Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Ocak 2012, 16:07
#2941
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
incelediğim kadarıyla 33hp ve 366cc bi motosiklet o dediğiniz pumarex ve onun fiyatına 2.el bi f650gs alınabiliyor bunlar ne sattıklarının farkında değil galiba 9binliraya o motor? bilmiyorum, bilemedim...
Soyhan ve Yusuf arkadaşım fiyatlar ortada ben motor kullanmaya yeni başlıycam sayılır bu şartlarda sıfır TAY-200 almam doğru olurmu. Vitesli motor fazla deneyimim yok ancak bi yerleden başlamak gerekiyor. Gördüğüm kadarıyla görüntü fiyat ve işlev açısından en uygun bu siz tecrübeli olarak . Ne dersiniz......
Reklamlar
-
20 Ocak 2012, 17:26
#2942
ffllmm adlı üyeden alıntı
Soyhan ve Yusuf arkadaşım fiyatlar ortada ben motor kullanmaya yeni başlıycam sayılır bu şartlarda sıfır TAY-200 almam doğru olurmu. Vitesli motor fazla deneyimim yok ancak bi yerleden başlamak gerekiyor. Gördüğüm kadarıyla görüntü fiyat ve işlev açısından en uygun bu siz tecrübeli olarak . Ne dersiniz......
Yusuf değil önder üstad Yunus
az yaksın az gitsin diyorsan parça sağlamlığı diyorsan Ybr-cbf ikilisini öneririm ben ki yeni başlayan arkadaşlarının çoğusu aynısında muteber aöa şöyle bir etken giriyor şimdi tay 200 kullananlarda tay200 Çinde üretilen Zongshen markalı bir ürün ki aslında küçümsenecek türden bir marka değil zira 2001 veya 2002 de Motogpde yarışan bir takım Bu zongshen ki küçümsenecek türden bir başarı değil bence gerek tipi gerekse performansı ybr ve cbfden yüksek haliyle birazcık daha fazla yakıyor ama ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı benim as200de hoşuma gitmeyen yerlerin başında grenajın gofret gibi oluşu ve gerek gerilmeden gerkse titreşimden bağlantı yerleri çabucak kopabiliyo onun içinde soykan'ın yaptığı gibi grenajlarda değişikliğe gidebilirsin.birde sen kendi tarzını nasıl kullanacağını nasıl bir yerde kaldığını aylık-yıllık vs. de kaç km yapacağını belirtseydin de bizde sana "heh aradığın tamda bu aslında" deseydik?
ANGARAJ
-
20 Ocak 2012, 19:43
#2943
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Yusuf değil önder üstad Yunus
az yaksın az gitsin diyorsan parça sağlamlığı diyorsan Ybr-cbf ikilisini öneririm ben ki yeni başlayan arkadaşlarının çoğusu aynısında muteber aöa şöyle bir etken giriyor şimdi tay 200 kullananlarda tay200 Çinde üretilen Zongshen markalı bir ürün ki aslında küçümsenecek türden bir marka değil zira 2001 veya 2002 de Motogpde yarışan bir takım Bu zongshen ki küçümsenecek türden bir başarı değil bence gerek tipi gerekse performansı ybr ve cbfden yüksek haliyle birazcık daha fazla yakıyor ama ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı benim as200de hoşuma gitmeyen yerlerin başında grenajın gofret gibi oluşu ve gerek gerilmeden gerkse titreşimden bağlantı yerleri çabucak kopabiliyo onun içinde soykan'ın yaptığı gibi grenajlarda değişikliğe gidebilirsin.birde sen kendi tarzını nasıl kullanacağını nasıl bir yerde kaldığını aylık-yıllık vs. de kaç km yapacağını belirtseydin de bizde sana "heh aradığın tamda bu aslında" deseydik?
Yunus kusura bakma ismi yanlış yazmışım. Ben Tekirdağ merkezde yaşıyoum yani şehir merkezinde öle çok fazla km yapamam hafta içi zaten yoğun çalışıyorum. Hafta sonlarıma biraz heycan ve değişiklik katması anlamında motor olayına girmek isityorum. En fazla uzun yol belki Çanakkale felen olabilir.300 km kadar oda yılda bir en fazla iki olur. Tay-200 olayında en çok görüntüsü hoşuma gitti senin msj sonrası CBF baktım tabiki kaliteli olduğu zaten belli oluyo ama görünüş olarak çok hoş gelmedi. Mekanik bilgim felan çok yok hor kullanmam motru bana çok kafa ağrıtmasın tabi bakımını arızasını yaptırıcaz ancak verdiği hazdan çok bıkkınlık vermesin yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
bu arada İstanbuldan bir bayi ilanında 3600 tl fiyat söyledi Tekirdağ merkez satıcısı 4000 lira şeklinde fiyat verdi. Bu kadar farklar olması normalmi.
