Beyler şu sizin motor bloğu değil mi ??
http://yitonmoto.com/show_products.asp?id=453
Beyler şu sizin motor bloğu değil mi ??
http://yitonmoto.com/show_products.asp?id=453
Ok, birazdan Mehmet usta gelip sübaplara bakacağız, sonrasında bu gün içinde sipariş geçilecek kısmet ise
@Syanur zs177 bizim blok evet,yalnız 5 vites versiyonu bizdekiler, hani şu Avusturalya sürümü olan hani özelliklerde 30 beygir diye yazılan , iyide sen biliyiordun sanırım bunu daha evvelden yeni bir, bilgiyemi ulaştın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
Sübap'lar ellerinde yokmuş gelde fıttırma, ulan çinli avantajı ucuz yedek parça bolluğu vs dedik, oda döndü ters tepti gtmze girdi hesabı
Debriyaj manetide yokmuş, halen fiyatlandırma bekliyorum, son dakika surpriz çıkartırlarsa, vaz geçeceğim, olmadı bir yurt dışı alışveriş kurdu bulursk burdan tl yollayıp gerekli parçaları yurtdışından temine bakacam.
gecmiş olsun co2, çinlilerde parca bollugu ve ucuzlugu TR de sadece cg lerde var ne yazıkki
gel sana da verelim bir tane max derdin tasan olmasın
bak RKS RK 200 R crosunda sanzıman dişli takımına 420 lira fiyat cekmişler.
ki hemen hemen cogu 1. vites dişlisini kırıyor, tek dişli de yok cekiyorlar set halınde satmaya bakıyorlar
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Yurtdisindan bakmistim ben bi ara ancak komple motor olarak bulabilmistim. Tekrar arastirmaya geçeyim bulursak duzgun bi sitede falan veririz siparisi
2 Adet 13 ön dişli / var
2 Adet zincir makarası /var
2 Adet zincir maşa muhafaza plastiği / var
Emme ve egzost sübapları/ -EMME YOK—EGSOZ SUBAP var
Sübap lastikleri / --YOK
Sürat Hız müşürü (sürati disk'ten okuyan parça) / -------YOK
Arka amortisör "Yayı" sadece yay, komple takımı değil / ------var tuzlu
gaz debriyaj hava cikle telleri 1'er adet / var
debriyaj kolu(manet) / YOK
Egzantrik zinciri YOK
İstediklerim ve gelen cevap, severmisin sabahamı bırakırsın, buna rağmen el mahkum sipariş geçeceğim galiba sanırsam
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Siparişi "seve seve" verdim, ancak gün sonu mesaiye telefon diplomasisi derken gün sonuna bitti, yarında akşama ancak kargo, derken 4 günde ancak ulaşır.
Bu kadar işkence yerine, be kardeşim eskiden olduğu gibi sitenizde yedek parça listesini koysanıza açsanıza, telefonda adam tarif ediyor, ben yok o değil diyorum, adam düzeltiyor, ben bozuyorum, ben düzeltiyorum adam bozuyor, mübalağasız 45 dakika cebelleştim
Sorumluda haklı, ben daha haklıyım, neyse uzaylılar varmıdır yokmudur, varsa baa zuzaylı bir bağyan izdivaç edermi etmezmi, samanlık seyran'mı olur, saman yolu galaxi'si batarmı, işte bunlar hep s.. öfff zihnim yoruldu, sizde okurken etkiyi hissedin
( hamd olsun, varsın en stresli zamanımız bu olsun bizimkisi gevezelik, okuyanlar az keyif alsın istedim)
Buarada aklıma geldi, "bu sizin motor bloğu mu" diye sorduğum linkten iletişime geçip "Shineray XY250GY-2" radyatör fanı istiyoruz, 4 tane deseniz. Adam da size bir fiyat ve kargo parası çıkarsa... Nasıl olur ?
Benim fanlar hala çalışıyor, 20.000 km , yaz/kış , gece/gündüz hergün sürdüm, yeterince kaliteli diye düşünmeye başladım. Eğer aklınıza yatarsa diye dedim..
Güzel olur elbette, lakin evvela İskenderun ve yurt içinden temine bakacam, olmaz ise artık yurtdışı satıcılara, tabii geliş süresi, burada yazın sıcağının, hangi merhalesine gelir, o sıraya kadar neler olur Allah bilir.
