Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Şubat 2015, 22:03
#1341
Başkan bugün yücel abi ile denk geldik görüştük epey kulagini cinlattik yarın için denizcilerden başlayıp arsuz taraflarina dogru bi surus yapacagiz normalde saat 9 da kahvalti icin bulusulacak ama biz 9bucuk 10 gibi kahvaltiyi yapip oraya intikal edecegiz. Gelme şansın varsa mutlaka gel güzel bi dolanırız
Reklamlar
-
21 Şubat 2015, 22:13
#1342
Az evvel Ali kemal ile mesajlaştık, malesef benim hanzoda muhetmelen ve tahmin ettiğim gibi segmanlar iflas , yağ'da bariz sıvılaşma sanırım bol miktarda benzini içmiş eşek, yinede sağım solum sobe, estimi isterse altımda yarılsın bakalım duruma göre....
-
23 Şubat 2015, 18:04
#1343
arkadaslar,
Işıldar ın apachileri yurt dısından getirtdiği, ürettirdiği firmayı bilen var mı ?
TR de satılanlar ( 2v-4v ) hangi firma üretimi ?
-
23 Şubat 2015, 18:29
#1344
cenkito adlı üyeden alıntı
arkadaslar,
Işıldar ın apachileri yurt dısından getirtdiği, ürettirdiği firmayı bilen var mı ?
TR de satılanlar ( 2v-4v ) hangi firma üretimi ?
Üreten firma Xmoto diye biliyorum. Ama değişik markalarda bir çok motor gördüm. Crossfire diye bir marka da görmüştüm bir ara. Crossfire Xz250rr yazınca bulabilirsin.
-
23 Şubat 2015, 18:35
#1345
sagol engin,
yurt dısı üreticileri biliyorum, eski sayfalarda adları var
ama ışıldar hangisinden temin ediyor ben asıl onu merak ediyorum ?
-
23 Şubat 2015, 18:49
#1346
cenkito adlı üyeden alıntı
arkadaslar,
Işıldar ın apachileri yurt dısından getirtdiği, ürettirdiği firmayı bilen var mı ?
TR de satılanlar ( 2v-4v ) hangi firma üretimi ?
Tüm dünyaya tedarik/imal eden Cross segmenti imal eden firma Xmotos diğerleride , crossfire/kayo/vsvvs.... hepsi Xmotos'tan ithal ediyorlar..
Minsk'inki ve RX3 başka sadece motor ortak.
-
23 Şubat 2015, 18:58
#1347
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Tüm dünyaya tedarik/imal eden Cross segmenti imal eden firma
Xmotos diğerleride , crossfire/kayo/vsvvs.... hepsi
Xmotos'tan ithal ediyorlar..
Minsk'inki ve RX3 başka sadece motor ortak.
crossfire de:
4v 30 bg geçiyor, normal zongshen 250 cc 2v olan ise 26 bg geciyor
bizdekiler 17 ye 27
ondan kafam karıstı
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
24 Şubat 2015, 09:18
#1348
cenkito adlı üyeden alıntı
crossfire de:
4v 30 bg geçiyor, normal zongshen 250 cc 2v olan ise 26 bg geciyor
bizdekiler 17 ye 27
ondan kafam karıstı
Sanırım durum benzin oktan, ve euro normları ile alakalı , crossfire ile bizim Rm aynı versiyon ve 5. vitesli tip , diğer 4v modelde sanırım mikuni 30 karb kullanılmış, bi aralık servis manuelde öyle gözüme ilişmiş idi.
-
24 Şubat 2015, 10:24
#1349
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Sanırım durum benzin oktan, ve euro normları ile alakalı , crossfire ile bizim Rm aynı versiyon ve 5. vitesli tip , diğer 4v modelde sanırım mikuni 30 karb kullanılmış, bi aralık servis manuelde öyle gözüme ilişmiş idi.
XZ250R 250CC 4 STROKE | 5 SPEED GEAR BOX CARBURETTOR MIKUNI 30MM | WATER COOLED 7 PLATE MULTI WET CLUTCH | ~20HP
XZ250RR 250CC 4 STROKE, ELECTRIC START 4 VALVE 5 SPEED GEAR BOX | WATER COOLED CARBURETTOR BY DELLORTO 34MM 7 PLATE MULTI WET CLUTCH | ~30HP
Diğer modelde mikuni 30mm kullanılmış bizim modelde yine yine dellorto 34mm kullanılmış.
-
25 Şubat 2015, 19:39
#1350
Bugün motor yarıdlı , egzantrik zincir değişti üstünde bulunan ile arada 3-4mm2'lik genleşme vra idi gergileri ise kız gibi çıktı ,
Conta takımı zaten almış idim açılan yerlerin contaları ihtiyaç yok desede Mehmet kardeşim, sıırlandı en temizi.
Sübablarda tahmin ettiğim gibi gariblik var idi , AliKemal kardeşim sübabları alıştırdı benzin testi ile mikro gram sızıdırmadan hall eti sağolsun.
Emme sübablar ölmüştü, egzoz beter diye düşünürken hasarsız temiz çıktılar.
Segmanlar değişilip, silindir kontrol edildi bu arada bizim silindir Seramik imiş, Mehmet usta kardeşimiz keşke segman ile beraber pistonda getirteidin dedi, yinede esksini geri taktık, kurumlar matkap fırça ile temizlendi.
Geriye elektrik oktan tesisatı yenilemek kaldı onada takatim kalmadı artık, kendimi toparlarsam elektrik tesisatı kabloları fişleri değiştimmi ,sıkıntım kalmıyor.
Yeniden rodaj heyecanı , iilk kompresyndan yine eser yok tabii, zaten sıkıştırmıyorum bile, göze çok geldiyor meret yolun ortasında test sürüşü yapar iken birden gaz teli gaz kolunun bağlı olduğu yerden ayrıldı, rölanti yükseltip o şekilde dönebildim Mehmet'i yanına, ve düzeltildi.
Bilgi olsun diye yazdım resim mesim foto toto yok. herkese hayırlı günler dilerim.
-
09 Mart 2015, 17:32
#1351
Okuyabildiğim kadarı ile bu 27hp lik motor biraz masraflı. Şuan ki fiyatı 9000 TL. 3 4 bin kadar da masraf istiyor sanırım. Sonuç tatmin edici ama uğraşırsan. Valla bunun yerine acık daha ekleyip WR250R tercih edilebilir belki ama oda ağırlık olarak 30 kilo kadar fazla bilemedim doğrusu.
-
09 Mart 2015, 18:04
#1352
Karacocuk adlı üyeden alıntı
Okuyabildiğim kadarı ile bu 27hp lik motor biraz masraflı. Şuan ki fiyatı 9000 TL. 3 4 bin kadar da masraf istiyor sanırım. Sonuç tatmin edici ama uğraşırsan. Valla bunun yerine acık daha ekleyip WR250R tercih edilebilir belki ama oda ağırlık olarak 30 kilo kadar fazla bilemedim doğrusu.
Bu motor sıfır alıp masraf yapmayı bırak, ikinci el alıp bile böyle uçuk masraflar yapacağın bir motor değil hocam.
-
10 Mart 2015, 15:37
#1353
[/COLOR]
Karacocuk adlı üyeden alıntı
Okuyabildiğim kadarı ile bu 27hp lik motor biraz masraflı. Şuan ki fiyatı 9000 TL. 3 4 bin kadar da masraf istiyor sanırım. Sonuç tatmin edici ama uğraşırsan. Valla bunun yerine acık daha ekleyip WR250R tercih edilebilir belki ama oda ağırlık olarak 30 kilo kadar fazla bilemedim doğrusu.
. .
Sıfır almış idim zamanında
Yaptığım masraflar aşağı yukarı.
İlk 50 kilometrede yağ değişimi (evet ilk 50, klavuz böyle demekte) ,150 km değişim , 300 , 600 , 1000 , 1500 kilometre her değişimde mikron çapaklar atıldı , rodaja harfiyen uymaya çalıştım (çalıştım çünkü mümkün değil)
Karbüratör kirli ve tıkanık imiş meğerse ilk hafta egzoz sarardı mümessibi tıkalı karbüratör (bknz ilk sayfalar)
Lastik takımı Sm takım ile geldi , extra cross takım aldım böylece tek motor ile aslında yarım saatlik uğraşile 2 motora sahibim.
5 defa yahut 6 defa Far patlattı (inatla orjinal değerlede kalsın diye), şuan 60/55 takılı sorun yok .
Flaşör sinyal ampüllerim patladı, neyseki otomobil park lambaları uyuyor imiş, sorun yok şuan sebeb tabiiki en uyduruk elektrik kablolaması.
Sm takım için küçük dişli masrafı.
Radyatöre fan alıp taktım 2 adet, püfür püfür.
Neyse liste daha eklenecek şeyler var ancak geri kalan herşey " TEK KİŞİLik MOTORA 2 KİŞİ " binme ile ilgili kullanıcı hatasından yani benim hatam (egzoz ayrılması/amortisör aşınması egzoz sürtüp)
Mazot benzin yedi ölmedi , sübab ayarlamasını yine klaavuzun taklası gereği benim pimpirikli olmam hasebi ile erken yaptım , kendi hatam.
Getiren firma ise ehh işte yedek parça elde var ise 3. gün sonra elde oluyor yok ise biraz bekletmekte , çokta sevdiğimi söyleyemem firmasını.
Bu fiyata ( o zamanlar piyasadaki , caponlardan ucuz ve daha kuwetli bir yaratık idi , yani ucuza spesyal keyfi veriyordu hemde trafikte plakalı olarak dolanarak.
Hasılı kelam , sıfır'ı bulunsa idi , tabii bütçem olsa idi , tabii yakacağı benzin içinde bütçe gerek hayvan içiyor ve hakkını veriyor , tekrar sıfır bir tane almak isterdim, bu defa küçük diş ve " ASLA VE KATAA 2 KİŞİ İLE KULLANMADAN" keyfini sürerdim.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------
OOOOOoooo Bakın bakalım motor bloğu tanıdık geldimi ?
GasGas şiddetli esen rüzgara dayanamamış.
http://www.gasgasmotos.es/en/dual-sp...-cami-250.html
Artık ne yazılır çizilir , haybeye yazdık çizdik , tabii sanıyorum zongii fabrikadan en hatasız blokları seçmiş olmalılar.
Burada sanırım çin capon savaşı galibi Çinkolar oldu.
-
10 Mart 2015, 15:43
#1354
harika olmus valla makina cok hosuma gitti
-
10 Mart 2015, 15:44
#1355
cenkito adlı üyeden alıntı
harika olmus valla makina
cok hosuma gitti
Allah'tan , sıfır sandığında , cillop gibi olanını hem sana , hem kendime dilerim.
-
10 Mart 2015, 15:47
#1356
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Allah'tan , sıfır sandığında , cillop gibi olanını hem sana , hem kendime dilerim.
insallah kardesim,
valla sonunda max dan vaz gecirecekler bunlar beni
yada yanına kuma gelecekler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
11 Mart 2015, 22:47
#1357
Hadi canım. Tamam motorumuz güzel falan diyorduk da gasgas ın kullanacağı kadar olduğunuda düşunmüyordum şahsen. Entelhasaan
-
12 Mart 2015, 03:39
#1358
yunusus adlı üyeden alıntı
Hadi canım. Tamam motorumuz güzel falan diyorduk da gasgas ın kullanacağı kadar olduğunuda düşunmüyordum şahsen. Entelhasaan
http://www.gasgasmotos.es/en/dual-sport/450-ec-cami-250.html
Adamlar dual sport sekmesine almışlar , bende geçen gün fark ettim , sübab ayarı hakkında zs177mm diye aratınca gasgas emiceye denk geldik, bende şaşırdım desem yalan olur doğrusu bekliyordum böyle bir atak, zira zs177mm blok artık tüm dünyada neredeyse! poüler olmuş, neyse biz bizimkilere bakalım.
Burada ktm freeride ile kıyas bile yapılmış , şu ktm'ye inanın başından beri ısınamadım zaten, fanları bağışlasın beni.
http://motos.coches.net/noticias/ktm-freeride-250-r_gas-gas-ec-cami-250/comparativo
Bu arada bizim bloklardaki dişliyi harab eden faktörü keşf ettim, belki geç oldu ama, neyse , meşhur dişlileri tutan yuvada alyen ile tutturulmuş yatak var , bu yatak alyeni bir saat evvel balata için ve çatlak patlak varmı diye yeniden açtım şükür bişey yok, ama sanırım görmese idim benimkide çatlayabilirdi, mesele alyenin gevşemesi, el ile kontrol ettim byaaa oynak geldi hemen sıkıştırdım ifadesini aldım.
-
17 Mart 2015, 18:06
#1359
Benim demek istediğim, zamanın varsa hobi amaçlı uğraşırsın insana meşgale olur, hoş vakit geçirtir. Ama yoksa "bu motor kötü almayın" der insan. Şimdi bu motor iyimi kötümü? Onu diyorum işte bilemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------
Sonuçta o yaptığın masraf + motorun fiyatı x 2 = düzgün bir 2. el off-road motosiklet.
-
17 Mart 2015, 21:16
#1360
Aşırı Güçlü Gelen KTM EXC 525 gitti,
Yeni KEÇİ ktm exc 400 Geldi,,,
Yeni Fotolar Bıraz Daha MAKYAJLANDIKtan sonra Yükleyeceğim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)