Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Haziran 2013, 13:39
#61
Katalizör tek, ağız açıklığı egzos'un bitimi(delik) iç çapı 35 mm (kumpas ile ölçüm) , aynen düşük devir çekilmezliğinden değil, kendim sevmiyorum zaten sürati yada, makaslama vs gibi işleri ancak bendeki düşükte sorun yok az açınca orta devirde boğulma, sona açınca manyaklaşıp birden gaz alıyor ayarsızlık mevcut, tork lazım süratte gerektiği yerde, devir saati'de yok dediğin gibi orta karar yapmaya çalışıyoruz .
Reklamlar
-
07 Haziran 2013, 13:51
#62
Tamamen tahmin yürütüyorum; sizin karbüratörler 2zamanlı motorlar için tasarlandığından dolayı bu şekilde olabilir gaz tepkisi. Ancak bu bir sorun değil karakter durumu oluyor.
Alt devirde değil de orta devirde boğulma da nasıl oluyor merak etmedim değil. Keşke bi tane bulsak da test etsek sizin şu motorlardan
-
07 Haziran 2013, 14:19
#63
Herşey kirli/oktanı düşük benzini alıp biraz turladıktan sonra oldu, evvelden yoktu bu sorun, sonrasında karbüratörü temizlemem, gaz tellerini cikle tellerini gevşetmem, gibi benim inadıma binaen gerçekleşti, şuan egzostan karaduman hafif seviyede gelmekte ve helikopter sesi modunda çalışmakta, fazla kurcalamadan iyi bir ustaya(bulabilirsem) gösterecem yoksa altımda yanacak meret.
-
09 Haziran 2013, 13:45
#64
Motor an itibarı ile 343 kilometrede.
Ayarsız karbürator, sıkışık rodajdaki motor bloğu, süpermoto(17) jantlar ön diş 13, arka 50 ile ulaşılan son hız 130 kilometre(dijital gösterge ne derece doğru bilemiyorum,tek kişi düz yol) ancak bu durum devirin son kademesinde uzun soluklu son hız mümkün değil, muhtemelen motor bloğunu patlatır.
Benzin sarfiyatını halen tam ölçemedim, tahmini 5 litre civarı şuan için (ayarsız olmasına binaen / öyle umuyorum yoksa evimi başıma yıkar )
-
12 Haziran 2013, 23:31
#65
Sevgili günlük , motorun orta gazda tekleme/gaz yememe/boğulma muhabbetini çözdük, usta arkadaş ile fikir yürütürken, dediği hava filitresi sebeb olabilirmi olmazmı derken çıkarttık, ve sorun ortadan kalktı, elbette tel süzgeç gibi olanı takıldı sünger çıkarıldı, gaz iğnesi iktisatlı çentiğe aldık, çok az ama hiss edilir derecede atiklik azaldı,zaten o ayar beni ürkütüyordu, deyim yerinde ise motor kendine geldi
-
12 Haziran 2013, 23:35
#66
Ailecek ilgiyle izliyoruz efenim
-
12 Haziran 2013, 23:38
#67
umurcan adlı üyeden alıntı
Ailecek ilgiyle izliyoruz efenim
Pulitzer ödülümü kargolayınız, yok öyle beleşten izlemek
-
13 Haziran 2013, 00:08
#68
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Sevgili günlük
, motorun orta gazda tekleme/gaz yememe/boğulma muhabbetini çözdük, usta arkadaş ile fikir yürütürken, dediği hava filitresi sebeb olabilirmi olmazmı derken çıkarttık, ve sorun ortadan kalktı, elbette tel süzgeç gibi olanı takıldı sünger çıkarıldı, gaz iğnesi iktisatlı çentiğe aldık, çok az ama hiss edilir derecede atiklik azaldı,zaten o ayar beni ürkütüyordu, deyim yerinde ise motor kendine geldi
hallettiğine sevindim
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
13 Haziran 2013, 09:57
#69
@cenkito Eyvallah, forum şahane, paylaşımcılar iyi, derdlere derman yazılar mevcut, ee ne duryoruz helva yapalım, şeklinde araştıra araştıra sonuçlara ulaşıyoruz, yalnız belirtmem lazım bulunduğum küçük yerde servis olmaması neticesi btün bunlar yoksa sıfır motorda ameliyat riskini bu yüzden göze alıyrdum
-
13 Haziran 2013, 14:56
#70
Ameliyat iyidir, zaten altımızdaki motorlar çinli, bunları ameliyat etmiycez de neyi etcez Bakalım bu hafta sonu belki ben de karbüratörü takabilirim, ama ayar vs, vs, yapmak zor olacak gibi.
