Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
geldim ,baktım arı gibi çalışıyorsunuz.bende hafta sonları crf250l cilerle arazi oluyorum bu aralar.
Carbon bizim grupta motoran lı arkadaş Apachi düşünüyor.sen ne dersin arazide biraz hard kullanıma gelirmi.bende kullandım ama 8-10 hafta sonu yeterli bir süre değil.
diğer arkadaşlarda tecrübelerini yazarsa sevinirim.
Herkese kolay gelsin
Reklamlar
-
atilas adlı üyeden alıntı
geldim ,baktım arı gibi çalışıyorsunuz.bende hafta sonları crf250l cilerle arazi oluyorum bu aralar.
Carbon bizim grupta motoran lı arkadaş Apachi düşünüyor.sen ne dersin arazide biraz hard kullanıma gelirmi.bende kullandım ama 8-10 hafta sonu yeterli bir süre değil.
diğer arkadaşlarda tecrübelerini yazarsa sevinirim.
Herkese kolay gelsin
Abi ağır/hard cross olayına giremedim malum yaşadığım yer sınır boyu, hafif koşullarda'ki her motor sanırım rahatça geçer o yerleri, tabii beygiri ve torku eğlenceli oluyor, şaşi amortisör nasıl dayanım sunar hiç bir bilgim yok malesef, dahası dediğin gibi abi sen arazi koşullarında benden daha kıdemlisin
Bizim Jön kullandı sanıyorum yaylar'da (bana nasib olmadı henüz ), o'da yanıtlar, peşinen alacak olanlara 1. tavsiyem depo+karbüratörü tamamen temizlemeleri marş dahi basmadan
Çek zinciri satmış eleman cumartesi yeniden getirtecek'mişş, ancak Sm takım+küçük diş ahh keşke en baştan olaymış, motor kendine geldi yahu.
-
Çekoslavak zincir değişimi tamam boşta iterken dahi kendine geldi rahatladı alet, tabii bu durum benim bakla eksikli sünmüş zincirimden mütevellit.
Memnuniyet raporu için henüz erken, 2 saat önce takıldı umarım sünme yapmaz.
Fiyatı 80 diye aklımda kalmış 2 çift için, baklası yetmez hesabı ile, uzatmayayım tanesi 40 Tl, 120 bakla 1'de cross takım için yedekledim.
-
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Abi ağır/hard cross olayına giremedim malum yaşadığım yer sınır boyu, hafif koşullarda'ki her motor sanırım rahatça geçer o yerleri, tabii beygiri ve torku eğlenceli oluyor, şaşi amortisör nasıl dayanım sunar hiç bir bilgim yok malesef, dahası dediğin gibi abi sen arazi koşullarında benden daha kıdemlisin
Bizim Jön kullandı sanıyorum yaylar'da (bana nasib olmadı henüz ), o'da yanıtlar, peşinen alacak olanlara 1. tavsiyem depo+karbüratörü tamamen temizlemeleri marş dahi basmadan
Çek zinciri satmış eleman cumartesi yeniden getirtecek'mişş, ancak Sm takım+küçük diş ahh keşke en baştan olaymış, motor kendine geldi yahu.
Carbon senin motor kaç km oldu, apachilerin motor ömrüyle ilgili bilgi varmı. kg,güç ve fiyat olarak hala rakipsiz durumda galiba.sadece hafta sonları motor kullanmak yetmiyor artık. spesiyal motorun ömrü kısa olduğu için şehirde harcayamayız.şehir içine motor alıcam galiba.yıllık masraf giderlerini,vs hesaplayıp hafif,güçlü,uygun fiyatlı,vitesli,masrafı az bir motor düşünüyorum.Apachi tek seçenek gibi duruyor.
-
atilas adlı üyeden alıntı
Carbon senin motor kaç km oldu, apachilerin motor ömrüyle ilgili bilgi varmı. kg,güç ve fiyat olarak hala rakipsiz durumda galiba.sadece hafta sonları motor kullanmak yetmiyor artık. spesiyal motorun ömrü kısa olduğu için şehirde harcayamayız.şehir içine motor alıcam galiba.yıllık masraf giderlerini,vs hesaplayıp hafif,güçlü,uygun fiyatlı,vitesli,masrafı az bir motor düşünüyorum.Apachi tek seçenek gibi duruyor.
Abi dediğin gibi bende çok araştırdım, yabancı forumlarıda tarzanca okumaya çalıştım, malesef bilindik Honda ve Kawasaki kıstaslarımda sınıfta kaldı, Yamaha wr250 ise benim kanalize ettiğim bütçeyi tamamen sıfırlayacak kadar, dediğin gibi bunu alıp sm + cross takım + korumalar + yağ için para ayırımı rodaj için benzin dahil + fiyakalı sade bir deri ceket dahi alabildim
Ancak ışıldar yedek parça listesini kaldırmış siteerinden, defalarca email attım, illa servislerine yönlendirmek yada telefonda cebelleşmek gerekceke, ben gemileri yaktım hava hoş.
Bir diğer kıstas özelliği ayak marşınında olması oldu, biraz eski kafayım, olur olmaz elektronik cortlar ise ayak ile depiklerim diye))
Gösterge 6255 göstersede, müşür arızalı olarak 2 defa İskenderun, günlük işler için ilçe içi yol yaptım, kabaca 6400-6500 olması gerek.
Allah'a şükür şu ana değin "motor bloğu" ile ilgili zerre sıkıntı/yağ sızdırma/akıtma/tıkanma yaşamadım, inşaallah olmazda, rodaja uydum hatta fazlası ile ihtimam gösterip mübaala'sız 8-10 defa hep castrol gtx Sae 10w-40t yağ değiştim belki bununda etkisi oldu
Malum nihayetinde "çin'ko" malı, ancak egzost klingirit conta 2 kişi ile sıkıntı olmakta, sıksık değiştim sanırım 5-6 defa :( elektrik tesisatında far patlamasını sık yaşadım, şuan değerler aklımda değil, sanırım traktör için kullanılan bir ampul şimdilik idare ediyor, tabii garantisi yok mutlaka onuda patlatacaktır
Sağ-sol sinyal ampülleri mükemmel ancak bulunmuyor, sağ tarafı kısa devre sıksık yanıp sönen led ile idare ediyorum, bunun dışında işte zincirleri iyi değil kaliteli ile değişmeli koltuk malum, eçen ay karbüratör manifold contası yarıldı, onuda ketenli sağlam bir boru ile hall ettim , bunun dışında sıkıtı olmadı, benzin sarfı malesef yakıyor(yakma değil içiyor resmen, ancak "hakk'ınıda veriyor))
Abi şayet alıcak isen kesinlikle Sm takım ve güzel Sm lastikleri + 40-45 diş arası dişli küçültmeni öneririm, şuan ben çok memnunum, artık yırtınmadan(nispeten naif oldu seside) seyr ediyorum trafikte, tork azaldı ancak zaten hanzo gibi bildiğin üzere.
Biraz uzun oldu, hem forumdaşlara +- yönü ile inciler olsun
-
Carbon çok teşekkür ederim.bu işin enduro kısmı çok keyifli.hafta içide bu tipte motor kullanırsam, arazide daha rahat edeceğimi düşünüyorum.wr250 de güzel seçenek ama ikinci el fiyatları yüksek,kilosuda fazla biraz.ne kadar hafif o kadar iyi.fiyat yüksek oluncada,biraz daha vereyim sıfır spesiyal alayıma gidiyor kafa.spesiyallerin motor ömrü kısa olmasa takıcan sm jantları, süper olur.kafaya koydum artık bir şekilde olacak bu iş.
-
Rica ederim abi, dediğin gibi şuana kadar hep enduro nasib oldu, bide hakikaten korkuyorum düşüp bi yerimi kırar isem en az 6 ay
Spesyal işi hoş adamlar 125cc lerden 30-50 beygir çıkartabiliyorlar ancak dediğin gibi, motor ömürleri saat bazında neredeyse.
Bu gün biraz ego yaptım, hata bende kabul diyeceğim şu, lastik basıncı sebebi ile drift yaptım peşpeşe 2. ve 3. viteste, fazla şişik lastikler ve dişli küçülünce özlediğim tork'u bulayım diye, biraz yüklendim malum yine hanzo'luğu tuttu, neyseki bi düşme hasar olmadan atlattım(yusuff yusuff durumu), aman lastik basınçlarına yol toz durumuna dikkat edelim.
-
-
Aladğalara çıkmış ya la küçük dişli ilemi gittin? nasıl oldu?, teferruat ayrıntı lütfen, kamp nasıldı? ne yendi içildi? pratik ocak çay kahve hatta tuvalet ayrıntılarını dahi isterim Sıtkı abi yayınlayacak'mı fotoları?
Benizn işini nasıl hall ettin?
Arazide torksuz olur ama diye küçük dişliyi takıp gelme niyetinde idim, gerçi hep lafta sözde kalıyor gibi görünsede dediklerim, malesef kısmet meselesi, Yaradan ne buyurmuş ise o olur.
-
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Aladğalara çıkmış ya la
küçük dişli ilemi gittin? nasıl oldu?, teferruat ayrıntı lütfen, kamp nasıldı? ne yendi içildi? pratik ocak çay kahve hatta tuvalet ayrıntılarını dahi isterim
Sıtkı abi yayınlayacak'mı fotoları?
Benizn işini nasıl hall ettin?
Arazide torksuz olur ama diye küçük dişliyi takıp gelme niyetinde idim, gerçi hep lafta sözde kalıyor gibi görünsede dediklerim, malesef kısmet meselesi, Yaradan ne buyurmuş ise o olur.
Sorulara en basindan baslayarak cevaplamaya calisayim
Evet abi kucuk disli ile gittim 120.18 lastik olmasina ragmen sikinti cekmedim tork kayibi yok ancak motorda daha oncede rastladigim yuksek rakimlarda zannediyorum 2.valfi acmakta zorlanma var. Yani hanzolugunu gostertedigi devirlere ulasirken geciste biraz patirdiyor hava ayari tutmuyorda olabilir tam emin degilim. Rotamiz cuma sabah 7de topbogazinda bulusup hassa ve maraş uzerinden kayseriye cikip oradan develi ve yahyaliya gecis yapmakti. Persembe gunu aksami rota degisti ve ceyhan uzerinden kozan feke saimbeyli develi yahyali olarak yol yaptik. Oldukca virajli oldukca keyifli bir yoldu. Cuma aksami onceden ayarlanmis olan ogretmen evinde adam basi 18liraya kalindi sabah motorlara binip aladaglara ciktik. Onceki senelere nazaran daha az kar vardi kamp alaninda ancak buraya kadar gelipte kara bulanmamak olmaz dedik bastik zirveye ciktik
Gittigimiz yerde dagda mahsur kalipta hayatini kaybedenler oldugu icin bir siginma evi yapilmis. Tuvalet sicak su ocak hatta elektrik gibi temel gereksinimleri gectim luks katagorisine girecek seyler mevcut
Fotograflari gezi raporu ile birlikte yayinlayacaktir sitki abi en kisa zamanda.
Benzinden yana bi sikinti yasamadim 100 ila 150 km arasinda zaten mola verip bi petrole ugraniyor. Motorlarin ortalama menzili zaten 200km civarinda fazla hiz yapilmadigi icin.
Yakinda dortyolda bi kamp daha duzenleyecegiz ilk firsatta kamp yapilabilecek alanlari fotograflayip siteye oylamaya sunacagiz. Bi aksilik cikmazsa oraya bekleriz. Yucel abi ile konusurken muhabbetin gecti cok efendi bir arkadas keske o da gelseydi dedi bir dahakine bekliyoruz
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
-
-
etkinlik baslıgını- resimlerin linkini buradan da paylasırsanız sevinirim.
-
[I] Hayat Verilmemiş Bir Sözü Tutmaktır, Kimi Yazar Kimi Yaşar.. [I]
-
hangi siteye atıyorsunuz ki resimleri ?
ben MT etkinlik gezi bölümüne atılacak sandım
-
Zaman zaman burayada atiyor olsalarda hamok.org sitesinde yayinlaniyor raporlar genelde
-
Sıtkı abi (güven61) yükler MT'yede öyle tahmin ediyorum, tabii foto çekimleri inanılmaz kalitede, bayaa uğraşması gerekecek
Dağ kampı, günlük güneşlik geçmiş cıbıldak cıbıldak, güneş fena yakar açık havada, plajdakin'den beter yanmışlardır
-
Arka frende sıkıntı hiss ettim, zayıf tutuyor idi, bu gün Mehmet usta'ya uğrayıp değişim için konuyu ilettim, söktü ve gösterdi bir sıkıntı yok dedi, yarım yamalak bilgim ile, işte balatada yarıklar olması lazım balata tozu için onlar erimiş falan dedim.
Cevaben: Bunlarda kanalsız tip çinko ancak gayet iyi durumdalar dedi, peki kanallar ne ol dediğimde o vazifeyi diskte bulunan delikler üstleniyor dedi, iyi dedik çözüm balatalar zımparalandı tekrar takıldı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
. .
-
Herkese merhaba tüm konuştuklarınızı okudum motordan çok iyi anlıyosunuz bana bi Cross önerebilir misiniz ? 4-6 bin lira arası sağlam fazla benzin yakmayan Çamurda dağda suda karda gezebiliceğim fazla büyük olmayan bişi arıyorum yardımcı olabilir misiniz ?
-
@Anti4teker
Sorunuz muallakta kalmasın diye cevaplıyorum, yoksa motordan iyi anladığım yok, "az yakan" türler 125cc/150'ler olabilir, bunun dışında sadece okuduklarım'dan dolayı Mondial 150max / Kuba str250 modellerinin başıklarına dalıp, baştan okuyun derim, yabana atılmayacak motorlar tabii çinko işi bu hem avantaj(eliniz alet tutuyor ise tüm dertlerini neredeyse kendi başınıza hall edebilirsiniz) hem dez vantaj bazı uyduruk servisler yüzünen motordan soğuyabilirsiniz'de.
Japon sıfır crosslar o fiyatlara bulunuyormu bilmiyorum, ancak temiz 2. elde bulunurmuki aceb, diye sorular sorular aklımda hep deli sorular.
-
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
@Anti4teker
Sorunuz muallakta kalmasın diye cevaplıyorum, yoksa motordan iyi anladığım yok, "az yakan" türler 125cc/150'ler olabilir, bunun dışında sadece okuduklarım'dan dolayı Mondial 150max / Kuba str250 modellerinin başıklarına dalıp, baştan okuyun derim, yabana atılmayacak motorlar tabii çinko işi bu hem avantaj(eliniz alet tutuyor ise tüm dertlerini neredeyse kendi başınıza hall edebilirsiniz) hem dez vantaj bazı uyduruk servisler yüzünen motordan soğuyabilirsiniz'de.
Japon sıfır crosslar o fiyatlara bulunuyormu bilmiyorum, ancak temiz 2. elde bulunurmuki aceb, diye sorular sorular aklımda hep deli sorular.
Cevabınız için teşekkür ederim bende aceleye getirmiyim en iyisi iyice bi araştırıyım param boşa gitmesin çin malı nedense hoşuma gitmiyor güzel motorlar benzinide az yiyor fakat bilmiyorum neden bi gıcıklığı var sanki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)