Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526272836 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #501
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi














    Karbüratörün Fotografları arkadaşlar belki işinize...
    Saygılar.
    Carbondioxid bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #502

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Sizin jet 62 iken, benim kırılan jet 60 numara, bunun dışında bildiğiniz dellorto, yalnız söke taka bayaa yıpranmış orası belli, ve şuan kısa olan ancak üzerindeki numara 90 olan dellorto kısa jet takılı.

    İçerisi temiz görünüyor, geriye tek seçenek kalıyor, 3000 kilometreye kadar rodaj için yüklenmeyin, bu durumda tuhaf ama servisin dediği doğru imiş

    Kırılan orjinal jet



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------

    Alıntı sadece cros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar once mrb bizim makınanelerin buji kodunu bilen varmı yani üstündekı rakamları benim buji orjınal degıl

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

    bende str den bu makınaya gectim. str yi asla kötülemem güzel makına ama apachı bambaşka arazide kullanacaksan paranda buna yetiyorsa hic düşünme derim. benim bildigim şeyleri paylaşayım ben arazide kullanıyorum.şu anda sıfır 27 lık yok tahmınımce mart ayında gelcek sebebıde mars promlemı benim basıma geldı.marş dişlisının bulundugu kovanı kırıyor aynı zamanda 3 tane dişlıyı kırıyor bu 10 motorda 4 tanesıne olmustur sıkayet üzerıne fabrıkası bunun onlemını almıs nerden bılıyorsanız dersenız bana gelen kartel kapagı kırılan yer üstündekınle alakası yok cok saglam dolgu malzeme kullamıslar ayrıce dıslılerde daha kalın.bu kırma sebebınıde ben yapmadım arkadas yaptı bu makınanın marsına kısa basın almadımı bı daha basın uzun basmayın cunku komprasor cok kuvvettlı yanı kızıp uzun marş a basmayın. 2 dısı eksozun ıcı bom bos az hamyant koymuslar ekzozcudan hamyant yada cıkma ekzos alıp ıcındekı hamyantı kendı ekzozuma doldurdum basıt 8 tane percın var matkapla curutup percınlerı cıkartın sonra tekrar percınleyın hepsı bu ses mukemmel.motorun malzemesı cok kalıtelı pıstonu sılındırı grank harıka caponu aratmaz ama sıradan bı tamırcı toplıyamaz usta olması lazım cok teferuatlı ıcı. gücünü soran olursa 2. vites teker yapıyor debrıyajsız bizim kulupte ıkı zamanlı makınalar var japon cogu onlarla beraber sıkıntısız yuruyor. amartısor ayarı var uzte ıkı tane vıda var altakı hava ayarı ustekını sıfıra kadar cevırın sonra ufak bı cevırmeyle cıt cıt dıye ses duycanız ben 15 yaptım herkezın sertlık ıstegıne gore degısır bu. orjınal akusunu degiştırdım yuasa olamsı lazım ondan taktım gayet ıyı.arazıde kullanan arkadaslar hava fıltresını ıkı kere arazıye cıktınmı mutlaka yıkayıp kuruttuktan sonra sıprey yagla az mıktarda yaglayın yazın bunu her seferde yapmanız lazım tozlu yolda gıdersenız

    Motor servis manuelinde "CHAMPION-RG6YC" olarak belirtilmiş ancak üstünde gelen "DENSO U" serisinden gayet güzel japon bir buji, ben kirlendğinde denso söküp muadili "NGK-CR8E" kullanmıştım sıkıntısız şekilde.

    Bu site bulunmayan orjinal değerin muadillerini vermekte """ http://tr.sparkplug-crossreference.c...CHAMP_PN/RG6YC """"
    Egzost malesef onroad tipte perçinli değil :(, keşke bizimkide perçinli olup müdahale edile bilse idi.

  3. #503
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Walla yemisim servisin soyledigini gelsinde kendisi kullansin 3000 km rodaj mesafesini 150 160 kaptirip gidiyorum 1700lerde daha makina

  4. #504

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    3000 işini kendi gözlemim'den söyledim'de, dediğin gibi servis mervis işine çarşı karşı, zaten belirtilen değerlerde seyir imkansız, yinede yormamak lazım hayvanı terlemesin

  5. #505
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    @Carbondioxid bizim tarafımızdan ilkkez açıldı desem inanırmısın ? o yanda ki somunun yıpranmasına bende anlam çıkartamadım. Serviste daha önce de sökülmedi diye biliyorum. Var bu işte bir iş ama anlayamadım. Bakalım kullandıkça çıkacaktır ne olup olmadığı.

