Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mayıs 2011, 11:32
#2341
MotoGT adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Yunus'un motorunu ben aldım
yabancıya gitmedi yani. Buradan çok faydalanacağım. Herkese mutlu kazasız sürüşler.
Hayırlı olsun Memnunmusun motorundan? Yunus'un motorunun seni üzeceğini pek sanmıyorum
Reklamlar
-
20 Mayıs 2011, 12:31
#2342
jsdn adlı üyeden alıntı
linkte verdiğin jant ın fiyatı bana biraz uçuk geldi.bu arada bende adana dayım arkadaşımda da zongshen 200 cross var bu yaz belemediğe doğru bir gezi yapmayı düşünüyoruz.haberin olsun.
tamam. o zaman gelsin hele bir müsait olursam bende katılırım.
-
20 Mayıs 2011, 13:02
#2343
Soykan67 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun
Memnunmusun motorundan? Yunus'un motorunun seni üzeceğini pek sanmıyorum
Saolasın, Memnunum. Hondadan sonra bu motorda beklentilerimi karşılıyor. Yağı değişti, yağ filtresi temizlettirdim ve yeni bir buji takıldı. Şu an için gidişatı iyi, rahat bir motor. Yunus hocam seni de motorsuz bıraktım kusura bakma artık:D
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
20 Mayıs 2011, 15:52
#2344
-
20 Mayıs 2011, 16:19
#2345
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Yok tarık hocam ya
ama ben hala arayıştayım istediğim gibi bir tane bulamadım
İnş. bulursun gönlüne göre bir motosiklet Yunus hocam şu sipariş ettirdiğin diyafram vardı. Dikmendeki bayi değil mi. Bi gideyim orayada..
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
20 Mayıs 2011, 20:53
#2346
Merhaba arkadaşlar özellikle yeni motor alanlar için bir sorum olacaktı:
Malum TAY'ım yeni ve plaka işleri var. Plaka çıkartırken hangi işlemleri yapıyoruz ve bu işlemler aşağı yukarı ne kadar tutuyor? Bir de yeni motorumuz muayeneye giriyor mu? Şimdiden gelecek cevaplar için teşekkür ederim.
-
20 Mayıs 2011, 23:56
#2347
unicross adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar özellikle yeni motor alanlar için bir sorum olacaktı:
Malum TAY'ım yeni ve plaka işleri var. Plaka çıkartırken hangi işlemleri yapıyoruz ve bu işlemler aşağı yukarı ne kadar tutuyor? Bir de yeni motorumuz muayeneye giriyor mu? Şimdiden gelecek cevaplar için teşekkür ederim.
250 civarı birşey tutuyor.0 aldıysan aldığın yer evrakları felan hazırlıyor sen sadece trafik sigortası yaptırıyorsun oda 80-100 lira felan tutuyor.Tabi bu evrakların fotokopisini veriyorsun.Yeni motor muayeneye girmiyor muayene tarihi veriyorlar sana oda sanırsam 3 yıl sonraya.Başka belgeler varsa ve unuttuysam kusuruma bakma.Seni gittiğin emniyet müdürlüğünde yönlendirirler.1 günde işin hallolur olmadı plakayı alıp soğuk damga bastırmak için 2. günü bekleyebilirsin.
-
21 Mayıs 2011, 00:36
#2348
Soykan67 adlı üyeden alıntı
250 civarı birşey tutuyor.0 aldıysan aldığın yer evrakları felan hazırlıyor sen sadece trafik sigortası yaptırıyorsun oda 80-100 lira felan tutuyor.Tabi bu evrakların fotokopisini veriyorsun.Yeni motor muayeneye girmiyor muayene tarihi veriyorlar sana oda sanırsam 3 yıl sonraya.Başka belgeler varsa ve unuttuysam kusuruma bakma.Seni gittiğin emniyet müdürlüğünde yönlendirirler.1 günde işin hallolur olmadı plakayı alıp soğuk damga bastırmak için 2. günü bekleyebilirsin.
Verdiğin değerli bilgiler için çok teşekkür ederim Soykan67
-
21 Mayıs 2011, 13:09
#2349
Merhaba arkadaşlar dünden beri gece gündüz demeden yaklaşık 10 saatte 2006'dan beri tüm yazılanları okudum. Gerçekten o kadar değerli bilgiler verilmiş ki anlatamam. Çok değerli abilerimiz hiç erinmeden fotoğraf makinalarıyla neredeyse tüm motosiklet bakımlarını anlatmışlar. Okurken devamlı önemli noktaları not tutarak gittim. Bu sayfadaki kardeşlik gerçekten emsalsiz. Birbirini tanımayan insanların bu şahane motor vesilesiyle birbirlerine yaptıkları yardımlar ve iltifatlar gerçekten takdire şayan. İnşallah bu kardeşlik hep sürer. Daha önce Zealsun 200 GY sayfasında çokça yazıştığım için bu sayfaya biraz kendimi tanıtmadan ani daldığımı anladım. O yüzden affınıza sığınarak tekrar etmek istiyorum:
Adım ismail,
Konya Selçuk Üniversitesi'nde çalışıyorum
Daha önce Zealsun 200 GY kullandım ve yaptığım gezi ve incelemeler o sayfada mevcut
Şimdi ise bu sitenin medar-ı iftiharı sıfır ASYA Tay aldım.
