Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2012, 20:55
#3041
Merhaba arkadaşlar,
az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Reklamlar
-
10 Nisan 2012, 22:17
#3042
-
11 Nisan 2012, 00:30
#3043
tesekkur ederım, motor geldı malesef kı yagmur yuzunden yarım saat kadar bınebıldım oda benzın almak ıcın ,bakalım benzın gostergesız nasıl yapacagız
-
11 Nisan 2012, 00:55
#3044
Serkang adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Kardeş motosikletin hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler!Ruhsat için satın aldığın mağazadan alacağın yetki belgesi+ötv belgesi+motosiklete kesilmiş fatura ile birlikte trafik tescile gitmeden önce herhangi bir sigortacıda bulunan ek-1 ve ek-2 belgelerini(bunları sigortacı doldurur-trafik sigortasınıda yaparak diğer belgelerle dosyayı hazır hale getirir)de alarak trafik şubeye giderek ruhsat ve plaka için başvuruda bulunabilirsin.Bundan sonrasında beklemek kalıyor
-
11 Nisan 2012, 13:02
#3045
teşekkürler, şimdi online sisteme dönmüş trafik tescil "yeni kayıt"tan başvuru yapıp öyle gideceğim herhalde
-
11 Nisan 2012, 13:17
#3046
Serkang adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
hayırlı uğurlu olsun.biliyorum o motoru bende sormuştum.ellerinde 1 tane kalmıştı iyi fiyata almışsın,güle güle kullan
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
11 Nisan 2012, 19:40
#3047
Teşekkürler,
Aslında şimdi aklıma geldi. Dün motoru oturduğum apartmanda kapalı garaj olmadığı için mahallede yer alan paralı garajda bıraktım. Ama eve uzak sayılır ve motorun evimin önünde durmasını isterim. Ne gibi bir güvenlik önlemi almam lazım, zincir, alarm vesaire bir fikir verebilecek olan var mı acaba.
-
11 Nisan 2012, 20:05
#3048
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
12 Nisan 2012, 14:50
#3049
Merhaba,
Motoruma ekteki seti almayı düşünüyorum sizce uyumlu olurmu ? Birde devir saati konusunu nasıl çözebiliriz ?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...tchlink:top:en
-
12 Nisan 2012, 20:00
#3050
Arkadaşlar yeni üye oldum Asya gytay 200 'ün ön ve arka tekerleri tam cros lastiğine çevirdim resmini yayınlayacayım, arka cantı 17 oldu ön cant aynı kaldı sorun şu arka dişliyi 46 diş büyütsem diş sayısı 50 veya 56 arasına olursa tam randıman olacak, aynı ebatlarda dişli arıyorum bigilerinizi baylaşırsanız memnun olurum.
-
12 Nisan 2012, 21:45
#3051
cyberantdll arkadaşım bence bu paraya digital i gösterge alabilirsin. daha gösterişli ve işlevsel olur.şimdi bulamadım ama geçmiş sayfalarda bi arkadaş yapmıştı.
-
13 Nisan 2012, 00:34
#3052
Önerilerin için teşekkür ederim
Birde bugün motora binme şansım oldu fakat, ilk çalıştırmada biraz zorlandım sonra jikleyle falan çalıştı fakat seyir halindeyken vitesi boşa alınca stop etti sürekli, hatta marş ve kickstart ta işe yaramayınca yokuş aşağıya vurdurdum motoru. Sorun muhtemelen jikleden çünkü kapayınca marş alıyor fakat çalışırken çekince stop ediyor. motosiklet hakkında fazla tecrübeye sahip olmadığım için bunun ne büyüklükte birsorun olduğu hakkında bir fikrim de yok açıkçası. bu konu hakkında yorum yapabilecek olan varsa sevinirim.
-
13 Nisan 2012, 01:51
#3053
SERKANG,
1)Yeni motor... Öncelikle bujiyi ''Japan'' marka bir bujiyle yenilemek lazım.
2)Rölantiyi ''biraz'' yüksek ayarlamalı.
3)Sol elcik debriyaj kolunu ''hafif'' sertleştirmeli.
4)Kalkışlarda sadece 1.vitesle değil. 2. ve hatta 3.vitesle bile debriyajı güzel kullanarak kalkmayı öğrenmeli.
5)300 km.yi beklemeden net ''1 lt'' iyi yağ ile yağı değiştirmeli.
Motorunu sağlıkla iyilik ve güzellikle kullanmanı dilerim.
-
13 Nisan 2012, 01:54
#3054
hayırlı uğurlu olsun. rüzgarın hep arkadan essin tekerin düz bassın. Allah kaza bela göstermesin.