  6. #506

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı _SpartacuS_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Carbondioxid bizim tarafımızdan ilkkez açıldı desem inanırmısın ? o yanda ki somunun yıpranmasına bende anlam çıkartamadım. Serviste daha önce de sökülmedi diye biliyorum. Var bu işte bir iş ama anlayamadım. Bakalım kullandıkça çıkacaktır ne olup olmadığı.
    9. ve son resimdeki haller hoş değil, eğer kullanım sırasında, ki siz tamamen arazide kullanıyorsunuz sanıyorum zıplama hoplama olayında oldu ise anlarım değilse yorum yok, 2 defa sök tak ile o hale gelmemeli.

    Bozuk plak gibi tekrar edip duruyorum, 3000 kilometre civarı kendini toplaması lazım.

  7. #507

    Üyelik
    23 Ocak 2014
    Şehir
    bursa
    [![image](http://i.hizliresim.com/Kd37zn.jpg)](http://hizliresim.com/Kd37zn)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:46 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok ilginç, acaba filtreyi tutan kişi, biraz minyon/çırak olabilirmi?

    Bu başlık 1. sayfa 2x filitreler

    http://m1305.hizliresim.com/19/l/n5jh9.jpg


    http://p1305.hizliresim.com/19/l/n5jhn.jpg

    Filitre yerleri

    http://i.hizliresim.com/Kd37zn.jpg


    Büyük filitre yeri

    http://i.hizliresim.com/xVa3py.jpg

    Şayet bunlardan farklı ise motor modelleri farklıdır muhakkak, benimki 2011 üretimi, 2013 trafik çıkışlı, ruhsatı kontrol edersen, bide 5. vitesten sonra birazdaha yokla belki 6. eşantiyon vardır ))) olurmu olur 6. vites şanzımanlı olmasın
    slm paylaşmış oldugun 3 resimde ısaretledıgın yag fıtre cıvatasının gerıye dogruvıtes kolunun bahlantı yerının altındakı pılastık kapakmı yoksa cıvatamı benım boş orasıda saygılar

  8. #508

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı sadece cros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [![image](http://i.hizliresim.com/Kd37zn.jpg)](http://hizliresim.com/Kd37zn)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:46 ----------



    slm paylaşmış oldugun 3 resimde ısaretledıgın yag fıtre cıvatasının gerıye dogruvıtes kolunun bahlantı yerının altındakı pılastık kapakmı yoksa cıvatamı benım boş orasıda saygılar
    Şimdi kontrol ettimde benimkide uçmuş, o resimde son İskenderun macerası öncesi çekildi, demek yolda uçmuş, karşıdan bakınca karşı görünüyorsa sorun yok sadece tahmin ediyorum orası plastik kapaklı, motoru kızağa çekerken kullanılan bir yuva olmalı.

    İşt forum power kullanıcılar paylaştıkça yeni dertleri önleme, bakım hakkında daha çok şey öğreniyoruz hep beraber.
    cenkito bunu beğendi.

  9. #509
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Dun adanaya gittim geldim motor 80km de 6 litre yakti
    140 in altina dusmedim ancak müsür bozuldu zannimca ayrica zincir yine mafsala surtuyor teflon kestirecem mecburen

  10. #510

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dun adanaya gittim geldim motor 80km de 6 litre yakti
    140 in altina dusmedim ancak müsür bozuldu zannimca ayrica zincir yine mafsala surtuyor teflon kestirecem mecburen
    6 litre Aslan besleyen'ler klübü'ne hoş geldiniz

    Elektrik tesisatı'na güvenmediğimi umarım anlamışsın'dır, o kablolar bana hiç güven vermiyor, da ne yapılabilr meselesi, zincirin maşaya sürtmesi tahminen küçük dişlinin daralan açısına bağlıyorum.

