Kuba Strike 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2014, 23:12
#501
motor 6500km de, artık 100km de 2.8 litre yakıyor.
ana depo ile 426 km gidiyor....
bilginize....
kullandıkca yakıt tüketimi düşüyor. 10000km de 2.2litre seviyelerine düşürenler var... mükemmel yakıt değerleri bunlar..
motorumuzun kıymetini bilmeliyiz...
Reklamlar
-
08 Mayıs 2014, 00:01
#502
O değerleri yakalamış olman çok iyi.
Benimde 100km. Ortalama 2.8-3.0lt yakıtım.bu arada ölçümlerde günlük km sayacı yerine üstteki genel km sayacını dikkate alın,
Benim denememde gün.km sayacının 30kmlik sürüşte 2km eksik gösterdiğini farkettim tlf.gps ile ölçtüm gen.km sayacı doğru gösteriyor, bilginize...benim motor 8070 km, de
-
09 Mayıs 2014, 23:43
#503
Arkadaşlar, yaptığım siperlikle ilgili bilgi vereyim; ybr camı(15tl), 1,5mm sactan bağlantı aparatı yaptırdım(10tl)ve 4 vida-somun 2tl.
aparatı km. Göstergesine monte ettim 3 vidalama yeri var yanlardaki 2 vidalama yerine taktım. Fotolu olsa iyi olur ama bi türlü müsait olmadım, yapmak istediğim başka modifiyeler var.
-
10 Mayıs 2014, 12:25
#504
meugur74 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yaptığım siperlikle ilgili bilgi vereyim; ybr camı(15tl), 1,5mm sactan bağlantı aparatı yaptırdım(10tl)ve 4 vida-somun 2tl.
aparatı km. Göstergesine monte ettim 3 vidalama yeri var yanlardaki 2 vidalama yerine taktım. Fotolu olsa iyi olur ama bi türlü müsait olmadım, yapmak istediğim başka modifiyeler var.
foto bekliyoruz
-
11 Mayıs 2014, 15:28
#505
Aynen fotoğraf bekliyoruz bir de aklınızdaki diğer modifiyeler neler acaba benim aklıma farklı şeyler gelmiyor şimdilik
meugur74 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yaptığım siperlikle ilgili bilgi vereyim; ybr camı(15tl), 1,5mm sactan bağlantı aparatı yaptırdım(10tl)ve 4 vida-somun 2tl.
aparatı km. Göstergesine monte ettim 3 vidalama yeri var yanlardaki 2 vidalama yerine taktım. Fotolu olsa iyi olur ama bi türlü müsait olmadım, yapmak istediğim başka modifiyeler var.
-
12 Mayıs 2014, 11:47
#506
-
13 Mayıs 2014, 12:44
#507
cuma akşamı kısmetse çanakkaleye gideceğim. daha 800 km de doğru düzgün kullanamadım işlerimden dolayı cuma gidiş pazar dönüş şeklinde 2 - 3 günlük mini bir gezi olacak. tahmini 800 km civarı. 36 diş ile uzun yolda sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum yolculuk bitiminde bir aklıma gelenleri yazarım
-
13 Mayıs 2014, 13:28
#508
Helal olsun hocam iyi zorlamışsın motoru ben kuba nın en çok bu modeline güveniyorum zaten hem güç hem konfor bakımından üzerinde RKS de kullanılan motor olması lazım diğer arkadaşlar da tecrübeleri arttıkça paylaşmaya devam ederse iyi olur ben bajaj boxer a kaydım son anda aklıma girdi yoksa kesinlikle alacağım motor buydu..
-
13 Mayıs 2014, 21:13
#509
Yakit+zorlu yollar+dayaniklilik ve saglamlik konusunda 10 puan almaya devam ediyor, bugun arka balata degistirttim serviste 15tl balata+10tl iscilik=25tl tuttu
-
13 Mayıs 2014, 22:28
#510
Forumda konu açılmış ;0km. Cbf150 ile yolda kalmış arkadaşlar motor stop etmiş bi daha çalışmamış(umarım sorunu hallederler),
Çok ilginç 6000tl para ver, güven, yeni motor al yolda kalsın.
çok ironik bi durum benim 3000tllik çinli keçi gibi bi kere bile çalışmamazlık etmedi, gün geçtikçe beni şaşırtıyor, ona bakarsan seni hiç üzmüyor
-
15 Mayıs 2014, 01:56
#511
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------
lordly adlı üyeden alıntı
Selam arkadaslar telefondan girdigim icin kendimi tanitamadim kisaca 24 yasinda istanbul kartaldayim damacana su bayim vardi bir adette honda activa motorum vardi motor hastaligini ondan kaptim galiba
oncelikle birsey almadan once felaket arastiran biriyimdir ve bir motor almaya karar verdim arabam var ama gavur mali lpgli olmasina ragmen kmde 50 kr yakiyor kipirdatamiyorum
o yuzden de honda kalitelidir diye cbrlere yoneldim sonra baktim ki 30000 alti motor yok bende sifir kuba strike buldum aslinda onceden xcg 150 gozume kestirmistim ama 2 metre boyum var altima alinca 3 tekerli testere filmindeki canavar gibi gorundum
ve strike i aldim. Suan 2 aydir kullaniyorum ve 1000 km olmak uzere. Yeni alacak arkadaslara iyi yanini ve kotu yanlarini soylemek isterim. Ilk once eksilerini sayiyorum. Motoru aldim eve gittim 100 km sonra karburator manifold borusu yirtildi motor calismaz oldu daha sonra 55 lira fulledim ve 250 km gitti. Gecenlerde yagmur yagmis ve durmus yollar hafif islak ve bende tabi motorun tepesindeyim dizliklerim kaskim montum herseyim tam. Kartal soganliktan e5 e baglandim tam baglanti yolunda motorun arka tekerinin kaydigini farkettim ama hicbisey yapamadim 40 km/h ile seyir halindeydim bi anda arka teker kaydi ve motor yan yatti bacagimda arada kaldi motorumla beraber 7 metre civari yolda rendelendik ve bir harem gbze minibusu de uzerimizden gececekti az daha sonra cevredekiler kostu kaldirdilar beni henen arka tekeri degistirme karari aldim. Artilari motor 150cc ama cok kuvvetli disli falan degistirmedim 1000 kmden sonra dusunuyorum torku kuvvetli azcik gaz verince on teker havalaniyo
boyum 2 metre oldugu icin ayak frenine uyum saglayamadim ayagimi yana koydugumda bazen istem disi fren yapiyorum ayakta buyuk tabi cocuk mezari gibi. Bu arada servis hala karburator manifoldunu bulamadi bende idarelik kelepce ve cestli malzemelerle kapattim idare ediyor. Ilk yag degisimi yapildi ucretsiz yaziyordu ama benden 100 lira aldilar sabki manifoltun yirtilmasi benim sucum. Resmen fabrikasyon bir hataydi 200 kmde yirtilacak bisey takmalari sacma. E5;de giderken 100 km yi gordum en fazla cok sikistirmadim. Buyuk ccli motorlar bana cok hava atiyolar ama hic geregi yok
el salliyorum arkalarindan hehe
selam arkadaşlar bende strike 150 aldım, strikemasterımı almam da bu forumda yazılanların çok faydası oldu, ilk baştaki yorumlar klasik kuba satış yerlerindeki elemanların reklam tarzı yorumları diye düşündüm ama sonra sayfa sayıları arttıkça fikrim değişti, sonra işte strikemaster koydum adını..
daha henüz bi modifikasyon yapamadım ama malesef bu yazıyı yazma sebebimi içimde uyandıran olaydan dolayı, gidonu, sol sinyali ve vites kolunu değiştirmek zorunda kaldım:(
bu üç gün üstüste yağmur yağdığında bursaya, ciddi bi sağanağa görükleden zafere giderken feci yakalandım donuma kadar da ıslandım stadyum caddesınde ısıklarda yesil yandıktan sonra 4. vitese attığım an, arka teker bıraktı kendini, 30 km/h civarında hızla yattım sola sürüklendim ama yerler ıslak olduğundan dolayı sadece yerde su kayağından kayar gibi hafif sıyrıklarla atlattım olayı, kot pantolonumda hiç bi aşınma olmadı deri ceket hafif hasar gördü. okadar sinir oldum ki bırakıp gitçektim motoru orda ama yine kıyamadım... yağmura attım bütün suçu. bi de varmak istediğim arkadaşa.
sonuçta 120 tl ye parçalar değişti, bir haftadır sırtındayım , şuanlık 1800km de,
şimdi de sizden ricam ne gibi modifikasyonlarla oynayabilirim strikemastırımla
-
15 Mayıs 2014, 22:54
#512
-
15 Mayıs 2014, 23:37
#513
öncelikle geçmiş olsun,
motorun lastiklerini değiştirmekle işe başlayabilirsin,
dişli olayını forumda bolca bahsetmiştik,
Koruma demiri, siperlik (işe yarıyor)
benim yapmak istediklerim arka çamurluk iptali( discovery çamurluğu takmak)
Elcik koruma takmak(cross motorlarda olanlardan)
Ayak Peglerini değiştirmek(rks150 pegleri ile)
Amortisörleri rks150 ninki ile değiştirmek,bizimkinden 3cm uzunlar ve gazlı.
Ve hatta kafayı değiştirmek daha aşağı almak depo hizasına gelecek şekilde.
Tabi bunlar ilerki planlarım, imkan oldukça teker teker yapmayı düşünüyorum
acelem yok!
-
16 Mayıs 2014, 01:02
#514
-
16 Mayıs 2014, 10:01
#515
Arkadaşlar elinde 38 dişli olan varsa PM atarsa sevinirim.
-
16 Mayıs 2014, 22:34
#516
meugur74 reyiz lastik değişimini 3. Plana atayım diyorum, azcık aşınsınlar en azından (pintilik), öncelik dişli, sonra siperlik. Dişliyi nasıl nerden temin edebilirim, senle bi irtibata geçme olanağı sunarsan bana çok bahtiyar kalırım, esenlikler
-
17 Mayıs 2014, 00:08
#517
38 dişli isteyen arkadaşlar bana özelden mesaj atabilirler irtibat kurarız.
Şuan elimde 1 tane var yedek onuda mat siyaha boyadım lastiği falan sökersem değişmeyi düşünüyordum keyfekeder.
siperlik konusunda daha komplike güzel birşey tasarlıyorum ve daha uzun bi cam takmak niyetim.
birde ufak tefek değişiklikler yapıyorum motorda
Depo yanlarındaki ve kuyruktaki stickerleri söktüm,
Yan kapaktaki parlak parçaları ve ön zincir kapağının bir kısmını mat siyaha boyadım.
Spiral bulsam arka demirdeki çıkıntı demirleri kesecem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
-
18 Mayıs 2014, 22:21
#518
-
18 Mayıs 2014, 23:11
#519
-
19 Mayıs 2014, 01:55
#520
Belki guneyde yollarimiz kesişir, bende cadir ile antalyadan baslayarak, bodruma kadar , hergece biryerde kamping cadir ile konaklamali dusunuyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)