-
13 Haziran 2013, 17:56
#71
Syanur adlı üyeden alıntı
Ameliyat iyidir, zaten altımızdaki motorlar çinli, bunları ameliyat etmiycez de neyi etcez
Bakalım bu hafta sonu belki ben de karbüratörü takabilirim, ama ayar vs, vs, yapmak zor olacak gibi.
Ayar bendeki manuelde sona sıkıp tatlıca tam sıkmadan, sonra ters istikamete "TAM """"""TUR"""""" 1.5 TUR" olarak belirtilmişti, kendim yaptım, hava ve gaz ayarlarınıda, hava ve gaz için karbürator yerleştirilmeden evvel, gözle kontrol edip tam gazda, tam açıkmı, cikle çekince ve bırakınca tam kapalımı diye bakıp yaptım "sanıyorum" oldu belki işinize yarar
Ancak servis diye belirteyim yinede (gerçi , Ahir zaman işi, iş artık çoğunlukla "ehill'lerinde değil.)
-
13 Haziran 2013, 20:25
#72
Syanur adlı üyeden alıntı
Ameliyat iyidir, zaten altımızdaki motorlar çinli, bunları ameliyat etmiycez de neyi etcez
Bakalım bu hafta sonu belki ben de karbüratörü takabilirim, ama ayar vs, vs, yapmak zor olacak gibi.
zaten ameliyatı kendimiz yaptık yaptık yoksa usta bozmalarının eline düşersek itinayla onlar bizim cüzdanı ameliyat eder sonra çıkamayız işin içinden
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
16 Haziran 2013, 17:44
#73
13/50 sonrası 14/50 - 13/48 - hatta 14/48 de deneyebilirsin ... torktan kaybedip son hız kazanacaksın, değer mi sen karar ver
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Motor an itibarı ile 343 kilometrede.
Ayarsız karbürator, sıkışık rodajdaki motor bloğu, süpermoto(17) jantlar ön diş 13, arka 50 ile ulaşılan son hız 130 kilometre(dijital gösterge ne derece doğru bilemiyorum,tek kişi düz yol) ancak bu durum devirin son kademesinde uzun soluklu son hız mümkün değil, muhtemelen motor bloğunu patlatır.
