arkadaşlar 10 gün önce 2.650 idi kesin fiyatı.fazla diyorlarsa almayın.ama şimdi nedir bilmiyorum.ben motoru bayide gördüm şu anda aklımda o var.
ama zealsun 200 racer de alabilirim.
Motobey mesajına cevap yazmayı unutmuşum, geçmiş olsun arkadaşım. Üzücü bir olay. Bu arada gezmeye çıkarken izin problem yaratmıyor da dönüşte bazen papara yiyoruz
Farla ilgili sorunu gidermenin en garantili yolu duyuyla birlikte değiştirerek, senin de belirttiğin gibi araba tipi halojen takmak olacak.
Incredible arkadaşım umarım daha iyileri senin olur, en kısa zamanda motor sahibi olman ümidi ile
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Sevgili ultraukala,
Nedendir bilmiyorum ama motorumu aldığım haziran ayından beri çevremdekilere "Selam dünyalı biz dostuz!...." tarzı ılımlı yaklaşmak zorunda bırakıldım. Adamlar bizi dünya dışı bir varlık olarak görüyor. Hele ki tam takım giyindiğimiz zaman bu tip insanlar mahalle bakkalında astronot görmüş gibi garip bir hissiyata kapılıyorlar. Bizide anlayacaklar ama en az bir nesil sonra herhalde.
Sevgili Baycode,
Fırsat buldukça gezmeye çıkıyorum ve motorumu daha iyi tanımaya çalışıyorum. Dün Ankaraya çok muhteşem bir yağmur yağdı. Her taraf sel, çamur ve göl oldu. Akşam benim hatun "Gezmeye gidelim." dedi. Yaz boyunca motora bindiremediğim eşim illa motorla gidelim dedi. Daha önce bu motorla yağmurlu havada çok gezmiştim tek başıma ama ilk defa artçı ile yola çıkacaktım. Lastiklerini benden daha biliyorsun zaten motorun. Neyse giyinip kuşanıp yola düştük gece vakti. Motorun normalde düzgün tutmayan arka freni canavar kesildi başıma ki balatalar ıslandığı için daha az tutması lazımdı.
Gecenin ve o kadar ıslağın çamurun içinde yolda ilerlerken insanların o garip bakışları bana eğitim şart dedirtti. Tamam belki bilmiyorlar bu işin keyfini ama bu kadar yadsınmaması lazım. Bu arada uzun farım zaten yanmıyordu ama bu motorun ön tekeri yoldaki çamurlu suyu alıp ön fara sıvadığı için kısa farda bir işe yaramaz hale geldi. Ayrıca öndeki araçların kaldırdığı ince toz gibi çamurlu su kaskın camını öyle bir sıvıyor ki olanıda göremiyorsunuz. El altında nubuk tarzı temiz bir bez bulundurmak her daim şart.
Akşam motorda sol sinyalın tıkır tıkır çalışırken, sağ sinyallerin direkt lamba gibi yanıp kaldığını gördüm. Eğer flaşör arızalı olsa sol sinyaller düzgün çalışmazdı ama bakalım bunu nasıl çözeceğiz. Neyse ben uzun uzun yazmaya alışmışım ama sizi sıkmayayım.
Bu arada motorum 20 YTL'lik benzinle ortalama 200 ila 250 km arasında yol gidiyor. Bu oran gazlama durumunuza bağlı olarak değişkenlik arz ediyor.
Bu motoru alacak arkadaşlara da bir an önce alın derim yoksa devlet seneye daha neler neler bulup bizlere sunacak vergi adı altında.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
motobey sanırım motorun yengeye bi jest yapmış... " bak ne kadarda güvenliyim " diyerek senin motorunda resmini bi görelim...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
haydi ark. lar 4-5 foto takın şu başlığada havamızı bulalım yahuu...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Madem ısrar ediyorsunuz hafta sonu çekeyimde şöyle afillisinden sitede arzı endam etsin fotolarımız.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
ıımmm...bravooo..bravooo... teşekkürler üstadım...saygılarımı sunuyorum sana...
