Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2012, 06:13
#3181
bu modellerde sabit amortisör olayı 2006 modelinde ayarlamalı idi ön çamurluk acerbisin süpermoto çamurlukları var sahibinden de enduro markette bayılma gibi bi sıkıntı yaşamazsın bu motorda debriyaj balatan yeni ise kafa dikerim diyo makine bnm kilomda birine 118 kg yum dediğim rampayı 5 le 90 km hızla çıkıorum gerisini sen düşün bayılma olamaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
bu motorun taşıma kapasitesi 150 kg bnm arkama kız arkadaşımı aldığımda da aynı hız ile çıkıor dediğim rampayı sollama yapmada hiç öle bi sıkıntı yaşamadım
Reklamlar
-
23 Mayıs 2012, 06:23
#3182
-
23 Mayıs 2012, 06:28
#3183
önemli değil dostum faydamız dokundusa ne mutlu türkiye yolları bildiğimiz arazi o yüzden enduro en mantıklısı ilk motorum 250 lik choper dı 2006 da aldım 3500 e 2009 da sattım 1500 e bu arada rahat 2500 masraf o yüzden çin choper a uzak dur derim 2. si cbf 150 idi şu anki delioğlan da hem gösteriş hem ses hem de icraat var derim diğerlerinde bunların hepsi yok idi
-
23 Mayıs 2012, 09:56
#3184
mavi prens adlı üyeden alıntı
hız merakım yok,uzun yolda eşimle birlikte yıllık izin için siirt-gaziantep arası yaklaşık 550-600km geze geze bol molalı manzaralı rüzgarıda hissederekten max 100 110 km ile giderim.2 kişi olacağımız için motor bayılır mı sollamalar vs.ortalama 80-90 la giderim ama sollamalar olsun art niyetli sürücüler olsun aradan gazlamam gerekeçek...şu ön çamurluğu f650'deki gbi olsa çok daha hoş olurdu.senin fotolara baktım sanki lastik ebatlarını büyütmüşsün gibi geldi gözümede hoş gözüktü.arka amartisörün yükseklik ayarı filan var mı bunlarda
korbygs adlı üyeden alıntı
önemli değil dostum faydamız dokundusa ne mutlu türkiye yolları bildiğimiz arazi o yüzden enduro en mantıklısı ilk motorum 250 lik choper dı 2006 da aldım 3500 e 2009 da sattım 1500 e bu arada rahat 2500 masraf o yüzden çin choper a uzak dur derim 2. si cbf 150 idi şu anki delioğlan da hem gösteriş hem ses hem de icraat var derim diğerlerinde bunların hepsi yok idi
kesinlikle Cbf 150 öneririm, biraz daha kasıp suzuki xf650 alınabilir.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
23 Mayıs 2012, 10:28
#3185
k4d1r adlı üyeden alıntı
selamlar arkadaşlar. 3 gün evvel 3 adet parça siparişi vermiştim bugün eksiksiz ve bir asya-motor kolisi içinde elime ulaştı. nazilli de bir yedek parçacı gayet samimi ve serin kanlı bir abimiz istediğiniz isteyebileceğiniz her parça mevcut anladığım kadarıyla ve kendi orjinal fiyatlarıyla satıyor. Yedek parça ihtiyacınız olursa direk bu abimizi arayın derim eğer bulamadıysanız başka parçacılara sipariş vermesi için ağız eğmeye gerek yok...
forumda başkasının telefon numarası vermek doğru olmayacağını düşünüyorum numarasını bulduğum adres linki burada
http://firmalog.com/firma/asya-sila-...#axzz1uQVqepFb
kadir bi aradığında sor bakalım karburatör diyaframı varmıymış elinde? var ise kaç tl imiş?
ANGARAJ
-
23 Mayıs 2012, 12:38
#3186
diyafram lazım banada karbüratör elden geçirmeyi planlıyorumda komple söküp
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
23 Mayıs 2012, 13:00
#3187
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
diyafram lazım banada karbüratör elden geçirmeyi planlıyorumda komple söküp
Herhangi bir sıkıntısı yok ise sökmenizi tavsiye etmiyorum aman deyim...
ANGARAJ
-
23 Mayıs 2012, 19:42
#3188
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Herhangi bir sıkıntısı yok ise sökmenizi tavsiye etmiyorum aman deyim...
