Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Nisan 2012, 22:46
#3081
Birkaç gündür foruma giremiyordum, malum iş güç akşamları da ufaklık izin vermiyordu onunla zaman geçireyim diye anca fırsatını bulabildim. Bir arkadaş sormuş 3,400 bu motoru neden almadı diye, birincisi anadolu yakasında oturuyorum ve satıcı eve çok uzak geldi ikincisi 2011 ve 2012 model durumu var hoş aralarında stickerler haricinde bir fark yok ama üretim bandında çıkış tarihi, dolayısıyla ürünün belgesinde yazan tarih için 100 tl değer dedim birde ta karşıya kadar gitmeme değmeyecek bir paraydı.
Benim motorun çalışmama problemi galiba kendi kendine düzeldi galiba artık çalıştırırken jikle ile tek seferde alıyor gerçi yağmur fırtına çok binemedim ama neyse havalar düzeliyor yavaş yavaş. Birde yağ olayında genel olarak 15w40 mı yoksa önümüz yaz 15w50 mi tercih etmeliyiz acaba. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
19 Nisan 2012, 23:07
#3082
@serkang Yağı kışın ince, yazın kalın tercih ediliyor, ben shell advance 10-50W (15-50W de olabilir) koydum yeni 12,5 Tl litresi bir litre koydum
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
19 Nisan 2012, 23:49
#3083
Cyberantdll adlı üyeden alıntı
Benim sorun ısrarla devam ediyor ... Gecen avcılara giderken gültepeden cıktım halice inerken gaz kesti stop etti.. vurdurdum giderken çalışıyomuş gibi yapıp yine kesti biraz uğrastım jikle filan çektim çalıştı.. Avcılara vardım Geri dönüşte çalıştırırken ilk biraz sorun yaşadım. jikleyi çektim çalıştı metrobusun orada yine kesti.. Jikleyi indir çek denemeler sonucu yine çalıştı.. Jikle çekik küçük çekmeceye indim. gazı kestğimde böle ekzost türürmüş gibi picuv picuv ediyordu boyna.. küçük çekmece gölünün düzlüğünü bitiremeden yine stop etti.. Çalıştırmaya calısırken bu sefer sağlam bi picuv etti baya patlama yaptı
Tırstım ! Jikleyi çek indir uğraslar sonucu şirinevlere kadar geldim orada durdum stop ettim bakim çalışcakmı diye çalıştı jiklesiz gidiyim dedim biraz gittim gaz kesi.. kenara çektim.. bir iki jikleli jiklesiz deneme sonucu çalıştı.. nitekim sonunda geldim eve..
Stop ederken benzin bitermiş gibi stop ediyor..
Havaflitresini temizlemiştim gecen. Önceki sahibi baya yağ içinde bırakmış gaz yemiyordu motor.. Hava flitresini temizledim yağını değiştirdim bunlar olmaya basladı.. Hava flitresi ile bi alakası varmıdırki ?
Buji konusunu dikkate alıcam..
depo kapağı açıkken yol al bakalım. sorun varmı. hava alamıyorsa depo, benzer şikayetler olur.
-
20 Nisan 2012, 00:04
#3084
Ama stop etmesinin en temel sebebi motorun sıçraması ? Benzin flitresi ile alakası olcağını zannetmiyorum.. Birde bu gün 3. vitesten bosa atma huyu edinmeye basladı hadi bakalım hayırlısı Ebay'den yeni bi şanzuman bakmayı planlıyorum 6 vitesli ?
-
20 Nisan 2012, 00:07
#3085
Cyberantdll adlı üyeden alıntı
Ama stop etmesinin en temel sebebi motorun sıçraması ? Benzin flitresi ile alakası olcağını zannetmiyorum.. Birde bu gün 3. vitesten bosa atma huyu edinmeye basladı hadi bakalım hayırlısı Ebay'den yeni bi şanzuman bakmayı planlıyorum 6 vitesli ?
şanzuman işi zor gibi ? uyum sağlarmı bilemem , ama 3 den boşa düşmesi çok entresan
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
21 Nisan 2012, 23:45
#3086
Bu gün bujiyi değiştirdim. Üzerinden NST D8TC buji çıktı yerine NGK DP8EA-9 taktım ama performans düştü biraz ? Stop etme gibi bişi de yapmıyor iki gündür bujiden önce de bi avcılar filan 50KM yol yaptım sorun olmadı.. Buji değiştirdim bu gün yine bi 50km filan gittim yine sıkıntı yoktu.. Ama buji performansı düşürdü sanırım ? Bide 97 oktan koydum benzini ? Buji doğru mu? Yalnış buji ise ne gibi sorun yaratır ??
-
22 Nisan 2012, 00:18
#3087
NGK KENDİ SİTESİ
NGK sitesinde YAMAHA TW200 için (bizimkinin aynı ) "DR8EA" ayrıca
daha da iyi sürüş davranışı için yükseltme olarak: DR8EIX
(Elektrot malzemesi olarak iridyum kıvılcım erozyonundan hemen hemen hiç etkilenmez.