Fedex gibi kargoları kullanıyorlar genelde bu satıcılar. 10~15 günde de elinizde olabilir. China air post kullanırlarsa daha ucuz olur 1~1,5 ayda elinizde olur. Tecrübe ile sabittir
Arkadaşlar tekrar selam,
Sadece arazide kullanmak ve bakım aralığı da special makinelere göre uzun olduğu için bu motoru almayı düşünüyorum. Okuduğum kadarıyla yedek parça olayı biraz sıkıntılı ama motorun mekaniği ile ilgili çok büyük bir problem yaşamamışsınız. Carbondioxid ve yunusus motoru en iyi bilenler sizlersiniz. Tabi bir de bu motoru takip eden centiko ve Syanur sizler de yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim. Ufak defek problemler dışında motoru almamam için bir neden var mı? Karbüratör sorunu, depoda pislik birikmesi, fan sorunu, elektrik sorunu gibi problemleri okudum. Onları kabullenebilirim ama daha büyük bir problem yaşadınız mı? Cevaplarınızı merakla bekliyorum.
Keyifli sürüşler.
Selam dockerengin,
Apachi konusunda yunus ve CO2 daha iyi yardımcı olacaktır. Çok paylaşım yapıyorlar ben takip edemiyorum
Ama benim diyeceğim arkadaşlar motorlarını satıyorlar mı bilmiyorum da ben benim motoru satıyorum. Mondial Xtreme250. DRZ aldığım için satıyorum, bir sorunu yok yani. Güç vs, olarak apachi gibi bişey. Belki 1tık altı yada üstü, çok fark olduğunu düşünmüyorum. Dayanıklılık ve kalite konusunda ben geçer not verdim.
Eğer illa da apaçi olsun demiyorsan düşünebilirsin. konuşuruz. Yanlız benimki SM modeli.
Kendimden örnek, servis kullanmıyorum bulunduğum yerde servisleri yok, alı iken servis açtırtmayı dahi teklif ettiler Allah şahit haklarını yemiyeyim.
Motor güç olarak kaçıncı yazıldı bilmiyorum, yüksek devirde verdiği güç ve tork bakımından tam bir Hanzo, piyasada capon crf/klx bile güç bakımından emsali değildir nokta net.
Parça kalitesi kıyas kabul etmez ancak kullanım ömrü gayet başarılı, offroad/cross kullanımım olmadı( toprak yolda, kudurmak/birkaç dik yer tırmanmak haricinde)
Fan zaten yok, çift petek diye fan stock olarak yok, Hatay gibi sıcak yerlerde seyahat halinde sıkıntı yok, ancak trafik lambalarında oluşan ısı hiss ettiriyor iyice sıcak bölgelerde olan bizlere fan şart!
Elektrik, esasen safkan cross olarak tasarlanmış alet, onroad RM kodlu bizim aletlere, elektrik tesisatı yapılmış, şahsen bende problem oldu, sinyal ve sıksık far patlatma durumu onun haricinde elektrik ile ilgili sorun yaşamadım.
Sıfır alacak iseniz, lütfen ilk sayfaları okuyun benim yaptığım gibi benzin dahi koymadan, depodaki saçakları yakıp yıkayın.
Sıfır alacaksanız benim " yapmayıunuttuğum" gibi sakın karbüratörü temizletmeden hareket etmeyin, motor deneme için konulan benzin tortulu şekilde memeleri tıkamış
Karbüratör Dellorto 34mm, performans aletlerinde tercih edilen, basit yapılı müdahalesi kolay bir karbüratör (pahalıda kaliteli ve fonksiyonel) şaşılacak şekilde bir çinli'de bu karbüratörü koymuşlar
Daha büyük problem olmadı, hatta yarım depo mazot, yarım depo 97 oktan benzin ile 100 kilometre kadar kullandım, sonuda stop etti depo buji temizliği yeni benzin değişimi ile halen devam,
Yukarda yazdığım gibi sübap değişimini dahi erteleyeceğim, sanırım zira dün 80'li yaşlarda Alamanya meklisi motor ustası akraba amcamız sakın açma, böyle devam et artık motor arıza verdiğinde değiş dedi, sözüne uyacağım, ancak şasiyi deniz kıyısında unutup 1 hafta sonra yıkadığımdan çok hafif paslanma oluştu, bu yüzden plastikleri değişimi için, şasi boyamak için elektrik tesisatına müdahale etmek adına girişeceğim.
Hasılı kelam, eliniz anahtar tutyorsa/ustanız iyi ise, gözü kapalı alın keyifle kullanın ( YAKIYOR/LIKIR LIKIR İÇİYOR, AMA HAKKINDAN FAZLASINI VERİYOR ) gerisi için 43 sayfa kulliyat oluşturduk, olmadı biz buradayız elden geldiği kadar bilgi babında yardım ederiz, seçiminiz hayırlı olsun/hakkınızda hayırlısı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
Extra kargo bedelleri baya külfetli, yurt içi firmlarda internet üzerinden regal raptor fan buldum 90 liraya ancak dediğim gibi bizim radyatör yerleri/boşlukları dar, bu yüzden tatbikatlı görerek alma tarafındayım, olmadı enson çare seni " rahatsız edeceğimden" emin olabilirsin
Not: KESSİNLİKLE BENİM MOTOR SATILIK DEĞİL, BİR YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN, HATTA SIFIR FİYATININ ÜSTÜ VERİLSE DAHİ ( motor ile aramda duygusal bağ oluştu )
Çok teşekkürler Syanur. SM olmasaydı senin motoru da düşünebilirdim ama ben arazi için bakıyorum.
Verdiğin değerli bilgiler için çok teşekkür ederim. Sakarya'da 27 beygirlik modeli buldum. Tek probleminin el marşının çalışmadığını, marş motorunun dişlisinin kırık olduğunu söyledi. Onu şuan çok dert etmiyorum. Bir şekilde yapılır, yapılmazsa da ayak marşı yeter diye düşünüyorum. Subap ayarı yapılmış ve debriyaj balatası Kx250F ile değiştirilmiş. Bu motoru düşünmeye başladım. Gidip görmek istiyorum ama önümüzdeki 2 hafta malesef zamanım yok. Elimden ufak tefek işler gelir. Daha fazla için ise ustam var onunla çözebileceğime inanıyorum. Yakıt konusu dert değil yaksın Bu arada Kx'in balatası çok pahalıdır ama Gold marka debriyaj balatasının da uyduğunu Sakarya'daki arkadaş söyledi bilginiz olsun. Tekrar çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Trafikte kullanmayacağım römork ile taşıyacağım o yüzden problem yok. Evrak olmaması işime geliyor. Vergi ve sigortadan kurtuluyorum
El marşı ile ilgili bir kaç kişi daha yazmıştı sanıyorum, ilginçtir ve Allaha çok şükür böyle bir problem ile karşılaşmadım, belki model yılı ile ilgili, belki başka birşeydir.
Değişim konusunda'da bilgim/fikrim yok, ancak karbüratörün "dellorto" olup olmadığını kontrol edin, hatta motor bloklarının sadeleğine bakın 27 beygir versiyonu tam teşhis için, zira "" 17'lik olan daha fiyakalı yakışıklı bir bloğa sahip "" , bizimkiler sade ağırbaşlı, ama dokunmaya kızdırmaya gelmez tipler
Ve crf kullanıcısı olarak şu aleti biraz kızdırıp yüksek devir torkunda TEST edin , almadan önce kullanıp yorumlayınız (ego yapacaz, azcık hakkımız olsun )
engin valla bende senin gibiyim ancak dısardan takip deyim
zaten yunus ve carbon varken bu model hakkında konusmak da bana düşmez,
en saglıklı bilgileri onlardan edinebilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
birde 17-27 bg olayında
27 beygir versiyonda yanlıs bilmiyorsam motor numarası 177 MM , ZS 177 yada ZS 177 MM ile baslamalı
bu konuda da gene yunus ve carbondan yardım isteyebiliriz
çünkü bildiğim kadarıyla motor numarasının basındaki ibareler motor blok modelini tanımlıyor
(sayfa basındaki syanur un eklediği resminden )
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
sayfa basındaki syanur un eklediği resminden
Ta kendisi, sade kapak ve camgöz, yağ gözlem portu
Zaten malumumuz ancak şaka ile karışık, güç bakımından benim babam seninkini döver babında, bayılıyorum böyle sataşmalara
Çünkü bu modeli internetten almadan evvel, klx, ve crf yurt içi lansmanı yeniydi galiba, bunlara yetecek bütçedde o zaman için var idi, taaki bu hanzo'yu keşf edene değin, elbette bir japon kalitesi servis ağı vs değil, ama güç olarak hakkını yemeyelim, 1-2 japon 250cc cross kullanıcı sidik yarıştırmaya kalktı, tabii oturdular geri
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)