doğrudur bndekide oyle yakıyor ama gidiyor abi cok memlunum ben bide performans egzoz var bnde çatır çatır öttürüyo
Hiç lifan motorsikletlerini kullandınız mı ?
Lifandan önce başka bir motosiklet kullandınız mı ?
Lifan Marka Motosiklet kullandığınız zaman herhangi bir problem ile karşılaştınızmı ?
Problem Olduğunda Servislerimizden Memnun Kalıyormusunuz ?
Lifan Motosikleti Arkadaşlarınıza Tavsiye Edermisiniz ?
doğrudur bndekide oyle yakıyor ama gidiyor abi cok memlunum ben bide performans egzoz var bnde çatır çatır öttürüyo
hocam bana arka çanta demiri lazım sen ne şekilde ayarladın bunu ?
arkadaşlar ben de bu motordan aldım baya bir araştırdıktan sonra. İlk motorum olduğu için kıyaslama yapamayacağım.
Konuyu biraz üste çekelelim çanta demiri için Bursa omsangazi motosun sitesine girdim ama göremedim. İstanbul avcılar berk motorda da yok. Araştırmalarım devam ediyor.
Sahibindende aydın kardeşler diye bir dükkan var motoru getirirsen yaparız dediler. Tabi adamlar aydın nazilli'deler. Orda olan varsa yaptırabilir kalıbı alındığı için de başkaları internetten sipariş verebilir.
Uzun süredir yazmamıştım motorum hakkında, bugün bir şeyler karalayayım artık.
Bugün ilk muayeneme girdim birkaç küçük kusur çıktı onları da hallettikten sonra 2 senelik muayene onayı aldım. Kilometre an itibariyle 14250'de. Düzenli bakımlarını vs. kendim yapmaya çalışıyorum anladığım kadarıyla genel anlamda. Son hız konusunda önceden de yazdığım gibi 120 falan diyenleri hala anlamıyorum. Ya EM150L'nin bambaşka bir dişli mekanizması ve motoru var o kişide ya da benimki defolu. Ancak zaten takometre göstergesinde son hız 120 gözüküyor. 100'den 120'ye kadar zaten kırmızı ile işaretli, yani o hızlara çıkmayın diye uyarmışlar. Ben daha 100 km'yi geçemedim son güç son devirde zorlamama rağmen. Devir göstergesinin bozuk olduğunu düşünüyorum ki motoru ilk aldığım vakit lastiklerini değiştirmeye götürdüğüm serviste devir ibresi doğru göstermiyor diye belirtmişti zaten. Maksimum 7bin devir yapıyor, devir göstergesi ise 10bine kadar. Bi terslik var o konuda.
İlk aldığımdaki benzin fiyatıyla şimdiki benzin fiyatı aynı olduğu için direkt ne kadar yaktığını söyleyeceğim. Rodaj döneminde 20 kuruşlarda yakarken rodajdan sonra 16 kuruşlara kadar indi. Şimdilerde ise 17 kuruş civarı yakıyor. Bakımını yaptıkça zaten motorlar yakabileceği en az miktarda yakar. Ben de her 2bin km'de bir yağ değişimi, 2bin km'de bir zincir temizliği, 500km'de zincir yağlama, her 10bin km'de buji değişimi, her 10bin km'de hava filtresi değişimi, her 7bin km'de bir arka balata değişimi, her 13bin km'de bir ön balata değişimi, her 3bin km'de bir zincir germe, her 15bin km'de bir debriyaj balata değişimi olacak şekilde kendime deneyimlerim çerçevesinden bir program hazırladım bu motor için. Tabii bazı şeyler için verilen süreler kati olmamakla beraber şehir içi trafiğine uygun olarak bu şekilde benim için uygun.
Bu motorun en sevmediğim yanı lastiklerinin ince olması. Tabii motor cc'ne oranla normal dahi olsa yol güvenliği için lastikleri biraz daha kalın olsa harika olurdu. E5'te vs. en sağ şeritte arabaların sağından geçerken bariyerle yol arasında kalan şerit çizgileri bile lastiğin savrulmasına sebep oluyor. 2 kere de arka lastiğim patladı şu ana kadar mesela. Lastikleri tubeless değil, şambırelli. Baya saçma ya, şambırelli lastik mi kaldı arkadaş dediğinizi duyar gibiyim. İlk motorumu aldığımda lastikleri değiştirmeye gittiğimde değiştiren adam baya şaşırmıştı zaten. Benim satın aldığım lastikler tubeless olmasına rağmen şambırelleri içine yine de koyması gerektiğini, çünkü jant yapısının tubeless'e uygun olmadığını belirtti. Sanırım jantın içindeki yan çeperin kavisi tubeless'e uygun değil. Ancak 300 liraya komple jantı değiştirmek mümkün. Önle beraber 500'ü geçer diye tahmin ediyorum.
Son olarak değinmek istediğim şey 1 kez Allah büyüğünden sakınsın küçük bir kaza geçirdim E5'te giderken. Trafiğin olduğu bir saatte en 3. şeritle 4. şerit arasında giderken en sağ şeridin yanından bariyerlere paralel devam etmek için bir aracın önünden arkama bakmadan dalmıştım ki hali hazırda arkadan gelen bir motosiklet yola girdiğim anda arkadan vurup ikimizin de düşmesine sebep oldu. Yaklaşık 2-3 metre sürüklendim. Düşerken çok net hatırlıyorum kafam bir ara yere de çarptı ama sağolsun kask sayesinde hiçbir şey olmadı şükür. Arkadan çarpan her ne kadar suçludur deseler de orada bariz ben suçluydum ve artık araba önünden dar alanlara geçerken refleks olarak kontrol etmeden çıkmıyorum. Siz siz olun tecrübe etmeden buna devamlılık kazandırın sürüşlerinizde. Bu arada bana çarpan arkadaşa da şükür bi şey olmadı, helalleşip yolumuza devam ettik akabinde.
Arka çanta demiri ve ayak ön koruma demirleri konusunda yardım isteyenler olursa özelden yazabilir.
Arkadaşlar dün itibariyle emisol kullanıcısı oldum yok mu motoru kullanan eden, önceden kullanmış olan.
Bugün 2018 sıfır km lifan emisol aldim
Yok mu emisol kullananlar
Hayırlı olsun. Salcano wolf nasıl ybr muadili ise bu motosiklette cbf 150 muadili.
Pişman etmez, üzmez, bedavadan biraz pahalıya her yere götürür, getirir.
Kazasız, belasız güle güle kullanın.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)