üstadım.. sen ön çamurluğu değiştirmeyi düşünmüyormusun??
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
aslında düşünüyordum kardes ama 1 ay sonra askerlik var askerlik bitincede bi yurtdışı dil okulu olayım olucak.. döndüğüm zaman ne olur ne biter belli olmaz kafamda f650 var bakalım artık
Bacoman
Sevgili Baco,
Fotolar için çok teşekkürler. Çok hızlısın dostum. Sizin bu güzel paylaşımlarınıza layık olmak için bende hafta sonu vaktimi size ayıracağım.
Sevgili incredible,
Eğer Ankara'da ikamet ediyorsan güzel bir hafta sonu seni gezdireyim. Ben burada 5 yıl boyunca hep iç geçirerek gezdim. Sadece resimlerle senin gibi kardeşlerimizi avutmak olmaz. Eğer Ankara da isen çekinmeden söyle. Seni seve seve gezdiririm. Çünkü motorsuz günlerimden kalma bir ahdim var.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
ibrahim abi sen bizden eskisin bilirsin şu f 650 ler hakkında bilgin varmı mesela ilk olarak şöle 97-98 model bitane almayı düşünüyorum nasıl olur sence fiyatları uygun 6-7 bin ytl civarlarında
Bacoman
Bildiğim kadarı ile 99-2000 yıllarına kadar karbüratörlü üretildi bu motorlar. Enjeksiyonlu olanları yani yeni modeller çok pahalı ve ellenmemesi gereken birtakım özel ayarlara sahip olduklarını duydum.
İlk çıktıkları zaman dergilerde ki reklamlarda 5,2 saniyede 0-100 km/h ve 162 kmh son hız öngörülüyordu. Umarım ki bu değerleri doğru hatırlıyorumdur. Nitekim BMW kalitesi hepimizce bilinen bir olgu. Parça dersen biraz pahalı ama ulaşılamaz değil ve servise mahkum olmayacağın bir model aralığında bakacağın motor. Tek silindirlilerin içinde titreşimi en keyifli Rotax motor bunlarda. Eğer yıpratılmamışını bulursan ne ala ama motorunu yıpratmayacak bir adamın enduro ile ne işi olur diye düşünüyorum.
Duyduğum kadarı ile vay vay dedirtecek kronik bir sorunları yok. Selesinin uzun yolculuklar için hem artçı hemde sürücü açısından çok ergonomik ve konforlu olduğunu biliyorum ama konfor anlayışı kişiden kişiye değişebilir. Yakıt tüketimi sınıfına göre çok makul. İyi ayar yaptırılmış bir f650GS'nin uzun yolda 3,5 ila 4 lt aralığında yakabildiğini kullanan arkadaşlarla yaptığım sohbetlerde duydum. Aksesuar açısından gani gani özel aksesuarlar üretilmiş bu modeller için ama tabiki paran yeterse.
Dediğin model aralığında fiyatlar 5500 ila 7500 YTL arasında gidip geliyor. Alacaksan eğer götür BMW servisine göster. Bunlarda uzun km sorun olmaz. Bu motorlar yıpranmaz yıpratılır. Dediğimi umarım anlamışsındır. Şu an ezbere yazdım ama niyetin ciddileşince sana gerçek bir araştırma yapıp sunmaya çalışırım. Şimdilik bu kadar dostum.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
saol abi valla iyi yazmışsın
yanlız bi yerde f650 gs yazmışsın heralde yanlış yazdın f650 yazıcaktın..
yani ben motora as 200 gy 2 ile başladım yani anlıcağın kargadan başka kuş tanımam o yüzden bmw 97 modelde olsa bana 2006 gibi gelicektir titreşim falan heralde bizim asyalar gibi bişe olur yani her halikarda bi sonraki motor olarak bence ideal
Bacoman
Sevgili motobey,
İlgin için çok teşekkür ederim. Ancak ben Ankara'da değil İzmir'de oturuyorum. O yüzden bu gezme davetini kabul edemeyeceğim... Eğer ki Ankara'da oturuyor olsaydı, seve seve gelirdim beraber takılırdık, nede güzel olurdu..