hani bir tabir vardır ya "kendi kaşındı"
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
23 Mayıs 2012, 20:32
#3189
Benim motor hala rodajda 500 km oldu fakat söyle bir şey hissediyorum sürerken. Hangi viteste olduğu önemli değil devri birazcık zorlayınca sanki gazı tam yemiyor motor parça parça alıyor. sanki cut-off a girmiş gibi fakat gaz yemeye devam ediyor. Şu an hala rodajda olduğu için çokta zorlamaya korkuyorum açıkçası ama her viteste belirli bir devirden sonra böyle.(sanki belli bir devirden sonra ateşlemede yada benzin akışında bir sorun oluyormuş gibi, üzerindeki bujiler orjinal). Buna benzer yada aynı durumları yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Ha unutmadan birde şu fren balatalarının ötme konusunda ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler
-
24 Mayıs 2012, 00:58
#3190
Arkadaşlar, Tay 200 bana her yönden yeterli.Motoru aldığımdan beri binmeyi ihmal ettiğim Xciting 250i maxiskoter motorumu satmak istiyorum.2010 model, 20bin km.de.PİYASADA 8 BİN 7 BİN GİBİ DEĞERİ VAR.Problemsiz peşin bir satışla elimden çıkarmak istiyorum.İlgilenen arayan arkadaşlarınıza duyurmanızı isterim.Isparta'ya yakın arkadaşlar özellikle.(6 bin yeterli, kazanç amacım yok.)TAY 200 bana yıllarca yeter diye düşünüyorum.
-
24 Mayıs 2012, 02:36
#3191
sorarım yunus tabi de sen as200'ünü satmamışmıydın asyanın kıvraklığını özleyip geri mi aldın yoksa
bu arafa serkang, bu motorun rodaj süresi 300 km dir senin ustan seni başından savmış olmasın, şu anda motor yağı aldığın gibi duruyorsa eğer sürdüğün her km, rölantideki her devir motorunun ömrünü kısaltır. ilk koydukları yağ su gibi birşeydi yanlış mı hatırlıyorum? bence bu motoru yeni alan birinin ilk yapacağı iş yağını değiştirmek olmalı... sonrada lastikleri tabi
En Güzel Çamur Tekerlerimdeki Çamurdur.
-
24 Mayıs 2012, 03:27
#3192
yağ eksilten fabrika çıkışı hatalı ürünü neden alasın ben sıfır aldım gördüm ne olduğunu tamam dayanıklılık ve yakıta söylenecek bişe yok ama ilk motor alacak birine öneririm o motoru dostumuzun ilk motoru değil dediğim gibi gösteriş,ses ve icraat bizim makinede var 600 lük makine de zaten maddiyat olayı var o da konuşmamızda geçiyor herkese bir 600 lük enduro nasip etsin diyelim ama acele olmasın geç olsun ama helal parayla olsun ki uzun km ler binebilesiniz arkadaşlar herkese zevkli sürüşler ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------
dostum iyi demişsinde motoru kullanan ben değilim bnm tamircim o ben videoyu çekiodum o sırada babam yaşında adamlara da kask takın dicek halim yok yani köpek arabalara saldırıo motorlara yaklaşamıor eyvallah yine kasksız motor kullanmayın kullandırtmayında ama kendimden 26 yaş büyüğe saygımız var bişe denmez
-
24 Mayıs 2012, 04:16
#3193
korbygs adlı üyeden alıntı
[/COLOR]dostum iyi demişsinde motoru kullanan ben değilim bnm tamircim o ben videoyu çekiodum o sırada babam yaşında adamlara da kask takın dicek halim yok yani köpek arabalara saldırıo motorlara yaklaşamıor
eyvallah yine kasksız motor kullanmayın kullandırtmayında ama kendimden 26 yaş büyüğe saygımız var bişe denmez
yok yok elbetteki yaşa saygımız var. demek istediğim paylaşım kısmında, kask yoksa plaka sinyal yoksa paylaşmasak daha iyi olur o görüntüleri. inanılmaz sayıda genç bu forumları takip ediyor. saat gecenin 03:15 i ve 750 kişi aktif ve önemli bir kısmıda gençler. ama kask olsun ama sinyal ama plaka noksan ve yanlışların olduğu görseller ne kadar çok yayınlanırsa sıradanlaşır kabul edile bilir oluyor.
elbete forumda bir sürü görsel bu bakımdan tartışılabilir, ama bu sayfalarda nazım gezer diye böyle bir iki şey karaladım.
herkes gibi bende orta okul ve lise yıllarımda bir kaç arkadaşımı trafik terörüne kurban verdim, bunun önemli bir kısmı motor üstündeki kazalardır. o yıllarda diğer arkadaşlarıma ve bana kasksız motora binmek sıradan geliyordu. hele hele koruyucu ekipman ise artislik gereksiz ayrıntılardı. ve bir sürü genç oğar ve mz kazasında gözümüzün önünde yitip gitti. gözü yaşlı anneler kaldı geriye. nedemek istediğimi anlata bildim mi bilemiyorum ama bu koca forumda topu topu iki sayfada yazarım zaten bu yazdıklarımı. başkada bir yerde yazmam. oda buradaki sizin gibi arkadaşların samimiyetine güvendiğimden.
-
24 Mayıs 2012, 10:48
#3194
k4d1r adlı üyeden alıntı
sorarım yunus tabi de sen as200'ünü satmamışmıydın
asyanın kıvraklığını özleyip geri mi aldın yoksa
bu arafa serkang, bu motorun rodaj süresi 300 km dir senin ustan seni başından savmış olmasın, şu anda motor yağı aldığın gibi duruyorsa eğer sürdüğün her km, rölantideki her devir motorunun ömrünü kısaltır. ilk koydukları yağ su gibi birşeydi yanlış mı hatırlıyorum? bence bu motoru yeni alan birinin ilk yapacağı iş yağını değiştirmek olmalı... sonrada lastikleri tabi
yok geri almadım f650mlede yeterince kıvrak sürüşler yapıyorum hatta kask kameram gelsin bi çekim yapıp koyarım siz karar verirsiniz kıvarkmı değilmi ama asyanın yeri başka tabi ufak hakimiyeti kolay düşersem altında kalırım derdi yok ve üzerindeki orjinal lastikleri sağolsun süper bir drift ve kaydırma makinesi
ANGARAJ
-
24 Mayıs 2012, 12:40
#3195
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
yok geri almadım f650mlede yeterince kıvrak sürüşler yapıyorum hatta kask kameram gelsin bi çekim yapıp koyarım siz karar verirsiniz kıvarkmı değilmi
ama asyanın yeri başka tabi ufak hakimiyeti kolay düşersem altında kalırım derdi yok ve üzerindeki orjinal lastikleri sağolsun süper bir drift ve kaydırma makinesi
Kusura bakma lastikleri sormuşsun, denizlide motorsiklet tamircisine girdim öylesine sorayım dedim lastik varmı ? adam elimde var dedi şaşırdım baktım bi senelik lastik aldım geçtim orjinal lastikleri atınca ne kadar fark etti anlatamam birde ön tekeri 100 lük yaptım oda iyi oldu
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
24 Mayıs 2012, 16:41
#3196
merhabalar 3400 tlye 0km tay aldım sizce fiyatı nasıl? tay kullanıcıları olarak yapmam ve dikkat etmem gereknler nelerdir ?plaka ruhsat vs herşeye nekadar gider?
-
24 Mayıs 2012, 17:15
#3197
QUOTE=Serkang;2693411]Benim motor hala rodajda 500 km oldu fakat söyle bir şey hissediyorum sürerken. Hangi viteste olduğu önemli değil devri birazcık zorlayınca sanki gazı tam yemiyor motor parça parça alıyor. sanki cut-off a girmiş gibi fakat gaz yemeye devam ediyor. Şu an hala rodajda olduğu için çokta zorlamaya korkuyorum açıkçası ama her viteste belirli bir devirden sonra böyle.(sanki belli bir devirden sonra ateşlemede yada benzin akışında bir sorun oluyormuş gibi, üzerindeki bujiler orjinal). Buna benzer yada aynı durumları yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Ha unutmadan birde şu fren balatalarının ötme konusunda ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
k4d1r adlı üyeden alıntı
sorarım yunus tabi de sen as200'ünü satmamışmıydın
asyanın kıvraklığını özleyip geri mi aldın yoksa
bu arafa serkang, bu motorun rodaj süresi 300 km dir senin ustan seni başından savmış olmasın, şu anda motor yağı aldığın gibi duruyorsa eğer sürdüğün her km, rölantideki her devir motorunun ömrünü kısaltır. ilk koydukları yağ su gibi birşeydi yanlış mı hatırlıyorum? bence bu motoru yeni alan birinin ilk yapacağı iş yağını değiştirmek olmalı... sonrada lastikleri tabi
Yok tabiki 300 de bakıma götürdüm. usta 15-40 castrol koydu, fakat ilk 1000 fazla zorlama gibi birşeylerde söyledi o yüzden öyle dedim. Ama bugün işe giderkende dikkat ettim çok bariz devir yükseldikçe parça parça alıyor. sanki hava almıyor yada buji ateşlerken senkron sorunu yaşıyor gibi.
Lastik konusunda aslında forumda çok araştırma yaptım ama kafam karıştı hangi marka hangi ebat diye, herkes kendi fikrini beyan etmiş ve memnun. bizim motorun ebatları zaten zor bulunuyor fazla büyütmekte istemiyorum sarfiyat artmasın diye, birde ünlü markalar falan ateş pahası ne yapacağımı şaşırdım işin doğrusu.
-
24 Mayıs 2012, 17:42
#3198
adamın f650si var ya ne desek boş saygılar abi
En Güzel Çamur Tekerlerimdeki Çamurdur.
-
24 Mayıs 2012, 18:03
#3199
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
Mehmet Bey far yeni elime geçti fakat bu farın yan taraflarında vidalanacak yer yok montajı nasıl yaptığınızı kısaca anlatabilirmisiniz kullandığınız malzemelerle birlikte tabi..?
-
25 Mayıs 2012, 02:46
#3200
@mehmetmumtaz devrem açıklamayı yaparken foto yada video olursa bende arkadaşlarımda daha hoşnut olacağız. elbette bir yolunu buluruz ama sen hazır yapmışken bir iki kare foto olsa hiç fena olmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler