Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
36. sayfa BirinciBirinci ... 26343536373846 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #701
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Şuan fahri ustanin yanindayim. Fan olayini sordum projesini cizdi bile
    Musait bi zamaninda gel taksin ben bugun taktiramayacagim ne yazikki bende ilk firsatta gelir taktiririm
    Carbondioxid bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #702

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan fahri ustanin yanindayim. Fan olayini sordum projesini cizdi bile
    Musait bi zamaninda gel taksin ben bugun taktiramayacagim ne yazikki bende ilk firsatta gelir taktiririm
    İşte müsait zaman meselesi, nasıl bir formül ürettiniz?, tekmi çiftmi?, öne arkaya?, motorsiklet fanı'mı , yoksa ince bilgisayar fanları'mı fiyat?, ayrıntı lütfen

  3. #703
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Abi radyatorun arka tarafina monte edecegiz ki zaten yeride var. Öne koymak zaten mantiksiz yeterince ruzgar aliyor önden. Radyatorun arka kisminda cok rahat monte edilecek yer var. Kuvvetli muhtemel bilgisayar fani kullanacagiz. Fiyat konusunda hicbirsey sormadim çünkü adam dun oglen 11de baslayip aksam 6 ya kadar benim motorla ugrasip icindeki canavari cikardi talep ettigi ucret 150 lira idi.
    Ek bilgi olarak benim km musurude arizalanmisti seninki gibi 00 gosteriyordu onuda yapti. Ayrica motora selektor istedim. Aksam suruslerinde uzunda kisaya geçmek sikinti olabiliyor bazen yuksek hizlarda onuda yapacagiz. Ve kuyruga cadir v.s icin portatif yuk aparati yapacagiz kromdan. Malum bildigin uzere bizim egzos biraz fazla isiniyor ve yükü yan baglama sansimiz olmuyor. Ben çok çok memnun kaldim fahri ustanin işinden. Motor bildigin cana geldi
    Carbondioxid, dockerengin ve cenkito bunu beğendiler.

  4. #704

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Çok iyi, ben şunuda düşünüyorum; sağ radyatör bildiğin gibi egzosta çok yakın, hemen altına bir ısı kalkanı uydurmak gerekecek, böylece ısı'yı bir nebze daha izole etmiş olunur.

    Ön arka meselesi, şundan ötürü, orjinal motorsiklet fan'ları bildiğin gibi kamburumsu iri şeyler, arkaya sığması pek mümkün gelmedi bir Gilere'da görüp baktığım kadarı ile ancak "ön" tarafa sığar diye hesab etmiştim o yüzden Pc yassı fanlara odaklanmıştım,

    Malum burası garib bir yer ancak sen İskenderun'da bulursun diye tahmin ediyorum , """""kaynak makinalarını soğutmak için kullanılan yassı fanlar"""" var bayaa güçlü olduğu söyleniyor, burada 2 adet bulmuştum lakin 2 sie bozuk çıktı, 12volt ile çalıştığı üzerinde yazıyor belki sanayiide sıfırlarını bulabilirsin onada bakın derim ancak "su" dayanımı nasıl hiç fikrim yok.

    Bilgisayar fan'ı uygulayan videolar seyrettim, ama o fan'ların "SU" dayanımı nasıl olur onuda düşünmek gerekecek, videolarda "DELTA" marka yüksek devirli Pc fanlarını kullanıcılar uydurmuşlar, eski pc parçaları arasında bir fan buldum ancak test ettiğimde ancak kendine hayrı var idi.

    Merakla bekliyorum, biliyorum telefondan bağlanıyorsun ancak olduğunda resimleri yollar isen sevinirim, yahut bende vakit bulduğumda gelmeye çalışırım daha isabetli olur hayırlısı.

  5. #705
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Bu notordan almayi dusunuyorum supermoto olanindan ama mondialin 250 lik supermotosuyla bunun arasibda kaldim ne tavsiye edersiniz guc vs cok yakinlar top speed nedir daha oncede bol bol cross sm killanmis biriyim

  6. #706

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Mondi ve bizim yarma hanzomu birbirine yakınlar şaka olmalı, özetle bu aletin herhangi bir yamukluk/adiliğini gördüğümde hiç acımadan buradan yazarım, ancak iş güç/tork eğrisine gelince yoo "yakıyor ama hakkını veriyor"

    Neyse en isabetlisi bir Sm apachi, birde mondiyi ilk elden sizin test etmeniz olacak, ne söylesek afaki olacaktır.

  7. #707
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Iste budur hahah tam isyltedigim gibi bir cevapti bu peki sm nin top speed nedir biliyormusunuz acaba

  8. #708

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Stock arka dişli tencere gibi 51, Sm takım ile benim " mecburi Tır konvoyu sollarkene" ulaştığım sürat 130km idi, cross takım ile 118 km, şuan 40 dişe küçüldü, ancak km müşürü hasarlı olduğundan son hızı bilemiorum, sanrı/tahmin derseniz 160-170 arası ancak bu hızlara kendini yırtarak ulaşıyor ve sağlıklı değil.

    Bildiğiniz gibi dişli küçülünce tork atiklik uysallaşıyor, uygun arka dişli bulmak işkence, hayabusa'nın arka dişliyi uydurdurup kullanıyorum şuan, göbek delikleri ise "rezalet".

  9. #709
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Istanbulda oto sanayide calisiyroum disli acisindan sorun yasicagimi sanmiyorum peki 40 dis yapildiginda tork colmu dusuyor anlicagm sekilde soylemem getekirse tekerde vs de zorlanirmi

  10. #710

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Tekere kaldırma işi bana uzak, ancak tahminen kesinlikle yetersiz olur belki 1'de sorun olmaz, dediklerim 40 diş için, bu alet yüksek devirde iken torku veriyor, stock dişli olduğunu tahmin ettiğim sürüş videosunu bulursam(buldum) bakın fikir edinirsiniz, dahası en sağlıklısı bir şekilde test ederseniz en sağlıklısı olur

    dockerengin ve cenkito bunu beğendiler.

  11. #711
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Ben 41 arka dişli kullanmaktayim drz400 un dislisi. Bi suredir evet motor tekere kalkarken debriyajda yuksek devirlenme ardindan tekere kalkiyordu ama bu da motorun degil tamamen bizim ustalarin hatasi imiş. Adam akilli bir ayarlamanin ardindan şimdi sm takimda bile(sm takimda bile dememin sebebi stok lastiklerin yeri cok iyi tutmuyor olmasi) istem dışı tekere kalkiyor motor. Maksimum hiz 41 dişli ile 157.
    4. Viteste 135e kadar cok rahat ve seri sekilde ciktiktan sonra 5. Vuteste 140li hizlarda her kosulda seyir mumkun. Havada ters ruzgar veya yolda rampa olmadigi surece 157de kesiciye girene kadar gitmekte.
    Motorun eksi yonlerinden daha once bahsetmistik konuyu biraz incelersen bulabileceksindir. Ve mondialle kiyaslamak cidden gülünç olabilir şahsen crf250l ile bile kiyaslamiyorum artik
    [I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]

  12. #712

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Fahri usta tam olarak ne tip ayarlama yaptı, merak ettim şimdi, sübap? karbüratör? egzantrik?, akşama kadar uğraştığına göre
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  13. #713
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fahri usta tam olarak ne tip ayarlama yaptı, merak ettim şimdi, sübap? karbüratör? egzantrik?, akşama kadar uğraştığına göre
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #714
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fahri usta tam olarak ne tip ayarlama yaptı, merak ettim şimdi, sübap? karbüratör? egzantrik?, akşama kadar uğraştığına göre
    Walla en onemli etken subap ve karburator oldu. Ust kapakta ince bi yag kacirma mevcuttu saolsun onuda halletti. Tesisata bi el atti derledi topladi. Km saatinin isiklari yanmiyordu aksam suruslerinde sikinti cekiyordum onu halletti. Km musuru arizaliydi onu duzeltti.
    Ve en cok sasirdigim sey subap ayarlarini biz hep iki ayri sentil ile yapiyorken kendisi tek sentil ile yapti ve ben kaca ayarladigini sormayi unuttum araya birseyler girdi..

    Ayrica bugun icimden gelerek motora yuklenmeden iskenderuna gitmeyi dusundum gudubet bi arkadasla birlikte.. giderken farlar yanip sonmeye basladi durduk ugrastik olmadi. Neyse dedik iskenderuna birsey kalmadi gidelim orda bakariz. Gidecegimiz yerlere gittik islerimizi bitirdik sonrasinda avm onunde bi bakalim dedik kurcaladik ettik yok nerenin kestigini bulamadik. Aksam aksam o farla yola cikmayalim dedik motoru iskenderuna biraktim yarin fahri ustaya gidecek. Zaten yuk sepeti ve arka kuyrugada mudahale gerekiyor onlarida aradan cikarmis olacagiz birde selektor ve 4lu yaptirabilirim motora bakalim yarin ola hayir ola
    cenkito, dockerengin ve Carbondioxid bunu beğendiler.
    [I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]

  15. #715
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Eveeet yarin bi aksilik cikmazsa siyah renk supermoto versiyonunu aliyorum

  16. #716
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeet yarin bi aksilik cikmazsa siyah renk supermoto versiyonunu aliyorum
    hayırlı olsun ne kadara anlastınız
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #717
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeet yarin bi aksilik cikmazsa siyah renk supermoto versiyonunu aliyorum
    Hayırlı olsun Berk. Eski motoru da Sm'e çevirmeyi düşünüyordun o ne oldu? İptal mi?

  18. #718
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Onuda ceviricem bi yandanda onu topluyorum bitincede satarim onu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Sagolasin simdilik 6.5 ama motor basi pazarligiyla duser sanirim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    Varmi bana bir tavsiyeni motorla ilgili onu yap tak vs gibi
    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  19. #719

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla en onemli etken subap ve karburator oldu. Ust kapakta ince bi yag kacirma mevcuttu saolsun onuda halletti. Tesisata bi el atti derledi topladi. Km saatinin isiklari yanmiyordu aksam suruslerinde sikinti cekiyordum onu halletti. Km musuru arizaliydi onu duzeltti.
    Ve en cok sasirdigim sey subap ayarlarini biz hep iki ayri sentil ile yapiyorken kendisi tek sentil ile yapti ve ben kaca ayarladigini sormayi unuttum araya birseyler girdi..

    Ayrica bugun icimden gelerek motora yuklenmeden iskenderuna gitmeyi dusundum gudubet bi arkadasla birlikte.. giderken farlar yanip sonmeye basladi durduk ugrastik olmadi. Neyse dedik iskenderuna birsey kalmadi gidelim orda bakariz. Gidecegimiz yerlere gittik islerimizi bitirdik sonrasinda avm onunde bi bakalim dedik kurcaladik ettik yok nerenin kestigini bulamadik. Aksam aksam o farla yola cikmayalim dedik motoru iskenderuna biraktim yarin fahri ustaya gidecek. Zaten yuk sepeti ve arka kuyrugada mudahale gerekiyor onlarida aradan cikarmis olacagiz birde selektor ve 4lu yaptirabilirim motora bakalim yarin ola hayir ola
    Sigorta diyecem o olsa tümden keser, her dem vurgularım elektrik tesisatı bana hiç güven vermiyor, selektör güzel fikir mevcutta var ancak kullanımı cambazlık gerektiren cinsten.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onuda ceviricem bi yandanda onu topluyorum bitincede satarim onu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Sagolasin simdilik 6.5 ama motor basi pazarligiyla duser sanirim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    Varmi bana bir tavsiyeni motorla ilgili onu yap tak vs gibi
    Şimdiden hayırlı olsun, umarım test sürüşü yapmışsınızdır, yaptıysanız sizin evvelden kullanım tecrübeleriniz var nasıl buldunuz aleti?

    2. el diye tahmin ediyorum bu yüzden daha dikkat ile kontrol edin.

    Motorun Kronik Güzellikleri

    1.Rulman'lar ön arka teker rulmanları dayanımsız kaliteli ile değişmek gerekli.

    2.Far ampulü unuttum artık sanırım 5. defa patladı en son taktığım traktör için olanda patladı ne takıldı unuttum artık.

    3.Sağ-sol sinyal ampülleri, sanırım gevşek yuvalar yüzünden patlamakatalar, sonunda Osram marka bulabildim tanesi 7 liradan, ancak mükemmel ışıma yapıyorlar (tesisatçılar gören her ustanın deyişi)

    4.Koltuk herkesçe malum zaten, kalasa oturulsa daha rahat o derece

    5.Benzin tercihi shell 97 ilacı birde temiz Petrol ofisinde sıkıntı yaşamadım.

    6.Lastikler, stock lastikler soğuk havada berbat, bizim buralar yazın asfaltta omlet yapıldığından yumuşuyor idare ediyor, mümkünse değişin.

    7.Aletin karbüratör kallavi Dellorto 34mm, değişip değişmediğine başka marka olup olmadığına bakınz.

    8.Zincir ve dişli'lerin sıhhatini kontrol ediniz

    Bol resim, kullanım bildirimi, hatta video bekleriz

  20. #720
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Carbon bilgiler icin cok sagol motor dedigin gibi 2 el deneyemedim ama sounu okursasa yapariz o kolay bol bol motor topladm bilgim var lastikleri degstrmeyi dusunuyorum zaten ki hazirandada istanbuldan antalya ya dogru 2 kafadar 1.5 aylik bi tur dusunuyoruz 2 adet gopro 3 le full yolu cekicez vede kesinlikle foto koyarim son olarak performans vs amacli bir parca falan varmi piston silindir krank vsvs uyumlu olan


36. sayfa BirinciBirinci ... 26343536373846 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)