    Bu arada arsuz gezisi ne oldu, olmadı galiba, yoksa..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

    Unutmadan gerç biliyorsundur, göstergede mil/kmh seçeneği var, bilmeden biri mil sekmesine getirmiş olabilir

  11. #511
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Sikinti elektrik tesisatindan degil mudur müşür yerinden oynadi buyuk ihtimal.. ibrede 180leri falan gordum sabit hizda giderken oynamalar v.s gordum henuz el atmadim zincir cok ses yapiyor diye eve dondugumde digerini alip ciktim.
    zincirin plastigi yeme muhabbetine illaki daralan açıninda etkisi buyuk ancak ben disliyi degistirmeden once o plastigi yemisti zaten altina takviye v.s attik yine kurtarmadi. Suan adanada bi firmadayim depolarindan lama polyemit buldum teflona benzer bi madde dönüşte ona bakacagim biraz islenmesi gerekiyor ama bakalim olur herhalde bir sekilde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

    Hea arsuz gezisi soyle oldu 2 3 kisilik katilim olunca adanaya surmek daha mantikli geldi ki allahtan oyle yapmisim iskenderun arsuz taraflarinda dun yine fena ruzgar varmis

  12. #512

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Hmm eyi, senin kilometre sayacını diğer motor/araç/araba ile doğruluğunu kontrol ettinmi?

    Müşür işi yaş iş, benimki düzelir diye umdum, ancak halen hatalı göstermekte fakat ilk zamanlarda doğruluğunu test etmiştim doğru ölçüm veriyordu.

    Aruz işi, hayırlısı isabet olmuş

  13. #513
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Eveeet sonunda egsozda dayanamadi bana orta yerinden catladi akrapovic yakindir..

    Musurdeki sikinti kablonun ezilmesindenmis onuda elden gecirdik

    Mafsalla zincir arasindaki eriyen plastik parca yerine polyemit malzeme kullandim en azindan zincir eskimez mafsala surte surte
    cenkito bunu beğendi.

  14. #514

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeet sonunda egsozda dayanamadi bana orta yerinden catladi akrapovic yakindir..http://i.hizliresim.com/Kr3zqV.jpghttp://i.hizliresim.com/KnR0vR.jpg

    Musurdeki sikinti kablonun ezilmesindenmis onuda elden gecirdikhttp://i.hizliresim.com/KP0JR7.jpg

    Mafsalla zincir arasindaki eriyen plastik parca yerine polyemit malzeme kullandim en azindan zincir eskimez mafsala surte surtehttp://i.hizliresim.com/e5g6Al.jpg


  15. #515

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Yunusus senin müşür disk'e ne kadar mesafede?, mümkünse cetvel vari birşey ile ölçüp söylersen sevinirim, benim müşürde ezikliği kesip yapmıştım, ancak halen yanlış göstermekte, disk'e mesafeyi ayarlayamadık gibi.

  16. #516

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    herkese kolay gelsin.biraz bakındım neler yapıyorsunuz.uğrarım yine.
    bu arada benim orta devirler sıkıntılıydı,karburatörü sonunda doğru düzgün ayarlatabildim,sanki başka bir motor oldu.
    sürünmüşüz aldığımdan beri.

  17. #517

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese kolay gelsin.biraz bakındım neler yapıyorsunuz.uğrarım yine.
    bu arada benim orta devirler sıkıntılıydı,karburatörü sonunda doğru düzgün ayarlatabildim,sanki başka bir motor oldu.
    sürünmüşüz aldığımdan beri.
    Abi hoşgeldin, inan özel mesaj atacaktım, baktım uzun süredir giriş yapmamışsın, merak ediyordum valla, Ktm zayıf geliyordu banada bilmediğimden birşey diyemiyordum ayarladığına sevindim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

    Gün güneşli geçince(Allah sonumuzu hayr etsin,doğru düzgün yağış olmadı, kış boyu) yıkayıp temizleyeyim dedim hanzoyu.

    Yıkamışken aklıma geldi, 5500 kilometredir hava filitresini'de yıkayayım dedim, derken depoyu sökeyim karbüratörü'de elden geçireyim diye bakınca karbüratör manifold contası sizlere ömür.

    Neyse'ki ara tara uygun ebatta plastik boru buldum, taktım az sonra detaylara fotoları yüklerim.

    Müşürü'de sökeyim bakayım mesafe ayarlayayım, ancak bizim "jön" darılmış olsa gerek, cevap yazmıyor

    Sağı solu derken, daha geçen gün motoru inceleyip'te "egzost bukadar ısnıyor, çamurluğa baksana dayanıklı'mış" deyip gözü ile miken birisinin "göz" hasarını gördüm şok oldum herifin göz'ü düşman başına

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

    Gün güneşli geçince(Allah sonumuzu hayr etsin,doğru düzgün yağış olmadı, kış boyu) yıkayıp temizleyeyim dedim hanzoyu.

    Yıkamışken aklıma geldi, 5500 kilometredir hava filitresini'de yıkayayım dedim, derken depoyu sökeyim karbüratörü'de elden geçireyim diye bakınca karbüratör manifold contası sizlere ömür.







    Neyse'ki ara tara uygun ebatta plastik boru buldum, taktım az sonra detaylara fotoları yüklerim.








    Müşürü'de sökeyim bakayım mesafe ayarlayayım, ancak bizim "jön" darılmış olsa gerek, cevap yazmıyor

    Müşür üzerinde eser miktarda demir tozu yapışık idi, araştırınca bizim meşhur müşürün tam adının ; ENDÜKTİF YAKLAŞIM SENSÖRÜ"
    Olduğunu öğrendim tanıştığıma memnun oldum deyip işime baktım



    Sağı solu derken, daha geçen gün motoru inceleyip'te "egzost bukadar ısnıyor, çamurluğa baksana dayanıklı'mış" deyip gözü ile miken birisinin "göz" hasarını gördüm şok oldum herifin göz'ü düşman başına

    cenkito ve Buzzard bunu beğendiler.

  18. #518

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Hoşbuldum,sağol Carbon.biz hava filtresinin üzerine sprey sıkıyoruz,sprey almadan öncede motor yağı dökmüştü yarışçı arkadaşım.sizde böyle birşey kullanıyormusunuz.deterjanla temizlediğine göre kuru sünger gibi duruyor senin filtre.
    benim filtre yağlı olduğu için nasıl temizliyeceğim diye düşünürken,yedek filtreyle beraber attım bulaşık makinasına.geçenlerde botların içi çamur doldu onlarıda çamaşır makinasına.işin kolayını buldum.(hanım kapının önüne koyacak)
    Carbondioxid bunu beğendi.

  19. #519

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı atilas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşbuldum,sağol Carbon.biz hava filtresinin üzerine sprey sıkıyoruz,sprey almadan öncede motor yağı dökmüştü yarışçı arkadaşım.sizde böyle birşey kullanıyormusunuz.deterjanla temizlediğine göre kuru sünger gibi duruyor senin filtre.
    benim filtre yağlı olduğu için nasıl temizliyeceğim diye düşünürken,yedek filtreyle beraber attım bulaşık makinasına.geçenlerde botların içi çamur doldu onlarıda çamaşır makinasına.işin kolayını buldum.(hanım kapının önüne koyacak)
    )))) Abi ne ettin yahu , filitreyi ilk defa yıkıyorum, yağ hiç kullanmadım bende okumuştum servis kitapçığında filitre için sprey solvent kullanın denmiş öneriliyor, kaldıki benim memleket ova kenarı toz toprak, gezdiğim yerler ha keza, hatta bi aralık sanıyorum 1500 kilometre civarı kadar, filitre'siz sadece tel süzgeç gibi olan filitre elemanı ile süngersiz kullandım, bir sorun hiss etmedim, ancak bugün yıkadıktan sonra(fairy bulaşık deterjanı)) ), tabii kuruduktan sonra çalıştırınca hissedilir şekilde değişti, sanki daha rahat marş alıyor.

    Sanıyorum bundan sonra, her 500-1000 kilometre aralığında tekrar yıkayacağım, ancak söküp takması İlallah dedirtiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

    Şimdi etraflıca düşününce ve yağsız filitre kullandığım'da sorun hiss etmeyince şu sonuca vardım, sanki yan sanaii işlesin, yedek parça filitre satılsın gibi bir sonuca vardım bu şekilde kuru filitre devam edeceğim sanırım.

  20. #520

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    sprey yokken motor yağı kullanmıştık.bunlara rağmen karbüratör den bir kaşık kir çıktı.motora temiz hava göndermek için bir şeyler icat etmeli.


26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526272836 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)