Duz yol 30 disli, 4. Vites.
140 km hizi, duz yol , 5. Viteste yapmak icin 36 dis yapacagiz...
Duz yol 30 disli, 4. Vites.
140 km hizi, duz yol , 5. Viteste yapmak icin 36 dis yapacagiz...
rüzgarı arkanıza alıyonuz heral..yada üzerine yatıyonuz..motorun üstündeki krank nasıl birsey ki o hıza izin veriyor ilginç.150 cc makina.. :-))hemde düz yolda !!! üstelik sadece dişli değişimi ile.desenize buna birde modifiye yaparsanız vay haline..160 görür kesin :-))
140 yaparmı bizim motorlar. Orjinal dişli 43 mü üzerinde 40 t yazıyor ben 38 yaptım memnunum daha küçültürsek üst vitesler ölür sonuçta 150cc makina...
Dostum inanmayisindaki sikintin nedir bilmiyorum ama olay ortada sen bizi cocuk saniyorsun herhalde ustune yatma filan bak bugun ostime gidecez gel sende anahtarina kapisalim eger 142 km/h cikmazsa bende 10000 lira sana yiyorsa tapan gel yeter artik zoruna giden ney senin
Arkadaşlar tartışmaya gerek yok sürati etkileyen çok neden var en önemli rüzgar kullanıcı kilo boy lastik durumu asfaltmı arazi lastikmi lastik havası ateşleme sistemi hava filtresi yolun egimi dahada vardır. Bunların hepsi lehimize ise sınırlar zorlanır ön görülenden yüksek süratlerde çıkılır. Melih arkadaşla tel ile tanışma fırsatım oldu sohbeti iyi ve motorsikletten anlayan detayını bilen bir kişi ben olur diyorum. Melih senden de resim veya en iyisi video istiyoz. Bu kadar konuşmaya şahid olacaktır. Konuda kapanır melihde bize 30 diş satar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Bu arada daha önceki paylaşımım da yazmıştım eğim aşağı tünel içi rüzgar yok 135 anlık çıktı 140 rahat olurdu ama hiç güven vermedi ve birşeyler kopacakmış gibi geldi ondan süratimi düşürdüm arka dişlim 38 diş bu arada önemli olan 140 yapmak değil stabil uzun süre en önemlisi güvenli gitmek bizim motor için ben 80-100 diyorum üzeri hem motor için tehlikeli hem de güvensiz.
Ali abim bende tartismak istemiyorum amacimiz sunu yapar bunu yapar degil daimi hizda kalmak deneyimlerimizi yaziiyoruz hangi disde ne yaptigini amacimiz bilgi wermek kasilmak ovunmek degil 36 disde karar kildik en ideal dis 36 olacak sanirim disde -43.3 tork kaybi var ama +43.3hiz artisimiz var 36 disde -19.6 tork kaybi +19.6 hiz artisimiz olacak yani motorumuzun ivmesi dusmeden 5. Vites 140 km/h ulasacak amac hiz degil yani 9000 d.d 5.vites 140 km.h olacak eski hali 110 km hizde 36 disle 2500 d.d karimiz olacak motor 7.500d.d 120 km.h ulasacak buda %20lik yakit kari ve rahat surus demek idda eden arkadasi tanimam ama bunlari hesaplayarak yapiyoruz kullakdan dolma bilgilerle degil
Tecrübeler 36 diş olarak çıkıyor. En kısa ve ucuz yoldan biran önce 36 dişe geçicez cuma günü bizim evde operasyon var bakalım sonucu paylaşırım
Melih ile bugun dislileri siparis verdik. Yarin ogleden sonra takilacak. Hemen bi tecrube yapariz.. Ben 36 dislinin stabil olacagini dusunuyorum
Nerden buldunuz sipariş verdiniz bizde alalım deli dana gibi o motorcu senin bu motorcu benim dönmeyelim 36 diş dışa doğru bombeli hadi hayırlısı bakalım. bekliyoruz?
melih terbiyesizlik yapma...konuşmana dikkat et karşında cocuk yok.ama ruhunuz apaçi sizin.neden zoruma gitsin.ben standart 150 cc ile 142 yapamaz bu makinalar diyorum hemde düz yolda.200 cc makinalar bile o hıza ulaşamıyor.cekin video inanayım.tabi biryerden ucupta canlı kalırsanız...ben inanmıyorum.inanmamak doğal degilmidir? külhan beylik yapacağına kanıtlarsın.millete örnek olursun..ha kanıtlamak zorundada degilsin.atar yapma o zaman...kimseyi inandırmak zorunda degilsin sanada inanmak zorunda degiliz....
Arkadaşlar sakin olun burada birbirimize yardımcı olmaya çalışıp tecrübelerimizi paylaşıyoruz ortak bir noktamız var motosikleti seviyoruz sevecek ve bu motoru almayı düşünenler bu formları okuyup kafasında birşeyler oluşturuyor bizler yaşadıklarımızı paylaştıkça ama + ama- yazacaz hız limitleri zaten her form sitesinde tartışma konusudur. Bunu haledicez video çekicez arkadaşlar kanıt olur bende buna dahillim. Arkadaşlar inanmadımız bir konu varsa ricala video foto isteyelim polimik tartışmaya gerek yok selamlar.
Arkadaşlar bu motora kamyon dişlisi takmışlar, saydım 43 diş. Motor 1.viteste bas bas bağıyordu fazladan yakıt tüketiyordu. Müh. Hangi akla hizmet ettilerse bari 40 diş takaydın neyse ben 38 diş taktım şimdi motor tatlı devirlenmeye başladı.lastikleri değiştiremedim henüz bu haliyle son hız 96km iken 106km oldu rüzgarlı ortamda bu arada boy 1.80 kilo 99:-) şu lastiklerdende kurtulsam iyi olacak, ölçümler gps ölçümü. Ön dişliyide 1 tık büyütsem daha verim alabilirim diye düşünüyorum.birde arkadaşlar bizim motorların jantı çelik (ağır) alüminyum olsaydı farklı olurdu ybr,cbf gibi tabi fiyatıda bu olmazdı.motorum 3900 km.de alt motor bence iyi kaç km yapar 99.999 km yaparmı bilemiyorum..
GPS ile 106 iken km saat kaçtı hata payı ne kadar? Motor ömrünü kullanıcı belirler kullandığı yağ ve kullanım tarzı birde hava şartları dışarda kışlanan motor kısa zamanda güneşten yağmurdan deforme oluyor.
Gps 106 iken ibre 115 ti 100km/h sonra gatapayı artıyor, ama her araçta bu hata payı var km ibreleri 0 hata olmuyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
Bu arada arkadaşlar 38 dişliyle benim teker geriye sona dayandı.. Siz nasıl 30 diş takıyorsunuZ.. Zincirimi değiştiniz veya kısalttınıZ
zinciri değişmeye gerek yok birkac bakla cıkartılır yeter
Mengene varsa bakla eksiltme kolay oluyor yoksa biraz ugraştırır.
beton çivisi ve cekiçle de oluyor.
zincir piminin altına vida somunu yada ön dişlinin vida deliğini denk getirip
vurup cıkartıyorum. aynı sekilde de geri takıyorum
Ön dişli sökümüyle ilgili bilgisi olan varmı arkadaşlar kendim yapabilirmiyim, yoksa bir sakatlık çıkarmı?
ön dişliniz cg den farklı. ama sökülür, neden sökülmesin
motorunuz ile ilgili ayrıntılı servis manueli bu adreste mevcut
hemen saglıklı biryere kayıtedin, elinizde bulunsun
http://www.kubaservis.com/v1/index.p...id=6&Itemid=17
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)