Gerçekten yakıtları o kadar düşmüşmü? O zaman süper; 10000kmde çok tatlı olacak bu motor;)
Gerçekten yakıtları o kadar düşmüşmü? O zaman süper; 10000kmde çok tatlı olacak bu motor;)
Aynen oyle. Rekor subaruda 2.2 litre demisti...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
Meugur, buji siparisi verecegim. Hem copperima hem kubaya. Yarin senden haber bekliyorum. Sen fabrikanin taktigi bujinin model numarasini soyleyince siparisi tamamlayacagim...
Motorun orjinal bujisi ngk dr8ea, benim taktığım dpr8ea-9 aralarındaki fark
Dr8ea'nın tırnak aralığı 0.7mm, dpr8ea-9' un 0.9mm, tırnak araĺığı daha çok olan büyük kıvılcım çıkartıyor, böylelikle yakıt daha verimli yandığı söyleniyor;deneyip göreceğiz.
Orjinal bujisi
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:46 ----------
Buda motorun hava flitresi
Filrenin etrafinda sunger var sanirim?
Süngerli hali
Buda flitre elemanı
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
Bu arada Ngk dpr8ea-9 bujiyi taktım; kullanıyorum sorun yok çalışıyor.
Ateşlemesi daha iyi gibi geldi, belki psikolojiktir!
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------
Yahu bizim apaçiler forumu terk etmiş herhalde, hiç yorum , paylaşım yok.
Bir ben kaldım son cengaver; (
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------
Yağ filtre değişimi
Cok guzel paylasim olmus. Meugur.
Bujileri siparis veredim henuz. Simdi senin taktigin bujiden mi yoksa orjinalimdenmi alayim. Kararsizim
Arkadaşım sürekli takipdeyim anlattığın şeylerin hepsini zihnime kazıyorum. İlerde bizlere çok yardımı dokunacak .ellerin dert görmesin. ellerine sağlık paylaşımlarının devamını diliyorum...
Aynen bende .. Takibe devammm...
Sabah saat 8 de anahtari eline almana hayret ettim... Masallah
paylaştıklarını zevkle okuyoruz teşekkür ederiz meugur74 arkadaşım
Sağolun arkadaşlar; takip edenimiz varmış;)
buji+yağ+yağ filtresi değiştikten sonra motor devirlenmesi arttı ve rahat devirlenmeye başladı. 1.vites 5000 devir yaparken şimdi 6000-7000 devir yapıyor ve rahatsız etmiyor.
bide hava filtresi sipariş etmem lazım ilerde lazım olacak. Bakımlarınızı aksatmayın arkadaşlar; makinaya iyi bakarsanız uzun kmler sizi taşır.
buji olayına gelince taktığım bujiyi motor hiç yadırgamadı, sorun çıkarmadı, performansından memnunum. ama senin için rahat etmeyecekse fabrikanın taktığı bujiden alabilirsin...
Hava filtresinin linkini verebilirmisin.. Bizde alacagiz...
Değerli arkadaşlar merhaba,
Bugün Kuba Strike 150 motorunu almaya karar verdim. Motoru aldıktan sonra sanırım arka dişliyi 36'lığı ile değiştirmem gerekiyor daha az yakıt ve daha yüksek hız için. Bunun haricinde motora yapmamın faydalı olduğunu düşündüğünüz şeyler var mı?
Ayrıca fiyat olarak sıfırını siz kaça aldınız şu an takip eden arkadaşlar varsa en uygun fiyat ne kadara benim bugün itibarıyla bulduğum en ucuz 2500TL.
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler...
2300 tl aldim
geçen yaz peşin 2400 tl dediler. taksitle 2450tl 12 taksitle aldım
En ucuz 2500tlye bulunabilir sanırım, dişli olarak 38 dişli tavsiye ederim motorun çekişten düşmemesi için.gerçi sende yarın strike almaya gidip, cbf 150 ile eve dönebilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------
Gökhan; hava filtresini değiştirmedim sadece süngerini yıkadım temizledim taktım.diğer parçalaŕında olduğu gibi piyasada bulunabilen filtre değil kuba servisi veya bayisi üzerinden sipariş verecen. Bugün ben bayiden fiyat almak için bazı parçalar söyledim bakalım.
Cekis farkettimi. Yikamayabdegdimi?. Kir toz ciktimi??
sünger tozluydu filtre az tozluydu, bakım sonrası motorun çekişi daha iyi oldu tabii. Aşırı tozlu yerde kullanmıyorsanîz motoru Her bakımda filtre değişmek gerekmez.5000kmde bir değişmek idealdir diye düşünüyorum.
Ne zaman ve nereden aldınız acaba?
Ne zaman ve nereden aldınız acaba?
Yok hocam ben cbf150 almak isterken strike alanlardan olcam sanırım Birde hocam 38 mi 36 mı ve almadan kullanırken motora yeni başlayan biri olarak değiştiririp değiştirmememin + - lerini paylaşabilirseniz sevinirim.
Motorun üstündeki arka dişli 43, 1. Viteste gazı açınca motor bağırıyor hemen 2-3-4-5 vites istiyor.dolayısıyla hem fazladan benzin yakma, hem sürekli vites değişimi insanı yoruyor,+ debriyaj balatalarının ve halatıniñ çabuk yıpranması gibi yan etkiler cabası. Ben 38 dişli taktım memnunum, daha küçük dişli üst vitesi(5.vites)öldürür yokuşlarda çekişi(torku) düşürür.
şimdi bana şehir içinde 3 vites yetiyor 40-60 arası takılıyorum.hız istediğimde 4e atıyorum. kısaca durum böyle..
Kayseriden Haca motordan aldım. Geçen Yaz. 7-8 ay oldu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)