teşekkürler en iyi çözüm tornacı gibi görünüyor gerçekten bende öyle yapmaya karar vberdim.
teşekkürler en iyi çözüm tornacı gibi görünüyor gerçekten bende öyle yapmaya karar vberdim.
Cnc olmalı (ve torna ustası evvel'den benzer ince işleri yapmış olmalı), ve arka jantınızı göbeği ile birlikte götürmelisiniz, ( zira fabrikasından gelen dişli ile göbek delikleri birbirini karşılamadı, muhtemelen problem çıkabilir ölçü ile yaptırmak en iyisi diye, usta böyle tavsiyede bulundu) tabii evvela arka maşa, zincir gerildiğinde problem olacak'mı? olmayacak'mı? diye bir ustaya gösterin, ben henüz yaptırabilmiş değilim, işlergüçler mani:/
motorun orjınal dişlisini götürmeniz sabitleme,montaj yerlerinin yapılması için yeterlidir
dişliyi siz imal ettirecekseniz eger tavsiyem su jeti, lazer le kestirmeniz,
daha sonrada işin olmazsa olmazı ısıl ilşeme tabi tutulup metalin sertlik,tokluk ..vs gibi özelliklerinin
değiştirilip dişli olarak kullanıma uygun hale getirilmesidir.
ham metalden yapılan ısıl işlem görmemiş dişliniz maximum 9-10 günde iş görmez hale gelecektir
bizim sanayide yıllardır bu işi yapan ustalar var bundan 15 yıl önce iki zamanlı 250lik bi suzikiye yaptırmıştık
@carbon hayırdır motoru satışa mı çıkardın sen ???
@suatt22
Malesef foto çekemiyeceğim, balık avı düşünüyorduk buraların tadı tuzu yok gibi, arkadaşlarda evcimen oldular, dolayısı ile foto video yok
@Syanur
Hayır, ancak arada dürtülüyorum, satlık'mı diyenler 7000 kişiyi geçmiştir ancak fiyatıda 7000 deyince, katır tepmiş gibi kaçmaya başlıyorlar, kaça aldın'ki? dediklerinde, rakam söyleyince suratları seksen karış limoni, sarımtrak olup ışık hızında kaçıyorlar. (satlığa çıkartmayı düşünmüyorum taa'ki inşaallah Triumph gelinceye değin)
Hülasa bu motor tahminen 10 sene bende durur ancak Triumph bütçem olur ise anında alırım, uslu uslu yatsınlar koyun koyuna.
üstad allah korusun bir yerini kırmanı istemiyorum sadece neler yapıon onu anlat motor nası sorun çıkarttımı şu ana kadar ayıpsın
@suatt22
Amin cümlemizi korusun yüce Allah, motora gelince çok şükür şuan birşeyi yok, ancak jant rulman/bilyeleri değişmeyi düşünüyorum, zira pek çok çinlide mevcut adi rulman konmuş hissi var bende.
Performans dersen, yüksek devirde hanzo, 5 viteste ise kendisini yırtmadan 60 kilmetre ideal, 118 km ye cıkmak için redline istiyor, onuda saniyeler içinde yapabiliyor hanzo'm.
apache 27.20 hp 8.700 TL
honda crf L 22,8 hp 10.500 TL
mondial 250 extreme 16 hp 7.800 TL
@Carbondioxid kardeşim vaziyet bu iken nasıl bir tercih yapılmalı, apache kullanıcısı bir sen varsın o yüzden sana soruyorum. Ama yedek parça, parça kalitesi ve servis olaylarını da göz önünde bulundurarak bir değerlendirme yaparsan çok makbule geçer. Mondial piyasada sıfırı tek tük var ve şu an getirilmiyor, apache yaygınlık kazanır mı bilmiyorum ve kalite olarak bir fikrim de yok, hondaya ise o parayı vermek mantıklı mı meçhul. Yorumlarını bekliyorum, saygılar.
1. Beygir gücü kağıt üstünde olmamakla beraber, o gücü ve hırçınlığını redline seviyesinde vermekte
2. Honda beygir olarak beni tatmin etmediğinden buna yöneldim, kesinikle pişman değilim
3. Yedek parça teminleri sıkıntılı diye düşünüyorum zira sağ sol ampulleri stoklarında yok, ana merkez ile görüştüm orada yok, garip ampülü gündüz bayaa iyi yanmakta,"SINLETE H21W-E4"(şuan bulamıyorum, sinyalleri Led'e çevirmeyi düşünüyorum)
4. Parça kalitesi, bana göre bayaa iyi, ancak temini sıkıntı, görenler çinliden gömlek derece üstün olduğunu bilhassa şasisinin dayanıklı olduğunu söylediler.(motor bloğu ve karbüratörede ben'den tam not)
5. Karayolunda ağız tadı ile 90 kilometre hızda seyretmek zor, 5 vitesli olan bu araç gaz acınca "Hanzo" oluyor birden redline 5. vites sonlanıyor, kısınca 60 lara düşük devirle seyr ediyor.
6. Dişli ile oynanıp "ARKA" karayolunda tatlı sürüş elde edilir "yüzde yüz emin olmakla beraber", mevcut 51 arka ön 13 ile sm lastikte olsa uzun seyahate çıkmak demek benzin sarfından başka getirisi olmamak demek derim, tabii sollama yaparken Hanzo gücünü hissetmek paha biçilemez) işte herşeye değen özelliği.
7. Diğer motor çeşitleri için bir şey diyemiyeceğim tecrübem olmadı o markalar ve modelleri ile, ancak rahatlıkla Honda benim kullanma tercihlerimin dışında kaldı gücsüz oluşundan ötürü.
Hülasa bu alet bir Hanzo'dur, ehill eller'de eminim'ki kross madalya/kupasını havaya kaldırır klasmanında, dengeli, yüksek devirde tehlikeli şekilde atak, 2 kişi için uygun olmayan, "SAFKAN BİR ARAZİ ARACI" stok hali ile uzun yol gezi aleti değil. (servisleri için birşey diyemiyeceğim bulunduğum yerde yok, olsada şahsen götürmezdim)) )
Umarım yardımım dokunmuştur.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)