Kuba Strike 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
meugur74 adlı üyeden alıntı
Siz activa hava flitre elemanını almışsınız, hava flitre süngerini almalısınız, aşagıda link veriyorum;
http://denizmotortr.com/urunler/hava...iva-beat/3469/
Activa hava flitre süngerini, bizim hava flitresini söküp, hava flitre elemanına takacaksınız,(küçük sarı sünger gerekmiyor onu atabilirsiniz),
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
Resimde görüldüğü gibi;
http://hizliresim.com/vY6Q4v
Ovv büyük hata yapmışım elimde dört tane activa hava filtresi kalmış oldu Geri göndersem kargo parasına değmez neyse artık...
Ben bundan edinirim. Peki bir şey daha soracağım. Hava filtresinin yeri bizim motorda tam olarak nere acaba? Ve hava filtresi değişimi için lokma, anahtar vs. gereken elemanlar var ise paylaşır mısınız?
Bir de yağ filtresi değiştirirken oradaki somunlar için kaç numara lokma gerekiyor?
Reklamlar
-
Hava kutusu. Motor sağ kapağının altında, önce motorun kontak anahtarından kapağı açıyoruz(üstte 1 ve sol üçgen kısmında 1 tane tırnak var onları kırmayın) hava kutusunu açmak için ihtiyacınız olan alet "yıldız tornavida" üstünde 2 tanede mandal var, parmağınızla yukarı ittirerek veya düz tornavida kullanarak yukarı ittirerek açabilirsiniz, orjinal hava flitresini çıkarmak içinde yine yıldız tornavidayla ortadaki yıldız vidayı sökmeniz yeterli.
Sonra kendinize doğru çekip flitreyi çıkarabilirsiniz.
bu kadar basit
-
meugur74 adlı üyeden alıntı
Hava kutusu. Motor sağ kapağının altında, önce motorun kontak anahtarından kapağı açıyoruz(üstte 1 ve sol üçgen kısmında 1 tane tırnak var onları kırmayın) hava kutusunu açmak için ihtiyacınız olan alet "yıldız tornavida" üstünde 2 tanede mandal var, parmağınızla yukarı ittirerek veya düz tornavida kullanarak yukarı ittirerek açabilirsiniz, orjinal hava flitresini çıkarmak içinde yine yıldız tornavidayla ortadaki yıldız vidayı sökmeniz yeterli.
Sonra kendinize doğru çekip flitreyi çıkarabilirsiniz.
bu kadar basit
teşekkürler yağ filtresi için kaç numara lokma lazımdı peki hatırlıyor musunuz :?
-
28 Kasım 2014, 00:37
#624
Motorumu satiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-ilk-sahibinden-hatasiz-kazasiz-orjinal-189624106/detay/
-
29 Kasım 2014, 22:18
#625
arkadaşlar merhaba benim bi maruzatım olucaktı dün akşam motorla giderken zincir attı zincir atınca vites gösterge müşürünü biçmiş bende çıkartayım diye marş motorunun altında kalıyordu vidası marşa motorunun olduğu kısmı açtım biraz yağ aktı sonra müşürü çıkarttım ve kapağı güzelce kapattım.Kapadıktan sonra marşa basınca matkap sesi gibi ince bir ses geliyor yani motor çalışmıyor bu gün açtım biraz uğraştım ve halen daha yapamadım sizce bu neden olabilir yardım ederseniz çok sevinirim. 2.ci bir maruzatım motorum 8.000 km de ve zincir bollaşıp duruyor ve zincir atıyor 7.000 km ye kadar hiç bir sıkıntı çıkarmıyordu zincir ne yapmam lazım ?
NOT:TABİRİ CAİZSE MOTORU VURDURMA YÖNTEMİ DEDİĞİMİZ ŞEKİLDE ÇALIŞTIRABİLİYORUM AMA MARŞA BASIP ÇALIŞTIRAMIYORUM.
-
29 Kasım 2014, 23:29
#626
-zincir bollaşması, gerginlik ayarının iyi yapılmadığından veya arka dişli somunlarının gevşemesindendir.(arka dişli somunlarını "keçeli somunlarla" değiştirirsen artık gevşemez.)
-zincir atması marş motoruna nasıl zarar verebildi anlamış değilim, marş motoru bloğun ön tarafında çünkü, marş motoruyla alakası olmaması lazım,
-umarım motorun şanzıman dişlilerine bi zarar vermemiştir, bence servis ustasına bi göster.
-
30 Kasım 2014, 16:53
#627
ustam zincir marş motoruna zarar vermedi ben yolda giderken zincir boldu bol olmasından dolayı zincir attı zincir atınca zincirin hemen önünde olan vites gösterge mührünün kablolarını kopardı bende vites gösterge mührünü sökücektim baktım bir vidası o kapağın altında dedim o kapağı açıp o vidayı sökeyim o kapağı açmaz olaydım motor artık marşa basınca çalışmıyor yani kapağı açtım vites mührünün vidasını söktüm kapağı tekrar aynı şekil geri kapadım ve ondan sonra motor marşla çalışmadı zincir için verdiğin tavsieleri yarın uygulayacağım teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
arkadaşlar bu zincir benim motoruma olurmu
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-ybr-125-gold-oringli-zincir-151701095/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
arkadaşlar teşekkür ederim sorunum çözüldür o kapağında altınta şanzuman dişlisini destekleyen bir parça var bu işi gce yaptığım için o parça düşmüş şans eseri motorun yanına giderken orda buldum şimdi düşen yere taktım tık diye çalışıyor soyun yok inşallah o konuda şimdi tek sorunum zincir bollaşması veya atması.
zincir konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
-
30 Kasım 2014, 17:43
#628
Ybr, cbf150 zincirleri bizim motorada olur sorun yok.yalnız onlarında kalite farkı var.
problemin çözülmesine sevindim, peki şuan motoru nasıl kullanıyorsun kopan zinciri tamir edip bağladınmı?
-
01 Aralık 2014, 10:15
#629
hocam sen bu işlerden anlıyorsun galiba bana bi zincir önersende onu alsam hiç fena olmaz kopan zinciri tamir ettim 2 bakla söktüm ama.
-
herkese selamlar ben siteye yeni üye oldum ben strike alalı 5 ay oldu 5500 km de tekirdagda ikamet ediyorum burada bu motorun hiç bir parçası yok parçaları nereden temin ediyosunuz örnek hava yağ filtresi fabrikası bile bizde yok diyor
-
05 Şubat 2015, 12:21
#631
Selam Herkese.2 Gün Önce Strike 150 aldım.2 Gündür İyi Titreşim OLayı gerçekten yok.ilerde sorun çıkarmaz inş.
-
05 Şubat 2015, 13:21
#632
Benim motor 18000km. Oldu sorun çıkarmadı şimdiye kadar.elin üstünde olursa bakımlarını zamanında yaparsan sorun çıkarmaz.
-lastiklerini değişmeni öneririm(özellikle arka lastik)
Ben arka lastiği "ünilli 100/90 18" ile değiştim(85 tl),90/90 18'de olurmuş.f/p olarak iyi lastik, ama bütçen varsa pirelli dura traction tk. lastik tavsiye ederim(210tl takım.)
Bu forumu okuyan arkadaşlar, motorla ilgili bir çok sorularına cevap bulabilirler.
-
13 Şubat 2015, 00:57
#633
16000 km deyim , hala sorunsuz gidiyor.ama ufak tefek bakimlar baslayacak.
1- on amortisorler kacirmaya basladi
2- motor blogu terleme yapmaya basladi.
3- aku bazen basmiyor
4- egzos full paslandi, boyasi cikti.
5- arka lastik cok kaymaya basladi, sertlesti
6- zincir ve dislilerin degisim zamani geldi.
20.000 km ye yaklastikca 700-800 tl gibi bir masraf cikiyor.
Birde en buyuk sorunlardan biri, yagmurlu havalarda , ayaklarinizi nereye koyarsaniz koyun, arka teker diz kapaklariniza kadar pantolonunuzu islatiyor.
Onun haricinde saglam motor.
-
13 Şubat 2015, 13:35
#634
meugur74 adlı üyeden alıntı
Benim motor 18000km. Oldu sorun çıkarmadı şimdiye kadar.elin üstünde olursa bakımlarını zamanında yaparsan sorun çıkarmaz.
-lastiklerini değişmeni öneririm(özellikle arka lastik)
Ben arka lastiği "ünilli 100/90 18" ile değiştim(85 tl),90/90 18'de olurmuş.f/p olarak iyi lastik, ama bütçen varsa pirelli dura traction tk. lastik tavsiye ederim(210tl takım.)
Bu forumu okuyan arkadaşlar, motorla ilgili bir çok sorularına cevap bulabilirler.
200cc olan modeller içinde pirelli uyarmı acaba? lastikleri değiştireceğim en iyisini arıyorum,tavsiye edebilirmisiniz acaba?
-
23 Şubat 2015, 16:16
#635
Merhaba aranıza yeni katıldım.Bizde de Kuba strike 150 var.Nisan 2014 de alındı.Şu an 2300 km de.Şimdilik gayet iyi ilk zamanlardaki gibi 4 litreye yakın yakıtı yok yaklaşık 3 litre gibi yakıyor ve baya rahatladı ama lastiklerden pek memnun değilim.Genel olarak kullanımı rahat ama arka amortisörü çok sert geldi bana(orta ayarda olmasına rağmen) diğer türlü çekişi çok iyi.Bu arada orijinal dişli ile kullanılıyor.Şimdilik ufak bakımları dışında bir şey istemiyor ama ileriki km lerde ne gibi şeylere dikkat etmeliyim?Ayrıca motorun hızından da şikayetçi değilim.Yolların durumu müsait olmadıği ve çoğunlukla 2 kişi binildiği için 43 dişle devam edeceğiz gibi bi süre daha.
-
28 Şubat 2015, 23:54
#636
Motorumu sattim, sifir km tvs apache aldim.
-
Arkadaşlar motor nazil ve nekadara aldiniz bilgilerinizi paylasirmisiniz
-
efeefe35 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor nazil ve nekadara aldiniz bilgilerinizi paylasirmisiniz
Bu motoru almayı düşünüyorsan hiç düşünme al derim
yalnız ilk aldığında ufak tefek modifikasyonlar yapman gerekiyor onları hemen sıralıyayım
1-arka dişli yi aldığın gibi ufalttırman gerekiyor dişli büyük olduğu için vites araları çok kısa.
2-lastikler fabrikasyon lastikler bütün 125 lik ve 150 lik motosiklerde olduğu gibi bundada çok berbat kaliteli bi lastik alman lazım
3- bide keyfe keder koruma demiri arka çanta fln derken sana toplam 250-300 lira gibi bi paraya mal olacak bu parayıda motorun üzerine ekle öyle hesap yap ama motor gerçektende parasını sonuna kadar hakediyor bakımlarını adam gibi yap fazla hor kullanma seni bayaa götürür.Bu paralara alabileceğin en güzel motosiklettir.Kesinlikle honda yamaha tvs ye gerek yok en az onlar kadar kaliteli titreşimsiz sağlam motor
-
Giritli kardeşim çok tesekkur ederim strike almayi düşünüyorum 1 haftaya ilgilendiğini için tesekkur ederim aldigimda dediklerini elimden geldiğince yavaştan yapmaya calisicam çok tesekkur ederim
-
Rumuzdan anladığım kadarıyla izmirlisin izmirden bu forumda subaru3535 var oda strike çı özellikle dişli konusunda onunla irtibata geçersen iyi olur banada dişliyi o göndermişti.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)