-
13 Nisan 2012, 10:09
#3055
Serkang adlı üyeden alıntı
Önerilerin için teşekkür ederim
Birde bugün motora binme şansım oldu fakat, ilk çalıştırmada biraz zorlandım sonra jikleyle falan çalıştı fakat seyir halindeyken vitesi boşa alınca stop etti sürekli, hatta marş ve kickstart ta işe yaramayınca yokuş aşağıya vurdurdum motoru. Sorun muhtemelen jikleden çünkü kapayınca marş alıyor fakat çalışırken çekince stop ediyor. motosiklet hakkında fazla tecrübeye sahip olmadığım için bunun ne büyüklükte birsorun olduğu hakkında bir fikrim de yok açıkçası. bu konu hakkında yorum yapabilecek olan varsa sevinirim.
2006 model motorumda çalıştırmada jikleyi sol elim ile hafif çekip marşa dokunursan(gaz kolunu hiç oynamadan) hemen alıyor, 2 dk rolantiden biraz yüksek devirde çalışsın yoksa motor durabilir, rolanti ayarı benzin musluğunun yanında bir civata bir miktar sıkarsan rolanti yükselir bunu yapmanda fayda var, motorsiklet çalışırken jikle çekersen veya jikle çekili vaziyette yola çıkarsan motorda gaz kestiğin anda motor durar normaldir, jikle sadece ilk çalışmada ve ısındırmak için kullanılır. bunlardn hariç Bujini değiştirmeni tavsiye ederim.NGK kullanıyorum tam modeli aklımda değil, yağ değişimininde Shell Advance 15/50W Dün aldım 12,5TL 1 litresi 300kmyi beklemeden değiştir.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
13 Nisan 2012, 10:19
#3056
Bu gün benzer bir stop etme benimde basıma geldi..
Dün 15-40W Shell ile değiştirdim yağını 1 litrenin tamından çok az koydum H simgesinin biraz üstünde gosterge. Levent'den çıkarken bi kere stop etti soğuktu dedim herhalde ondandır dedim. Jikleyi çekip çalıştırdım biraz gidip giderken indirdim devam ettim.. Yenibosna sefaköy arasında starcity'e çıkarken ışıklarda dururken yavaşlayınca stop etti jiklesiz çalıştırmayı denedim yine çalışmadı jikle ile çalıştı. yine giderken indirip devam ettim. Bu jikle sıkıntısı nedendir ?
Birde bu yağ değişimini bu motorlarda 300KM bir mi yapıyoruz ? Ciddi bir masraf bu ? ? ?
-
13 Nisan 2012, 10:44
#3057
Cyberantdll adlı üyeden alıntı
Bu gün benzer bir stop etme benimde basıma geldi..
Dün 15-40W Shell ile değiştirdim yağını 1 litrenin tamından çok az koydum H simgesinin biraz üstünde gosterge. Levent'den çıkarken bi kere stop etti soğuktu dedim herhalde ondandır dedim. Jikleyi çekip çalıştırdım biraz gidip giderken indirdim devam ettim.. Yenibosna sefaköy arasında starcity'e çıkarken ışıklarda dururken yavaşlayınca stop etti jiklesiz çalıştırmayı denedim yine çalışmadı jikle ile çalıştı. yine giderken indirip devam ettim. Bu jikle sıkıntısı nedendir ?
Birde bu yağ değişimini bu motorlarda 300KM bir mi yapıyoruz ? Ciddi bir masraf bu ? ? ?
hayır rodaj da olan motosiklet için geçerli o 300 km genelde servisler onu 500 veya 1000km de bir değiştirirler ama ilk rodajda olduğu için ne kadar erken yağ değişmi yapılırsa o kadar iyidir...İlk 1000 kmden sonra her 1000km'de bir yapılması gerekli..
ANGARAJ
-
13 Nisan 2012, 12:20
#3058
Peki ya stop etmeleri neden ?
Birde Buji değiştirmek istersek nasıl bir buji alınmalı en iyisi nedir tavsiye ediceğiniz ?
-
13 Nisan 2012, 12:30
#3059
Cyberantdll adlı üyeden alıntı
Peki ya stop etmeleri neden ?
Birde Buji değiştirmek istersek nasıl bir buji alınmalı en iyisi nedir tavsiye ediceğiniz ?
büyük ihtimalle Hava filtresi , açıp temizlersen düzelecektir.birde Karbüratörde pislik olabilir onu açıp temizlemek biraz meşakkatlidir
Bi ihtimalde rölanti ayarının bir miktar artır.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
13 Nisan 2012, 12:33
#3060
Hava filitresini daha gecen gün temizletim. Yağı koyduktan sonra anında yağ atıp mundar etmediyse şu anda hala sabun kokuyordur. Karbiratör mantıklı denemek lazım.. Ama önce onu nası temizlicez onu arastırmak lazım :D
Rölantiden şüphelenmiyorum yağını değiştirmeden önce hersey iyiydi saat gibi çalışıyordu :S
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler