Sahibinden de ilk ilanlarda sm modeli icin jantlari 17 hatirlamiyorum, sizin 17 ise iyi...
Sahibinden de ilk ilanlarda sm modeli icin jantlari 17 hatirlamiyorum, sizin 17 ise iyi...
mugla fethiye de dün kipa nın orada gördüğüm RX sahibi burada mıdır ?
RX sahibini yanlış yerde arıyorsun
yani yani
sıcaklardan bende nasibimi almıs konumdayım
Motor an itibarı ile 1440 kilometrede, yakıt yavaş yavaş düzelmeye başladı, ancak sübap ayarı istiyor gibime geliyor, malesef servis kitapçığında değerler verilmemiş, malesefki ana merkezlerinden sübap değerleri ile ilgili sorularıma gerekli cevapta verilmemiş
Bu zamana değin ciddi bir motor arzası çıkarmamakla beraber Far ampulü 2 defa patlayınca daha güçlüsü konularak sorun çözüldü.
Sağsol sinyal ampüllerinden ikisi patladı muadili bulunamadı, fabrikadan taleb edildi ordada envantere girmemişş.
Egzost daha ik gün altın sarısı olmuştu, arka kısım halen altın sarısı olmakla beraber, manifolda yakın ve katalizör civarı çelik mavisi/siyahı tonlarında, bildiğiniz yanık)
Özetle bazı sorunlarına rağmen, seviyorum Hanzo'yu
Egzost kararması, ve kurum birikme tıkanma şüphesi ile elden geçirmeye karar verdim, aldım elime sazları
Egzost'un hali
Derken bide ne göreyim radyatör rezerv ve ana tank arasında'ki bağlantı hortumunun, kıvrık olduğunu tespit ettim, hemen ameliyat, kesip az kısaltınca kıvrıklık giderilmiş oldu.
Efendime söyleyeyim, depoyu söküp radyatör ile uğraşır'ikene motor bloğunun üstünde boşta bir konnektör gördüm, ve muhtemel devir ölçer bağlantısı yada, başka bişey ama ne olduğunu tam çözemedim öylece boşta garibim, rahatsız etmedim öylece bıraktım
Cenkito bana hep demiştir arka dişli yerine ön'ü değiş daha kolay diye ama ne mümkün, muhafazası bir kenara galiba 13'den büyük dişli takmaya pek müsait değil.
Buda çıplak hali.
Biraz'da nostalji Sm hali hanzomun
Bu'da son hali, tam hanzo yanlış anlaşılmasın gücüne binaen "Hanzo"
ne yazikki ugrasacan kardesim o zaman haklısın 14 de sıgmaz oraya
Motosikleti kullanan sayfada tek bilinen biri olarak çok tarafsız ve aydınlatıcı eleştiriler yapmışsınız sizi tebrik ederim.Güç nasıl bir tatmin hissidir ki herkesi bu sayfaya toplamış
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Nasıl bir teknolji ile üretmişler, bu motor bloğu neymiş arkadaş, sanki ufo motoru neden bukadar saklarlar anlamış değilim.
Denediklerim: Livingincebuforums , Xmotos , Crossfiremotor , Işıldar , tabiiiki Kendi klavuzu , Zongshen , Mychinamoto , Chinariders , Asiawing , her birine mesaj attım değerler hakkında, dönen olmadı.
Forumlar çok yardımcı oldular bilhassa :Livingincebuforums.com'dan bay David_LivinginTalisay kendisine teşekkür ediyorum buradan'da.
Teşükkürleriniz iletilmiştir
Vayy, Asiawing sitesine teşekkür ediyorum buradan yanıt vermiş, anlamadığm gelen yanıt 0.04mm-0.06mm şeklinde, ancak ben kontrol ettiğimde fabrika ayarı egzost ve emiş ikiside 0.10mm idi tahminen motor rahat rodaj yapsın diye, iki değeride bayaa gevşek yapmışlar, zaten servis kitapçığında 1000'i geçince sübab ayarlanması diyordu demek bu yüzden, bu konuda daha detaylı bilgisi olanlar yardım eder ise sevinirim.
0.04 ve 0.06 bana cok küçük değerler geldi
0.06mm 0.08 mm biraz daha rahat olacaktır
fabrika max a da 0.06 0.07 demişti ama yapabilecek kimse bulamadım yetkili servisde dahil bende aliexpress den uygun sentil aldım ama bende halen sıkı gecme 0.10 yapıyorum gayette memnunum
Aynen 0.04 ve 0.06 epey küçük değerler. Bugüne kadar 2 değerinde bukadar küçük olduğunu görmemiştim. Olamaz demiyorum ama biraz değişik geldi...
Buarada servis kitapçığında 1000kmden sonra subap ayarı yapın diye çevirmiş olabilirler belki ama genelde kontrol maksatlı yazılır oraya. Yani 1000 kmden sonra subaplarınızın aralığını kontrol edin, bir gariplik varmı diye. Yoksa fabrika çıkışı rahat rodaj yapsın diye subapların biraz gevşek bırakılmış olması ve bunun da 1000km bakımında düzeltilmesi gerekmesi gibi bişey söz konusu değildir diye düşünüyorum.
Ben konuyu yanlış mı anladım acaba
Üst ölü noktaya alana kadar canım çıktı sağolsun komşu Cemal yetişti , değerler banada garip geldi, hemen sübap kapağını açıp ölçeyim dedim bende mevcut sentil çakısı standart aralıkta yani 0.05mm sonuç olarak, emme 2 sübapta'da aralığa geçmedi, muhtemelen tam 0.04mm, akşama diğer egzost tarafındaki sübaplara bakacağım, gerek buji deliği gerek üst ölü nokta işaretleri tam, garip olan aklımda 0.10mm kalması, değerlere gelince galiba tam ayarlı yinede kontrol edeyim.
Aklıma zihni sinir procesi olarak şu geldi, üst ölü noktada iken tüm sübapları tamamen gevşeteceğim ve istenen değere tekrar ayarlayacağım (zaten buşekilde ayarlanıyor yaa neyse)
İşin klavuz tarafına gelirsek hayır, aynen hem kontrol hemde ayarlama denmiş 1000'de foto buyrunuz
Amcalar yağ konusunda Malezya petronas'tan şaşma demişş
Eveet, o değerler yani " 0.04mm-0.06mm " olacak şey değiller, ayarladım ancak bariz performans kaybı ve sübap sesi olarak bana geri döndü, ve tekrardan ayarlama yapıp emiş 0.15mm, egzostu 0.18-20mm aralığına aldık, performans geri geldi ancak bir miktar sübap sesi halen mevcut, bu işte gariplik muallak'lık mevcut ama çözemedim gitti.
merhaba carbondioxcid konuyu yeni farkettim hayırlı olsun güzel makina bütçem yetmediği için ben rx almıştım ancak arka dişliyi büyütmek istiyorum buradaki usta arkadaşlara danıştım ama ilgilenen olmadı 48 ve 52 takan var biliyorumda ben 42 45 arası bişey takmak istiyorum senin usta arkadaşa bi danışabilirmisin bu konuyu görünüşe göre göbekler aynı zaten sen değiştirdiğin için görsel olarak daha iyi biliyorsundur.
Merhaba malesef bende küçültme derdindeyim, "süpermoto" iken'de şuan'da arka dişlim "51" , küçültmeye müsade etmiyecek gibi görünüyor,usta arkadaşın bana önerisi ise, cnc tornacı bulup, başka bir ilçede uygun küçük dişli taktırmamdı, zinciri tevcih ettiren yumuşak plastik makara ve şerit müsade etmiyecek gibi.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)