Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 00:24
#3001
Reklamlar
-
04 Mart 2012, 02:01
#3002
ustam park halindeyken benzin musluğunu kapatacaksan. biraz erken kapat park edeceğin yere gidesiye şamandırada ki benzinden yesin. böylece şamandıra iğnesi serbest durur ki tekar çalıştıracagın zaman kolay olur. 4-5 gün çalışmayan motoru çalıştırmaya başlamadan önce ( tabi benzin musluğu açıldığsa ) şamandıranın tahliyesinden biraz benzin akıtıp çalıştırın. çok yaygın bir hastalık değil ama bazı motorların karbüratorlerındeki iğne ve iğnenin contası anlaşamaz. zamanla yumuşayan oring conta zontalık yapıp iğneyi sarası gelir bu durumda iğne benzine yol vermez ve anlamsız ve tanısı konulamaz şikayetler baş gösterir.
-
04 Mart 2012, 18:17
#3003
Anladım üstad Allah razı olsun . Da birşey daha sorcam . Bu şamandıra tahliyesi nerede tam olarak musluğa mı bağlı ? Pek anlamıyorum da :D
-
04 Mart 2012, 18:33
#3004
ben bir ay çalışmayan motoru bir veya iki denemede çalıştırıyorum :D, kontağı açıp gaz kolunu bir kaça kez sona dayıyorum , sonra ayak marşını 5-6 kez hafifce basıyorum, ardından kuvvetlice 2-3 kere basıyorum, altaki cikle sonuna kadar çekik vaziyette tutuyorum (aşırı) gaz koluna dokunmadan üç demeden çalışıyor.benzin musluğunda hiç kapatmadım
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
05 Mart 2012, 02:42
#3005
uninvited adlı üyeden alıntı
Anladım üstad Allah razı olsun . Da birşey daha sorcam . Bu şamandıra tahliyesi nerede tam olarak musluğa mı bağlı ? Pek anlamıyorum da :D
şamandıra tahliyesi şamandıranın altına doğru yandan görülen bir vidadadır. genelde ucunda hortum takılı olup şamandıranın içindeki pisliği tahliye etmeye yarar bu arada hortumdan süzülen pis benzin motoru falan kirletmeden yere akaçak kadarda uzundur. mondial mct kullanıcıları sayfa 370 den araklama şu resimde görünüyor. seninkide çok farklı değildir.
-
05 Mart 2012, 16:45
#3006
hımmm.. Yani pis benzini yere mi akıtıyor ? Ben motoru park ettiğimde benzin akıttığını farkettim ondan dolayı musluğu kapatıyordum . O zaman normal bişey yani kapatmama gerek yok :D :D Teşekkür ederimmm :D
-
06 Mart 2012, 01:19
#3007
uninvited adlı üyeden alıntı
hımmm.. Yani pis benzini yere mi akıtıyor ? Ben motoru park ettiğimde benzin akıttığını farkettim ondan dolayı musluğu kapatıyordum . O zaman normal bişey yani kapatmama gerek yok :D :D Teşekkür ederimmm :D
şimdi bir yanlış anlaşılma varsa düzeltelim.
benzin akması kötü ama pis benzini şamandıranın içinden tahliye etmek için kontrollü akıtmak kötü değil.
uninvited adlı üyeden alıntı
Bu benzin kaçırma muhabbetini daha önce söylemiştim . Motorcuma da sordum , motoru park ettikten sonra benzin musluğunu kapatmamı söyledi daha sağlıklı olması için
bende
yamyamaha adlı üyeden alıntı
ustam park halindeyken benzin musluğunu kapatacaksan. biraz erken kapat park edeceğin yere gidesiye şamandırada ki benzinden yesin. böylece şamandıra iğnesi serbest durur ki tekar çalıştıracagın zaman kolay olur
şamandıra iğnesinin oturduğu conta bozuksa iğne tam kapatamaz park ettikten sonra benzini akıtmaya devam eder. yine aynı conta bozuksa iğne kapattıktan sonra açması gereken zamanda açmaz karbüratore rahat benzin gelmez bu seferde çalışması gereken motor çalışmaz aküsü falan biter sahibi kanter içinde kalır.
yamyamaha adlı üyeden alıntı
4-5 gün çalışmayan motoru çalıştırmaya başlamadan önce ( tabi benzin musluğu açıldığsa
) şamandıranın tahliyesinden biraz benzin akıtıp çalıştırın. çok yaygın bir hastalık değil ama bazı motorların karbüratorlerındeki iğne ve iğnenin contası anlaşamaz. zamanla yumuşayan oring conta zontalık yapıp iğneyi sarası gelir bu durumda iğne benzine yol vermez ve anlamsız ve tanısı konulamaz şikayetler baş gösterir.
3-4 gün yatan motorlar çalışırken kolay çalışmıyorsa sahibi kanter içinde kalmasın şamandıra tahliyesinden pis benzini akıtsın motoru kolay çalışsın dediydim.
-
07 Mart 2012, 20:24
#3008
Hmm.. Şimdi daha iyi anladım .. Teşekkür ederim kusura bakma yordum senide ..
-
08 Mart 2012, 19:16
#3009
beyler masvallı dizlik arıyorum resimdeki dizliklerden nereden temin ederim ?
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
18 Mart 2012, 22:37
#3010
merhaba arkadaşlar.
motoru biraz modifiye ettim bakalım beğenecekmisiniz.
ama nasıl resim ekleyeceğim
-
22 Mart 2012, 02:22
#3011
Lifan, Mondial. Asya yeni... Biçim düzen olarak cross-enduro 150/250 aralığında motorlarıyla piyasada. Hiçbiri motor değil. Bzim 200 GY bütün zırtoluğu ile hepsinden iyi. Yaşasın zırtoluk! (Zırto: Deli-değişik-aksi-efe-bizden!) Asya yazısı bırakmayın motorunuzun üzerinde: Zaten satıp kaçan adamlar, ama motor kendisi yaşayabilen bir eşkıya!!
-
27 Mart 2012, 01:15
#3012
Selam
Arkadaslar motoru yeni aldım bi problemim var zorunlu sigorta en ucuz yollu nereden yaptırabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
-
27 Mart 2012, 01:44
#3013
yapıkredi acentelerine bir sor benimki o gün için en ucuz fıyatı yapıkredi sigorta vermişti.
-
28 Mart 2012, 18:40
#3014
axa sigorta da 142 tl civarına yaptırmıştım ocak ayında . Bu arada selamun aleykum . Benim bir sorum var her zamanki gibi Arkadaşlar Bugün yağını değiştirttim motorun 1 LT yağ koydu motorcu . Yalnız ben yağ camına baktığımda MAX seviyesinin biraz üstünde duruyor . Acaba bunun motora bir zararı olur mu ? ?
-
29 Mart 2012, 01:24
#3015
uninvited adlı üyeden alıntı
axa sigorta da 142 tl civarına yaptırmıştım ocak ayında . Bu arada selamun aleykum . Benim bir sorum var her zamanki gibi
Arkadaşlar Bugün yağını değiştirttim motorun 1 LT yağ koydu motorcu . Yalnız ben yağ camına baktığımda MAX seviyesinin biraz üstünde duruyor . Acaba bunun motora bir zararı olur mu ? ?
SORUN OLMAZ 2 SENEDİR BAKIMLARDA 1LT YAĞ KULLANIYORUM HİÇ SORUN YAŞAMADIM 1LT'DEN FAZLA KONMAMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLER USTAM ÖYLEDE YAPIYORUZ
KAZASIZ BELASIZ...
-
29 Mart 2012, 11:25
#3016
ERSAY adlı üyeden alıntı
SORUN OLMAZ 2 SENEDİR BAKIMLARDA 1LT YAĞ KULLANIYORUM HİÇ SORUN YAŞAMADIM 1LT'DEN FAZLA KONMAMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLER USTAM ÖYLEDE YAPIYORUZ
KAZASIZ BELASIZ...
2011 lerde 1.3 lt yazıyor yağ doldurma yerinde yanlışlık olmasın sonra.Birde sigorta fiyatı o kadar yüksek olmaması lazım ben benim 652cclik 99 model motoru 60 mı 70 mi ne yaptırmıştım. Herzaman söylüyorum burda da yazayım sigorta yaptırırken kesinlikle 1 kişiden fiyat almayın dolaşın dolaşmicaksanız da telefonla arayın illaki en uygun fiyat veren çıkacaktır bilginize..
ANGARAJ
-
29 Mart 2012, 13:05
#3017
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
2011 lerde 1.3 lt yazıyor yağ doldurma yerinde yanlışlık olmasın sonra.Birde sigorta fiyatı o kadar yüksek olmaması lazım ben benim 652cclik 99 model motoru 60 mı 70 mi ne yaptırmıştım. Herzaman söylüyorum burda da yazayım sigorta yaptırırken kesinlikle 1 kişiden fiyat almayın dolaşın dolaşmicaksanız da telefonla arayın illaki en uygun fiyat veren çıkacaktır bilginize..
1.3 lt koyduğunda yağ sızıntıları yağ kaçakları oluşmaya başlama riski daha fazla tecrübelerimden dolayı böyle yazıyorum 1lt orta karar ideal ölçü arkadaşlar tabi tercih sizin
-
29 Mart 2012, 14:38
#3018
ERSAY adlı üyeden alıntı
1.3 lt koyduğunda yağ sızıntıları yağ kaçakları oluşmaya başlama riski daha fazla tecrübelerimden dolayı böyle yazıyorum 1lt orta karar ideal ölçü arkadaşlar tabi tercih sizin
bendeki 2006 idi 2011'de tecrübe etme imkanım olmadı ama vardır onu yapan mühendislerin bir bildiği sanki.Ama Ersay yaşamış demekki uymakta fayda var, neticede çok yüksek devir çeviren aletler değil..
ANGARAJ
-
29 Mart 2012, 14:40
#3019
slm arkdasım kullandım bundan 1 kac hafta kadar cogu cın malı makınaya gore daha dayanıklı benım ezıyetlerıme dayandı benden gecer notu var bunun tavsıye edebılırım ...
-
29 Mart 2012, 23:23
#3020
arkadaşlar motorsiklete arka jantı 18 lik çember takılmasında bir sakınca var mıdır ? 17" çember bulamadım
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler