Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2014, 17:13
#721
Motoru almadan evvel test edin yahu bulmuşsunuz işte, 2 dakika isteyin biraz yüksek devir verdirin her viteste, sonra görüşlerinizi alalım, burdan kasıt benim daha evvel 250cc klasmanında kullandığım Mz ile kıyas yapabilmem, tahminen sizin daha fazla tecrübeniz var ve tecrübeyede saygı duyulur.
Uzun yol yapılacak ise dişli küçültmek şart, performans için gazı açmak yetiyor
Ayrıca 2 tip motor bloğu var, bizim yayınladıklarımız bakın, sonra 17'Beygir'lik olanı kazaaen Sm diye o fiyata almış olmayın.
Reklamlar
-
10 Nisan 2014, 17:24
#722
Nerden anlayabilirim 27 lik oldugunu peki
-
10 Nisan 2014, 17:27
#723
1. sayfada bolca foto atmıştım , 17'lik versiyonun bloğu daha yakışıklı ve iyi tasarıma sahip, 27'lik olan ise sade düz tasarımda, en ayırt edici özelliği, sağ taraf dümdüz yan kapak ve yağ gözlem camgöz'ü bulunmakta.
En iyisimi hem test sürüşü apın hem fotosunu çekip burya atın sağdan soldan burdan yorumlayalaım.
-
10 Nisan 2014, 17:37
#724
Gariptir ki benim elektrik sikintisi sigortadan kaynakli cikti. Ama nasil olduysa motorun komple elektrigini cok nadiren kestigi oldu surekli farlari kesiyor olmasina ragmen.. neyse sigortayi degistirdik elektrikte sikinti kalmadi.
Carbon hocam şu ampul degisimini birak xenon a gec bak ben hic sikibti yasamadim xenina gectikten sonra. Fiyati 80 liraydi benim taktirdigimin.
Berk hocam hayirli olsun simdiden. Umarim alacagin motorun dislisini degistirmis oyle kullanmislardir yada stok disli ile fazla yuklenmeden kullanmislardir. Aksi takdirde çok iyi incelemen gerekecektir. Motor stok disli ile kullanildiginda kendini parcaliyor cunku.
Performans amacli herhangi bir ek kullanmadik henuz.
Uzerinde 72 pistin var ama calisma alani kisa diye dusunuyorum. Ugrasmak istenirse krank isleme sokularak krank kolunun daha ust seviyelerde calismasi saglanarak motorun silindiri degistirmeden cc olarak artisa ve performansa ulasilabilir.
Lastik ve rulman konusunda Carbon ile hemfikirim.
Egzosun orta baglanti noktasini kontrol edebilirsin. Catlakla bile karsiladabilirsin ki benim egzos bahsettigim bolgeden catlamalar yapmisti krom elektrot ile giderildi.
Aklina takilan birsey olursa mumkun oldugunca cevaplamaya calisiriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
Benim bildigim 17hp modelin cadde versiyonu yok. Ayrica 17hplikler cift egzos oluyor
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
-
10 Nisan 2014, 17:50
#725
Xenon bana itici geliyor eski kafayım, birde bizim buradakileri görsen hakk verirsin
Egzost çatlağı aynen yunusus belirttikten birkaç gün sonra klingrit conta yenilerken bendede olduğunu gördüm ve kayntaılarak oldu, ilerde ne olur bilinmez.
TORK 23 N.m /7000 rpm
Sıkıştırma 11.5 :1
Silindir piston BORE/STROKE = 77 x 53.6MM
-
10 Nisan 2014, 18:08
#726
Cevabimim aldim yerime oturuyorum bakalim motoru aliyim gorsel olarak bazi projeler var onlarida yapmayi dusunuyorum eger memnum kalirsam birde bu makina hangi yilda cikmis crf nin kopyasi hic baktinizmi acaba
-
10 Nisan 2014, 18:13
#727
Benim alet 2011 üretim , 2013 trafik çıkışlı daha evveliyatını bilemiyorum
-
10 Nisan 2014, 21:43
#728
Benimkisi 2012 uretim 2014 trafik cikisli
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Abi ben pistonu kumpasla ölçmüstüm 72 idi.
Benmi yanlis hatirliyorum acaba
-
10 Nisan 2014, 22:00
#729
yunusus adlı üyeden alıntı
Benimkisi 2012 uretim 2014 trafik cikisli
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Abi ben pistonu kumpasla ölçmüstüm 72 idi.
Benmi yanlis hatirliyorum acaba
ben 78 yazmıstın diye hatırlıyorum
eski mesajlarında duruyordur
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Nisan 2014, 22:13
#730
-
10 Nisan 2014, 23:06
#731
Ve motor yalan olur benden once biri aldi gitti canavarimi :( baskada bulamadim supermoto olarak
-
10 Nisan 2014, 23:26
#732
berk_cglr adlı üyeden alıntı
Ve motor yalan olur benden once biri aldi gitti canavarimi :( baskada bulamadim supermoto olarak
Hakkınızda hayırlısı olsun, her işte bir hayır vadır.
-
10 Nisan 2014, 23:51
#733
ne yapıcam şimdi bilemedim motor bakıyorum beğenemedim bundan sonra
-
11 Nisan 2014, 02:18
#734
cenkito adlı üyeden alıntı
ben 78 yazmıstın diye hatırlıyorum
eski mesajlarında duruyordur
Walla dogrudur o zaman 1 kez gorme sansim oldu pistonu o zaman 78 dedimse 78 olmusumdur demekki hatirlayamadim simdi
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
-
11 Nisan 2014, 02:25
#735
yunusus adlı üyeden alıntı
Walla dogrudur o zaman 1 kez gorme sansim oldu pistonu
o zaman 78 dedimse 78 olmusumdur demekki hatirlayamadim simdi
katalogda 78 yazıyor ama 77 nin kardesi o an ki telaseden öle ölçmüşsündür sorun değil.
önemli olan eldeki malzeme ve gücü
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Nisan 2014, 00:43
#736
Ahey aheeeey cok datlu bi kamp oldu raporlar yakinda yayinlanir. Bir dahakine bekleriz
-
14 Nisan 2014, 01:39
#737
yunusus adlı üyeden alıntı
Ahey aheeeey
cok datlu bi kamp oldu raporlar yakinda yayinlanir. Bir dahakine bekleriz
Merakla fotoları başığı bekleriz, bundan kelli, dakika sonrasına dahi evet/oldu/tamam/hazırım/gelecem demeyeceğim, ne zaman ahmaklık edip desem ağzıma tıkılıyor.
"İnşaallah gelmeye çalışacağım" diyeceğim buyurulduğu üzere.
-
15 Nisan 2014, 02:37
#738
Antakya toplantisindan donerken acidim keretaya yuklenmeyecegim la sana dedim 100 130 arasi seyir ederek muzik dinleyerek iskenderuna tam girdim ki isiklarda birde ne goreyim her taraf yag icinde.. hemen cektim petrole baktim yagini daha yeni bitirmis.. biraktik orda artik bakalum ne cikacak
-
15 Nisan 2014, 06:28
#739
Geçmiş olsun, Fahri ustanın yakaya yapışırsın , şaka bi tarafa aklıma yağ tapası/ları, filitre yerleri geliyor, motor yarıldımı bir kere .... hele bizimkiler gibi çinko ise, neyse umarım hafif atlatırsın bu badereyi.
-
15 Nisan 2014, 17:25
#740
Motorun ilk arizasinda oldugu gibi yine yaglama civatasinin oldugu yerde olusmus sikinti.. kopma varmi bilmiyorum ancak civata yerinde yok acinca gorecegiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
Evet civatanin kafasini koparmis yine.. neyse cikardik icerdeki parcayi yerine yeni civata attik yagini koyduk sikinti yok calisiyor biyerine birsey olmamis.
Can sikintisindan ugrasirken motora 4lu takalim bari dedik taktik calisiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)