanan bir durum değildir, sık yapılmamalı, bir nevi motor freni gibi düşünün , ancak olması bilinir ise , sahibinin hoşuna gider sebeben kaçak göçek olmayıp nispeten sağlıklı bir motor işaretidir, bildiklerim bundan ibaret.
Ya aslında ben de anlatamamış olabilirim. Şöyle ki boşta olsun viteste olsun gaz verip gazdan elimi çektiğim zaman 5-6 saniye kadar gazda kalıyor ve sonra rolantiye düşüyor, gaz kolunda bir şey yok gibi ama takılı da kalıyor olabilir, olmayacağını düşünürsek eğer, bu karbüratör sorunu mudur, yoksa başka bir şey mi, umarım gaz koludur :D büyük bir şey çıkmasa başımı çok memnun olacam.
Carbondioxid'in dediği gibi turbolama bekleme falan yapmıyorum, kısa süreli gaz verip beklediğim zaman yüksek devirde takılı kalıyor ve 5-6 saniye sonra rolantiye düşüyor dediğim gibi :D cahillikte şuracıkta ölecem :D Cevaplarınız için de çok teşekkür ederim arkadaşlar
anlattığın karburator sorunu gibi
ve işin garip yanı motorun en pahalı parçası japon olan mikuni karburatörü
allah kolaylık versin ordaki ustalar farklı bir karburatör uydurabilirse şanslısın derim..
selam beyler,
bir şey daha farkettim manifold üzerinde bir delik var, oradan hava alıyor ve doğal olarak patatese bağlıyor motor çalışırken, parmağımla tıkadığım zaman gayet güzel çalışıyor. monifoldun örnek resmini paylaşıyorum http://www.motosikletsepeti.com/Images/Urun/08112014135136.jpeg
orada bulunan metal çubuk sanırım kırılmış, peki bu metal çubuğa bağlı bir hortum olacaksa nereye bağlanması gerekiyor? ben yeni monifoldu aldığım zaman böyle çubuklu olandan mı alayım yoksa tamamen düz kapalı olan bir manifold mu almalıyım? Çubuklu olanında alırsam nereye bağlamalıyım?
Siz bahs olunan yerlerin FOTOĞRAF'ını burada paylaşmadan bu terimler ile, bir gıdım yol alamaz/yız yardımcı olabilmek adına, GaCCaLL forumdaşımızda çaba sarf ediyor, haydi beni geçin başka olsada cross tip olduğundan belki(bi mok bildiğimde yokta neyse) diyerek yardımcı olmaya çalışıyorum.
Hasılı Fotoğrafı detaylı şekjilde bir kaç adet nerelerde sorununuz var ise çekin, sonrasında hızlıresim.com'a yükleyin , yüklediğiniz her resim sonunda size "forumlar için" diye bir kaç link verecek bunlardan "forumlar için" olanını kopyalayıp,,burada yazacağınız mesaja yapıştırın açıklama girin, diğer resimleide aynı şekilde yükleyip açıklamaları girip burada paylaşın.
Aksi halde bu tarif/terimler ile olacak iş değil sizi tenkid etmiyoruz, ancak bu iş bu şekilde olur.
tahminimce o delik geri dönüşümün manifolt baglantı yeridir. eger geri dönüşüm iptal edilmişse o delik tıkamalı,
zarardan baska işe yaramaz.
evet kapatman gerek orayı.
benzin hortumu kes kısa bir parça ucuna da vida at geç git.
merhaba arkadaşlar.
Sorma nöbetler üstüste . Arada birde üniversite öğrenciliği. Kafamı kaldıramıyorum. Sen nasılsın. Keyif sağlık. Motor yol durumları nasıl.
arkadaşlar merhaba asya as200kullanıcısıyım silindir hacmini genişletmek istiyorum bilgisi olan varmı
Hocam bu motora alınabilecek en iyi lastik nedir bide boyutlar nedir?Süpermoto olarak kullanılacağından arazi lastiği olmayacak yanlız.
Only Ride..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)