baycode bu çamurda iyi düşmeden yol alabilmişsin... ama iyi uğraşmışsındır temizlemek için neyse bu seferlik 1 resimle idare edicez
motobey geçmiş olsun
baycode bu çamurda iyi düşmeden yol alabilmişsin... ama iyi uğraşmışsındır temizlemek için neyse bu seferlik 1 resimle idare edicez
motobey geçmiş olsun
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar. Bugünlerde gelen giden misafirlerden dolayı başımı kaldırıp siteye girmek kısmek olmadı nedense. Dün hiç siteye giremedim bile ama sizler yine çoşturmuşsunuz. Kendi adıma sevindim çünkü bu topiğe yazan arkadaşların hiçbirisi tatlı su motorcusu değil gördüğüm kadarıyla. 4 mevsim 7/24 esasına göre motorculuk yapacak kapasitede dostlar. Ayrıca farkettiğim bişey var. Çok garipsedim ve çok sevindim.
Nerde bir As 200 Gy sürücüsü görsem hep full donanımlıydı ve selamsız geçmedi. Diğer motorlarda görmediğim güzel bir motor disiplini hissettim bu motoru kullanan arkadaşlarda. Umarım yeni alacak arkadaşlarda bu mantıkta ilerler.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Sevgili Benkaan düşmemek için çok uğraştım çamurda. Ama taşlı zemin ve asfaltta daima ilk 3'te sürdürdüm yolculuğu
Motobey bu donanım konusunda sana katılıyorum. Benim burada tanıdığım AS200 cüler de daima tam donanımlı kullanıyorlar.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Baycode, bu demek oluyor ki; biz As200'cülerin bazı ortak ve karakteristik özellikleri var.
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
dur tahmin ediim baycode dünki selde veya selin ardından atladın motoruna ve mersini gezdin değilmi ?
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
baycode, adnan mendereste sürekli karşılaştığım motosikletli sen misin bilmiyorum ama, çamur içindeki motosiklet her kiminse çok kazrizmatik duryodu.
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
şşşttt sen çık aradan... sen sevmezsin cross enduro falan
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Sel sonrası dolaşmayı düşündüm ama zaman kalmadı işten güçten.
Adnan Menderes veya bilimum yerlerde dolanırım ama, bu motordan en az 10 kişide daha olduğunu tahmin ediyorum Mersin'de.
Ön çamurluk eğer Ramzey'inse, o halde seçenekler 2'ye iner, yani ya Bartar ya da benimdir.
Forumumuzda, az sonra 10.000 izlenme rakamına ulaşacağız, sadece 3 izleme daha kaldı
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Anladım sevgili Baycode,
Hemen bütün AS200 GY lerde olan yağ kaçırma problemine değinmek istiyorum. Benim Karakızım ilk başta motor gövdesinden yağ kaçırıyordu. Daha sonra conta yağdan dolayı şiştiği için olsa gerek yağ akıtmayı kesti Tabii bu arda gövde somunlarınıda sıkılamamın etkisi oldu. Ama genel arıza olan vites çubuğunun şanzımana girdiği yerde ki contanın yağ kaçırma problemini tam ollarak nasıl çözüyorlar. Çünkü topikten okuduğum kadarıyla Mersin'de sevgili Baycode arkadaşımızın sorunu halledilebilirken, başka bir sehirde ki dostumuzun problemi giderilememiş. Eğer uygulamalı çözümünü anlatabilirseniz; bizi başından savmaya çalışan ustanın eksik iş yapmasını engelleyebiliriz ya da doğrusuna yönlendirebiliriz diye düşünüyorum.
Belki çok şey soruyorumdur ama ben her türlü soruya bilgim oranında açığım ve siz sevgili motor dostlarınında aynı fikirde olduğu kanaatindeyim.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
yahu sende bizle gezilere hiç gelmiyorsunki şu motoru birde yolda görsek... 29 ekimde bayraklarımızla geçiş yaptık mesela,çok güzeldi...bu tür faliyetlerde aramızda olmanı isteriz
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Selam Benkaan, aslında aktivitelerden haberdar olmak isterim ama gün içerisinde belli zaman dilimlerinde nete girip, bakınıp, yazıp, çıkıyorum ve çok fazla diğer sayfalara da uğrayamıyorum bu nedenle. Mesela vadi tesislerine gitmişsiniz, ana sayfada görmesem haberim olmayacaktı
Bu yazışmaları daima mersin mt demi sürdürüyorsunuz? Vakit buldukça katılmak isterim.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Dün akşamüstü çıkarken topiğin okunma sayısına bakmıştım ve tam 10.014 defa okunmuş olduğunu görmüştüm. Bu sabah saat 8:27 civarı okuduğumda sayını 10.104 olduğunu gördüm. Yahu bu kadar çok okunup bu kadar az yazılması olmaz. Yakışmaz bize.
Herneyse sevgili motor dostları, size size bir sorum var ve bu bir uzmanlık sorusu. Eğer bilemezseniz puanımızı verecek bir karşı masa olmadığı için ziyan olabilir bu puan. O yüzden dikkatlice dinleyip cevap vermenizi istiyorum
Benim motorun benzin deposunun altından bir yerlerden terleme misali benzin kaçırıyor. Neresi olduğunu tam tespit edemedim çünkü depoyu gövdeye bağlayan vidayi açmak mümkün olmadı. Ama azmettim ve depoyu sökeceğim. Şimdi gelelim asıl uzmanlık kısmına.
Benzini çözemeyeceği yalıtım malzemesi nedir? Piyasadan ulaşabileceğim ve çokta pahalı olmayan birşey istiyorum. Bir ara bir yerde görmüştüm. İki tane macunu karıştırıyorsun ve yüzeye sürüyorsun. İster yapıştırmak için; istersende yalıtmak için. 3 saat içindede beton gibi oluyor. Ama benzin çok çözücü bir madde. Acaba sizin bildiğiniz kesin çözüm sağlayacak birşey var mı?
Dingggggggggg..... Duydunuz zilin sesini ve süreniz başladı. İlk cevap veren arkadaştan ziyade en doğru cevabı veren arkadaşa puan vereceğim.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
arkadaşın benzin deposu delinmişti ve petrole çekip soğuk slikon yapmıştık geziye çıkarken, gittik, geldik, adanaya gitti ama daha sağlam olması için kaynak yaptırmışlar. sağlam olmulştu.
baycode enjoy cafede buluşuyoruz genellikle cumartesi akşamları. buyur gel, mersin motor klübü olarak da toplanıyoruz
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Sevgili Motobey uzmanlığı falan kalmamış işin, sorunun cevabını kendin vermişsin zaten. Karıştırılan macun
İnternette şöyle 2 tane ürün de var:
http://proseal.supergluecorp.com/88881.html
http://www.por15.com/Portals/0/uploa...pair%20kit.pdf
İnterneti biraz araştırmak lazım, muhakkak TR'de de satılan farklı ürünler vardır.
Silikon da iş yapar gibi görünüyor ayrıca.
Sevgili Yürekçe, uğramaya çalışırım enjoj cafeye. Belli bir saati var mı peki?
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Macun vb. çözümler geçici çözüm olur benim fikrim, bazı kaynak ustaları var sanat eseri gibi kaynak yapabiliyorlar Ankara'da bulabilirsen kaynak derim ben; niye diyeceksin geçmişte bende yaşamıştım bir motosikletimde kaynak yapılana kadar çözememiştim bir türlü
Elbette kaynak kesin çözüm ama, benim Motobey'in sorusundan anladığım pratik ve kendi yapabileceği bir tamir yöntemi, yoksa yanlış mı anladım, söz sende Motobey.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
İlgilenen motor dostlarına teşekkür ediyorum. Aslında benim için çok büyük bir problem değil ama motoru apartman girişine koyuyorum. Üç tarafı ve tepesi kapalı bir alan olduğu için haliyle benzin kokusu oluyor. Kimseyi rahatsız etmek istemem doğrusu.
Bu arada benimkinin üzerinde gelen buji LG D8RTC çıktı. Çok matah birşey değil gördüğüm kadarıyla. Acaba motora NGK DR8EA mı taksam yoksa NGK nın D8RTC kodlusunu mu taksam bilemedim gitti. Siz buji değiştirdiyseniz eğer bana yardımcı olun buji konusunda. Hangi bujiyi taktınız ve artıları eksileri ne oldu?
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Ben, NGK DPR8E veya ona benzer uzantılı bir bujiyle, ustanın önerisi üzerine değişim yaptım. Hiç bir şey değişmiyor aslında, değişiyorsa da geçici-yalancı (placebo) bence. Sadece için rahat ediyor marka kullandım diye, diğerini de çantana atıyorsun ne olur ne olmaz diyerekten
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
baycode tesüf ederim sana!!! o kadar çağırdım gelmedin. yürekçe çağırdı diye geliyon
şaka bir yana muğdat camisinin yan tarafında ( sahil ) enjoy cafe var. saat 7 den sonra bir çok kişi orda olacak. elbette bende bekleriz
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Hey! Arkadaşlar nerelerdesiniz yaav. Bu başlığın şu huyundan nefret ediyorum. Mesaj yazın yahuu... Saygılar...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)