-
21 Ocak 2012, 01:43
#2944
ffllmm adlı üyeden alıntı
Yunus kusura bakma ismi yanlış yazmışım. Ben Tekirdağ merkezde yaşıyoum yani şehir merkezinde öle çok fazla km yapamam hafta içi zaten yoğun çalışıyorum. Hafta sonlarıma biraz heycan ve değişiklik katması anlamında motor olayına girmek isityorum. En fazla uzun yol belki Çanakkale felen olabilir.300 km kadar oda yılda bir en fazla iki olur. Tay-200 olayında en çok görüntüsü hoşuma gitti senin msj sonrası CBF baktım tabiki kaliteli olduğu zaten belli oluyo ama görünüş olarak çok hoş gelmedi. Mekanik bilgim felan çok yok hor kullanmam motru bana çok kafa ağrıtmasın tabi bakımını arızasını yaptırıcaz ancak verdiği hazdan çok bıkkınlık vermesin yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
bu arada İstanbuldan bir bayi ilanında 3600 tl fiyat söyledi Tekirdağ merkez satıcısı 4000 lira şeklinde fiyat verdi. Bu kadar farklar olması normalmi.
fiyat farkı türkiyede biraz tutturabilene aynısı kuba str250 de de var ha bana sorsan as200gy mi kuba str250 mi küba derim sebebine gelirsen ffiyat aralığı birbirine yakın 2. olarak da str'nin tipi göze biraz daha hoş geliyor(zevkler ve renkler) Honda crf450 ye benzetmişlerve hakkaten şugar olmuş görüntü dışında ise biri 250cc diğeri 200cc ve şuna dikkat 2 motor da da BALANSÖR var(yani titreşim önleyici) ayrıca bu yedek parça olayını küba asya motordan daha iyi becerdiğine inanıyorum ben hem yedek parça hemde servis olarak.
ANGARAJ
-
22 Ocak 2012, 00:12
#2945
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
fiyat farkı türkiyede biraz tutturabilene aynısı kuba str250 de de var ha bana sorsan as200gy mi kuba str250 mi küba derim sebebine gelirsen ffiyat aralığı birbirine yakın 2. olarak da str'nin tipi göze biraz daha hoş geliyor(zevkler ve renkler) Honda crf450 ye benzetmişlerve hakkaten şugar olmuş görüntü dışında ise biri 250cc diğeri 200cc ve şuna dikkat 2 motor da da BALANSÖR var(yani titreşim önleyici) ayrıca bu yedek parça olayını küba asya motordan daha iyi becerdiğine inanıyorum ben hem yedek parça hemde servis olarak.
Asya'da 250 cc'lik cross çıkarmış
ANGARAJ
-
28 Ocak 2012, 00:25
#2946
Bir aydır kar ve buz...2 kere ana yolda asfaltta, 4 kere de ilçe stabilize yolda, 2 kez de köy toprak yolda düştüm.İlk düşüşümden sonra öne benzinlik üstüne yan çantalar arkaya da yan çantalar bağlattım.Motor onların üstüne düşüyor ve bir şeyler olmuyor. Benim ise dizlerim kaval kemiklerim çürük yara bere içinde.YILMAK YOK! Bir haftadır da ön ve arka lastiklere bildiğiniz urganı sık ve sıkı sara sara geçiriyorum ve buzmuş karmış devam...Bu yeteneksiz motor beni yol ve şartlar uzmanı yaptı.
-
28 Ocak 2012, 04:04
#2947
artık yeni ve iyi bir motor almaktan da vazgeçtim. bu motoru z.ke z.ke kullanacağım.görsün gününü külüstür.