Şuan Konya dışındayım döner dönmez motoruma atlayacağım.
İyi günler diliyorum.
-
21 Mayıs 2011, 20:17
#2350
unicross adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar dünden beri gece gündüz demeden yaklaşık 10 saatte 2006'dan beri tüm yazılanları okudum. Gerçekten o kadar değerli bilgiler verilmiş ki anlatamam. Çok değerli abilerimiz hiç erinmeden fotoğraf makinalarıyla neredeyse tüm motosiklet bakımlarını anlatmışlar. Okurken devamlı önemli noktaları not tutarak gittim. Bu sayfadaki kardeşlik gerçekten emsalsiz. Birbirini tanımayan insanların bu şahane motor vesilesiyle birbirlerine yaptıkları yardımlar ve iltifatlar gerçekten takdire şayan. İnşallah bu kardeşlik hep sürer. Daha önce Zealsun 200 GY sayfasında çokça yazıştığım için bu sayfaya biraz kendimi tanıtmadan ani daldığımı anladım. O yüzden affınıza sığınarak tekrar etmek istiyorum:
Adım ismail,
Konya Selçuk Üniversitesi'nde çalışıyorum
Daha önce Zealsun 200 GY kullandım ve yaptığım gezi ve incelemeler o sayfada mevcut
Şimdi ise bu sitenin medar-ı iftiharı sıfır ASYA Tay aldım.
Şuan Konya dışındayım döner dönmez motoruma atlayacağım.
İyi günler diliyorum.
Tekrardan hoşgeldin İsmail.Bu topic bazen sessizliğe bürünür bazende çok canlanır ama önceki sayfalarda gördüğün gibi dayanışma yardımlaşma üst düzeydedir.Motorunun fotoğraflarınıda koymayı ihmal etme lütfen.
İyi günler.
-
22 Mayıs 2011, 23:35
#2351
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.
Bildiğiniz üzere bizim motor bloğu parçalarının birleştiği yerlere conta takıp vidalarını sıkıyoruz ki yağ kaçırmasın. Eski motorumda bir kere contanın nasıl birşey olduğunu görmüştüm. motor kapağının çevresi şeklinde plastik gibi bir malzemeydi. Birkaç gün önce "kırmızı sıvı conta" yı yeni öğrendim. O da motor kapağının blokla birleştiği yere sürülüyor ve kuruduktan sonra kapak kapatılıyormuş.
Sorum şu:
Biz motor kapağı ya da bu gibi diğer kısımlarda bu kırmızı contayı sürüp bekledikten sonra üstüne normal contayı da ekleyip mi kapatıyoruz yoksa sadece kırmızı conta bu işlevi kendi başına görüyor mu? Saygılar.
-
22 Mayıs 2011, 23:44
#2352
unicross adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.
Bildiğiniz üzere bizim motor bloğu parçalarının birleştiği yerlere conta takıp vidalarını sıkıyoruz ki yağ kaçırmasın. Eski motorumda bir kere contanın nasıl birşey olduğunu görmüştüm. motor kapağının çevresi şeklinde plastik gibi bir malzemeydi. Birkaç gün önce "kırmızı sıvı conta" yı yeni öğrendim. O da motor kapağının blokla birleştiği yere sürülüyor ve kuruduktan sonra kapak kapatılıyormuş.
Sorum şu:
Biz motor kapağı ya da bu gibi diğer kısımlarda bu kırmızı contayı sürüp bekledikten sonra üstüne normal contayı da ekleyip mi kapatıyoruz yoksa sadece kırmızı conta bu işlevi kendi başına görüyor mu? Saygılar.
sıvı conta yeterli olur.
-
23 Mayıs 2011, 00:31
#2353
jönysf adlı üyeden alıntı
sıvı conta yeterli olur.
Çok teşekkür ederim jönysf.
-
23 Mayıs 2011, 15:39
#2354
Merhaba arkadaşlar sizlere birkaç sorum daha olacaktı müsadenizle:
Malum motorum yeni ve rodaj dönemindeyken elimden geldiğince dikkatli kullanmak istiyorum. Bu hususta birkaç sorum olacaktı:
1-Rodaj dönemindeyken uzun yola çıkabilir miyim? (Uzun yoldan kastım bir günde maksimum molalı 250 Km)
2-Bu dönemde, uzun süre aynı ve yüksek devirde gitmemek haricinde maksimum hızım ne olmalı?
