katılacak olan varmı?
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ej-surusu.html
Umursamadığın kadar özgürsün
her zaman başımın üstünde yerin var beklerim
serdal hocam da bu topiğe uğramaz oldu bende ona bi soru sorayım madem vardır belki bilgisi
şimdi benim egzozun bağlantı yerinde 2 tane conta var ve bunlar yüksek ısıya mukavemetli conlalar şunlar yani,
bunlar zamana yenik düştüğü için iş görmez haldeler bende 1 haftadır çözüm yolu arıyorum kaç söktüm taktım bilmiyorum orayı artık ama en son würth diye +700 dereceye dayanıklı bi egzoz için üretilmiş macun buldum taktım ve ta taaa dün o da işlevini yitirdi buna ne yapılabilir ne edilebilir bi çözüm önerisi
ANGARAJ
uzaktan takip ediyorum. eksoz manifolt contası deseniz kolaydı ama zor yerden sormuşsunuz.
şimdi bu zontanın özelliği yüksek derecelere dayanıyor olması. krafit gibide yumuşakımsı bişi. şimdi bunun yapdıgı işi manifoltta olsa bakır bir conta yapardı. ama iş iki borunun birleştiği gere gelince olay değişiyor ole bir kaç milim kalınlıkla kurtarmıyor. nerden baksan 15-20 mm bir derinlik var. buna benzer bir bakır boru kestirmek, et kalınlıgı ve iç çap aynı olacak. yada ince bir amyat alıp ( amyantın özelliği yanmaz ) içe girecek borunun üstünde bir kaç tur dolayıp sonra eksozu bir güzel geçireceğiz. sıvı conta uygulaması tek başına işe yaramaz çünkü eksozun maruz kaldıgı sıcaklık sıvı contanın dayandığı sıçaklıkgın iki katı. eyer bmw de kullanmayı düşünüyorsan bakır boru ve alıminyum macunla bir eksozcuda bu işi halledersin. bizim çinli dilperlere yapacaksan amyantla olayı çözersin. amyatı sardıktan sonra takarken zorlanırsan gres yağı ile yağlarsın eksoz ilk çalıştıgında yağı yakar koku yapar ama sonrası iyi olur işallah. hatta amyatı bula bilirsen grafitlisini bul daha fazla ısıya dayanır.
bende lastikleri değiştiricem fakat.. hazır değiştirmişken büyük çaplı 1 çift jant alarak değiştirmeyi düşünüyorum.. sizce bu mümkünmüdür.. mümkünse artıları veya eksilerini yazarsanız sevinirim.. örneğin ön 21 inç arka 19 inç..
::coool::[B][I][U][COLOR="DarkRed"]KA[COLOR="RoyalBlue"]RA[COLOR="DarkRed"]DE[COLOR="RoyalBlue"]NİZ:flower:[COLOR="DarkRed"]FIR[COLOR="RoyalBlue"]TI[COLOR="DarkRed"]NA[COLOR="RoyalBlue"]SI[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/U][/I][/B]::coool::
amyant olayını bende düşündüm ama onu oraya sarma olayı kafamı kurcalamıştı biraz yalnız bi fikrim daha var onu denicem bu bi tarafı yapışkan aliminyüm bantlar var et kalınlığını onunla doldurduktan sonra aynı macunla tekrar yernie monte etmeyi planlıyorum nasıl olur acaba? bu sefer olur gibi borusana da mail attım bakalım bu resimde görünen parçaların tanesi 10€ yurtdışında bizim borusan ne diyecek bakalım.
ANGARAJ
ankaradaki bmw servisi istanbuldaki gibi değil ama belli olmaz borusan bu hemen boru sana diyebilir yani
ANGARAJ
neden düşürmek istiyosn peki. ne yararı olacak
::coool::[B][I][U][COLOR="DarkRed"]KA[COLOR="RoyalBlue"]RA[COLOR="DarkRed"]DE[COLOR="RoyalBlue"]NİZ:flower:[COLOR="DarkRed"]FIR[COLOR="RoyalBlue"]TI[COLOR="DarkRed"]NA[COLOR="RoyalBlue"]SI[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/U][/I][/B]::coool::
21" lastik aramak zorunda kalmayacagım. hem bizim burada rus motorları çok yağın 18" kullanıyorlar ucuzda lastıklerının fiyatı o yüzden.
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.
Bu motoru süpermotoya çeviren arkadaşlar var mı?
Tahmini ne kadar bir maliyeti olur?
Jantlar değişince diski,dişlisi filan komple mi almak gerekiyor?
Ve ya arka teker değişmeden sadece ön değişebilir mi?
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
berk_cglr nickli arkadaş cevirdi artılarını ve eksilerini ona sorabilirsin.
zevke göre arkayı değiştirmeden önü değiştire bilirsin. kendi 21" olan ön lastiğimi 18" e düşüreceğim. göbek değişimi gerekmez tabi uygun ölçüde tel bulursan. ben şu an çember olarak iki çeşit buldum tel arayışındayım.
Sağol Kardeşim irtibata geçerim arkadaşla.
Zahmetli iş yani.
Uyumlu olan jant yok sanırım, lastiğiyle alsak taksak öne.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
kazadan sonra toparlanmış hali Motorumu seviyorum.
http://b1110.hizliresim.com/q/w/6c71.jpg
http://b1110.hizliresim.com/q/w/6c7j.jpg
http://b1110.hizliresim.com/q/w/6c86.jpg
http://b1110.hizliresim.com/q/w/6c9z.jpg
çook hoş maşallah
arka ve ön tekerin '' lerini büyüten varmı acaba arkada mesela 18-19'' nasıl duruyor ?
motor çok tatlı bi motor fakat arka teker çok bozuyor :( bence.
Arkadaşlar, bu motorun sahibi burdan mı acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0984744/detay/
Ne düşünüyorsunuz bu motor hakkında fiyatı filan nasıl, nasıl gözüküyor? Yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6011821/detay/
Bu motorun sahibi buradandı sanırım, far koruma demiri yapmıştı bir arkadaş.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
meraba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ama bayadır takip ediyorum. yorumların hepsine yetişemesemde aşağı yukarı fikir edindim bu motorla ilgili. ben bu motordan almayı düşünüyorum. 2. el alınırmı sizce ? bütçem kısıtlı olduğu için 2. el az km yapmış as200 arıyorum. sizce param boşa gidermi ? birde mersinde as 200 kullanıcıları varsa aramızda onlarla görüşmek isterim. üniversite öğrencisi olduğumdan motora pek bütçe ayıramam bu yüzden masrafsız bir motor arıyorum. hem uzun yol hemde zaman zaman araziye çıkabileceğim bir motor arıyorum. sanırım bu motor tam bana göre. olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.
görkem ev arkadaşımda var 1 senedir kullanıyor,gerçekten çok hoş ve kullanışlı bir motor aynı anda 2 mizde 0 aldık ben mondial mct almıştım 6 ayda 40 defa yolda kaldım ve yaklaşık 500 lira masraf çıkardı bana,sonra sattım kurtuldum:D.ev arkadaşım daha hiç yolda kalmadı, bir tek geçen hafta gaz teli koptu onuda kendimiz hallettik zaten.bence uygun fiyata bulursan kaçırma çünkü motorun çinlilere benzer hiç bir yanı yok.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)