Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
yunusus adlı üyeden alıntı
Walla olmus.. keske birde kilitlenebilir yada katlanabilir teker koydursaymissin altina diyecektimde o kadar detayada gerek yok is gorsun yeter dedigin gibi.
yarin baliga inersen kaca kadar kalirsin? Haberleselim bi denk gelmeye calisalim
Balık işini düşünüyorum şimdi, az evvel meteoroloji sitesinden İskenderun için hava "tahmin"'e baktım, sabah'tan öğleden sonrasına kadar yağış veriyor.
Tabii takdiri ilahi, bir taraftan kapalı havada levrek çıkabilir diyorum, bir taraftan çekincem var, kafa eserse ki eser , sabah saat 8 gibi ilkin, eski nato iskelesi orada 1-2 saat, sonra karaağaç'a arsuz tarafına bakayım diyorum
Reklamlar
-
Islerimi bitirip damlamaya calisacagim
-
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Balık işini düşünüyorum şimdi, az evvel meteoroloji sitesinden İskenderun için hava "tahmin"'e baktım, sabah'tan öğleden sonrasına kadar yağış veriyor.
Tabii takdiri ilahi, bir taraftan kapalı havada levrek çıkabilir diyorum, bir taraftan çekincem var, kafa eserse ki eser
, sabah saat 8 gibi ilkin, eski nato iskelesi orada 1-2 saat, sonra karaağaç'a arsuz tarafına bakayım diyorum
yunusus adlı üyeden alıntı
Islerimi bitirip damlamaya calisacagim
ohhh gezin bakayım düzelince bende gezip size nispet yapacam görürsünüz siz o zaman
-
Sen bi duzelde o taraflarada geliriz cem hocam ama biran once ayaklanmaya bak yakinda yine yurtdisina cikabilirim cikmadan once bi turlayalim iyi olur
-
bende düzelmeye calısıyorum
insallah en kısa zamanda düzelirim ve turlarız
-
Günün özeti :
Ohh ne güzel "hava tahmin" yağışlı ve kapalı hava veriyor, levrek tutma şansım olur, gelmiş'iken yunusus'uda görür laflarız niyeti ile yola çıktım.
Reyhanldan kafamı çıkardım sabahın körü, zindan gibi ve yağışlı, tulumu çek yallah dedik, Kırıkhan ha keza, güzell levrekler yağdamı, fırında'mı yapayım diye hayal mikyoruz tabii
Belen rampası ohh bulutlar tepemde zifiri ve yağışlı, arkadaş rampa eğime geçti, İskenderun' gördüm, üzeri parçalı az bulutlu ve güneşli, millet kısa kolla dolanıyor
Uzatmayayım 3 saat iskelede at-çek(at-ama-çekeme )iflahım gevredi, derken bizim jön geldi görüştük, motor ve dişliyi test etme şansım oldu tork'tan birşey kaybetmemiş düşük devirlerde olmuş
Orası sarmadı her daim av veren yemli av yerime gittim, kimi görsem suratı seksen karış bu deniz bereketimi kaçtı nedir nlayamadım kimse memnun değildi hasılı kelam , iyotlu deniz havasını ciğere doldurduk moral bozukluğu ile üstüne sigara zıkkımı doldurdum.
Eve dönüş üzeri, az kalsın belen'de motoru dağ'dan aşağı aasım, ve eve kada yayan yürüyesim geldi, eyy şu koltuğu tasarlayan zat, seni bir yakalarsam..... diyeceksin adam tasarlamış üstünede alanı oturtmuş gitmiş, arkadaş sağa yüklen olmaz, sola olmaz, orta nerdeyse kemikleri kıracak, ayağa kalk üstümdeki yük 10 kilodan fazla, şuan bu satırları ayakta yazıyorum
Cenkito sıkma canını, denk gelirsek yine, bakarsın bi acılı şalgamını içmeye "gelirik"
-
-
beklerim tabi sagolun arkadaslar. en kısa zamanda insallah diyelim
-
Ben str 250 sahibiyim ve bu yaza str yi satıp xz250r krosa geçmeyi düşünüyorum fakat bilidinği üzere bu motorun 2 farklı versiyonu var. İnternetteki ilanlarda v4 modeli olduğunu söyleyenler 5.500-6.500 tl arasında satış yapıyor. peki bu motorların gerçekten 25 küsur bg lik güce sahip olan model olduğunun açık bi işareti var mıdır? yani bildiğim tek fark egsozu ama onu da değiştirmesi pek de sorun olmaz art niyetli olana birde arazi performansını adil şekilde değerlendirsek enduro ya uygunmudur? daha önceki mesajlarda süspansiyonların biraz sert olduğunu okumuştum. engel olacak nitelikte bi sertlik midir bu yoksa abartılmaya değmeyecek birşeymidir merak içindeyim doğrusu. başlığı takip etmeye devam edicem bakalım neler olacak
-
-
@atreyu Motor bloklarının farkı, sağ ve sol yanları farklı, 27 beygir olan modelde yan kapaklar sade ve yağ gözlem camgöz e sahipken, diğer modelde daha çekici tasarıma sahip, ilk sayfalara bakar isen yollanan fotolar'da bloğu iyice inceleye bilirsin.
Almadan mutlaka test edip alın, sürün amortisörler full ayarlanabilir diye geçiyor, sertliği bana kalırsa avantaj.
-
Selamun aleykum arkadaşlar. KArbüratörle ilgili bir sıkıntım vardı. @Carbondioxid 'ın da yardımı ve düşünceleriyle yola çıkarak bir takım denemeler yaptım. Sorun %15 'e kadar neredeyse düzeldi.
3000 le 5000 devir arası motosiklette gaz yememe gibi bir sıkıntı vardı, karbüratörü ve memelerini söktüm. Jigle memesini söktüm içi gayet temizdi bir sıkıntı göremedim. Memeler de temizdi. Geri taktım takarken Memeleri çok fazla sıkmadım, yani sökerken ki olduğu kadar sıkı yapmadım. Şimdi motosiklet 3000 le 3.500 devir arası kadar kısa gaz yememe gibi pata pata pata yapıyor Yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim. Fotoları kısa sürede paylaşacağım.
Motosikleti kesinlikle kötülemiyorum yalnız bir fikrimi söylemek istiyorum.
Yanlış anlamayın ama 250$ civarı olan bir karbüratör bu kadar basit ve dandik olmaz. Bir çok karbüratör gördüm içlerinde en basit ve en dandik karbüratör diyebilirim. Honda activa scooterin karbüratörünün hacim olarak büyüğü resmen. Bu motosiklet daha teferruatlı ve daha kaliteli bir karbüratörü bence hak ediyor..
Saygılar..
-
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Selamun aleykum arkadaşlar. KArbüratörle ilgili bir sıkıntım vardı. @Carbondioxid 'ın da yardımı ve düşünceleriyle yola çıkarak bir takım denemeler yaptım. Sorun %15 'e kadar neredeyse düzeldi.
3000 le 5000 devir arası motosiklette gaz yememe gibi bir sıkıntı vardı, karbüratörü ve memelerini söktüm. Jigle memesini söktüm içi gayet temizdi bir sıkıntı göremedim. Memeler de temizdi. Geri taktım takarken Memeleri çok fazla sıkmadım, yani sökerken ki olduğu kadar sıkı yapmadım. Şimdi motosiklet 3000 le 3.500 devir arası kadar kısa gaz yememe gibi pata pata pata yapıyor
Yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim. Fotoları kısa sürede paylaşacağım.
Motosikleti kesinlikle kötülemiyorum yalnız bir fikrimi söylemek istiyorum.
Yanlış anlamayın ama 250$ civarı olan bir karbüratör bu kadar basit ve dandik olmaz. Bir çok karbüratör gördüm içlerinde en basit ve en dandik karbüratör diyebilirim. Honda activa scooterin karbüratörünün hacim olarak büyüğü resmen. Bu motosiklet daha teferruatlı ve daha kaliteli bir karbüratörü bence hak ediyor..
Saygılar..
Aleyküm selam, nispeten düzelmesine sevindim, son önerilerim benzini shell 97 olarak kullanmayı deneyin, karbüratör plastik manifoldda yırtık, yahut takar iken açıklık bırakmayın, hava gaz ayarını iyi bir ustaya gösterin, ilk sayfalara bakarsanız rodaj döneminde benzer problemi bende yaşamıştım, ancak şuan hepsi geride kaldı.
Hasılı kelam bu aletin sevmediğim huyudur, benzin seçmekte 97 shell olunca, aşırı olmasada memnun edecek hale geliyor.
Ayrıca motorun en ufak sıkıntısını dahi objektif olarak dile getirelim, ki ben buu hep yapıyorum, kaldıki ne fabrikası disbritörü nede bayiileri ile işim olmaz, kusurlu oldukları tarafları direkt olarak yazıyoum örnek sağ/sol sinyal sistemi, arka dişli sorunu gibi.
Karbüratör'e gelirsek, tam tersini düşünüyorum, hem pahalı kaliteli bir marka, hem'de basit yapısı sebebiyle 2 zamanlı motorlar'da aranan bir marka modeli kullanmışlar, muadillere bakarsak pz serisi 30mm çin işi kullanılmış, karbüratör'ü araştırınca bende şaşırdım bu denli iyi bir malı nasıl olmuşta kullanmışlar diye.
Tahmin ediyorum 3000 kilometreye değin bu nazlanmaları aşacaktır alet, ancak direkt olarak siz araziye girmektesiniz sanırım, bence rodajı ihmal etmeyin.
-
Carbon hocam dun sinyallere bakiyorduk benim arkalar duzgun yanmiyordu ya kafama takildi motor calisirken denedim onlarca defa ve sikintisiz calisti
Spartacus hocam bencede karburator konusunda yaniliyorsun bir çin motoruna bu kalitede bir karburator koymalari gercekten garip.
-
Benim asıl söylemek istediğim 250 $ verip (tahmini rakam) böyle bir karbüratör takacağına o fiyatlara daha teferruatlı bir model karbüratör takabilirlerdi. Bana yapısı çalışma sistemi çok basit geldi. Siz sevip beğendiyseniz sıkıntı yok
-
basit yapı ve calısma sistemi : zor sartlarda, kolay kullanım ve sık arızalanmama (dayanıklılık) avantajı saglar
-
-
Gittim gordum ordaydi :p
Carbon hocam senin motorun açısı ters düşmüş gorunmuyor pek yaw
-
""""Carbon hocam senin motorun açısı ters düşmüş gorunmuyor pek yaw""""
Orada gördüğünüz birikinti'ler su olmadığı için, ben benimki'ni daha nezih bi yere çekmiştim ondandır
-
arkadaşlar once mrb bizim makınanelerin buji kodunu bilen varmı yani üstündekı rakamları benim buji orjınal degıl
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
bende str den bu makınaya gectim. str yi asla kötülemem güzel makına ama apachı bambaşka arazide kullanacaksan paranda buna yetiyorsa hic düşünme derim. benim bildigim şeyleri paylaşayım ben arazide kullanıyorum.şu anda sıfır 27 lık yok tahmınımce mart ayında gelcek sebebıde mars promlemı benim basıma geldı.marş dişlisının bulundugu kovanı kırıyor aynı zamanda 3 tane dişlıyı kırıyor bu 10 motorda 4 tanesıne olmustur sıkayet üzerıne fabrıkası bunun onlemını almıs nerden bılıyorsanız dersenız bana gelen kartel kapagı kırılan yer üstündekınle alakası yok cok saglam dolgu malzeme kullamıslar ayrıce dıslılerde daha kalın.bu kırma sebebınıde ben yapmadım arkadas yaptı bu makınanın marsına kısa basın almadımı bı daha basın uzun basmayın cunku komprasor cok kuvvettlı yanı kızıp uzun marş a basmayın. 2 dısı eksozun ıcı bom bos az hamyant koymuslar ekzozcudan hamyant yada cıkma ekzos alıp ıcındekı hamyantı kendı ekzozuma doldurdum basıt 8 tane percın var matkapla curutup percınlerı cıkartın sonra tekrar percınleyın hepsı bu ses mukemmel.motorun malzemesı cok kalıtelı pıstonu sılındırı grank harıka caponu aratmaz ama sıradan bı tamırcı toplıyamaz usta olması lazım cok teferuatlı ıcı. gücünü soran olursa 2. vites teker yapıyor debrıyajsız bizim kulupte ıkı zamanlı makınalar var japon cogu onlarla beraber sıkıntısız yuruyor. amartısor ayarı var uzte ıkı tane vıda var altakı hava ayarı ustekını sıfıra kadar cevırın sonra ufak bı cevırmeyle cıt cıt dıye ses duycanız ben 15 yaptım herkezın sertlık ıstegıne gore degısır bu. orjınal akusunu degiştırdım yuasa olamsı lazım ondan taktım gayet ıyı.arazıde kullanan arkadaslar hava fıltresını ıkı kere arazıye cıktınmı mutlaka yıkayıp kuruttuktan sonra sıprey yagla az mıktarda yaglayın yazın bunu her seferde yapmanız lazım tozlu yolda gıdersenız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)