-
23 Mayıs 2011, 19:35
#2355
unicross adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar sizlere birkaç sorum daha olacaktı müsadenizle:
Malum motorum yeni ve rodaj dönemindeyken elimden geldiğince dikkatli kullanmak istiyorum. Bu hususta birkaç sorum olacaktı:
1-Rodaj dönemindeyken uzun yola çıkabilir miyim? (Uzun yoldan kastım bir günde maksimum molalı 250 Km)
2-Bu dönemde, uzun süre aynı ve yüksek devirde gitmemek haricinde maksimum hızım ne olmalı?
Kullanım kitapçığında yazar onu uygula bence ama onada çok güvenme Çok nadir hız denemesi yapabilirsin çok sık vites değiştir 90'ı geçme genelde birde artçı alma ben bunları uyguladım doğrumu yaptım bilmiyorum ama araştırmıştım bu konuyu bende ne okuduysam onu yaptım.Birde bence 500'de yağını değiştir 1000 km'yi bekleme.
-
23 Mayıs 2011, 19:47
#2356
Soykan67 adlı üyeden alıntı
Kullanım kitapçığında yazar onu uygula bence ama onada çok güvenme
Çok nadir hız denemesi yapabilirsin çok sık vites değiştir 90'ı geçme genelde birde artçı alma ben bunları uyguladım doğrumu yaptım bilmiyorum ama araştırmıştım bu konuyu bende ne okuduysam onu yaptım.Birde bence 500'de yağını değiştir 1000 km'yi bekleme.
Teşekkür ederim Soykan67, kitapçığı olduğunu bilmiyordum inşallah yarın kavuşuyorum motoruma
-
24 Mayıs 2011, 15:42
#2357
unicross adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim Soykan67, kitapçığı olduğunu bilmiyordum inşallah yarın kavuşuyorum motoruma
Rica ederim.Var ama dandik bir kitapçık bakıma giderken onu götür imza attır mutlaka bu arada aklında bulunsun.
-
24 Mayıs 2011, 19:21
#2358
Merhaba arkadaşlar
Motorumu bugün aldım yarın da plakamı alıcam inşallah.
İş yoğunluğumdan dolayı şuanlık resim koyamıyorum ama en yakın zamanda paylaşacağım.
İlk izlenimlerim şunlar:
1-Vites geçişleri çok rahat.
2-Boşa almak hiç bu kadar kolay olmamıştı (Eski motorumdan biliyorum)
3-Motorumu alır almaz yaklaşık 21 km yaparak iş yerime geldim arada altına bakıyorum herhangi bir yağ kaçağı henüz yok (Allah esirgesin)
4-Motorun plakalık kısmında "Made in Turkey" yazıyor.
Şimdilik bu kadar inşallah hep böyle uslu olur Karakız'ım. Esenkalın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------
Söylemeyi unuttum Gerçekten de 2011 modellerin ön çamurluğu çok hoşmuş.
-
24 Mayıs 2011, 23:16
#2359
güle güle kullan allah tekerıne taş değdirmesin.
-
25 Mayıs 2011, 00:17
#2360
unicross adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Motorumu bugün aldım yarın da plakamı alıcam inşallah.
İş yoğunluğumdan dolayı şuanlık resim koyamıyorum ama en yakın zamanda paylaşacağım.
İlk izlenimlerim şunlar:
1-Vites geçişleri çok rahat.
2-Boşa almak hiç bu kadar kolay olmamıştı (Eski motorumdan biliyorum)
3-Motorumu alır almaz yaklaşık 21 km yaparak iş yerime geldim arada altına bakıyorum herhangi bir yağ kaçağı henüz yok (Allah esirgesin)
4-Motorun plakalık kısmında "Made in Turkey" yazıyor.
Şimdilik bu kadar inşallah hep böyle uslu olur Karakız'ım. Esenkalın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------
Söylemeyi unuttum
Gerçekten de 2011 modellerin ön çamurluğu çok hoşmuş.
Herkes'e selam, ilk mesajım'da bu konuya olsun unicross hayırlı uğurlu olsun Allah güle güle kullanmayı nasip etsin,bu konuyu 1 haftadır okuyorum anlaşılan "kullanıcıların çoğunun" beğendiği bir model, kendime sıfır çinli enduro model bi motor araştırıyorum, kuba'nın modeli ile bunun arasındayım, lakin kuba'nın kullanıcısı henüz yok(bekliyeceğim)zira kuba str250 konusunda son fotoğraflar,güvenimi zedeledi ve geri bildirim postu, kullanıcı yorumu şuan için yok Uzatmadan unicross bi kaç sorum olacak cevaplarsan sevinirim ,Nakit olarak aldığınızı var sayarak kaça mal oldu?,Motorun kendisi demontaj tahta sandıkta, dolayısı ile fabrikası dışında ilk el değen sizmi oldunuz?Eski motorunuzun cc gücüne oranla dahamı güçlü?Plakanızı dilediğiniz ebatlarda bastırmak mümkünmü? zira arkada stoper yelken gibi büyük plakalar görüyorum bazen komik oluyor.Hayırlı uğurlu olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler