Kuba Strike 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Şubat 2014, 20:44
#101
Arkadaşlar 1 hafta içinde dişli olayını kökten halledecez büyük bir ihtimalle dişli yapımına gerek kalmadan özellikle sürüş tarza göre isteyen 38 diş takar düzde uzun mesafelerde 36 takar sadece bir hafta sabredin sizlerle paylaşıcam. Şu an 38diş le 90 la 7000dd gitmekte bende 36 diş takıcam eski 40 dişle aynı sürati 8000dd yapıyordu.
Reklamlar
-
15 Şubat 2014, 09:44
#102
Arkadaşlar strike 150 ye Pirelli Dura Traction marka lastik almayı düşünüyorum kullanan bilen varsa yorumlarınızı bekliyorum.
-
15 Şubat 2014, 21:55
#103
Melih takmiş çok güzel bi lastik. Çok şık olmuştu. Cevap verecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------
Bugün motorum icin toplu olarak yağ filtresi aldim. Melih filtrelerimiz geldi. Bilgin olsun.
-
15 Şubat 2014, 23:30
#104
Dunden beri giremiyordum siteye tamam abim yag degimine geldiginde degistiririz lastik konusundada kisin bile kullandim sikinti yasamadim arkadaslar
-
16 Şubat 2014, 13:27
#105
Aldinmi ehliyeti yoksa yarinmi?
-
16 Şubat 2014, 13:32
#106
Pirelli Dura Traction bence türkiye şartlarında kullanılabilecek yumuşak hamurlu ve dayanıklı lastiktir.özellikle küçük cc motorlarda ben ön lastik te kullanıyorum cok menunum.yaz kış gayet iyi..
-
16 Şubat 2014, 23:03
#107
-
16 Şubat 2014, 23:24
#108
Yorumlar için teşekkürler Pirelli 1. Sırada şu an diş yapısı daha bi güven veriyor birde ara sıra arazi toprak yola gidiyorum daha uygun olacak gibi tek korkum scooter de başıma gelmişti dişsiz lastikler kaydıgında dişli Duro lastiklerle degiştirmiştim yol tutuşu düzeldi fakat sürati ve serinliği düşmüştü acaba pırellide aynı durumu yaşarmıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Melih ehliyet hayırlı olsun birdaha vermemen dileklerimizle kazasız belasız sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Gökhan yağ filitrelerini kaça aldınız? Ben İzmirde tvs Apaçi diyorum bire bir aynı 5tl alıyorum. Strike 150 yağ filtresi diyince adamlar direk yok diyor.
-
16 Şubat 2014, 23:29
#109
Anakarada 15-20 liradan asagi bulamadim.
Tanesi 3 TL 12 tanesi 35 TL+ 9tl kargo. Toplam44 TL 12 filtre...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
melih0606 adlı üyeden alıntı
Aldim sbim 2 gun oldu ;)
Hayirli olsun. Allah kaza bela vermesin
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
Hava filtresinin nerden buluruz. Onu bilen var mi. ?
-
16 Şubat 2014, 23:30
#110
3.6 TL te gelir iyi fiyat hangi firmadan aldınız.
-
16 Şubat 2014, 23:42
#111
subaru3535 adlı üyeden alıntı
3.6 TL te gelir iyi fiyat hangi firmadan aldınız.
Bu linkten alabilirsiniz. Çok da ilgili tahir bey...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78809956/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
1. 500km yag degisti. Filtre degismedi
2.2000km yag degisti. filtre değişmedi.
3. 5000 km. Yag+Filtre değiştireceğim..
Sonra her 3000 km de hem yağ hem filtre değiştireceğim....
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Simdi 3 tane işim kaldi.
1-Benzin filtresi (bizim motorlarda varsa)
2- hava filtresi
3- Dişli sorunu
Bunlarda halledersek 50.000km ağiz tadiyla binmek kaliyor...
-
17 Şubat 2014, 22:52
#112
Benzin filtresi yok bizim motorda ama sonradan dahil edilebilir suzgec tarzi
Hava filtresine yarin yibaya bakacam
Disli icin daha gitme firsatim olmadi
Ve hepinize tesekkur ederim temennileriniz icin
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
Arkadaslar disli konusunu bugun deneyerek test ettim ve sonuclaei soyluyorum
31 dis en uygunu olarak karar verdim ve taktirdim
1.vites 9000 dewir 40 km/h
2.vites 8000 dewir 80 km/h
3.vites 6500 dewir 110 km/h
4.vites 7000 dewir 140 km/h
5. Vitese atmaya yol bulamadim arri yanlari bunlar
Eksi yanlari her 2 dis baklada %2.5 guc kaybi yasaniyor totalda maksumum 2 yada 2.5 hp kayip yasaniyor yani motor total ortalama 10 hp ye dusuyor 3. Vitesle ciktigim yokusu 2.vites 4000 dewirle asiyorum orj hali ile 3. Vites 7000 dewri buluyordu bu rakam 1.vites kalkisda hafif zorlanma var ama uzun yol canavaei oldu bugun gun boyyu yaklasik 150 km yaptim ara sokaklarda artci yolcu ile sikinti yasasigim yokus olmadi nisanlim 55 kg ben 75 80 civaei yani buda deek oluyor ki 20000 giden takoz 10000 gidecek oda 7.5 lira onemli degil her 4 depoda 5. Depo bedav
-
17 Şubat 2014, 23:07
#113
Evvet, bugün oglen melih beni aradi ve guzel haberi verdi. Dişli isi tamam dedi. Hem de 30 diş. Her ne kadar 40 dişten 30 a düşmek sasirtici gelsede, bence cuuk diye oldu. Hemen adresi verdi bende gidip operasyonu yaptirdim.
Sadece su kadar ini soyleyim, 5. Vites 5000 devirde 60 la giderken simdi 3. Vites 5000 devirde 60 ile gidiyoruz. Tabi s.içinde olduğumdan top speedleri test etme imkânim olma di.
Kesinlikle tavsiye ederim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
Melih bu işide hallettik. Saye de. Saolasin kardeşim.
Şurada hangi proje var kafamda. Hava filtresi , modifiye?
-
18 Şubat 2014, 00:22
#114
Motorun arka dişlisini bugün değiştirdim 38t taktım. Motor rahatladı. Daha Düşük devir yüksek hız yapıyor, hız +10 arttı önce 95-100 anca yapıyordu, şimdi 110-115 yapar. yakıt azaldı, 40 t de 3.6 lt 100 km. Yakıyordu artık 3 lt. Altına düşer herhalde ön dişliyide büyütmeyi düşünüyorum. Bu motor iyi yalnız; alan kişi ilk önce arka dişliyi ve lastikleri (kaliteli) değiştirsin. Sonra keyfini çıkarsın.
-
18 Şubat 2014, 01:02
#115
Merhaba ,meugur74
Aramiza hoşgeldin. Disliyi değiştirmekle çok iyi yapmissin. Bizimde ilk dusuncemiz 38-36 takmakti, ama ben bulamadim. Melihin sayesinde 30 diş bulduk ve bugün taktir dik.
-
18 Şubat 2014, 15:45
#116
Dişliler hayırlısı olsun 30 diş çok gelmezmi? 5 vites yok olmuştur diye tahmin ediyorum. Benim 38 diş rahatlattı ama 36 cuk diye oturur bu makinaya cuma günü izin günüm dişli değişimini yapıcam sizlerle detaylı paylaşırım niyetim dişlinin bağlandığı göbeği değiştirmek. Piyasada kullanılan dişlileri rahatça takabilmek. Bulunuyor bulunmuyor derdinden kurtulmak.
-
18 Şubat 2014, 15:53
#117
30 dişli 4-5 viteside öldürür.3 cü viteste son hızı görür..150 cc 140 km nasıl yapıyor ? bizdeki mcx 150 ile 14.5 beygir makina 120-130 zor görürken üstelik modifiye oldugu halde.burda bir ilginçlik var ama sanki birazda abartı var gibi...
-
18 Şubat 2014, 20:54
#118
Dreamwalker kardesim test etmesi bedawa deneyelim istersen son hizi 4.viteste yasiyorum ben 5. Vites duz ve rahatlatmak icin cocuk degiliz ki abarti yapalim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------
Bide 4. Vites 8000 dewirde 142 gps olciumu bu arada makinanin km saati tam dogru sasmiyor
-
18 Şubat 2014, 23:35
#119
Bizim motorlardan cikan disli 40 degil. 43 dismis.
-
18 Şubat 2014, 23:53
#120
nasil bir modelmis jullananlar memnun mu diye bakayim dedim o ne oyle 142 km diyorsunuz? rampa asagimi o hiz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)