Benzin sarfiyatını halen tam ölçemedim, tahmini 5 litre civarı şuan için (ayarsız olmasına binaen / öyle umuyorum yoksa evimi başıma yıkar
)
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
16 Haziran 2013, 17:59
#74
polo34 adlı üyeden alıntı
13/50 sonrası 14/50 - 13/48 - hatta 14/48 de deneyebilirsin ... torktan kaybedip son hız kazanacaksın, değer mi sen karar ver
Aslında son hız değilde, şöyle otobanda şehirler arası seyahat için (fantazi yaa neyse,gerçi sağım solum belli olmaz benim ) 130 sabitte sona devirlenmeden gitse hoş olurdu demiyor değilim, ancak 5. vitesin son devirine bu kadar kısa sürede ulaşması şaşırttı beni(çok kısa sürdü, hiç nazlanmadan zorlanmadan, son devire geldi dahada gitmem dedi, sanki motor bloğu patlayacaktı), demek makinanın ciğer, hakkaten sağlam, 6.vites olsa, birazda dişliler ile oynansa sankim 160'ı rahat görür
(Belirteyim keyfi, sürat denemsi değil'di tır konvoyunu sollarken vukuu buldu )
-
17 Haziran 2013, 09:32
#75
Motor güçlü tabi, sıradan çinlilerden farklı. Fakat sizin egzozun içi baya bir boş benim tahminim. O yüzden egzoz bukadar gürültülü ve motorun devirlenmesi çok rahat
-
17 Haziran 2013, 16:58
#76
-
22 Haziran 2013, 03:47
#77
Cross jant/lastikler takıldı, "tahminen yükseklik 5-8 cm arttı" Sm lastik jant/lastik var iken yükseklik ölçümü yapmadım, ancak niyetim tekrar Sm jant/lastik montajından yana, zira bu akşam ilk düşüş'ü yaptım neyseki üratim "0"" idi ancak, ön fren maneti yarım oldu nazarlık olsun, son süratte belirgin bir düşüş var (118 kmh/ yine tır konvoyu sollarken vukuu buldu!!) , ancak hayvani tork devam etmekte (karbüratör iğne aşağı alındığı halde!) olay hafif rampada sağa dönüşte cereyan etti, 185 boy fasa fiso oldu, sıfır süratte, dönüş hazırlığında iken sağ ayak sol ayak karmaşası sonucu oldu, hülasa olacağı varmıştı oldu! mukayese/yükseklik ölçüm fotoları tekrar Sm jant/lastik montajından sonra inşaallah.
-
22 Haziran 2013, 09:59
#78
Geçmiş olsun, dikkat et hocam Asfalt dışına çıkmadığınız sürede SM lastikleri tercihimdir. Buarada sadece Jant+lastikleri mi değiştirdiniz yoksa jantların üzerinde fren diskleri de var mı? Yani tekerleri değiştirmek meşakatli oluyor mu diye sormak istedim
-
22 Haziran 2013, 11:00
#79
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Cross jant/lastikler takıldı, "tahminen yükseklik 5-8 cm arttı" Sm lastik jant/lastik var iken yükseklik ölçümü yapmadım, ancak niyetim tekrar Sm jant/lastik montajından yana, zira bu akşam ilk düşüş'ü yaptım neyseki üratim "0"" idi ancak, ön fren maneti yarım oldu
nazarlık olsun, son süratte belirgin bir düşüş var (118 kmh/ yine tır konvoyu sollarken vukuu buldu!!) , ancak hayvani tork devam etmekte (karbüratör iğne aşağı alındığı halde!) olay hafif rampada sağa dönüşte cereyan etti, 185 boy fasa fiso oldu, sıfır süratte, dönüş hazırlığında iken sağ ayak sol ayak karmaşası sonucu oldu, hülasa olacağı varmıştı oldu! mukayese/yükseklik ölçüm fotoları tekrar Sm jant/lastik montajından sonra inşaallah.
geçmiş olsun, herkes o evrelerden geçti, manetleri bizde kırdık manet koruyucu ve motor koruma demiri acilen alsan iyi olur, ön arka 17" gerçek sm lastik/jant olsa sen o zaman motoru otobanda gör
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
22 Haziran 2013, 14:33
#80
@Syanur : Teşekkürler, Lastik/jant komple değişti disklerde mevcut, yani şuan hem cross, hem sm takımım oldu, meşakkatli olmakta zira zincirde değişiyor.
@polo34 : Teşekkürler, Jantlar 17 hem ön hem arka, cross ise ön 21 arka 18, evet uydura bilirisem koruma için extra birşeyler düşünmem gerekecek.
Bu arada arka dişli, 51, ancak 52 denen dişli gelmediğinden 51 ile devam ediyorum, sm jant göbeğin incelediğimde hoş olmayan bir şey dikkatimi çekti, lastikleri bir usta arkadaşta değiştirmiştim, meğer sm göbeğe dişlinin uyması için genişletilmiş delik açmışlar, ve iç çeperde vida dişi yokmuş, yani dişliyi sadece somunlar tutuyormuş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)