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Sevgili Baco,
Bu motorlar o zamanlar iki modeldi. Birisi GS modeli, diğeri ise ST modeli idi. GS piyasada yaygın olan asfalt -arazi endurosu idi. ST ise daha çok şehiriçine yatkın model olanıydı ve hatta ST modelinde traş makinesi için özellikle eklendiği söylenen bir 12 Volt çıkışı vardı. Amortisör olarakta yere daha yakındı. Biz o dönemler ağzımız açık seyrederdik bu motoru kullanan polisleri. Şimdi piyasada çok var ve bu motorlarla muhteşem gezilere imza atıyorlar. Temiz kulanmış ustasından 1,2 fazla verip almak daha evladır bence. GS harflerinin açılımı bildiğim kadarı ile Grand Sport ve ST harflerinin açılımıda Street Touring. Sen GS modelini arıyorsun muhtemelen ve zaten 650 liklerin %95 i bu modelden. Motor muhteşem bir motordur. Yolda giderken benzin takviyesi yapabilirsen bir daha ki yağ değişimine kadar motorda turlayabilirsin. Yani bu motor dayanır yola ama sen dayanamazsın. İmkanın varsa kaçırma derim ama geçiş için bir ara modelin yokluğu bizi 200 cc den 650 ccye direkt geçişe mahkum bırakıyor. Keşke Suzuki DR 350 Ya da Yamaha XT 350 gibi ara geçiş modeli olsaydı. Ama piyasadaki Suzuki Drz 400 ve seneye gelecek olan Hysong XR 400 bu açığı kapatacaktır diye düşünüyorum.
Sevgili incredible,
Keşke Ankarada olsaydın ama kısmet meselesi belki bizim yolumuz oraya düşerde o zaman gezdiririz seni ve hatta sen motor almış olursunda bizi gezdirirsin.
Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:
Sevgili motobey,
Hehe... Ağzınızdan bal damlıyor yahu... Allah mı söyletiyor? Tabii ki İzmir'e yolunuz düşerse mutlaka bana haber verirsiniz. Elimden geldiği sürece yardımcı olurum, beraber izmirin asfaltlarını ağlatırız... Bende alırsam bi motor, çok güzel olur yahu... ama işte maddi durumlar el vermediği için hep böyle iç çekerek günlerimiz motorsuz olarak geçip gitmekte... Saygılar...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Incredible benimde maddi durum sıkışık ama motosiklet aşkıda var bi çözüm üretmek lazım, emanet motosikletlerlede heves geçmiyor :( ,
Memlekete (Adana) gidip benim emektar BSA yı toparlasam nerede ne arıza yapacağı meçhul, +günlük kullanıma uygun değil, ikinci el klr vs. alsan astarı kılıfından pahalı, birde bizim millet bir garip motosiklet kilometre yapıp yaşlanıp yıprandıkça 2. el fiyatı düşeceğine bizde yükseliyor serbest kur gibi valla bu 2. el piyasası. İlanların birinde adam yazmış 1996-97 Klr 30bin km (ben o kadar yürümüşümdür o tarihten bu yana ) 4000Ytl yuh yani, hadi motoru aldın kapakta, piyanoda sorun çıksa hop 500-600 yuro. 250-650cc arasında ele gelir enduro olmadığı için millet sallıyor neye tutturursa. Neyse zate ben durumu toparlıyam Asyanın karakızından alacağım.
Bu sayfa coşmuş yahu, ne güzel Incredible arkadaşımızın da dediği gibi "ver coşkuyu, ver coşkuyu !!!"
İki teker daima tek tekerden daha iyidir :cherry:
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)