Uygun fiyatlı Bir 250cc makina düşünüyorumda, uzun yol için, ama seçenek az. çapırların uzun yol konforu ve karizması var ,gerçi çok titreşim varmış
Bu tip motorlarda, harleyde bile.
Uygun fiyatlı Bir 250cc makina düşünüyorumda, uzun yol için, ama seçenek az. çapırların uzun yol konforu ve karizması var ,gerçi çok titreşim varmış
Bu tip motorlarda, harleyde bile.
Balansor var bunlarda.
Strike neyse , regalde de o. İkisindede yok titresim[COLOR="Silver"]
Webbilgisi arkadaşa kazasız sürüşler koruyucu kıyafet iyi olmuş koruma demiri de süper size basımda geçen bir kazayı anlatayım strike 2013 haziranda aldım temmuz sonu gece 02 de çevre yolundan eve gidiyorum süratim 90-100 arası 500 rodajımız bitti 1000 -1500 km deyiz daha ince ince makineyi açıyoruz. Ne olduğunu anlamadan bir anda yerdeyim motorla yerde sürükleniyoruz. Koruma demiri sayesinde ayağımı aradan çıkarmayı başardım motorla ayrıldık motor sol şeritte giden arabanın altına doğru gitti bende en sağ şeritte uzun bir metre sürüklendim. Çok şükür araç dürümü fark etti ani durdu. Ben o kazada koruma demiri sayesinde ayağımı kurtardım kask sayesinde başıma darbe almadım kask çatladı bu arada olmasa siz düşünün yaz günüydü korumalı mont sayesinde kolunda elimde bişey yoktu ceket yırtıldı olmasaydı yanlız altında korumalı pantolon yoktu dizlerin kalçalarım hasar aldı çok şükür hepsi geçti sıra gelelim motora bir mucize eseri o motorla bindim evime devam ettim motor koruma demiri ayak koydudumuz demir fren tarafı gaz kolu 45 pot bagaj üzerinde sürüklenmiş rutujla hallettim burada niye anlattım bunları koruyucu malzemeler benim canımı kurtardı hemen yenilerini pantolon dahil aldım. Koruyucu kıyafetsiz çıkmayın verdiğiniz parayada açımayın. En sona sakladım kaza sebebi en sağ şeritten gidiyordum yerde motor yağı varmış duran arkadaşlarla kum derlerken ayakta duramıyordum. Herkese kazasız belasızsürüşler.
Geçmiş olsun subaru, motor yağı, mıcır , ıslak zemin tehlikeli. Bende bi kere başka motorla mıcır yüzünden asfalta yapışmıştım burası türkiye; her an yolda süprizlerle karşılaşabilirsin(belediyelerimiz çok çalışkan!)
Paylaşımlar resimler bilgiler güzel gidiyor emeklere sağlık bu arada 10000km yaklaştım rutin yağ bakımı dışında birşey ellemedim bir boşlukta kaşıntı varmış gibi hiçbir şikayetim yokken hem yaz bakımı olsun diye sinop ayarı yapayım dedim yapmaz olaydım. Rolantim bozuldu bir türlü anlamadım yükselttim biraz yüksek hızda debriyaja basınca yine stop ediyor yerinde çalışınca sorun yok ilk defa buji degiştirdim acaba ondanmı bir daha bakacam artık şunu söyleğim. şikayetiniz yoksa ellemeyin özellikle carbratörü
bi sorun yokken kurcalamamak lazım alt motoru, sübap ayarlarını bozmuş olabilirsin, hassas ayarı var onun çünkü..
Geçmiş olsun hocam ucuz atlatmışssınız bende ekipmanlarım olmadan çıkmıyorum yola bi pantolonum eksik onu da gidereceğim yakın zamanda. Az önce sigortamı yaptırdım en ucuz sigorta teklifini 2 günlük araştırmam sonucunda Halk Bank Sigorta verdi.
2013 model kuba strike 150
34 Plaka
93 Doğumlu ilk araç ilk sigorta
257 TL / 4 taksit olarak hallettim.
Son aşama kaldı emniyete gidip gerekli işlemleri halledip plakayı almak ondan sonra ehliyet sınavı var bir de 26-7 nisanda sonra başka birşeye gerek kalmayacak Allah'ın izniyle
4000 km oldu bugun. Yarin. 3. Bakimi yapacagim.
500km 1. Bakim
2000km 2. Bakim.
40000km 3.bakim
Bundan sonraki bakimlari her 3000 km de yapacagim....
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
Gosterge icin, analog - dijital. Bence analog daha guzel... Sizin fikriniz...?
Meugur hocam bir sorum olacak depo göstergesinde kırmızı çizgiden sonra yedek depoya mı geçiyor yoksa yakıtın azaldığını mı gösteriyor sadece? Tamamen dibe vurduktan sonra mı yedek depoya geçmeli?
Diğer bir sorumda motorun ön kısmında korumalık mı var bir fotoğrafını görebilirsek örnek teşkil etmesi açısından sevinirim
sayfa 11 e bak orda resmi var
İbre dibe vurduğunda böyle; bu halde bile 40-50km gider
Benzin musluğu bu haldeyken ana depodan benzin çeker;
Motor teklemeye başlaďığında artık yedek depoya geçiniz.
Bu haldeyken yedek depodan;
Musluk yedek depoda sürekli kullanırsanız, depoda ne var ne yok kullanırsınız ve artık yedek benzininiz olmaz
Arkadaşlar bende bende ayın 5 de strike 150 aldım ve şu anda daha 130 kmde ve arada bir 5000-5500d arası yukseltiyorum ve 5.viteste giderken titreşim hissediliyor rodaj döneminde olduğundan mı titreşim var? ''meugur74'' sizin motorunuzda da varmı?
Saygılar...
motor rodajda olduğundan titreşim olması normal, her bakımdan sonra titreşim gid gide azalacaktır. Bide fabrika çıkışı motorda 43 arka dişli(çekiş dişlisi)var eğer sürekli 2 kişi dik rampa tırmanıyorsanız kalsın, yok çoğunluk düz yol, daha az rampa çıkıyorsanız, ilerde dişli değişimi öneririm, motor rahatlayacaktır..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
Birde arkadaşlar, ben bi sonraki bakımda motul yağ kullanmayı düşünüyorum, castrol mineralli yağ lt 25tl olmasına rağmen çok memnun kalmadım..
Teşekkürler ''meugur74'' Düz ve uzun yol kullanıyorum ve kullanacağım diğer dişli kaç olası gerekiyor
O zaman arkaya 38 dişli takmanı öneririm. Ben ve bi kaç arkadaş 38 dişli kullanıyoruz..
38 diş arkadaşım çok memnun kalırsın bi de bakla eksilttin mi harika hissediyorsun gaza dokundun mu motor hızlanıyor sesi azalıyor sanki başka bir motora biniyormuş gibi hissediyorsun. bende 750 km tak tım meugur74 arkadaşımın yardımıyla. tavsiye ederim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
arkadaşlar bana bir kask tavsiyesi ucuz olsun kaliteli olsun vs. max 150 tl bütçe uzun yol az kullanıyorum.
Bugun 4000 km.yag degisim ve filtre degisim yaptim...
Baytu ; ls2 ff351 öneririm, yeni modelleri 165tl. Ben kullanıyorum memnunum.
gökhan hangi yağı kullanıyorsun? Bide benden beter tamirci dükkanı gibisin ha
Lubco. Her 2 motorumdada cok memnunum. Vites gecisleri cok guzel....motor seside fena degil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)