İridyum sadece 0,6 mm çapında çok ince orta elektrotlar üretmeye imkan veriyor.
İnce orta elektrotlarında ateşleme kıvılcımının yanına daha fazla tutuşabilir yakıt karışımı ulaşır. Bu da güvenilir bir alevlenmeyi ve alev cephesinin daha iyi yayılmasını sağlar.)
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
22 Nisan 2012, 00:27
#3088
Performansı etkiledi ama baya bi ? Eski bujiyi de söktüm temizliyip geri mi taksam diyorum ? Bide bu yeni buji daha uzun ?
-
22 Nisan 2012, 00:38
#3089
---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:29 ----------
Cyberantdll adlı üyeden alıntı
Performansı etkiledi ama baya bi ? Eski bujiyi de söktüm temizliyip geri mi taksam diyorum ? Bide bu yeni buji daha uzun ?
buji uzun ise kıvılcım yapan yeri yanma odasına çıkıntı yapar zamanla pistona zarar verir buji kısa kalır ise kurum bağlar ve performans düşer.... birde bunlardan hariç bujilerin iç dirençleri var o da avans ayarını değiştirir.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
22 Nisan 2012, 01:02
#3090
Porselen kısımı uzundu sanırım ama ? Diğer kısım aynıydı ? bide ben takarken baya sıktım kaçak filan yapmasın diye ?
-
22 Nisan 2012, 01:08
#3091
Cyberantdll adlı üyeden alıntı
Porselen kısımı uzundu sanırım ama ? Diğer kısım aynıydı ? bide ben takarken baya sıktım kaçak filan yapmasın diye ?
sıkarken dikkat edin yeni silindir kapağı almak zorunda kalmayın
-
22 Nisan 2012, 02:03
#3092
yamyamaha adlı üyeden alıntı
sıkarken dikkat edin yeni silindir kapağı almak zorunda kalmayın
Serdal hocam oraya hellcoil uygulanamıyormu acaba? hani olası yalama olma durumunda??
ANGARAJ
-
22 Nisan 2012, 02:38
#3093
bak birçok şeyler düşünürüm ama bunu neden buraya düşünmedim. :(
aslında uygulanır ama yayı içeri sokarken kıvrık bir yeri var. ondan kurtulmak gerekir.
birde dayanım önemli, buji daha çakmadan içerde fırtınalar kopmadan evel 10 barlık bir basınç oluşuyor. sonrası ne kadar basınç var bilemem. ama madem bozuldu bir deneyeyim deriz yaparız , ama yayın kıvrımından kurtulnak içinde olsa bi sökeceğiz silindir kapağını.
-
22 Nisan 2012, 14:03
#3094
Selamün aleyküm .. Arkadaşlar dişli büyüten ya da küçülten oldumu ? Acaba diyorum ön dişliyi büyültsem faydası kayda değer olur mu ? ?
-
24 Nisan 2012, 00:41
#3095
uninvited adlı üyeden alıntı
Selamün aleyküm .. Arkadaşlar dişli büyüten ya da küçülten oldumu ? Acaba diyorum ön dişliyi büyültsem faydası kayda değer olur mu ? ?
eski abilerimiz ön dişli 14 orjinali 15-16 yaptılar vites aralıkları ve maksimum hız artışı görmüşler yakıtı biraz düşürmüş diyorlar.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
24 Nisan 2012, 14:33
#3096
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
eski abilerimiz ön dişli 14 orjinali 15-16 yaptılar vites aralıkları ve maksimum hız artışı görmüşler yakıtı biraz düşürmüş diyorlar.
O zaman birde ben deniyim .. Ayriyetten NGK marka buji değişimini bende yapıcaktım ama buji uzun - kısa falan muhabbeti oldu kafam karıştı.. Bende tekleme felan olmuyor maksat daha sağlam olsun diye düşündüm . . bunun için ne önerirsiniz peki ? Kusura bakmayın ben pek bilgili olmadığım için sadece soru sormakla yetiniyorum
-
24 Nisan 2012, 14:45
#3097
NGK DR8EIX buji öneriyorlar Elektrot malzemesi olarak iridyum kıvılcım erozyonundan hemen hemen hiç etkilenmez
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
26 Nisan 2012, 10:45
#3098
Beyler , bizim motorsikletlere arka lastiği 170lik lastik uyarmı sizce ? yada en fazla kaçlık lastik olur
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
26 Nisan 2012, 11:19
#3099
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
Beyler , bizim motorsikletlere arka lastiği 170lik lastik uyarmı sizce ? yada en fazla kaçlık lastik olur
photoshopla bi denemek lazım yoksa takan duymadım görmedimde...
ANGARAJ
-
26 Nisan 2012, 16:39
#3100
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
photoshopla bi denemek lazım yoksa takan duymadım görmedimde...
ne photoshopmuş arakadaş
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler