aman aman baycode sus nazar değmesin
motobey resimlerini şehir içine sıkıştırma.bekliyoruz
aman aman baycode sus nazar değmesin
motobey resimlerini şehir içine sıkıştırma.bekliyoruz
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Bu motosikletin ön çamurluğa ve farlara modifiye lazım illaki gösterir kendini. güzel kasa
ön çamurluk bulan olursa göndersin yaw bulamıyorum...
arkadaşlar merhaba,
herkese selam uzun zamandır yazaıyordum malum işler felan
ama girmeyeli baya bi arkadaş aramıza katılmış bu çok sevindirici bi gelişme oldu benim için . motorumlar tam 6200 km yi devirdim . Darısı diğer arkadaşların başına
umarım daha çoooooook 6200 ler devircez. Tecrübelerimizi ve sorunlarımızı paylaşalım ben bundan sonra burdayım aranızda olmak güzel herkese kazasız belasız sürüşleeeer
Kensinize iyi bakın
arkadaşlar haberiniz olsun benim motoru satmayı düşünüyorum askere gideceğimden dolayı
http://www.motosiklet.net/forum/show...t=23999&page=1
tam karar veremedim ama 2 den aşağı vermem
Bacoman
Dün yine 10 saat seledeydim
Mersin/Tepeköy civarına gittik Çılgın Krosçular ekibiyle. Bir motorun girebileceği hemen hemen tüm arazi koşullarından geçtim. Sayayım: asfalt, mucur, kırma taş, ıslak asfalt, çamur, aşırı kaygan ve derin çamur, çamurlu su dolu geçişler, otlu zemin,çam iğneli zemin, kumlu zemin, kumlu çamurlu zemin, değişik mineralli zeminler (bir kısmı pembe bir kısmı yeşil, değişik renklerde çamurlu zeminler), balçık, iri taşlı zemin, iri ve ufak kırma taşlık zemin, iri-ufak kırma taş ve çamur dolgulu zemin. Deniz seviyesinde başlayan faaliyet 2000m seviyesine kadar çıktı.
Şunu anladım, özellikle çamurlu arazi için lastikleri dişli lastiklerle değiştirmek farz. Öyle idare falan etmiyor. Lastiklerin altına vazelin sürülmüş gibi kaydırıyor.
Cep telefonumun kamerasıyla çekilmiş 1 kare ekliyorum (o nedenle görüntü kalitesi çok düşük).
200 km yol yaptık toplamda. Performansından çok memnun kaldım motorun. Şu ana kadar yaptığım en sıkı faaliyetti. Motorun heryeri çamurla sıvanmıştı, yıkamak bile 1 saate yakın sürdü.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Sevgili Baycode,
Senin adına gerçekten güzel bir faaliyet olmuş. Şahane ortam olmuştur. Lastikleri değiştirmekten bahsetmişsin. Bence senin motorun havasını bozar. Bu benim nacizane görüşüm fakat yinede sen bilirsin canım, nede olsa senin motosikletin. Sana şöyle bir önerim var; lastikleri değiştirmek yerine yeni jant alıp, onları kros lastikleriyle giydirip, ihtiyaç duyduğun zaman değiştirip kullanman senin adına daha avantajlı olacağı kanaatindeyim. Çünkü cadde kullanımına pek uygun değildir kros türü lastikler. Saygılarımla...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Teşekkürler Incredible kardeşim,
Ancak ben hafta sonları arazi yapan bir adamım, o nedenle ikide bir sök değiştir benim işime gelmiyor. Keşke değişim dağ bisikletlerindeki kadar kolay olabilseydi, o zaman söylediğin çok mantıklı gelirdi.
Daha önceden enduro tipi alayım diyordum ama enduro tipi lastikte çamurda iyi değil. Faaliyette bir arkadaşımızın motorunda vardı, o da benimkine yakın performans gösterdi çamurda. Yani bu soruna tek çözüm tam dişli lastik, ama o da dediğin gibi asfaltta sorun. İki ucu ballı değnek misali )
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Reca ederim Baycode kardeşim,
Şimdi senin kafan çok karışmıştır. Vallahi sen ne istersen onu yap üstadım. Kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle takıl. Saygılar...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
en güzeli arkadaşın dediği gibi 2 cant alıp 2'de dişli lastik alman, kenda lastik var benim motorda arazide gayet iyi ama asfaltta traş, ben şu an kış için mitas taktım 2 cant bulup arazileri üstüne koyup kendaları kenara kaldırmayı düşünüyorum açıkçası, sehpaya al lastiği cantla çıkar tak daha kolay, lastik değiştirmek bela bi iş.
Topik yine çoşmuş sevgili dostlar.
Yahu dün biraz motorla ilgileneyim dedim. Flaşörde bir arıza vardı. Sol tarafa sinyali veren flaşör, sağ tarafa gıcık kapıyor olacak ki sinyal felan vermiyordu. Flaşörü felan söküp baktım. Motorun sağını solunu sildim. Birkaç foto çekeyim dedim. Sizlerede söz verdiğimiz için keyifle motoru hazırlamaya başladım.
Herneyse bu esnada çok sevdiğim komşum geldi yanıma. Eşi çok çok feci motor hastası ama arkadaş motora birazcık soğuk. İki hafta önce denemişti motoru ve gayet güzel kaldırıp sürmüştü. Tekrar istedi. Boş ve toprak bir arazide olduğum için korkmadan verdim. Etrafı duvarlarla çevrili bir yerdi. Arkadaş aldı ve motoru gayet güzel kaldırdı. Sakin sakin giderken yola çıkma dedim. Tamam manasında kafasını salladı ve duvarın dibinden dönmeye çalıştı. O arada önünde ki büyükçe bir taş vardı ve dikkatini ona yoğunlaştırdı. Nereye bakarsan oraya gisersin hesabı direkt taşı ortaladı. Taş dsediğimde 30 cm yüksekliğinde bir kaya parçası. Birden bire heyecanlanıp duvara doğru çevirdi dümeni. En kötüsüde o esnada bir çukura girdi ve sağlam durmadığı için selede geri kaydı. Ne oldu tahmin edebilirsiniz.
Tahmin edemediyseniz ben söyleyim. Birinci viteste ki motora son gaz verdi. Motor aniden şahlandı ve arkadaşımın zar zor ortaladığı dar bir geçişten ön teker havada yola fırladı. daha sonra ikisi beraber yere çakıldılar. Arkadaş motorun altında kaldı.
Bayağı berbat bir şekilde kaza oldu. Yoldan araç geçmiyor olması büyük bir lütuf oldu bizler için. Şans demiyorum çünkü Allah esirgedi. Hemen arkadaşı motorun altından çıkardım. Motorun çalışır vaziyette idi hemen kapattım ve depodan benzin sızıyordu o yüzden motoru hemen kaldırıp yan sehpaya aldım ve arkadaşın başına gittim. İki bacakta bayağı bir ezilmiş ve sıyrıklar oluşmuştu. Arkadaşı kontrol ettik ve herhangi bir kırık çıkığının olmadığını gördük ve sevindik.
Arkadaşı arabyala eve yolladık. Karakızımın başına gittim. O hengamede motora bakamamıştım ama sağ tarafın komple dağıldığını düşünüyordum çünkü asfaltı kazıyarak sürünmüştü yerde. Motorun sağına korka korka geçtim ve o da ne tek bir kırık parça yoktu. Ne grenajda ne aksamda. Sinyaller, ayna, ayaklıklar, arka portbagaj felan olduğu gibi duruyordu. Aynanın camı kırılmadığı gibi arkasında çizik bile oluşmamıştı. Asfaltı neresiyle çizdi dedim kendi kendime. Direksiyon eğilmemişti. Sadece ayna biraz geriye kaymıştı ve sağ taraftaki el koruyucusu biraz zedelenmişti. Asfaltı çizense gaz kolundaki rüzgarlığı gidona sabitleyen vidaymış. Motorun aynasını elceğini ayarladıktan sonra motoru tek marşta çalıştırıp eve götürdüm. Bu kadar şiddetli düşmeyi çok beğenilen bir Japonla yapsaydık herhalde zarar kat be kat fazla olurdu. Motorun maşallahı varmış. Nasıl dizayn ettilerse bilmiyorum ama koruma demiri varmışçasına motorum zarar görmedi.
Arkadaş tövbe etti motora. Bende babamın oğlu bile olsa tecrübesinden emin olmadığım kimseye ve hatta mümkünse hiçkimseye karakızımı vermemeye söz verdim. Dünden beridir ondan özür dileyip durdum. Sizlerin başına da bu olay gelebilir. Benim kadar ucuz atlatamayabilirsiniz. Arkadaşınızın kafasının gözünün kırılmasına sebep olacağınıza, hayır deyin kalbi kırılsın. Yeri gelince iki tur gezdirip gönlünü kazanabilirsiniz ama ben seneye motor almayı planladığımız bir arkadaşı kaybettik maalesef. Bir daha tövbe binmem dedi.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Sevgili Motobey, çok geçmiş olsun kardeşim. Neyse ki Allah korumuş. Fotoğrafları bekliyoruz, unutmadık söz vermiştin...Saygılar...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
geçmiş olsun motobey, bende motoru kimseye vermiyorum, kusura bakmasınlar, 2 kişi aldı motoru benden ikiside tecrübeli, bilmediğime ve bilmeyene hayatta motor vermemek lazım.
Büyük geçmiş olsun Motobey. Ciddi birşey olmaması büyük şansmış. Sağlamlık konusunda garip bir tür test de olmuş bu. Umarım arkadaşının sıyrıkları da kısa sürede iyileşir.
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
aynı motorun bende zealsunu waraslında hepsi aynı bu çin motorlarının..fiyata bakılacak olunursa gayet güzel bi motor..beni en çook etkileyen ise rengi..200cc yakın yolculuklarda ideal..benzin sarfiyatınıda düşünecek olursn bence biçilmiş kaftan.
baycode bu seferlik tek resimle idare edicez ama bidahakine susturamazsın söliim
motobey geçmiş olsun.neyseki ucuz atlatmışsın.ama resimler nerde ???
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Bu sefer fazla fotoğraf eklemeye çekiniyorum açıkcası 10milyon piksel SLR yerine 1milyon piksellik gsm kamerasıyla idare edince böyle oluyor Motobey ekleyinceye kadar bir kare daha ekliyeyim bari...
Çamurlu zeminin motor üzerinde bıraktıkları ...
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Vuov.. What a mug! (O ne çamur!!) Onları temizlemek saatler sürer dostum! Arkadaşlar aklıma ne geldi. Bu as200 lere Ramzeyin kilometre saati monte edilebilir mi? Çünkü onda devir saatide mevcuttur. Daha şık duracağı kanaatindeyim... Saygılar...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Motobey Çok GeÇmİŞolsun Haklisin Kİmseye Vermemek Lazim Motoru
Ayrica Bİzİm Motorlarin Selesİ Çok GenİŞ OlduĞundan Dolayi Koruma Demİrİne HİÇ Gerek Yok ÇÜnkÜ Yan YattiĞi Zaman Sadece Gİdonun UÇkisimlari Elcİk Korumalari Yerle Temas Edİyor BÖylece Grenaji Olasi Hasarlardan Koruyo TecrÜbeyle Sabİttİr
Bacoman
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)