Lifan Cross 200GY-6 kullanıcıları teknik özellikleri rodaj ve kullanım kılavuzu hakkında bilgi verirmisiniz
Lifan Cross 200GY-6 kullanıcıları teknik özellikleri rodaj ve kullanım kılavuzu hakkında bilgi verirmisiniz
Lifan cross kullanıcıları teknik özellikler aşağıda , kullanan arkadaşlar artıları ve eksilerini paylaşabilir mi ?
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Kullanım kitapçığını buradan indirebilirsiniz...
yalnız TR de satılan lifanların motorları katalog yada netteki resimlerdeki alt takım değil.
bu motor özellikleride muhtemelen yanlıs. bunu bilip iyi arastırıp bakmanızı öneririm
Haklı olabiliırsiniz uyarınız için teşekkürler bu veriler kullanım kitapığından alınan veriler ben daha ziyade kullanan arkadaşların uyarı ve yorumlarını paylaşmalarını bekliyorum...
bende ikinci el ve katalog resimlerini inceledim farklı oldugu dikkatimi cekti.
Merhaba...2012 Mayıs ayından beri bu modeli kullanıyorum, ancak ağır şartlar da arazide kullanmış değilim, normal yollar da bir sıkıntı yaşamadım Bursa'da genellikle Uludağ'a çıkıyorum çekişin de bir sıkıntı yok. Yerden yüksek olması uzun boylular için iyi bir avantaj,
sabahları bir kere de çalışıyor şu ana kadar hiç jikle kullanmadım. Normal bakımları zamanın da yapılıyor, parçaları ucuz zaten fabrikası Türkiye'de sıkıntı olmuyor. Motor çok sürat yapmıyor ancak; sizin sürat anlayışınıza göre değişir, en fazla 105 yaptım, zaten normal 70-80 benim için yeterli...Motor kullandıkça kendini daha iyi buluyor. 1500 km civarında bir kere arka bilye dağıttı, onu da değiştirdiler sorun olmadı. Son zamanlarda işe gidip geliyorum. Fazla benzin yakmıyor, ama km ne kadar ölçmedim. Bakımları zamanın da yaparsanız ve çok fazla hırpalama dan kullanıldığın da, benim için yeterli oldu. Teknik özellikleri hakkında bir şey diyemeyeceğim. Ben motoru 0 km aldım, biraz titiz bir kişi olduğumdan fazla zorlamıyorum. O da beni üzmüyor...Ancak; Honda yada Yamaha ile karıştırmayın...Şahsi fikrim bana yetiyor...
2500 kmdeyim. Dandik akü koymuşlar şarj tutmuyor.
arka fren merkezini ters takmışlar basınca geri atmıyordu garanti kapsamında düzeltildi.
yakıtı 2L ile 75-80 km gidiyor.
Cross için fazla ağır.
uzun olduğundan yüksek sürat uygun değil, rüzgarlı havada 100 geçilmez. rüzgarsız havada da yapacağı 120 fln zaten düzde.
Torku güzel. yokuşlarda bayılmıyor.
selesi çok dar, neredeyse tek kişilik.
Bir Japon değil ama zevkle kullanıyorum.
bu paraya 2.el japon alacağıma sıfır bunu aldım, iyi de yapmışım.
Lifan kross un yağ filtresi nerede...? bilen var mı..? Bir türlü bulamadım...
motor blogunun sol alt tarafında ,vites pedalının arkasına dogru 24 numara anahtar ile acılan bir kapak var
onun altında tel süzgec var
Cem çok teşekkür ederim...Yağ değiştirirken filtre kirli kalıyordu...çok sağ ol...
önemli değil, yag değişiminde önce orayı ac, oradaki pislikleri dısarı atsın
biraz aktından sonra alttaki tapayıda acarsın.
Arkadaslar gelecek olan hero impulse i beklemek mi lazim yoksa lifan 200 almakmi lazim ne dersiniz gerci lifan x plore da var gelecekler arasinda. Fikriniz nedir
Hero yu bilmiyorum. X plore de motor aynı, jantlar ve görüntü farkı var. Bayiinin bana söylediği bu... Motorumu satıp xplore düşünmüştüm, ama sonradan vazgeçtim...
İkisinin arasında çok fark olduğunu sanmıyorum...
SabihT öncelikle merhaba 200 gy crossla ilgili önemli bir sıkıntım olamadı aslında epeyce zorladım sayılır. genelde orman içi tepe tırmanışları ve göl yollarında kullandım. şimdilik iyi ama işçilik kötü , akü soğuk havalar için yeterli değil sürat olarakta fazla zorlamamak lazım diye düşünüyorum. bu gün servise gittim bakımları düzenli yaptırıyorum. 3500 bakımının iyi yapılması gerektiğini söyledi. Sanıyorum bu tür motorlar fazla yıpratılmadan bakımları iyi yapılırsa uzun zaman hizmet eder...
bu tür motorların sürekli son performansında kullanılması haricinde bakımları da düzenli yapılırsa
yag değişimi , filtre temizliği vs. sase hariç motora pek bişey olmuyor.
sasesinde ise üretim kalitesine göre paslanma yada kaynaklarda catlak olusabildiğini duydum.(genel olarak çinlilerde).
tabi surekli dip gaz, redline seviyelerinde kullanılırsa ona ne subab yayı dayanır ne de krank ve rulmanları
Girdiğim en kötü yol orman içi toprak yoldu... Genelde hep asfalt ve toprak köy yolları... Bakımları sürekli ve zamanın dan önce yapılıyor, en fazla hız 80 civarı, satmak istedim ama sonradan vazgeçtim şimdilik lifan la devam...
arkadaşlar daha önce zealsun 200gy'lerden kullandım torku yüksek hızı iyiydi sadeece bazı kronik problemleri vardı ve bıktırdı sattım şimdi ise;
lifan250 2012 7500kmde
xtreme max 2012 9000kmde
str250 2012 1700kmde
aşağı yukarı fiyatları aynı gördüğünüz gibi ikinci el ve temiz gözüküyorlar, görmeye gideceğim tabi ki ama sizce hangisini seçmeliyim? bana olumlu olumsuz yönlerini seçiminizle beraber söylerseniz sevinirim mesela strde arka frenin şişme olayı gibi... xtreme max biraz dar gibi gözüküyor gözüme ve 150cc olması biraz geri planda bırakıyor ama olumlu yönleri olduğu içinde onuda düşündüm fikirleriniz için şimdiden teşekkürler ve lütfen 2.el japon bak ya da başka bir şey seç demeden bu 3ü arasından yardımcı olursanız sevinirim..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)