Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051525361 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1001
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan ciddi ciddi, müşürde bulup, tam otomatiğemi bağlasam diyorum, üfleme olsa idi yine arkaya alıp sadce trafik lambaları ve, seyahat sonuna yakın, 1-2 dakika soğutması için üfleteceeeidim, sanırım olmuş iken, birde müşür bulayım zaten boşta 2 kablo var idi sanırım birisi fan'a ait, diğeri devir ölçer için. kafam karıştı.
    Bence de müşür takıp otomatiğe bağlasan en sağlıklısı olur. Düğmeyle felan uğraşmazsın. Olmadı müşürü takıp ek olarak bir de düğme bağla. İstediğin zaman düğmeden de çalıştırabilirsin ama böyle birşey çok gerekli olur mu orasını sen bilirsin.
    Carbondioxid bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002

    Üyelik
    24 Ocak 2013
    Herkese hayırlı akşamlar.Dün arkadaşım motorla gidiyorken start tusuna basmis motor stop etmis beni aradi calistirmiyorum diye bende denedim fakat calismiyor.Servise bakim icin gidicek ben aküden supheleniyordum fakat sorun orda değil. Şimdi takviye yaptim ama yine çalışmıyor.Calisicak gibi oluyor ama ateşleme olmuyor.Simdi karbüratör den supheleniyorum.Sorun sizce ne olabilir? Simdiden teşekkürler.

  3. #1003

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Bu durumda , macera aramayayım, 2 fan'da soğurma emme yapmakta yer olarak ancak arkaya takılacak olması gerken yere, sırada müşür tertibatı kaldı, yarın sanaaiye bakınayım.

  4. #1004
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durumda , macera aramayayım, 2 fan'da soğurma emme yapmakta yer olarak ancak arkaya takılacak olması gerken yere, sırada müşür tertibatı kaldı, yarın sanaaiye bakınayım.
    sonunda bana da max a radyatör fan taktıracaksın carbon

    Alıntı Semih Sayın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırlı akşamlar.Dün arkadaşım motorla gidiyorken start tusuna basmis motor stop etmis beni aradi calistirmiyorum diye bende denedim fakat calismiyor.Servise bakim icin gidicek ben aküden supheleniyordum fakat sorun orda değil. Şimdi takviye yaptim ama yine çalışmıyor.Calisicak gibi oluyor ama ateşleme olmuyor.Simdi karbüratör den supheleniyorum.Sorun sizce ne olabilir? Simdiden teşekkürler.
    gecmiş olsun.

    calısan motorda marsa basılması mars motorunu yada kavramasını bozar diye biliyorum.

    eger mars krankı normal döndürüyorsa mars sisteminde sorun yoktur.

    yok mars dönüyor ama pistonu itemiuyorsa mars motoru ile kavrama arasındaki dişliyide sıyırmıs olabilir.

    bujıyı söküp mars basarken kontrol ederseniz belli olur
    Carbondioxid bunu beğendi.

  5. #1005

    Üyelik
    24 Ocak 2013
    Ozaman buyuk ihtimalle disliyi siyirdi.Cevap icin tesekkurler.Peki bu sorunu kendim halledebilirmiyim?

  6. #1006

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Semih Sayın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ozaman buyuk ihtimalle disliyi siyirdi.Cevap icin tesekkurler.Peki bu sorunu kendim halledebilirmiyim?
    Servis ile kontağınız var idi, en iyisi siz dokunmayın, cenkito yazar elbette ancak zor işe benziyor.

    Bu arada bu müşür işi kafamı kurcalıyor, herhangi bir müşür olurmuki acep?, otomobil vs yuvaya tam otursa?

    Malum burada motosiklet için müşür desem, kamyon lastiğini gösterirler o derce bilgili yedek parçacılarımız var
    cenkito bunu beğendi.

  7. #1007
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Semih Sayın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ozaman buyuk ihtimalle disliyi siyirdi.Cevap icin tesekkurler.Peki bu sorunu kendim halledebilirmiyim?
    şimdi kırık dişler kartele girdi ise en saglıklısı komple sökülüp temizlenmesidir.

    yoksa atlama zıplama anında sanzıman-vites dişlileri arasına girip kıtleyedebilir.

    bunlar tabiki en kötü senaryolar, belkide sorun baska yerden kaynaklıda olabilir

    Carbon

    müşürin görevi belli sıcaklıkta devreyi acmak.

    yerine uyan birsey bulursan neden olmasın, tabi onlarında ayarları var yanlıs bilmiyorsam.

    istenilen sıcaklıkta acması için, yada farklı degerler için farklı müşirler var
    Carbondioxid bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  8. #1008

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Carbon

    müşürin görevi belli sıcaklıkta devreyi acmak.

    yerine uyan birsey bulursan neden olmasın, tabi onlarında ayarları var yanlıs bilmiyorsam.

    istenilen sıcaklıkta acması için, yada farklı degerler için farklı müşirler var
    Şöyle bir bakındım google ile, ohhooo, Raptorlar'da fan problem olmuş, çözüm için "Suzuki Alto" müşürü, ve araya röle atılması tavsiye edilmiş, uğraştıracak anlaşıldı.
    dockerengin bunu beğendi.

  9. #1009
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis ile kontağınız var idi, en iyisi siz dokunmayın, cenkito yazar elbette ancak zor işe benziyor.

    Bu arada bu müşür işi kafamı kurcalıyor, herhangi bir müşür olurmuki acep?, otomobil vs yuvaya tam otursa?

    Malum burada motosiklet için müşür desem, kamyon lastiğini gösterirler o derce bilgili yedek parçacılarımız var
    Fan müşürleri çok da ucuz değilmiş.

    http://www.regalraptor.net/forums/showthread.php?t=6697

    http://www.regalraptor.net/forums/showthread.php?t=4907

    Yukarıdaki linklerde Honda arabaların fan müşürlerinin de kullanıldığı yazılmış. Bir de ilk linkte bir arkadaş aşağıdaki termostatı müşür olark kullanmış çok da ucuza halletmiş.


    http://www.eltermonline.com/urun/30-...i-termostat/78

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir bakındım google ile, ohhooo, Raptorlar'da fan problem olmuş, çözüm için "Suzuki Alto" müşürü, ve araya röle atılması tavsiye edilmiş, uğraştıracak anlaşıldı.
    Aynı şeylere bakmışız
    Carbondioxid bunu beğendi.

  10. #1010

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fan müşürleri çok da ucuz değilmiş.

    http://www.regalraptor.net/forums/showthread.php?t=6697

    http://www.regalraptor.net/forums/showthread.php?t=4907

    Yukarıdaki linklerde Honda arabaların fan müşürlerinin de kullanıldığı yazılmış. Bir de ilk linkte bir arkadaş aşağıdaki termostatı müşür olark kullanmış çok da ucuza halletmiş.


    http://www.eltermonline.com/urun/30-...i-termostat/78

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------



    Aynı şeylere bakmışız
    Şimdi eetrikçi arkadaşı yakaladım sordum 2 çeşit var elimde dedi yarın nasib ise bakayım, regal forumda müşüden daha dayanımlı olduğu yazılmış, umarım öyle olu, bu ii oldu, zira müşür tapasını sökmek istemiyordum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

    Fan montajı bitti, bizim sağ radyatöre tam oturdu zaten yuvalarıda hazır imiş, sol radyatöe ise yuva olmadığından, sol yanaklardaki yuvalara sac uydurup montajladık, aküden direkt olarak kendim riske edip hatt çekip, 4' e ayırıp fişlere dişi bulup izole'leyip (yaşadığınız yerin ulaşım imkanları iyi ise şükredin diye yazıyorum), araya anhatar uydurk uydurup hall ettik mevcutt durumda anahtar pozisyonu kötü olduğundan sonradan, revizyondan geçirceğim.

    Fırın termostad'ı buldum fiat olarak 10 denildi aldım ancak kablo/tel kısa düştü, onu iade edip, evdeki elektrikli sobanın termostad'ına dalacağım

    Performans olarak , kısa sürüş sonrası 1 dakika çalıştırınca geriye verdiği hava, normal ısıda hatta serin şekilde veriyor, ancak motor sıcak olduğundan devridaim çalışmadığından olsa gerek, radyatörün üst kısmı yine sıcak, uzun telli termostad uydurduktan sonra yine raporlarım, şimdilik yeter dercede her iki fan'da yeterli görünüyor, bu defteride burada kapamış sayıyorum, herkese hayırlı işler, yoruldum
    dockerengin ve ademx bunu beğendiler.

  11. #1011
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Hadi geçmiş olsun Ellerine sağlık.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  12. #1012

    Üyelik
    24 Ocak 2013
    Motoru yarın servise goturuyorum gelismeleri burdan yazarim simdilerde supermoto jant takimlarina bakiyorum ama fiyatlarini aklim almiyor nedwn bukadar pahali bunlar

  13. #1013

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi geçmiş olsun Ellerine sağlık.
    Eyvallah, halka hizmet hakka hizmet

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Alıntı Semih Sayın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru yarın servise goturuyorum gelismeleri burdan yazarim simdilerde supermoto jant takimlarina bakiyorum ama fiyatlarini aklim almiyor nedwn bukadar pahali bunlar
    Sm takımlar pahalı, zira 17'lik ebata sahipler, kolay bulunmuyorlar, üretimleri standart olanlara oranla az, dolayısı ile nadir elementler, ama hakikaten öyleler

    Ayrıca senin alet, sırf cross olup faturalı değilmiydi? benmi yanlış hatırladım, sade fatura ise aman dikkat trafiğe çıkışa.

    Son olarak arka dişli kaç diş? ve mümkünse göbek çevresini fotolarmısın?
    dockerengin bunu beğendi.

  14. #1014

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    tatvan
    Motosikleti
    kuba garfield
    asıl iş devirdaimde hatırlatayım.
    kısa zamanda halledersin inşaallah.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  15. #1015

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı ademx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asıl iş devirdaimde hatırlatayım.
    kısa zamanda halledersin inşaallah.
    Aynen imza.

    Bunu düşünüyordum, nasıl bir formül ile devridaimi, motor devrinden bağımsız yapabilirim diye düşünüyorum, bu konuda fikriniz olur ise lütfen yazın bir zihni sinir procesi daha yapabilrim.

    Zira motor radyatörde sağlıklı devridaimi 5000 (beş bin ) devirde gerçekleşiyor, bu yüzden düşük devirde sağlıklı devridaim olmaz, bunu by pass edip nasıl bir şey ile sağlıklı sonuç alabilirim.

  16. #1016
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Motor blogu hakkinda yeteri kadar teknik bilgi bulunmuyor diye ek bilgi vereyim. Motordaki balansör oldukca iyi ayarlanmis(balansörlü oldugu yazmiyor pek bi yerde zannedersem)
    Ayrica içerde çift yağ pompası var yağlama dişlisi haricinde ki motorun icinde yarim litreden az yag kalmis olsa bile yaglamayi kesmeyecek sekilde dizayn edilmis. Bende nasil oldu da bu kadar zaman dayandi bana diyordum
    Carbondioxid ve cenkito bunu beğendiler.

  17. #1017

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor blogu hakkinda yeteri kadar teknik bilgi bulunmuyor diye ek bilgi vereyim. Motordaki balansör oldukca iyi ayarlanmis(balansörlü oldugu yazmiyor pek bi yerde zannedersem)
    Ayrica içerde çift yağ pompası var yağlama dişlisi haricinde ki motorun icinde yarim litreden az yag kalmis olsa bile yaglamayi kesmeyecek sekilde dizayn edilmis. Bende nasil oldu da bu kadar zaman dayandi bana diyordum
    Bu durumda, yağ dişlerinin kırılması ve marş sorunu yağsızlıktan dolayımı oluşmuş? hep dikkat ediyorum 2 haftada bir gözlem camgözünden bakıyorum çok şükür seviye hep aynı, ama başkaca bir yağ durumu varmıdır? şanzıman yağı ayrı gibi?

  18. #1018
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    3:30 den sonrasını izleyin

    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  19. #1019

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Debriyaj maneti ve radyatör yamulması, fenaa düşüş ancak, sonrsında sorunsuz çalıştı ise mesele yok, hiçbir kuwet hanzo sevgimden bişey alamaz

    Ayrıca hergenc gızın başına mutlak gelirmiş böyle şeyler
    cenkito ve blamir bunu beğendiler.

  20. #1020
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durumda, yağ dişlerinin kırılması ve marş sorunu yağsızlıktan dolayımı oluşmuş? hep dikkat ediyorum 2 haftada bir gözlem camgözünden bakıyorum çok şükür seviye hep aynı, ama başkaca bir yağ durumu varmıdır? şanzıman yağı ayrı gibi?
    Hayir durumun yagsizlikla alakasi yok. Hata veren kısımın yağ ile çok da işide yok aslinda ama henuz bi yorumda yapabilmis degilim nasil olurda o hale gelir diye.
    Yağlama dislisinin kirilma sebebi avare dislinin kendini yerken attigi çapaklar olarak düşünüyorum.
    Bir kaç foto atayim..

    Internet cok yawas yukleyemedim.. en kisa zamanda atarim ufak ufak


51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051525361 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)