Eyvallah, hepimiz sıkıntısız kullanırız inşallah, ancak tüyo istediğiniz şehir içi trafik işte hayatın sınav sorusu bu olmalı, azami dikkat etmeli inanın arazideki kullanımdan daha hayati tehlikeli.
Haddim olmayarak kendimce önerilerim olur elbet şuan için tam hakim olmadığınızı var sayarak sıkışık trafikte aralardan ilerlemeyi "yapmamanızı" öneririm(şimdilik), yolları biliyor iseniz dönüş yapacağınız istikametin şeridinde seyr edin.
Dişli/yarı dişli lastikler olduğunu var sayarak şehir içi yollarda sürat sınırını aşmayınız, frenaj gerçekten kötü(dişli lastiklerde) buna yağıs ıslak zemini dahil etmiyorum bile, kayma olduğunda drift heyecanı kalbe zararlı
Motorunuzun sinyalizasyon, far kısa/uzun hüzme gibi tuş/düğmelerine tam hakimyet için, çalıştırmadan biraz antrenman yapmanızda iyi olur.
Sinyalizasyon'u unutmayın ve gerisinde bulunduğunuz araçların sinyalizasyon'unuda göz ardı etmeyin ve güvenmeyin, zira mağara terk insanlara (bazen kravatlı temiz yüzlü olupta, zihniyeti mağara olanlarda var) yada dalgın olanlara dikkat edin, hulasa arazide karşılacağınız tehlikelerden katbe kat fazlası trafikte mevcut.
Sıfır süratte motordan devrilmemek adına hafif tümsekli yerlerde duruş yapmayın, apaçi ile sıfır süratte dönüş yapmak için durduğum yerde, ayağımı boşa atmam ile yere yan kapaklanmam ve fren manetini kırmam bir oldu (bu tip motorlar yerden bayaa yüksek+selede yüksek,185 boy ile kurtaramadım benim hanzoyu, tabii cana geleceğine mala gelsin.)
Frenaj kabiliyetini ölçmek için trafiğe kapalı/nispeten kapalı yerde 1-2 deneme yapın, sakın viraj aldığınız yani direksiyon düz olmadığı zamanda ön frene asılmayın şimdilik.
Can alıcı noktalardan biride benzini depodan eksik etmeyin, zira oldukça küçük hacimdeler, yedeğe sollama yaparken düşmesindense, direkt olarak yedek musluk çıkışını sabit bırakıyorum benim motorda.
Ayna ayarlarınızı duruma göre ayarlayın, benim modelde düz yol ile yokuş/rampa çıkışlarında farklılık arz etmekte, örneğin 10 kilometre kadar tutan rampaya geldiğimde kenara çekilip ayna ayarımı yokuş/rampaya uygun hale getiryorum, rampa sonunda tam tersi işlem, belki sizdeki aynalar bu konuda sıkıntılı değildir.
Sıkışık rodaj isteyen motor olduğunu var sayarak, "kompresyona" dikkat edin, benim başıma geldi neredeyse arka tekeri kitleyecek kompresyonu yaşadım, tehlikeli oluyor bazı durumlarda.
Aklıma gelenler bunlar, kazasız belasız kullanım dileği ile.