-
28 Ocak 2012, 17:29
#2948
agarta adlı üyeden alıntı
Bir aydır kar ve buz...2 kere ana yolda asfaltta, 4 kere de ilçe stabilize yolda, 2 kez de köy toprak yolda düştüm.İlk düşüşümden sonra öne benzinlik üstüne yan çantalar arkaya da yan çantalar bağlattım.Motor onların üstüne düşüyor ve bir şeyler olmuyor. Benim ise dizlerim kaval kemiklerim çürük yara bere içinde.YILMAK YOK! Bir haftadır da ön ve arka lastiklere bildiğiniz urganı sık ve sıkı sara sara geçiriyorum ve buzmuş karmış devam...Bu yeteneksiz motor beni yol ve şartlar uzmanı yaptı.
dostum urgan ipi muhabbeti iyiymiş : ) nasıl sarıyorsun ama jant teline zarar verir mi acaba ? bende deniyim : )
-
28 Ocak 2012, 18:02
#2949
uninvited adlı üyeden alıntı
dostum urgan ipi muhabbeti iyiymiş : ) nasıl sarıyorsun ama jant teline zarar verir mi acaba ? bende deniyim : )
zarar vermez hatta plastik kelepçeleride takabilirsiniz.Lastiğe dolaranız ipi hiçbirşey olmaz.
ANGARAJ
-
28 Ocak 2012, 23:08
#2950
Soykan67 adlı üyeden alıntı
zarar vermez hatta plastik kelepçeleride takabilirsiniz.Lastiğe dolaranız ipi hiçbirşey olmaz.
Anladım .. Birde birşey sorayım . Benim 200 gy 'i en son yıkadığımda motor çalışmadı . Sabahı bekledim yine çalışmadı . Güneşte tuttum biraz ondan sonra çalıştı . Nereye su kaçmış olabilir ? Yani o kaçan yeri kapatmam gerek . Yıkayamıyorum motoru . :/
-
29 Ocak 2012, 20:30
#2951
uninvited adlı üyeden alıntı
Anladım .. Birde birşey sorayım . Benim 200 gy 'i en son yıkadığımda motor çalışmadı . Sabahı bekledim yine çalışmadı . Güneşte tuttum biraz ondan sonra çalıştı . Nereye su kaçmış olabilir ? Yani o kaçan yeri kapatmam gerek . Yıkayamıyorum motoru . :/
Bildiğim kadarıyla buji kısmına kaçmış olabilir.Birde motor sıkak iken yıkındımı bir kez bende zorlanmıştı ama çalışmamazlık etmedi.Büyük ihtimal elektrik sisteminde biryerde olabilir sorun.
ANGARAJ
-
30 Ocak 2012, 01:57
#2952
Buji pipolarınızı kontrol edin beyler kuruma çatlama varsa muadili kaliteli birşey ile değiştirin ;)
ANGARAJ
-
30 Ocak 2012, 14:31
#2953
Anladım bi kontrol ediyim bujiyi . Başını ağrıtcam ama bir sorunum daha var benim . Rölenti ayarı olmuyor bir türlü . Motor ya stop ediyor ya da çok yüksekte duruyor . Ortasını bir türlü yapamadım ki olmuyor o kadar denememe rağmen . Neden olabilir bu ? Özellikle gaz verdiğimde normal seviyeye inmeyip yüksek rölentide takılıp kalıyor ? ? yardım için teşekkürler ..
-
30 Ocak 2012, 15:02
#2954
uninvited adlı üyeden alıntı
Anladım bi kontrol ediyim bujiyi . Başını ağrıtcam ama bir sorunum daha var benim . Rölenti ayarı olmuyor bir türlü . Motor ya stop ediyor ya da çok yüksekte duruyor . Ortasını bir türlü yapamadım ki olmuyor o kadar denememe rağmen . Neden olabilir bu ? Özellikle gaz verdiğimde normal seviyeye inmeyip yüksek rölentide takılıp kalıyor ? ? yardım için teşekkürler ..
motorun kaç kmde? önce onu bi sorayım ben bende ilk aldığımda rolantide ayarsızlık vardı zamanla düzeldi kendi kendine veya ben çok kurdaladığım için düzelmişte olabilir tam kesin birşey diyemem eğer ki gaz takılı kalıyorsa birgün gaz telini sök ve kütüğün olduğu yerden wd-40 sık içine belli bi miktar sonra alt karburatöre gelen ucundan teli ittir geri çek ki yağlansın içindeki çelik tel sürtünme takılma yapmasın birde rölanti ayarını sen elinle de yaparsın buna bi müddet alış derim ben ışıklarda durduğumda yanımdaki arkadaşla konusamıyordum sesten anlaşılmıyordu ne dediği sonra kısınca da stop ediyordu senin dediğin gibi bi müddet sonra düzeldi veya ben sıkarak gevşeterek tam yerini buldum öyle söyleyim.
