Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2014, 11:30
#1281
İlçem'de tanıştığım geçenlerde lastik işinde yardımcı olan, Ali Kemal arkadaşımız vasıtası ile , Koso 34mm yolda, bakalım neler olacak, uyacakmı , uyuyacak'mı , uyup uymadığını bilmediğim halde sipariş geçtim, yine ben yeniden ben, sizler için fedakarlık yapıyorum kıymetimi bilin .
Reklamlar
-
08 Aralık 2014, 14:17
#1282
APACHİ , TAKASAKİ , XMOTOS TAN SONRA AYNI FABRİKADAN ÇIKMA BİR MARKA DAHA VARMIŞ İSMİ GPX ZF250 SANIRIM GPX TAYLANDDAKİ KENDİ MARKALARI BİZEDE APACHİ OLARAK GÖNDERİYORLAR BİRKAÇ VİDEO BULDUM SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BELKİ PARÇA ARAYANLARIN İŞİNE YARAR
BU ARADA X-TREME MAX IMI SATIP BİR TANE APACHİ ALAMAYI DÜŞÜNÜYORUM EĞER TAKAS ETMEK İSTEYEN OLURSA BANA SİTEDEN MSJ GÖNDEREBİLİRSİNİZ HERKEZE KEYİFLİ KAZASIZ SÜRÜŞLER
-
08 Aralık 2014, 15:37
#1283
seliuz adlı üyeden alıntı
Eline sağlık, güzel video'lar , hepsinin ana tedarikçisi XMOTO'S'dur, motor blokları ise Zongshen'in 2 bireyi , videoları seyredince hanzo'nun ilk günleri aklıma geldi, sıfır/yeni herzaman bambaşka.
Bildiğim isimleri
XB 36-37
GIO
KAYO T6
CROSSFİRE
GPX
MİKİLON
AXXO
GUERRERO
APOLLO
ORİON
Vs Vs bir çok ad altında üreticiden talep edilip piyasaya çeşitli markalarda sunulmuş, dünyanın herbi tarafına, hakkında hayırlısı olması dileği ile.
-
08 Aralık 2014, 15:50
#1284
Yakında motoru satılığa çıkaracağım. Arazi jant lastik takımı, bilindiği üzere cadde takımına attığım drz400 41 dişli, prohell korumalı pantlon ve ceket, az kullanılmış ls2 vizör kask, ekstra yedek 4 sübap takımı ile birlikte.. Düşünen olursa ulaşabilir sahibinden e koymadım henüz
-
09 Aralık 2014, 15:26
#1285
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
İlçem'de tanıştığım geçenlerde lastik işinde yardımcı olan, Ali Kemal arkadaşımız vasıtası ile , Koso 34mm yolda, bakalım neler olacak, uyacakmı , uyuyacak'mı
, uyup uymadığını bilmediğim halde sipariş geçtim, yine ben yeniden ben, sizler için fedakarlık yapıyorum kıymetimi bilin .
Benim motora da ustam makuni 34 yada 32mm karbüratör takmış. Geçen gün araziye girdi hiçbir problem yaşamadan kullanmış. Makuni'nin silindire giren kısmı direk uymamuş ama o araya aparat yapıp uydurmuş düzgünce. Koso'nun silindir kısmı bizimkiyle aynı gibi. O daha sorunsuz uyar bence.
-
09 Aralık 2014, 15:55
#1286
Biraz evvel Ali Kemal aradı, ve maalesef 34mm'lik yok imiş, sonuç 32mm'lik bir kaç gün içinde gelecek imiş, uyguladıktan sonra kısmet olur ise durumu yazarım.
Dockerengin , yazdığına binaen bende umutlumuyum , açıkçası şamandra yine benzin ile dolduğu için ve meme jet seti daha kolay ulaşılabilir olduğundan Koso tercih ediyordum, yoksa Dellorto başka malum, ne ise şimdiden sevinç çığlıkları atmak için erken, bir gelsin'de ne imiş görelim şu 32mm'lik.
-
11 Aralık 2014, 11:12
#1287
hadi gel o zaman karbüratör geldi
-
11 Aralık 2014, 12:03
#1288
naug_hty adlı üyeden alıntı
hadi gel o zaman karbüratör geldi
Hadi hayırlı olsun Carbondioxid
Geçen hafta pazar gününden görüntüler arkadaşlar. Gruptaki motorlar: Sherco, GasGas, Wr250r, Yz 125, Crf250l, Apachi Xz250r
http://www.youtube.com/watch?v=nux-b...-_VAYuwzK15ihJ
Bu da Youtube kanalımın linki.
http://www.youtube.com/channel/UCc-OKmfOnu0o0h9DTQFnnbQ
-
11 Aralık 2014, 13:10
#1289
-
11 Aralık 2014, 14:05
#1290
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Ali Kemal?
( önceki mesajları kontrol ettimde, bizim Ali Kemal imiş )
Vayy vay , adam üye imiş , çaktırmadan içimize sızmış bile
, kısmet ise gelecem toprağım , bir saat oyalanmam gerek , eline sağlık seni yorduk bu araralar
estağfurullah kardeşim ne demek eğer bir faydamız dokunduysa ne mutlu bana
-
11 Aralık 2014, 21:40
#1291
Koso 32mm , OKO olarak geldi, aynı üretim aynı mal, ancaak beklediğim gibi hem manifolda giriş, hem hava filitre giriş yerleri uymadı, uydurmaya çalışacağım...
Not: Karbüratör işçiliği yapısı , ilk göz ve el muayenesinden benden tam not aldı, güzel temiz işçilik ile imal olunmuş, uydurduğumda performansı hakkında yazarım.
-
22 Aralık 2014, 00:44
#1292
Merhabalar formunuza yeni üye oldum şu an yamaha Xt 600 e 2000 model motorsikletimi satıp daha hafif bir cross almak istiyorum motorum 175 kğ ve hard enduro yapamıyorum bütçem maksimum 10 bin tl ya Apaçhi 27 hp makine alacam veya ikinci el bir Japon ama ikinci el yıpranmış bir motor almak istemiyorum temiz birşey bulmak çok zor Apaçhi 27 hp modeline 3 km felan düz bir yolda kullandım güçü bana iyi geldi.fakat alan Arkadaşlara sorduğumda Marş proplemi blok patlatma ve şase kırılması gibi sorunlar yaşadıklarını ve gördüklerini söylediler.bana karar vermemde yardımcı olurmusunuz yeni modellerde bağzı sorunların giderildiği söyleniyor bu doğrumudur bilginiz varmı fuara gelirse bir tane Sıfır almayı düşünüyorum çok sorun yaşarmıyım.apaçhi firmasını aradığımda plakasız modeli artık gelmicek dendi acaba bu yıl cross olarak plakalımı getirecekler cevap verip yardımcı olacak Arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim saygılar
-
22 Aralık 2014, 01:05
#1293
zaten plakali 27bg lik gecen sene birakildi diye biliyorum
bu senede crosu gelmezse sadece 17 lik versiyonla devam edilecek olabilir
-
22 Aralık 2014, 01:08
#1294
aydın019 adlı üyeden alıntı
Merhabalar formunuza yeni üye oldum şu an yamaha Xt 600 e 2000 model motorsikletimi satıp daha hafif bir cross almak istiyorum motorum 175 kğ ve hard enduro yapamıyorum bütçem maksimum 10 bin tl ya Apaçhi 27 hp makine alacam veya ikinci el bir Japon ama ikinci el yıpranmış bir motor almak istemiyorum temiz birşey bulmak çok zor Apaçhi 27 hp modeline 3 km felan düz bir yolda kullandım güçü bana iyi geldi.fakat alan Arkadaşlara sorduğumda Marş proplemi blok patlatma ve şase kırılması gibi sorunlar yaşadıklarını ve gördüklerini söylediler.bana karar vermemde yardımcı olurmusunuz yeni modellerde bağzı sorunların giderildiği söyleniyor bu doğrumudur bilginiz varmı fuara gelirse bir tane Sıfır almayı düşünüyorum çok sorun yaşarmıyım.apaçhi firmasını aradığımda plakasız modeli artık gelmicek dendi acaba bu yıl cross olarak plakalımı getirecekler cevap verip yardımcı olacak Arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim saygılar
Merhaba , blok marş motoruna bağlı olan, sanırım avare dişlisi denilen yerden çatlama yapmakta, yan iç kapakta , şasi kırılması olayını sizden duyuyorum , olabilirde tabii, ancak salt asfalt ve stabilize yolar toprak yollarda kullanmış biri olarak 11.000 km gelen motorumda ciddi hiçbir arıza yaşamadım .
Sıfır süratte yere tam 13 yahut 14 defa yere düştüm, artık saymayı bıraktım düşüşlerde oluşn hasar fren ve debriyaj manetlerinin çok hahifi olarakta direksiyon gidonu yamulması oldu el yordamı ile düzeldi.
Tabii hard cross'ta neler olur , aklıma gelen arka plakalık plastik kuyruk altından, metal maşa olarak geliyor, araziye çıkışlarda sökülmesi isbetli olur yoksa oda şasiye zarar verebilir.
Egzoz birleşim yerinden kaçırma yapabilir tekrar sıkılırsa düzeliyor, hatta ısıdan egzoz kuruğunda çatlamalarda olmıştu bunu sarı oksijen kaynağı ile hall ettik.
Hasılı kelam, eliniz anahtar tutuyor ise , ölmüş/ikinci el japon yerine tabii'ki alınabilir, tabii getiren firma getirecekmidir, nedir ne değildir fikrim yok.
Tavsiye edermiyim , Crf/Klx yerine kuwet bakımından kesinlikle tavsiye ederim.
-
22 Aralık 2014, 01:46
#1295
Elim anahtar tutar tamir işinide severim benim Korktuğum bir noktada servisin dispiritörün yedek Parça ve garanti gibi olaylarda sağlam durmayışı keşke daha sağlam bir firma adı Altın'da gelebilse neyse fuarda bakacam 27 bg modeli gelirse alacam crf ve klx düşünmüyorum hem Güçsüz hem ağır motorlar crf 250 r ikinci El veya Kx 250 alacam nasip
-
22 Aralık 2014, 12:54
#1296
Plakalı model fuara gelmeyecek dahası plakalı model satışı yapmayacaklarını soylemişlerdi. Yedek parça konusunda çok fazla sıkıntı yaşanmıyor çünkü arazi modeliyle arasındaki fark elektrik tesisatının olması.
motorda blok patlatma yok ama ekseriyetle marş dişlisinin aktarımını sağlayan bölgede sıkıntı yaşanabiliyor. Şahsen ben yaşadım ama bugün sıfırı elime geçse tekrar aynı sikintiyi yaşamam çünkü sorunun temelini buldum. Ha öyle bir sıkıntı yaşamam motoru etkiledimi? Pimpirikliğim yüzünden defalarca motoru indirdim vs ama motor ayak marşıyla sorunsuz çalışıyor.
şase eğilmesi konusunu ilk defa duyuyorum. Crf de sık yaşanılan bir problem. Ama bu model için ne duydum ne şahit oldum. Ve defalarca söylediğim uzere ne crf ile ne klx ile kıyaslanmaması gereken bir makina. Ciddi anlamda çok farklı
-
22 Aralık 2014, 15:30
#1297
Plaka sorun deyil hep arazide kullancam zaten araştırıyorum bu fiyatlara bu beygirde motor yok.27 bg olan modelini bulamazsam 17 bg modeli nasıl az çok tatmin edermi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
Işıldar merkezle görüştüm on road modeli yokmuş gelmicekmiş of road modellerinin ellerinde bulunduğunu ve fuarda sıtand açacaklarını söylediler. 27 bg olanı 8750 17 bg olanı 7150 tl fiyatları
-
23 Aralık 2014, 02:24
#1298
Diger modellerde sıkıntı yok zaten. Sadece onroad getirmiyorlar 27 de 17 de bulabilirsiniz rahatlikla ama fiyatı epey yükseltmişler. Neyse bizim motorlar kıymete biniyor iyice
-
27 Aralık 2014, 16:51
#1299
OKO 32mm proje çöpe, birazdan Dellotro şamadrayı eritip biçip kesip, tamir edip kısmet ise yeniden takacağım,.
Deneme ve sonuç : Oko 32mm , tasarım hatalı benzin tahliye borusu ile geldi, yani tasarımında hata var, ve neredeyse toleranssız şekilde sıkı, düz yolda tamam, ancak yatık viraj sair durumda ya benzin boşaltacak, yahut benzini kesip motoru besleyemeyecek, bu durum belen rampası gibi yerlerde sık virajlarla dolu olduğundan, yolda durmak ve kesiklik anlamına geliyor, neyse her halukarda olmaz olamaz.
Pirinç boruyu yamulttum, şamandra arasından kurtarark denedim, yine olmadı, şamadra ayarı ile oynayınca, yüksek devirde benzin besleme sorunu oldu
Hasılı kelam : OKO 32mm kimseye önermiyorum.
-
27 Aralık 2014, 21:33
#1300
Arkadaşlar Çevresinde 4 zamanlı,
2001 ve üzeri,,,
KTM EXC 250,,,300,,,350,,400,,450 ,,,,
bu modellere uyumlu uygun fiyatlı motosiklet satan birileri olan varsa,
alınacak motor aramaktayım,
Aklınızda olsun,
535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)