devir saati düşenen veya yapan oldumu hiç ?
devir saati düşenen veya yapan oldumu hiç ?
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
BAYİDEN İSTEDİĞİM SİLİNDİR PİSTON TAKIMI BULUNAMIYOR FABRİKADA BİLE YOKMUŞ. ALLA ALLA NASIL FABRİKADA BİLE YOKMUŞ ??? YARDIMCI OLABİLİECEK ARKADAŞLAR ARANIYOR BENİM ASYANIN SİLİNDİR PİSTON TAKIMI ARANIYOR HANİ O FABRİKADA BİLE OLMAYAN TAKIM.ÖYLE BİR BATAĞA BATTIMKİ TAM 2 AYDIR PARÇA TOPLUYORUM MOTOR ÇÜRÜYCEK YATMAKTAN BÜTÜN SİNİRLERİM ALTÜST EN İYİSİ GAZİANTEPTE ARAŞTIRMAK BU PARÇAYI ORASI TAM BİR ÇİN YUVASI ADAMLAR ÇİN MAKİNALARINDA UÇMUŞ PARAÇA SIKINTISI OLMADIĞI GİBİ ADAM BİDE SANA ALTERNATİF SUNUYO İYİSİ VAR KÖTÜSÜ VAR MODİFİYELİSİ OLAN VAR FLN DİYE BAKMAK İSTEYEN OLURSA COŞKUNMOTOR GAZİANTEP.
YAKINLARDA BANA BU PARÇA KONUSUNDA YARDIMI OLABİLECEK ARKADAŞ VARSA BURDA YAZABİLİRMİ? TEŞEKKÜRLER
eski mesajlarda bir arkadaş(ismini hatırlayamayacağım) ebaydan getirttiği elektronik km saati, devir saati, ısı sıcaklık göstergesi gibi komple bir kit ile halletmişti baya da memnundu hatırladığım kadarıyla biraz geriye dönük araştırmak lazım.yalnız fiyatı 300 lira civarıydı diye aklımda kalmış tam emin değilim
ANGARAJ
Motorum şuan 240 km.de Rodaj muhabbetini es geçmekle hatamı yapıyorum. Geçen lastiği patlattım yapan usta motor bastıkça açılır diyor. Rodaj önemlimi..
es geçmemelisin rodaj süresini bastıkça açılmaz diye düşünüyorum şimdi sen dışarı çık son sürat koşu yap kaç km gidersin birde ısınıp hergün düzenli tatlı tatlı egzersiz yap 15-20 gün sonra son sürat koşuya çık bakalım nekadar süre ile ve nekadar hızlı koşucaksın mantık budur kendimce basma yazık edersin motoruna ömrü kısalır internette rodaj ile ilgili konular var onları okumalısın,
rodaj önemlidir. rodajda her viteste yapa bileceğiniz devir hız belli.
kilometre arttıkca bu değerlerde artıyor. 3000 km den sonra istediğin kadar bas.
bence rodaj dönemi tatlı sert olmalıdır
geçen bir arkadaşım apache aldı sıfır
iş çıkışı denk geldik
beraber 33 km yol gittik
akhisardan saruhanlı ya
daha sıfır olmasına rağmen direk olrak 128 e dayadı ibreyi
yaklaşık iki ay önceydi
şu anda 140 ibresi var
yani bence çok nazlı kullanmamak lazım
bende 2007 yılında motorumu sıfır almıştım
aynen bende daha ilk gün motorun son limitini zorlamıştım
fakat daimi olarak değil
ara ara
burda önemli olan bence motorun yağı ve filitrelerin temizliği
ben aynı yağ ile 1000 km yi hiç geçmedim
daha ilk aldığım gün motora binmeden yağını kaliteli yağ ile değiştirdim
yani arkadaşlar sözün kısası
rodajda devamlı yavaş kullanıp halk arasındaki tabiri ile motoru sağır yapmamak lazım
ara ara gaz kolunu çevirmenin faydası mutlaka olacaktır
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
ersay kardeşim
tesisatı komple kendim sıfırdan yani sil baştan yaptım
gündüz çalıştığım için (memuriyet) akşamları uğraşmak zorunda kaldım
buda benim iki geceme mal oldu
eski tesisatı komple dışındaki banttan sıyırdım ve yeni aldığım kabloları bu düzene göre tekrar toplayıp sardım
şu anda hata yok
resimleride tabiki koyacağım ama öncelikle fotoğraf makinamın servisten gelmesi gerekecek
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
Bundan sonra rodaja dikkat edeyim bari..
parası önemli değil kardeşim
fakat ben tüm jakları iptal ettim
sehpa müşürü elciklerdeki müşürler ve aradaki bi cok kabloyu iptal ettim bunlara boşta yanan lamba müşürüde dahil
şimdi ben burada benim tesisatı komple açıp birebir aynısını sarsamda senin orada bu yeni tesisatı motora uyarlaman çok zor olur
bence bu işi ya kendin birebir yapman lazım motorun başında
yada sağlam bir oto elektrikçisine yaptırman gerek
zira tesisatın içerisindeki kablo renkleri ile yeni çekilen tesisatın kablo renkleri bile tam örtüşmüyor
yanlış bir bağlantı yapman sonucunda gerek statör gerek beyin arıza görürse buna çözüm bulman biraz pahalıya mal olacaktır
umarım anlatabilmişimdir
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
eger devir saaati işini halledebilirsen benimde hevesim var
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
elettirik kesiyor
selam arkadaslar
bende ASYA TAY 200 var ama iki büyük sorunum var
1 motor ısınınca 6 km den sonra ısınıyor elettirik kesiyor stop ediyor
marşa tekrar bastıgımızda çalışıyor yola devam 95 km reyi geçer geçmez stop ediyor sebebi ne olabilir
inegöl bursa arası 30 km arada en az 5-7 defa stop ediyor
ikinciside arka stop park kısa farlar sürekli yanıyor yani patlıyor 20 yi buldu degiştirgim lambalar bilgisi olan arkadaslarımdan rica etsem bilgilewrini paylasırlarmı
[QUOTE=gelsensen;2470636]eger devir saaati işini halledebilirsen benimde hevesim var
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
elettirik kesiyor
selam arkadaslar
bende ASYA TAY 200 var ama iki büyük sorunum var
1 motor ısınınca 6 km den sonra ısınıyor elettirik kesiyor stop ediyor
marşa tekrar bastıgımızda çalışıyor yola devam 95 km reyi geçer geçmez stop ediyor sebebi ne olabilir
Motorda "kısa devre-şasi" olayı var. Ya bir iki kablo girişi ters ya da paslanmayla ilgili devre kaynağı var. Problemi motor servisine gittiğinizde,ustaya servis sahibine yaptırmak yerine, orada motorları söken takan bir elemana rica edin, marş düğmesiniden başlayarak motora kadar olan bölüme kabloları inceleyerek bir baksın ve olayı çözsün ve tamir etsin.Bunu yaparsa 50 lira para verin.
[QUOTE=agarta;2470820]öncelikle motorun yağ seviyesini ölçün
eksik olan seviye motorun sigortası olan okuyucunun fazla ısınmasından kaynaklanıyor olabilir
tahminimce motor red line denilen kendini koruma pozisyonu alıyor
farın arkasındaki kablo demetinde tesiisattan gelen bir uca takılı kör soket gibi duran bi uc var bu ucun içinde farlarımızın sabit ayarda yanmasını sağlayan iki adet diyot bulunmakta
bunun sağlam olup olmadığını kontrol ettirin
eğer arızalı ise yenisini aramakla zaman kaybetmektense bir elektronik tamircisine bu diyotlaro yenilettirebilirsin
tabiki motorda şasede olabilir ama anlattığın arızaların sebebi şaseden olma ihtimali düşük
tüm bunları yaptıktan sonra halen arıza devam ediyorsa
cdi ünitesi yani beyin arızalıdır kardeşim
:cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:
Selamlar arkadaşlar,
200 GY-2 motosikletimi ilk elden satıyorum. Orijinal 3400 km'de ve 2 yıl muayenesi var. Aküsü yeni. İlanı aşağıdaki adreste görebilirsiniz. Bir hafta şehir dışındayım. 23 Ekim'den sonra arayabilirsiniz:
Sahibinden.com
ilan numarası: (#60222321)
Merhaba arkadaşlar. Vites geçişlerinde sorun yaşıyorum bazen kırmızı ışıkta durduğumda özellikle birinci vitese geçerken ne yapmalıyım.
debriyaj sistemi tam olarak ayırmıyordur. motor kısmında 2 adet vida var telin içinden geçtiği. onları kullanarak gerdirirsen sorun ortadan kalkar
Arkadaşlar motorumu CC büyütmek amacıyla satıyorum.,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2475595/detay/
hayırlı satışların olsun soykanım ama bence bunu biraz daha kullanman senin açından iyi olurdu sanki. geçende görüşemedik yol üstünde artık kısmet başka zamanaymış
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)