ANGARAJ
-
30 Ocak 2012, 17:37
#2955
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
motorun kaç kmde? önce onu bi sorayım ben bende ilk aldığımda rolantide ayarsızlık vardı zamanla düzeldi kendi kendine veya ben çok kurdaladığım için düzelmişte olabilir
tam kesin birşey diyemem eğer ki gaz takılı kalıyorsa birgün gaz telini sök ve kütüğün olduğu yerden wd-40 sık içine belli bi miktar sonra alt karburatöre gelen ucundan teli ittir geri çek ki yağlansın içindeki çelik tel sürtünme takılma yapmasın birde rölanti ayarını sen elinle de yaparsın buna bi müddet alış derim ben ışıklarda durduğumda yanımdaki arkadaşla konusamıyordum sesten anlaşılmıyordu ne dediği sonra kısınca da stop ediyordu senin dediğin gibi bi müddet sonra düzeldi veya ben sıkarak gevşeterek tam yerini buldum öyle söyleyim.
motor 4300 küsür km de ama motor kitlemişti onu yaptırdım henüz 60 km falan yaptım . motor kitlemeden önce yoktu böyle bi problemim . yeni oldu :/ Gaz telinden olduğunu sanmıyorum . acaba karbüratorle bi alakası olabilir mi diyorum ? ? pek anlamıyorum bu işlerden ben ya neyse öğrencez herhal : )
-
30 Ocak 2012, 18:50
#2956
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
motorun kaç kmde? önce onu bi sorayım ben bende ilk aldığımda rolantide ayarsızlık vardı zamanla düzeldi kendi kendine veya ben çok kurdaladığım için düzelmişte olabilir
tam kesin birşey diyemem eğer ki gaz takılı kalıyorsa birgün gaz telini sök ve kütüğün olduğu yerden wd-40 sık içine belli bi miktar sonra alt karburatöre gelen ucundan teli ittir geri çek ki yağlansın içindeki çelik tel sürtünme takılma yapmasın birde rölanti ayarını sen elinle de yaparsın buna bi müddet alış derim ben ışıklarda durduğumda yanımdaki arkadaşla konusamıyordum sesten anlaşılmıyordu ne dediği sonra kısınca da stop ediyordu senin dediğin gibi bi müddet sonra düzeldi veya ben sıkarak gevşeterek tam yerini buldum öyle söyleyim.
gaccall dostum wd-40 yerine yine basıçlı sprey kutuda sıvı gres dedikleri bir ürün var klometre devir ve depriyaj tellerinde bunları kullanmanız daha iyidir. wd-40 çok inçe
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
uninvited adlı üyeden alıntı
motor 4300 küsür km de ama motor kitlemişti onu yaptırdım henüz 60 km falan yaptım . motor kitlemeden önce yoktu böyle bi problemim . yeni oldu :/ Gaz telinden olduğunu sanmıyorum . acaba karbüratorle bi alakası olabilir mi diyorum ? ? pek anlamıyorum bu işlerden ben ya neyse öğrencez herhal : )
rolanti ayar tutmaması karbürator sağlamsa sipop ayarlarından da kaynaklanıyor. işin ehli bir ayarla bu sorun çözüle bilir.
-
31 Ocak 2012, 19:59
#2957
uninvited adlı üyeden alıntı
Anladım bi kontrol ediyim bujiyi . Başını ağrıtcam ama bir sorunum daha var benim . Rölenti ayarı olmuyor bir türlü . Motor ya stop ediyor ya da çok yüksekte duruyor . Ortasını bir türlü yapamadım ki olmuyor o kadar denememe rağmen . Neden olabilir bu ? Özellikle gaz verdiğimde normal seviyeye inmeyip yüksek rölentide takılıp kalıyor ? ? yardım için teşekkürler ..
Hava ayarınada bir baktır.Benimde bu tarz bir sorunum vardı hava ayarı + rölanti ayarı ile düzeldi.
ANGARAJ
-
01 Şubat 2012, 14:21
#2958
arakdaslar bu aracın max ızı kaç ? ve yakıtta kac lt yakıyor soylermısınız
-
01 Şubat 2012, 15:33
#2959
hocam max 130 km/sa hıza çıkabiliyor ama 5-10 km fazla gösteriyor.100km de 3lt civarı yakıyor.
-
01 Şubat 2012, 16:03
#2960
benim ki 140-143 km hıza çok rahat çıkıyordu lakin sonunda motoru elime aldım . Piston yamultmuş ve 500 tl masraf çıktı. 100 den sonra sakat bence bu motorlara .. :/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler