Hayırlı uğurlu olsun , olsunda şu bizim debriyaj balata yardımın ne oldu hajım?
Hayırlı uğurlu olsun , olsunda şu bizim debriyaj balata yardımın ne oldu hajım?
dostum senın balatana uyumlu hıcbır numune yok elımde,
CBR 600 F OLMUYOR,
cbr 250 OLMUYOR,
gt 250 olmuyor,
V motor xv 250 olmuyor,
Farklı olarak cb veya RKS HİÇ OLMUYOR,
arkadaşlar,bir arkadaşımız xz 250R alacağız.baktığımız makinanın marş dişlisinin
dışındaki aparat kırıkmış,bunun tamiratı için motorun açılması gerekiyormuş.
bu sorunla karşılaşıp çözüm üreten arkadaşlar varmı.veye böyle bir motor alınırmı.
Hocam bu söylemler ( satacak kişinin ) , bana şark cambazlığı gibi geldi , bu bloklarda kronik sorun yan kapakta avare dişlisini zorlamadan mütevellit kırılması, yan kapakta alüminyum, tamiri mümkün olur sanıyorum, ancak en sıhhatlisi yan kapağın tamemen yenileenmesi olur herhal.
Ahbab/yakını olduğunuz bir ustaya yan kapağı söküp muayene etmesini isteyin avare dişlisi civarı kırılmış/yarılmış olabilir, yok eğer ifadesi bu yönde ise, yinede parçayı kendisinin yenilemesini sonra alım ve test edeceğinizi söyleyin.
Kısacası kırılmış yerin tamirini değil , değişimini salık verin, açılmamış dışında olduğunu ifade ediyor, tahminen içerisindede hasar oluşmuş olabilir.
Bu marş dişlisinin dışındaki yer neresiymiş bilmiyorum. Daha önce böyle birşey duymadık.
Apachi'deki sorun marş dişlisinin karşılığındaki dişlinin yuvası çatlıyor. Bu yuva motor bloğunda yer alıyor. Işıldar'ı arayıp blok fiyatını öğrenip ona göre karar verebilirsiniz. En sağlıklısı yeni blok olur ama güvendiğiniz bir kaynak ustasına kaynak da yaptırabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Hayırlı olsun usta. Ben de Apachi'yi sattıma arkadaşlar. Bakalım ilerde ne alacağız.
Hakkında hayırlısı olmasını dilerim , vayy be, herkes satıyor tektek, bendemi satsam ne etsemHayırlı olsun usta. Ben de Apachi'yi sattıma arkadaşlar. Bakalım ilerde ne alacağız.
[QUOTE=dockerengin;3572206]Bu marş dişlisinin dışındaki yer neresiymiş bilmiyorum. Daha önce böyle birşey duymadık.
Apachi'deki sorun marş dişlisinin karşılığındaki dişlinin yuvası çatlıyor. Bu yuva motor bloğunda yer alıyor. Işıldar'ı arayıp blok fiyatını öğrenip ona göre karar verebilirsiniz. En sağlıklısı yeni blok olur ama güvendiğiniz bir kaynak ustasına kaynak da yaptırabilirsiniz.[COLOR="Silver"]
dişlinin yuvası,bahsettiği parça budur herhalde.blok fiyatı tahmini nedir acaba bilen varmıdır.
Ben sormuştum blogu. Daha ziyade blok degil sağ kartel değişmesi gerekiyor bu marş sıkıntısının çözülebilmesi için. Fiyatı 350tl idi. Tabi avare dişlisinin yuvası bozuldu ise avare dişli de diş yemiş oluyor tornacıda yaptırırsanız 50 orjinalini alırsanız 70tl. Yani kaba hesap gidip bi tamircide yaptıracak olursanız bu işlemi 500 liraya işin içinden havada karada çıkmış olursunuz
teşekkürler kardeş anlaşılmıştır.
NX 650 EBC CK1170 balata , 4 gün yağda beklettim(mtl5170) , 3. gün motorda takılı, takariken tolerans sıfıra yakın, sıkışıp kalır diye korktum ama uydu , kolu çekince ayırıyor, sürüşte az fark etti, ileride artı-eksi olur ise paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
rahat çekilecek bir yerde değil umarım bir fikir verir uyumlu olan modeller vardı bir bakayım onlarıda yazarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
radyatör fanı müşürleri cbr 125 250 600 ile aynı suziki maruti ile aynı(yeşil kablo radyatöre şase mor kablo müşüre)
Eline sağlık teşekkür ederim spil444 hocam var olun, işte aradığım cevap, aynı fiş bizdeboş konumda fansız yollamışlar yurda motoru, muadili müşürlere bakınayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Ara tara müşüre ulaşamıyorum, bulunduğum Reyhanlı'dan Kırıkhan'a müşür ve sentil çakısı için yol aldım 50km gitgel 100, neysem Rialli Kırıkhanda imiş gittim , yedek parça satan bir dükkan, hasılı regal raptor müşürü sitesinde yayımda ancak tükenmiş, yani alım niyetinde iseniz öncesinde şifaen telefon ile görüşün en sağlamı neresi olursa olsun.
