bakım yaptıran arkadaşlar orjinal yağ filitresini takan oldu mu
bakım yaptıran arkadaşlar orjinal yağ filitresini takan oldu mu
Ben 2. Bakimda yani 1500 kmde dgistirecem, siz yag degisimini yaptinizmi ,?? Ne kadar yag koydunuz ,?
ben ilk bakımı yaptırdım 2. yi yaptırmadım motor 1500-1600 km de ilk değişimde yağ filitresini değiştirmemiştim bu bakımda değiştireceğim motor yağını castrol 10w-40 power1 racaing 1 litrelik olanlardan yaklaşık 800-850ml yağ koyuldu zaten şeffaf göstergesi var kısaltma olarak yazılmış F-L şeklinde şeffaf göstergenin üzerine full-low diye motor dinlendiğinde full ile aynı çizgide oluyor olması gerekende o ilk üretici tarafından konulan yağın göstergeside bu şekilde fakat her hangi bir sebeple motor indirilir ise 1.2 litre yağ koyulması tavsiye edilmiş.
Herhangi bir sekilde motor indirilirse 1.4 litre , normal sartlarda 1.2 litre yaziyor sitesinde , bu yuzden bende 1.2 litre koydurdum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
http://www.kubaservis.com/v1/index.p...w=article&id=8
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
Smdi kuba servisi aradim gaziantepi ve servisin soyledigi 1.2 litredir , 850 ml degil bilginiz olsun
Merhabalar abi ler bende forum bugün üye oldum ve dün strike 150 aldım eve giderken biraz bastım ve 100 u gördüm sizce sakat bir iş mi yaptım ;?
500 km falan sıkıştırma , 6000 deviri gecme , ilk yag bi degissin ondan sonra allah ne verdiyse
Geçen gün 22 km kadar hep dipgaz gittim 5. Vites 11000devir motor devirkesiciye girdi resmen yolculuk sonunda sehpaya aldim rolantide 1 dakika calistirdim subaplarin cok sesli calistigini fark ettim stop ettim ve 1 saat sonra tekrar calistirdim normale donmustu, bu tur seylerle karsilasabilirsin sende
anladım teşekkür ederim. Dün depoyu full ledim 50 tl tuttu ne kadar yakıyor diyerek ten hesapladım 244 kuruş cıktı yanlış mı doğru mu anlayamadım. Ne kadar yakıyor sızın motor ve boşa aldığım zaman yada debraj a bastığım zaman ön disk ten ses geliyor normal mi ? ve son olarak titreme olayı nasıl sizde ?
Sevgili strike150 kullanıcı doslarım benim strike 150 den bahsedeyim şu anda 6000 km deyim 3ay oldu alalı 10 yıldır motorsiklet kullanıp motorsikletlerimin bakımlarını ve rektefelerini kendim yaparım bundan önceki motorum hussar 125 2004 mod onuda yeni almıştım hala 2. motorum şu anda 50.000 km yaklaştı. Canavar gibi hic motor yapılmadı. Sadece belirli aralıklarla ufak bir yag eksiltiyor. Yag bakımlarını ortalama 5000 km degişim aralarda kontrol gerekirse takviye klasik diyer bakımlar size bunu niye yazdım. Arkadaslar bakımını zamanında yap sınırlarını zorlama park yerinde hava şartlarından koru motorsikleti eskitemezsiniz ben eskitemiyorum hussara bakan daha10.000 km havası var artık sıkıldım strike 150 aldım. Strike150 ile konya ya gittim bu arada izmirde oturuyorum 510km 7saat 2 kısa mola ort 90-100km sürat yakıt 100km 2.8 lt sıfır titreşim yolculuk sonu vucutta karıncalanma yoktu sizlere tavsiyem arka dislinizi ufaltın orj 40 diş ben 38 bulabildim makina rahatladı 36 olsa daha iyi olacak o 8000 devirden sonraki titreşim yok oldu çekişte sorun yok yakıt düştü bakımına birde en son izmir marmaris yaptim oda 310 km 4 saat 1 mola sürat 90 km ort yakıt 100km de 2.6 lt idi konya yolculugundan sonra çok hafif geldi. Birde hergün işe gidip geliyorum 30+30 =60km ort 70-80 km geçmem sakin kullanım gaza gelmeden son yakıt tüketimim 58tl benzin 508 km yol super bir deyer bence ben motorumdan memnunum ybr ye degişmem motorumu kullanmayan arkadaşlarada masal gibi gelir özellikle uzun yolu bir cbf rahatlıgında fısır fısır hondacılar kızacak ama her 2 sini denedim tabiki cbf ve ybr malzeme kalitesi tartışılmaz ama 2.500 tl lik bu strike fiyatının üzerinde bir konfor ve rahat makine en önemlisi yakıt az yakıyor sakın kullan yorma cup yakıt deyerine düşüyor en son yazdım işte 100km de 2.2 deyerlerine geliyor. Ve 6000km buji ve hava filitresini degiştirmedim her yag bakimda hava tut temizle tak ama bu bakımda onlarıda degıstirecem kullanan arkadaşlar yazmışlar yag bakım falan arkadaşlar yağ filitresi daha õncede yazdım tvs apaci ile aynı fiyat 5tl serviste aynısını takıyor bire bir aynı yağa gelince alın castrol magnetec 10-40 4 lt 60 tl her bakım 1 lt arkadaşlar adamlar yag pencere yapmış daha ne yapsınlar oradanda kontrol alt seviyeye düsmesin 3000km deyag degiştir fazla sınırları zorlama uzun yıllar sorunsuz binersin
38 disliyi nerden temin ettiniz ,? Ben ön disliyi 1 tane buyutmeyi dusunuyodum ama o zamanda bayirda kesilme yapacak . Yokuş performansi nasil 38 dislinin ve son surat ,?
forjust1day arkadaşın dişli sorusunu cevaplayım öncelikle nerde oturdugunuzu bilmiyorum ben İZMİR deyim motorsikletle haşır neşir olanlar bilir kahramanlar semtinde levent motor dan aldım arka dişliyi şunu söyleyim neden arka dişli ön dişli deyil strike nin ön dişlisi 13 diş söktüm numune elimde bildigim tüm motor parçacılarını gezdim 14 - 15 ne bulursam alacam malesef bulamadım. Mecburen ön dişliyi büyütemeyince arkaya geçtim onuda anlatayım arka dişliyi söktüm yine bizim 2. motorum hussarla aramaya başladım orjinal arka dişli 40 diş hedefim 36 dişe küçültmek ama malesef bizim dişli diyer motorsiklet dişlilerinden ayıran en büyük fark baglantı yerinden sonra bombe var diyer dişli gurupları düz ben de bombeli olarak tek levent motorda 38 dişle yetinmek zorunda kalarak bulabildim degişim sonrası motor rahatladı 1 vites aşagı kullanır oldum yakıt düştü ama 36 diş istiyor. eskiden orjinal dişli ile sizinde öyledir 90km sürat ile 8000dd giderken şimdi 6800-7000dd gidiyor aynı sürati önemli ölçüde rahatladı son sürat olarak düz yolda 110- 120 yapmakta rüzgardan etkileniyor bu arada 80 kg yum önemli bir etken bilen bilir karşıyaka tünellerinde hafif egim aşagı 0 rüzgar malüm tünel içi 135km sürat yaptı bir kereye mahsus denedim kesinlikle güvensizdi tavsiye etmem ben max 90 - 100 km süratin üzeri kullanmam sadece denemeler arasıra yaparım belki benim makina sagır kalacak kalsın sorun deyil kullanım tarzım sakin ekonomik tir. Yokuş yukarı performans sorun yok belki arka 36 yapsak oda bulabilirsek o zaman etkiler oda sorun deyil 1 vites küçült devam motor güçlü 150cc kaldırır. tork güzel sorun olmaz bayılma yapmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:41 ----------
jackie chun arkadaşın sorunu göstergeler çok hassas deyil benim ölçüm tarzım hep fullerim km saatini 0 larım yedek depo ver nasıl olsa yedege düşene kadar kullanırım bittimi yedege alırım en yakın istasyondan full yaparım yaptıgı km yi aldıgı benzine böler km başına kr yakmış çıkar. İşe motorla gittigim için 1 depoyu ortalama 1,5 - 2 haftada bitiriyom fuulledinmi yedege düşene kadar ortalama 500 ile 560 km arası yapıyor. Yedegi tüketmeden 55tl ile 65tl alıyor fiyatlarda degişken tabi genelde 1lt 4.80 den alıyorum. sende full yapmasan bile yedek depoya düşene kadar kullan sonra ister 20 veya 50 tl al km saati sıfırla kaç km sonra tekrar yedek depoya düşünce aldıgın benzini km ye böl çıkar. yakıtın benim vites degiştirme tarzım bagırtmadan yani 4000 - 5000 dd geçmem haliyle ekonomik olmakta tabi dişli degişimide bende fark etti. Senin kırmızı ibre dedigin zaman ben 200 km yapıyorum yani benzin göstergesi hassas degil kaba bir ölçüm. zaten motoruda tanıdıkça alıştıkça anlıyorsun.
arkadaşlar arka dişli baktım diğer motor dişlileri uymuyor 38 dişli nasıl bulabilirim birde bana çok yakıyo gibi geldi
30tl benzin almistim 168 km oldu dahada gidiyor yedege dusmedi.. 178 kuruş yapar suanki tuketimle . Motor 1500 kmde
ben geçen depoyu fulledim 60 tl ye iyice doldurdum.357 kilometre yol yaptım.yani 168 kurus falan yaktı.10,11,2013 pazar günü ise inş konyadan aksaraya yol alacağım birde o şekilde olçeçeğim ve nasip olursa buraya da gezi fotolarımı atmayı düşünüyorum
arkadaşlar ön dişliyi ben çok araştırdım bulamadım arka dişliyi bulursunuz 40 dişten 38 düştüm ama hakkı 36 diş bulamadım buna ragmen titreşim ve uzun yol keyfi verdi vitesler arası uzadı makina rahatladı tüketim düştü sakin kullanımda 110 kr kmde yakıyom 70- 80 hız 100km de 2 - 2.5 lt denk gelmekte dişli degişimi yapmadan uzun yol yapılmaz benim görüşüm çok titrer
Merhaba arkadaşlar bende nisan gbi motor alcam ama kararsızım şu anda Kuba XR125 Mi alsam yoksa Kuba Strike 150 mi alsam kararsızım yardımlarınızı beklerim
Merhaba arkadaşlar 10 gündür kuba strike sahibiyim, 500 km geçtim, bakımı serviste yaptırdım.motorla ilgili ilk izlenimlerimi aktaracağım.500km'den sonra zorlamaya başladım biraz motorun 0-80 hızlanması çok iyi kesintisiz ; sonra hızlanma yavaşlıyor,ben son hız olarak şuana kadar saate 96.9 km hız yapabildim (gps ölçümü) kadran 100 ü biraz geçiyordu. Benim ağırlığımızı 100kg. Esasen bence motor daha çok arazi dağ bayır gezmek için ideal bir makine, vites aralıkları kısa, benim motor orjinal kişilikleriyle oynanmadı arka lastik dişli arazi lastiği(denedim arazide iyi) hız için arka dişli küçültülmesi gerekiyor galiba ilerde belki yaparım.lastiklerine tubeless yapmak istiyorum, ben genel olarak motordan memnunum, işini iyi yapıyorki motor daha açılmadı 2000 km sonra motor daha oturur, iyi sürüşler arkadaşlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)