su an erzincandayım malesef honda yok ama burada meşhur bi usta varmış yarın onun yanına gideceğim bakalım belki o yapar bişeyler.subap ve karburator ayarı yapacakmıs.
Hiç lifan motorsikletlerini kullandınız mı ?
Lifandan önce başka bir motosiklet kullandınız mı ?
Lifan Marka Motosiklet kullandığınız zaman herhangi bir problem ile karşılaştınızmı ?
Problem Olduğunda Servislerimizden Memnun Kalıyormusunuz ?
Lifan Motosikleti Arkadaşlarınıza Tavsiye Edermisiniz ?
su an erzincandayım malesef honda yok ama burada meşhur bi usta varmış yarın onun yanına gideceğim bakalım belki o yapar bişeyler.subap ve karburator ayarı yapacakmıs.
arkadaşlar benimde aldığımdan beri motorun stop etme sorunu var başka bir sorunum yok. uzun yol , arazi ve stabilize yol, hertürlü arazi koşullarında kullandım stop etmesi dışında on numara motor. Yakıt meselesi ise hertürlü kosulda 10 liraya 60 kilometre yapıyor ( benzin 5.06 tl )
senin rolantın cok dusuktur yada karburatorun ayarsız.bayağı ustalastım bu konuda
Allah kaza bela vermesin güzel görünüyor.ama sağlam bi ustaya gotur subap ayarı karburator ayarı yapınca duzelır başka problem yoksa
Allah razı olsun kardeşim.
beyler canımı sıkan bi olay oldu bugun. gün içerisinde 200 km yol gitmek durumunda kaldım ve akşam üzeri 1000 km ye ulaştığım için 2. bakıma götüreyim dedim. geçen gittiğim ön far lambası patlak olduğu için hem lamba takmış hem de yağ değiştirmişti ve 40 tl para aldı. gayet normal gördüm. bu sefer bi yağ değiştirdi, bi zincir gerdi bi de buji değiştirdi 80 tl para istedi. detay sorduğumda saçma bi cevap aldığım gibi geçen seferki tutarla kıyaslamama bozuldu. o farklı diye geçiştirdi. bu kafaya göre yapılan işler hakikaten çok can sıkıcı hareketler. ben de şikayet postası ve garanti kapsamı içerisinde neler yapıldığına dair lifana mail atacağım. bugünkü yaşanan olaydan sonra kesinlikle bugunkü gittiğim lifan servisine zaten gitmem ve kendim yaparım ya da başka yerde yaptırırım ne yapılacaksa. sizler serviste naptırıyorsunuz ne kadar ödüyorsunuz bi öğrenebilirsem sevinirim.
ben yağ değişimine 25 tl veriyorum. lambalar ve buji garanti kapsamına girmiyor. diğer parça sorunlarım olduğunda garanti süresince para söz konusu değil yani istenmez . en azından bizim burdaki serviste.
bu segmentte mondial 150 mxc varken lifana para bağlanmaz.
Kargaya yavrusu şahin görünür derler bu da o misal olmuş.
Mcx te bulduğunuz gücü ve yedek parça ağını belki emisolde bulamayız.
Ama emisoldeki konfor ve motor karakterini de mcx te bulamazsınız. Ki mcx in konforsuzluğuna şahit olmuş biri olarak söylüyorum.
Yani ihtiyaçlar çerçevesinde tercih meselesi. Beklentilere bağlı. Bir kalemde emisolü silip atmanız doğru olmamış.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Selam arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır Lifan kullanıyorum motorum şu anda 5500 km de gayet memnunum tavsiye ederim titreşim çok az hissedilmiyor bile ivmelenmesi harika başka marka motoru olanlar kullandığı zaman hayran kalıyorlar servis konusunda bazı arkadaşlar şikayette bulunmuş bence tamamen servisin kendi ihmarkarlığından 1200 km de gösterge panel lambasında sorun yaşadım servis istek formu doldurup gönderdi ertesi gün kargo ile yeni panel komple geldi ücretsiz bir şekilde değişti ben bile bu hıza çok şaşırdım 500 km de ilk yağ değişimi ve sübap ayarı yapıldı motor dahada rahatladı lastıklerimi yeniledim malesef yağışlı havalarda orjinal lastik hiç tutunmuyor bende daha kalın bir lastik taktırdım 90 km ye kadar hızlanma çok iyi son hız düz yolda 110 km rampa aşağı 130 km yi gördüm uzun yoldada çok iyi insanı yormuyor arkadaşım 150 mxc aldı şu an bin pişman krank milinden dolayı sorun yaşadı satıp lifan alıcak.
İlk motorumu alcam ve Emisol ile Kuba Pars modeli arasında kalmıştım ve kararını verdim. Kesinlikle siyah renk Lifan Emisol alcam.
Konuyu şöyle bi canlandıralım kullanıcısını bulabilirsek, 3 hafta önce falan rks titanic'te son karardım, sonra sıfır mondial dirft'de son karar kıldım, bayramdan sonra alıyorum inşallah, ama bu başlığı görünce ilgimi çekti, yapısı mondialden daha kaslı ve güzel duruyor, mondial mi lifan mı dersiniz ?
Hazir konu hortlamisken ben de en son mesajimdan bu yana gelisen olaylardan bahsedeyim. Motorum su an yakladik 4000 km'de. En son servis maceramdan sonra bi sonraki yag degisimini kendim yaptim. Benzin hala 15 kurus yakiyor km'de. Azalacak gibi gozukmuyor. Hiz olarak 100 km yi gecemiyor asla. Tem de giderken problem yasatiyor bu sebeple ama e5 gibi otoyollarda sikinti yok. 2 hafta once motoru yikadm ince temizlik yaptim. Ertesi gun motoru kullanmam gerektiginde mars basmadi, aku zayif sinyalleri aldim motordan. Ben de vurdurarak calistirdim belki dolar diye ama 20 km gittim gene de ise yaramadi. 10 gun boyunca normal marsla calistiramazken 11. Gun birden marsla calisti. Yorumlarda bana bilgili kisilerin destegini rica ediyorum: acaba yikama sirasinda nem almamasi gereken bi nokta nem mi aldi, oyleyse 10 gun biraz fazla degil mi kurumamasi icin?
Diger kullanicilarin yorumlarinda 100un uzerine rahatlikla cikabildiklerini okuyorum. Acaba benmkinde problem ne olabilir. Bi asya swift kullanicisi ile tanistim, kendisi bana dis boyutlarini degistirme tavsiyesi verdi.
Motorumu yeni baslayanlara hala fikrimi degistirmeden soyluyorum alabilirler. Rks titanic gibi tekerleri biraz daha genis olsa bence guvenlik konusunda daha iyi olabilirmis diyorum.
şimdi ben 1.71 boy 95kiloyum, 100 ün üzerine dib gazda bile çıkamadım, zaten ibra 120gösteriyor, bence orta dişli büyülür ve arka teker
biraz inceltilirse 110 yapabilir kanısındayim. 40tl ye depoyu doldurdum bitmesine 3 kazık kaldı, sayac 170km geçti, anayol şehir ici dur kalk vs
karışık kullandım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
2500tl ye 4km de 2013 model 2.el elden aldım, aldıkdan sonra devir sigorta kask, kaza vs derken
2500tl - motorsiklet -
500tl - kaskls2, trafik sigortası, devir masrafı
200tl - kaza gidon, çamurluk, koruma bar ve arka teker değişimi yağ değişimi.
85tl - ön teker değişimi
50tl - benzin
Bu motora 100u geciyo diyenin benim motordan farkli olarak nesi var cok merak ediyorum hakkaten. Son gaz duz yol 90. Yokus asagi 95 oluyor arkadas. Rahat mod 80-85. Disliler izin vermiyor bi kere. Alirken dislisi mi farkli oluyo da 120 gordum diyorlar.
Motorumda guncel olarak sunu paylasabilirim: 4000 km de arka balatam bitti. 5000e kadar arka balata ayari sikistirilarak idare ettim. Simdi hic tutmuyor neredeyse. Degistirecegim bu sebeple. Sizlerde durum nedir?
İyi günler. Başlangıç motoru alma arefesindeyim. Hazır başlığı bulmuşken sizlere sorayım.
Lifan Emisol LF150-2
Motoran CBS 150 Balancer
Fiyatları birbirine çok yakın. Aklımda birkaç model daha var. Öncelikle bu ikisinden birini eleyerek başlamak istedim. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
bu benim ilk motorum aldığımda 8bin km lerde idi, 1150tl ye 2. el almıştım arkadaşdan en son
satarken km 30bin in üstünde idi motorunda tık yokdu, daha hiç motorda açılmadı, 2,3bin km de bir devriyaj tası değiştirmişdim
ufak tefek masraflar çıkarıyordu, tabi satana kadar yaklaşık bi 2bin tl daha üstüne ödedim tamirciye. sonra 1000tl yede elden
1 hafta içinde çıkardım, alan arkadaş 45li yaşlarındaydı, vitessiz pejo ile gelmişti, sanırım bu motor ona cennet gibi gelmiştir...
zaten, sahhibinden de samsunda kullanılabilir eli yüzü düzgün en ucuz motorda benimkisi idi biyan önce satayim mantığıyla düşük tuttuydum,
motorun markası bisan lifan lf8 idi, tek sıkıntısı karenaj idi, yani bi yerini kırarsam parçası yok motorun öyle kelepçeyle felan devam )
onun haricinde yaptırabilidiğim herşeyi yaptırmıştım ustaya, sonuçda can bu.. bi ara ilçeye gidiyorum benzinlik istasyonundan çıktım
60 dan sonra arka teker orta bilyesi yarılmış ortadan ikiye öyle bi durum başıma gelmişti, onun haricinde nizami çizgisinde giden
titreşimli bir motordu, max hızı 80 i geçmezdi.
şimdi ise emisol kullanmakdayim, neden emisol derseniz, açıkcası beni motor teknoloji cezbetti, beraberinde parça sıkıntısı ve
fiyatınında gerçekden uygun olması, tuzu biberi oldu, insan ya 125cc motora 4 5 6bin tl istiyenler var, mevzu para değil,
keriz yerine konulmak, zaten 250cc ye kadar motorun üretim maliyetleri aynı kalındığı bilinirken 7 8 9 bin tl istiyen satıcıların gözünü
para börümüş.. 0 motor almakmı? belki çok ilerde, zaten 0 alırsam büyük cc alırım onada okadar para vermekle araba arasında kalırım sanırım..
bisan lifandan sonra bu motor açıkcası baya cennet gibi geldi titreşim yok, tork var süspansiyon güzel, 2 kişi yokuş yukarı çekiş süper.
tabi son hız düşük, hava soğutma istediğin yola gidersin sorunsuz, parça sıkıntısı yok, ve çok ucuz, eski motorun da 30bin e gelip
daha motor açılmamış olması, daha ne diyeyim 2013 2014 ybr125 ler geliyordu motor ustasına pim vs kırmış piston atıyorlar motor komple
açılmış bir sürü gördüm...
motora yaptığım masraflar ufakda bir kaza atlattım.
2500tl - motorsiklet -
500tl - kaskls2, trafik sigortası, devir masrafı
200tl - kaza gidon, çamurluk, koruma bar ve arka teker değişimi yağ değişimi.
85tl - ön teker değişimi
50tl - benzin
samsundan selamlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
ben sana lifan öneririm,
bu marka çinde arabada yapıyor, lifanın kendi sitesinde çeşit çeşit motorları var,
bir çok markanında motorlarının üstüne adını yazıp çinden getirdiğini düşününce,
adamından almak daha mantıklı gibi geliyor bana motoran konusunda hiç bi fikrim yok
ancak görünüş ve 0 fiyatları 2sindede aynı duruyor ben olsam 2. el alırdım..
biraz önce tekrar benzin aldım
bu sefer 45tl ye doldu.
en son 40tl ye almıştım, 240km yapmışım demekki
40tl / 240km = 166krş, tabi şehir içi şehir dışı karışık, ana yolda genelde hep dib gaz kullandım.
ilk benzin faturası,
8.010lt X 5tl + %18 = 40tl (02.09.2014)
bugünün faturası,
9.140lt X 4,92 + %18 = 44,97tl (15.09.2014)
demekki 40tl ye 2 hafta şehir içi full dolaşmışım..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)