Aynı sıkıntıyı debriyaj balatasında yaşadık Ali Kemal kardeşim bunalıma girdi bulana kadar , sağolsun balatayı aramadığı yer bırakmadan bulabildi, sorun ; çoğu satıcı internette yayım yapıp ellerinde olduğu stokta var gösterip aslında yurtdışı temini veya başka yerden temin ile iş görüyorlar, uzatmayayım telefon ile teyit alın mağdur olmayın.
Meşhur küçük değerli sentil çakımız, cezası 15 papel, Çinlee türdaşlarımız yamuk yapmadılar ise, bu küçük değerler haa var haa yok gibiler kağıt bile daha kalın gibi hele en ufağı 0.02 yerçekimi ile esniyor
Nazarlık olsun, Allaha Hamd olsun, ben gibi küllümünayıp yine ucuz yırttı, tam dönerken ses işittim, durdum baktım bişe göremedim yavaş dönerim dedim, ses yine geldi zincirden işkillendim, benzinlikte lastikçi amca ve oğlu sağ olsunlatr işleri güçleri rast gitsin, ilgilendiler, meğer crf 250l arka dişli yeni, ben takmıştım belki aceleden sıkmayı unuuttum yada gevşemişler tüm cvatalar ve biri şasi rasına çıkıp sıkışmış yine ucuz atlattım.
Esirgeyen ve bağışlayan Allah'a hamd olsun ver:2
Bu arada gidip gelirken düşük devir ile deneyeyim deyip yakıtı ölçmek için çıkarken depo kapağa kadar full ettim, 5.vites düşük devir 70-85 km hız ile, dönerken cıvata yüzünden 4-5vites 60-70 km , hızile dönüp,, ilk benzin aldığım yerde fulledim.
Sonuç tam 100 kilometre yol = Benzin tekrar fulleme = 2.83 litre 3 litre bile değil, demekki büyük dişli yüksek devir az ayarsızlık 5.5-6 litrelere dayıyor, değerlere bende benzinci arkadaşta inanamadık ilkin
Ciddi ciddi Yunus'un yanına uğrayıp şu kurşun döktürmeyi düşünüyorum ay sonu kısmet ise.
Belki pişman olacağım ama, hayırlısı satılıktır.
http://www.motosiklet.net/forum/sati...li-apachi.html
Satış iptaldir , revizyona gideceğim kısmet ise. (daha iyisi 400+ 800cc bandı, onlar olana değin en iyisi budur.)
Selamlar arkadaşlar. epeydir aranıza uğrayamıyorum, insan bi yokluğumu hisseder bee ayıp
Neyse.. Hacım walla ben raşındayım (Rusya) epey bi süre dönmeyi düşünmüyorum işin açığı gitmeden önce motoru mersinden bi abimize sattım öyle çıktım. Malum motoru verdiğim abi marş sıkıntısını gidermek için açmış bloğu (motoru satım aşamasında bi yanlış anlamadan dolayı motor açıldı açılmadı ile ilgili bi yanlış anlaşılma olmuş, kendisi açılmamış olarak biliyormuş ama bildiğiniz üzere bizzati kendim dağıttım kaç kere ) neyse hayırlısı. Hem bu yanlış anlaşılmayı telafi etmek için hemde sizlere yardımcı olabilir diyerekten burdan minskinin modelini bulmaya çalışacağım. Ancak işler aşırı yoğun, şantiye şefliği görevini yıktılar sorunlu şantiyede başım biraz rahatlayınca ilk iş şehire gidip motor yedek parçası vs olan yer varmı araştırmak olacak. Herkese selamlar siz size iyi bakın :D
Carbon, hacım satma motoru yaa bırak dursun gül gibi makina allaasen. naaapıcık triump mu alıcık sanki :D
Raşaya uçmuş bizim jön, vayy vayy hakkında hayırlısı olsun Yunus, demek sattın seninkini , evet ben iptal ettim, daha iyisini mevcut şartarda bulamam, Triumphu benden evvel almaya kalkarsan, fena bozulurum çalarım o moturu haaa şaka inşaallah sen kavuşursun evvela, ama yinede seni Tenereci olarak biliyorum boşver tigeri sen tencere takıl ^^.
Şef olmuş ya lae, hacım amale lazımsa hemen passport çıkarayım , siz çalışırsınız ben orada ortamlarda sizi temsil ederim sarşınlarla
bana biraz pahalıya patladı oda ustaların eksikliği ama değdi canafarr süper ..eyvallah yunus
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)