34mm dellorto , 27 beygirliklerin karbüratörüdür şaşılacak şekilde İtalyan kullanmışlar , geçen sene şöyle bir araştırdıydım 790 tl'ye maal olmaktadır.
17 hp'lerin bilemiyorum, koso 32mm denemişliğim oldu randıman alamadım. Dellorto 34 akar.
34mm dellorto , 27 beygirliklerin karbüratörüdür şaşılacak şekilde İtalyan kullanmışlar , geçen sene şöyle bir araştırdıydım 790 tl'ye maal olmaktadır.
17 hp'lerin bilemiyorum, koso 32mm denemişliğim oldu randıman alamadım. Dellorto 34 akar.
Yeni sahibine az evvel uğurlandı , hayırla kullansın güle güle binsin.
RM versiyon trafiğe uygun donanımla,(far,sinyal,stop) toplamda 5 yada 7 adet getirilmiş, sanıyorum ilk bendeniz almış idim, keyifli bir aletti , hem cross takımım hem sm takımım var idi, hatırlatmayaydın eyidi
Düğer versiyon R trafiğe çıkamaz, uygunlaştırma astarı yüzünden pahalı olur, cross takımlı plakalı bulsan dahi jantları bulunmuyor kolay kolay sadece jant çemberleri 2000 üstü tutuyordu bi aralık , özetle başka modellere yönel.
Selamın aleykum arkadaşlar 17 beygirlik olan cinsinsinden almış bulunuyorum 2 problemim var
birisi karburator de gazı birakinca çok fazla çata pata ses yapıyor ve sol yana hafif yatırınca tahliyeden benzin atıyor normalmi?
Diğeride on amortisör birinden yağ atiyo muadil amortisör keçesi biliyormusunuz
Bir sorumda gidon ve manetler çok yumuşak en ufak yatırmaya bükülüyo değiştirmek istiyorum sizin tavsiyeniz nedir
Şimdiden teşekkür ederim
Ve aleyküm selam ,kazasız belasız güle güle kullanın, benzin tahliye etmesi tam yatmaya yakın normal , ancak bahs ettiğiniz az eğimde bile akıtma var ise şamandra ayarlanması gerekebilir (bu yazdıklarım genel, kendisi hakkında tecrübem yok doğruu artık siz raporlarsınız)
Manet ve direksiyon yumuşaklığı bana sorar iseniz güzel bir özellik , zira 2 defa manet kırdım , birinde lastik patlamış ve debriyaj manetinide kırınca işkence çekmiş , 30 km yolu 3 saat'te dönebilmiştim patlak lastik üzerinde tabii, hasılı ymuşak olması daha efdal bana sorarsanız, arazide düşüp kırım olursa beter olur.
Keçe değişmiştim bende ancak inanın değerleri unuttum , sanırım aynı olsa gerek maşaları , ben sahibinden İtalyan kaliteli keçe ile, ipone çatal yağ değişmiş idim .
Hasılı kelam manetler ve gidonu bana sorarsanız yine yumuşak, darbeyi absorbe edebilen orjinalleri ile değişin , bu iyi bir özellik.
Cok tesekkur ederim.
Ozaman maneti orjinalinden satın aliyim cünlü kırdım :( gidonuda presle düzeltip üstten bi destek bi atkı falan bişeyler ayarlayıp kullanayım yada onunda orijinalini mi alayım napayim bilemedim
Parçaları direk ışıldar dan mı istiyebiliriz servis biraz tırtta
Yakın zamanda başınızı ağritçak gibiyim hayırlısı
kardeşim hayırlı olsun yeni cross jantların ve lastiklerin SM ve orjin üstünde gelen cantlar a cross lastik takıl mıyormu ? takılsa diyelim cross yapmaya el verişli olmazmı janlar bu konuda bilgilendirirsen sevinirim ben de uzun zamandır araştırıyom ve kısmet olursa bende alıcam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------
HERSEY İYİ DE 8 de tam ne demek isstedin anlayamadım abi onu biraz acarmısın
Carbon kardeş, 27nin sol radyatördeki fan müşür yuvası kaç mm dişe sahip yardımcı olurmusun uyumlu modeller nelerdir.
Tşkler. paylaşımın çoğunu okudum, keyifli oldu, devam edebilmesi dileğiyle, motor yanımda aslında ama ezbere bilir belki diye sormak istedim. Tapayı sökmek için pek zamanım olmadı,bi ara söker bakarım.motor üzerinde bişeyler yaparsam burdan paylaşırım.
Arkadaşlar 27 liğin ön dişliyi 14 takabilirmiyiz, bi yere temas edermi deneyen oldu mu.
Akşam olunca bakamadım, yarın bakarım sanırım ters takılı.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)