http://atesmotor.tr.gg/Lifan-Emisol-150.htm SİTEMİZDEN ALABİLİRSİNİZ ÇOK GÜZEL BİR MOTORDUR SATICISI OLDUĞUM İÇİN SÖYLEMİYORUM GERÇEKTEN ÇOK RAHAT EDERSİNİZ.
Hiç lifan motorsikletlerini kullandınız mı ?
Lifandan önce başka bir motosiklet kullandınız mı ?
Lifan Marka Motosiklet kullandığınız zaman herhangi bir problem ile karşılaştınızmı ?
Problem Olduğunda Servislerimizden Memnun Kalıyormusunuz ?
Lifan Motosikleti Arkadaşlarınıza Tavsiye Edermisiniz ?
http://atesmotor.tr.gg/Lifan-Emisol-150.htm SİTEMİZDEN ALABİLİRSİNİZ ÇOK GÜZEL BİR MOTORDUR SATICISI OLDUĞUM İÇİN SÖYLEMİYORUM GERÇEKTEN ÇOK RAHAT EDERSİNİZ.
Arkadaşlar, bu motorların ön ve arka frenleri nasıl. Gördüğüm kadarıyla ön fren tek kaliperli. Durma mesafesi hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
Lifan EM150L(emisol) kullanıcısıyım. Motorum şu an radajın sonlarında 930 km de. kısaca motordan bahsetmek istiyorum. bu benim kullandığım ikinci lifan motosiklet emisolden önce lifan lion 100 motosikletini kullandım motor titreşimsiz bir motor idi son hızı yaklaşık 100 km hıza çıkıyordu. yalnız motor tork ve hızlanma açısından zayıf bir motordu. ustamızla beraber motoru 150 cc yaptık motor gerek hız gerek tork bakımından çok iyi oldu, ama süspansiyon ve titreşim biraz rahatsız ediciydi sele ve amortisorler sertti. sattım ve emisol aldım gelelim EM150L ye;
Emisol ün şasesi Honda CB125E ile aynı şase motoru ise Honda CBF150 ile bire bir aynı özellikte bir motora sahip. motor tork bakımından çok üstün minimum nm 11,5-5500 devir tork üretmekte buda motorun hızlanmasını çok iyi bir şekilde yerine getirmektedir.Motoru titreşimsiz içten balansörlü bir motordur. süspansiyonları, amortisorleri, selesi çok rahattır (honda cb125e gibi sert sele ve amortisorler yoktur) şu an rodaj da olduğu için iki kez motorla hız yaptım düzde 7000 devirde 115 i rahat görüyor daha fazla basmadım. rodaj bitiminde 120-125 km rahat yapar. frenleri ön disk büyük pistonlu tek kaliperlidir. arka ise kampanadır frenleri yeterli durumda ön fren işini güzel yapıyor. gelelim tekerleklerine yağışlı havalarda yetersiz durumda kayma yapabilir şambrenli lastiklere sahip cms naylon katkılı lastikler biraz kalitesiz, değiştirilmesi iyi olur. motor manevra kabiliyeti ve oturuş şekli çok iyi yolda yormuyor kullanımı zevkli bir motosiklet muadillerine karşı çok çok iyi bir motor(daha önce kullndığım çeşitli motorları baz alarak) yakıt şu an rodajda olduğu için ortalama 100 km de 3.3 lt dir dahada düşecektir. lifan bizim buralarda gerçektende istenilen ilgiyi gördü emisolu 2 senedir kullanan tanıdığım çok insan var 35 000 km olan insanlar var hala motorları iyi durumda bakımlarını zamanında yaptığında lifan motor konusunda köklü bir firma cup 100 3 siboplu lifan motorlar bizim bura peynir ekmek gibi gidiyor kullanıcılarıda gayet memnun şimdilik bu kadar emisol alacak arkadalara tavsiye ederim muadil motorlara göre daha ucuza alınabilecek kaliteli bir motosiklet honda ile aynı özelliklerde bir motordur.
Teşekkür ederim Sinan bey kardeşim. Bu yorum çok işime yarayacak. Selesinin rahat olması ve biraz da hız yapabilmesi gayet güzel. Çünkü aldığım motorla zaman zaman uzak yola gideceğim. Kazasız arızasız sürüşler dilerim...
malzeme kalitesi gercektende guzel titanik 150 den ve mondialin ve kubanin motorlarindan bile iyidir bizzat magazada tek tek karsilastirdim gözlemledim sunu özellikle belirtmek istiyorum lifan kendi üretimiyle ülkemizde ama diger firmalar hep etiketci firma. lifan gerek motor aksami olsun gerek şase ile olsun cok iyi son senelerde gelistirdiler inanin yeni motorlari poni olsun xplore ve emisolle olsun her dalda cok iyi motorlari var ön yargilari atmamiz lazim öncelikle kp150 modeli geliyor lütfen inceleyin arastirin dünyada amerika ingiltere ve bir cok ülkede kendi adina satis yapmaktadir motorlarin hepside kendine özgün ve kaliteli modeller ben emisol kullanicisiyim son derece memnunum motordan
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
ne demek firazsu kardesim elimden geldigince anlatmaya calistim eger faydali olabildiysek ne mutlu bizlere
merhaba arkadaşlar. piyasadaki lifan emisollerde deponun ön alt kısmında bi parça daha var. sitesindekinde ve ilk mesajdaki fotoda ise yok. bu farkın sebebi nedir bilen var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
bi kaç saat önce aranıza katıldım
Şimdi baktım, ilk resimdeki motor büyük ihtimalle ilk versiyonların resimlerinden biri. Sonraki modellerde eklemiş olabilirler o parçayı...
fabrikayı aradım. ilk parti çinde fabrikasında montajlanıp gelmiş. o parti motosikletlerde depo yanlarındaki karenaj yok. sonraki ürünler ise parça olarak gelip burada montajlanmış. onlarda ise var. bilgi notu olarak kalsın burada
motosikleti bu gün aldım. ilk izlenimlerimi yazayım. titreşim yok. çok rahat geldi bana. hızlanması falan çok hoşuma gitti. uzun süre cub kullandığım için ilk etapta debriyaja alışamadım, ara sıra stop ettirdiğim oldu. yavaş yavaş alışıyorum. son hız denemesi yapamadım, ama eve gelirken uzun hafif eğimli yolda 4. viteste 80e kadar çıkıyor. bağırtmaya kıyamıyorum şimdilik sorusu olan mesaj atabilir, zamanla izlenimlerimi yazarım.
Güle güle kullan.
@sinan03 mrb kaç kilosunuzki 120km/h hıza çıkıyorsunuz ilginç bi durum?
95 kiloyum tapa gaz 100 hiç görmedim max 90-95 kmh arası geziyor. motor daha 8bin km de,
hiç devriyaj tası balata değişmedi kavramada iyi hala, motor bağırmıyor.
arkadaşlar bana emisol arka amortisör çifti lazım. şu an cg tipi amortisör var üzerinde. motor yüksek gelen varsa takas edebiliriz, fiyatı konuşuruz. veya emisol amortisörü varsa elinizde çift olarak da alabilirim.
Merhaba, Em150l hakkında şu hususlarda değerlendirmenizi bekliyorum: 1-Ayak marşının yokluğu sorun oluyor mu? 2-Çanta demiri bulunuyor mu? 3-Seleni artçı kısmı öne eğimli görünüyor, üzerine oturan kişi kayar mı? 4-Oturuş pozisyonu dik ve rahat mı?
1- hiç sorun olmadı.
2- çanta taktırmamak üzere ilk başlarda sorun etmeden aldım. ama ara sıra çanta olsa iyi olur diye düşünmüyorum değil. çanta demiri elzem değil, ben demir doğramacıda mevcut arka demire eklemeli bi parça yaptırmayı düşünüyorum. çanta takılan demirler çantayı sökseniz de estetik durmuyor zira.
3- artçı kısmına hiç oturmadım, ama oturanlardan şikayet duymadım.
4- oturuş pozisyonu gayet rahat. almayı düşünüyorsanız almadan önce üzerine oturursanız daha iyi olur elbet.
[IMG]file:///C:/Users/Win7/Desktop/received_1149878448360758.jpeg[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
merhaba arkadaslar bir bucuk senedir bu motoru kullanıyorum suan 6700 küsür km de bulundugum ilçede 1 tane ornek olarak gelmıs bu motor onuda ben aldım önceleıkle yakın ilk aldıgm sıfır halinde 10tl/40km idi daha snra 1000 km den snra 10tl/50km cıktı suan ise 55 küsür faln yapıyor. belki cok görükebilir fakat asırı tork ve sürüs komforuna değer motorun ayak marsının olmamasından kaynaklanan bir sıkıntı yasamadım. motorun üzerinde pz24 karbüratör var normal bir 150 lik motorda en kötü pz26 koyuyolar bu motorun enterasan özeliklerinden biridir. motorun lastiklerinden kaynaklaacak bi sıkıntı yasamadım asfalt veya baska bir yol üzerinde toprak olmamak sartıyla istediğim kadar yatıyorum hç bir sıkıntı yasamadm virajda. aldıkdan sonra motoru müşterisiyle beraber almıs gbi oldum gören hasta oluyor hele süren kuduruyor. egzantrik zincirli oldugu için titresim nerdeyse hiç yok diyebilirim. motoru suan 6700 km sehir içi ve arazide kullanıyorum suana kadr lastiği daha patlamadı hç bir kronik hata vermedi. yedek parçaya gelicek olursak hç yedek parçaya ihtiyac duymadım bilmiyorum ama sıkıntı yasayabilirsiniz motorun belgesinde nbf motor olarak geçiyor yani piston un iniş ve çıkıs hızı aynı deil o yuzden alcak devir de yuksek performans veriyor. asırı tork motor hemen tekere geliyor. 2. vitese atıyorum tekrar teker sekiyor. almayı dsunen arkadslar varsa gonul rahatlıgyla tavsiye ederim.
2 depo dur hep 40tl koyuyorum 200km de bitiyor her ne hikmetse.. ya avansda var bi sıkıntı yada hakkadden artık faiş benzine gaz vs mı koyuyorlar anlamadım..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)