Kuba Strike 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Mayıs 2014, 02:49
#521
Sezon acıldı sanirim herkes gezmelerde cuma gece istanbuldan ciktim çanakkaleye geldim bende toplam 330 km. 1 kere durdum o da susaigim icin. Yola cıkmadan benzin aldıgımda yakıtı hesapladim Geneli şehiriçi olarak 3.1 lt yakmis. 36 disli bu arada. Aşağı yukarı 15 krş. Ve daha yeni 1100 km oldu bence gayet iyi. Uzun yolda 36 diş rampalarda sorun cikarir mi diye düsünmüstüm, 120 kg olmama ragmen ve motorun on freni biraz sıkmasına rağmen beklediğimden çok daha iyiydi.
Bu arada yola cıkmadan filtreye hava tutayîm dedim, emme manifoldunu yırttım yapıstirdim simdilik gidiyor ama serviste parça yoktu 2 3 güne gelir inşalah. Emme manifoldu (karburatorle silindir kapagi arasinda kalan kaucuk ve aliminyum parca) bulabilecegim biryer varmî? Benim sercis getirene kadar alayım yedek dursun.
Reklamlar
-
20 Mayıs 2014, 20:49
#522
Arkadaslar , Bizim lastik basinc degerleri kac olacak? Yardimci olabilirmisiniz?
2 gun once lastik patladi, tamir spreyi sıktim. Sonuc olumlu, simdi basinclari kac yapayim?
-
20 Mayıs 2014, 21:28
#523
evet arkadaşlar yaklaşık 110 küsür kilo lastik basınçları lütfen...
-
20 Mayıs 2014, 23:31
#524
Ya bu siperlikten nerde bulabiliriz, bilen varsa parasini gondereyim bana aliversin.
-
20 Mayıs 2014, 23:42
#525
-
21 Mayıs 2014, 23:25
#526
gokhan0679 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar , Bizim lastik basinc degerleri kac olacak? Yardimci olabilirmisiniz?
2 gun once lastik patladi, tamir spreyi sıktim. Sonuc olumlu, simdi basinclari kac yapayim?
Buna bir cevap alamadik, ustalardan
-
22 Mayıs 2014, 02:40
#527
Slm arkadaşlar öncelikle benden 36 dişli alan arkadaşlarla sohbetimizde bu motoru alanların çekinerek ve yorumların önemli rol aldığını ve beklentilerinin üzerinde çıktığını söylediler bu beni mutlu etti tabiki diğer yorum yapan arkadaşların da katkısıyla yanlış yönlendirmeden kimseyi aldığına pişman etmemişiz. Kazasız belasız sürüşler arkadaşlar yaz günlerine giriyoruz bol bol gezmeler başlayacak aman dikkat edelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
Sevgili gökhan kardeşim ben 75 kg arka 30psi ön 20psi basıyorum. Eski motordan beri böyle yapmaktayım memnunum. Bu lastik olayına kafam takık degiştireyim diyom bi yanımda daha gideri var diyor masraf etme diyor bilmiyom napcaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------
Arkadaşlar benim 13.000km doğru yol aldı. Yağ bakımı dışında bir masrafım yok. Tüm balatalar orj değişmedi. Bu arada Strike 150 te LPG takmaya karar verdim araştırmalar ve proje tamam sıra geldi paraya sonra montaj önümüzdeki ay işallah bir terslik çıkmaz ise resimlerle paylaşırım. Şimdi çokmu yakıyor. Gaz bomba diyenler olacak benim branşım gaz üzerine uluslar arası sertifikalarım var gazı iyi bilirim neden daha az yakmasın çok km yapıyom ondan tercih ettim 5 yılda 2 tane strike parası cebe kalıyor. Yağ daha az kirlenecek vs
-
22 Mayıs 2014, 10:05
#528
Subaru3535 (Ali) abimden uzun bir telefon görüşmesinden sonra 36 diş almaya karar verdim. Kendisi sağolsun telefon görüşmesinde motorla ilgili pek çok bilgi verdi bu bilgiler dahilinde 36 dişlim salı günü elimdeydi hiç vakit kaybetmeden dişli değiştirme operasyonu yaptık ve sonuç başarılı.
Motora yeni başlayanım ve kalkışlarda gazı fazla verdiğimde hemen tekere gelmesi sıkışık trafikte dur kalklarda arasıra motoru istop ettirmeme neden oluyordu. Yani motoru korkak kullanıyordum ama bu dişli değişiminden sonra motorun hem vites aralıkları uzadı hem kalkışlarda bol gazla kalksam bile sıkıntı yaratmaması beni hayran bıraktı.
Bir sorum olacak motor 600km'de 36 dişli dip gaz 5. vitese geldiğimde hız 90km'yi geçmedi. Eski dişliyle de durum aynıydı 90km görüyordu. Acaba motorun daha yeni olmasından mı kaynaklanıyor zamanla 110-120leri görür mü ne dersiniz yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
İkinci bir sorumda depo su alıyor yağmurda dışarıda kalırsa depoyu açıyorum yanları su olmuş motoru kullanırken o su içine de gidebiliyor. Ya da motoru yıkarken yukarıdan su tutsan hemen o deponun kenarları suyla doluyor. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim bir sorun çıkartır mı?
(Yakıtım iyice azaldıktan sonra benzin hortumunu çıkartıp önce içinde kalan tüm benzini boşalttım sonra biraz daha sallayarak boşaltmaya devam ettim içinde benzin olmayan madde vardı tahminim üzere bu suydu onu da iyice boşaltmaya çalıştıktan sonra tekrar yakıt aldım devam ettim ama bu su olayı beni korkutuyor buna nasıl bir önlem alabilirim. Depo kılıfları işe yarar mı?)
Bir de bu motorlarda benzini bitirip tekrar doldurup bitirmek mi daha sağlıklı yoksa atıyorum hep 30liralık içinde kalsın onun üstüne doldur şeklinde kullanmak mı?
-
22 Mayıs 2014, 11:05
#529
webbilgisi adlı üyeden alıntı
Subaru3535 (Ali) abimden uzun bir telefon görüşmesinden sonra 36 diş almaya karar verdim. Kendisi sağolsun telefon görüşmesinde motorla ilgili pek çok bilgi verdi bu bilgiler dahilinde 36 dişlim salı günü elimdeydi hiç vakit kaybetmeden dişli değiştirme operasyonu yaptık ve sonuç başarılı.
Motora yeni başlayanım ve kalkışlarda gazı fazla verdiğimde hemen tekere gelmesi sıkışık trafikte dur kalklarda arasıra motoru istop ettirmeme neden oluyordu. Yani motoru korkak kullanıyordum ama bu dişli değişiminden sonra motorun hem vites aralıkları uzadı hem kalkışlarda bol gazla kalksam bile sıkıntı yaratmaması beni hayran bıraktı.
Bir sorum olacak motor 600km'de 36 dişli dip gaz 5. vitese geldiğimde hız 90km'yi geçmedi. Eski dişliyle de durum aynıydı 90km görüyordu. Acaba motorun daha yeni olmasından mı kaynaklanıyor zamanla 110-120leri görür mü ne dersiniz yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
İkinci bir sorumda depo su alıyor yağmurda dışarıda kalırsa depoyu açıyorum yanları su olmuş motoru kullanırken o su içine de gidebiliyor. Ya da motoru yıkarken yukarıdan su tutsan hemen o deponun kenarları suyla doluyor. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim bir sorun çıkartır mı?
(Yakıtım iyice azaldıktan sonra benzin hortumunu çıkartıp önce içinde kalan tüm benzini boşalttım sonra biraz daha sallayarak boşaltmaya devam ettim içinde benzin olmayan madde vardı tahminim üzere bu suydu onu da iyice boşaltmaya çalıştıktan sonra tekrar yakıt aldım devam ettim ama bu su olayı beni korkutuyor buna nasıl bir önlem alabilirim. Depo kılıfları işe yarar mı?)
Bir de bu motorlarda benzini bitirip tekrar doldurup bitirmek mi daha sağlıklı yoksa atıyorum hep 30liralık içinde kalsın onun üstüne doldur şeklinde kullanmak mı?
son hız konusunda bence acele etme. bende de 36 diş var. haftasonu istanbul - çanakkale - istanbul yaptım. düz de rüzgar olmasına rağmen 100 sabit (basınca 115-120 görebiliyordum), hafif rampa aşağı 125 ve üzeri görüyordu. 36 diş tahminimden çok daha güzel oldu. düzergah üzerinde 2 dik ve uzun rampa var ikisinde de 90 km nin altına düşmedim.
-
22 Mayıs 2014, 17:47
#530
Motorun orjinal kendi lastiklerinin üzerinde yazan hava değerleri; ön lastik:32 p.s.ı, arka lastik:40 p.s.ı .
Dişli konusuna gelince 38 dişli kullanıyorum düzde 8000-8500 devir aralığında 110-115 görüyor,
Rampa aşağı 9000 devirde 120 görüyor ama motor limitlerine geliyor artık, 10000 devir son.
Fakat lastikler güven vermiyor özellikle yüksek hızlarda.sonuç olarak motor 10000 devir çevirebildiğinde 125-130 Km/h hızları görebileceğini varsayabiliriz. motorum 8700km'de.
-
23 Mayıs 2014, 16:00
#531
Aynen oyle yaptim, ön 32 psi, arka 40psi, motor daha yuksek, daha guvenli surus hissi veriyor. Virajlara daha guzel giriyor, sadece arka frenin kayarak durma mesafesi biraz uzadi ,
Ama sunu soyleyebilirim, motor daha akici gidiyor, vitesi bosa attigim yokusta cok farketti, hizlanmasi ve akicilik perfect, bence lastigin uzerinde yazak dwgerler , hem son hizi artiracak, hemde yakiti azaltacak,
Ben memnunum tavsiye ederim
-
24 Mayıs 2014, 23:37
#532
-
25 Mayıs 2014, 04:01
#533
bütün strike kullanıcılarına merhaba arkadaşlar bende bu motor 1 senedir var 3.500 km de fakat 7 aydır kullanamıyorum yatılı eğitim alıyorum ben dişli değişikliği yapmak istiyorum bu arka 36 lı dişliyi istanbulda bulabilen var mı ? ben hafta içi eğitimden dolayı çıkamıyorum çıkabilsem subaru3535 kardeşimiz dişliyi tedarik etmek konusunda yardımcı olacağını söylemiş irtibata geçerdim fakat hafta içi çıkamayıncada para alış verişini yapamıyorum
-
25 Mayıs 2014, 10:43
#534
Merhaba arkadaşlar,
Dün izmitten düzceye artcımla beraber geldim. Motorda toplam 140kg civarında ağırlık vardı. Yol toplam 106km sürdü. Süre olarak 2saat yolculuk yarım saat dinlenme ile geçti. 80'i geçmediğini söylediğim motoru sanırım biraz zorlamak gerekiyormuş ben 5-6bin devirdi kullanıyordum. Vitesleri birden itibaren 7-8binde geçirmeye başlayınca 5. vitese geldiğimde yolun ilk başlarında 90'ı görmeye başladı sonra 100 oldu en son 110u gördüm ama arkadaki arkadaş biraz korkunca bende motora fazla güvenemeyince yavaşladım. İyi ki 36 dişli değişimini yapmışım motorum çok tatlı oldu. Hem uzun yolda hem şehir içinde hem kalkışlarda herşeyiyle harika oldu. Şu an yakıtla ilgili birşey diyemiyorum. Hesaplarımı yapınca yakıt değerlerimi de paylaşacağım.
Herkese iyi forumlar
-
25 Mayıs 2014, 22:46
#535
36 dis ile bugun 120 yi gordum, cok guvensi. Motor yolda dagilacak gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Bu haftada kirsehir karakecilideydik.
Motor 7500 km ye geldi.
-
29 Mayıs 2014, 11:13
#536
Merhaba arkadaşlar,
Salı günü motorumla İzmitten İstanbul'a geldim. Akşam saatinde ilk defa uzun yola çıktım dönüşlerde ışıklandırmanın yetersiz olduğu yerlerde motorun ön far hiç işe yaramıyor görüntü çok kötü buna nasıl bir çözüm getirebilirim. Ön farı güçlü bir aydınlatma ile nasıl değiştirebilirim siz ne tavsiye edersiniz?
-
29 Mayıs 2014, 15:17
#537
Farın ilacı xenon far kiti;6000k ve 8000k var. 6000k yeterli olur bence 50,60 tl'ye piyasada satılıyor.
-
30 Mayıs 2014, 01:42
#538
Peki farı kendim takabilir miyim yoksa aldığım yere mi taktırayım? Ayrıca internetten alabileceğim bir yer var mıdır?
Diğer sorumda farı muayene öncesi orjinaliyle değiştirmek gerekir mi?
-
31 Mayıs 2014, 00:36
#539
Xenon far kitini takmak için teknik bilgi lazım,
Moto elektrikçiler 15tl ye takıyor,
Muayenede sorun olacağını sanmıyorum far, sinyal, stop çalışıyormu ona bakıyorlar ama karşı taraftan gelen araçlar rahatsız olabilirler elektrikçi farı iyi ayarlarsa sorun çıkmaz..
Daha önceki motoruma taktırmıştım, gündüz gibi önünü aydınlatıyor gece seyahatlerinde, karanlık yollar için biçilmiş kaftan. ihtiyaç olursa bende taktırabilirim(uzun yol için).
-
31 Mayıs 2014, 18:41
#540
Teşekkürler hocam,
Diğer bir sorumla karşınızdayım
http://www.n11.com/tex-t0022-1-gidon-topuz-P22080058
http://www.n11.com/tex-spesyal-201-model-3-P24298597
gidon topuzu ve elcik birbiriyle uyumludur? Bunlar birbiriyle uyumluysa bizim motora uygun mudur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)