Maşallah iyi gezmeler olsun, Ordu'da güzel yerler vardı, bi ara içinden geçmiş idik, dağlar vs manzarası gayet güzel yer keyfini çıkar.
Maşallah iyi gezmeler olsun, Ordu'da güzel yerler vardı, bi ara içinden geçmiş idik, dağlar vs manzarası gayet güzel yer keyfini çıkar.
Müdürüm cuma cumartesi pazar yumurtalikta kmp var gidekmi cumartesi katilmayi dusunuyorum.
Cem hocam adanadaysan atla gel sende. Istersen motorla da gelebilirsin ama sen atla gel yinede
Şu çadırlı, kalmalı kamp işi , hep sekteye geliyor, her işte hayr vardır dye avunuyorum ilginç
1 hafta evvel haberim olaydı ona göre ayarlardım kendimi, hayırlısı, size iyi eğlenceler dilerim.
yunusum valla erken haberim olsa idi gelmeye calısırdım ama sen yazar yazmaz görmeme ragmen ayarlama yapamadım.
insallah baska sefere. size iyi eglenceler...
specil cross ların bakım aralıkları merak edilen bir konu,
speciale en yakın modellerden biri de apachi
gas gas 4T nin bakım aralıklarını buldum sık sık kac saatte bakım gerekir vs vs gibi sorular oluyor burada bulunsun
İster 4t olsun ister 2t olsun special'lerin piston ömrü 100 saat olarak geçiyor. Biradere Yz125 aldık üstünde sıfır piston vardı. Geçen ay da gruptan bir abimiz sıfır sherco 250cc 4t makine aldı. Onun da ömrü piston ömrü gelince buraya yazarım. Ben de ne kadar gideceğini çok merak ediyorum.
Tilifon şarj bitik, dolduğunda servis manuel fotosunu atacağım inşaallah , hasılı bende bulunan klavuzda hem saat hem kilomtere bazında aşağı yukarı değerler verilmiş, ancak piston hakkında bir detaya rastlamadım.
Tabii bencede piston değişimi öne alınmalı, 77.53 mü neydi ancak sanrım bu gücü üretesi için kısa tutulmuş gibi bişey okmuş idim yabancı sitelerde, şuan bendeki 11.000'i geçti 12bin doğru gelmekte (müşür arızlaı olduğundan beri gösterge 7000 küsürde), hasılı ilk günkü atiklk yok tabiiki, ama bariz olacak kadarda değil.
İmkan dahilinde inşaallah yapmayı planladıklarım; Sübab değişimleri, egzantrik zincir değişimi , piston segman kontrolü gerekire değişim tabii ne zaman olur= bütçe olduğunda
Silindiri son söktüğümde motor yaklaşık 10binde idi. Ne silindir yatağında ne de piston kafasinda ciddiye alınacak birşey söz konusu değildi
arkadaslar bakın aklıma ne geldi
bu 27 apachiler mars dişlisi karsılıgını patlatıyor ya,
neden sıkıstırma cok güçlü, mars motoruda cok güçlü, zayıf halka patlak veriyor.
bu olayı engellemek için silindir kapak contasını, yada alt contayı mevcut contadan daha kalın bir tane ile değişirseniz
sıkıstırma biraz düşecek ve dişli yuvası patlatma olayı olmayacaktır. motor zaten cok güçlü ve devirli oldugundan güçte pek hissedilir etkide olmayacaktır.
uzun ömürlü kullanım için düşünülebilir bence
sayfanızda bulunsun
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bi aralık bu soruna bulaşmamak adına marş motorunu çıkartmayı düşündüm, usta arkadaşa ilettim, dediği sökülür basit ancak marş motoru mili dişlisinin girdiği deliği sağlıklı kapayamaz isek diye... anlattı, Mz kullandığım dönemde el marşı yoktuki piyasada, ayak ile depikle gitsin, bazen aklıma esiyor acaba marş motoru komple dinlenmeye alsam ama oluşacak deliği ne ile tıkamalı?
Hatta el marşı tetiği öyle güzel yerdeki, onuda uzun kısa selektö r tetiği haline getirmmeli, fena fikir deel hani ^^
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
açıkçası sayfalarca entry nin %70i makara geyik ve birbirlerini tanıyan arkadaşların naber nasılsın nası gidiyo muhabbetinden oluştuğu için okumakta ve bilgi almakta zorlandım. değiştirmeyi düşünüyorum motorumu ve bunlar ilgimi çekiyor. iyi ve kötü yanları nedir acaba? kısa özet şeklinde kullanıcı arkadaşlardan bilgi alabilir miyim?
dostum üstüne alın ya da alınma. paylaşım yapan arkadaşlar var ama X KULLANICILARI BİLGİ PAYLAŞIM BAŞLIĞI başlıklarının ilk entrylerinden sonrasını okumak gerkçekten güç. expert arkadaşlarımız tutar tutmaz muhabbeti yapıyor en başlarda, sayfalarca başka taraflara yönelen muhabbetler dönüyor. şimdi başlığı kirletmek istemiyorum. kısaca özet vermek isteyen varsa sevinirim. teşekkürler.
Özet şudur; bilgiye ulaşmak için emek harcamak gerekir! Zahmet olmazsa bi bakıvet daha önce defalarca yazıldı artıları eksileri ve karşılaşılan problemlerin giderim aşamaları
Özet ; Sana Sm(süpermoto) ve Cross takımlı plakalı, defalarca yere yapışmış motorumu 10 bin tl'ye, Başka biri ister ise 9000'e bırakırım.
Başkan resim yükleyemedim bitürlü upload sitelerine facebookda paylaştım birkaç foto.
10 numara geçti walla keşke gelebilseydin 19 cadir ekstra günü birlikciler pazqr sabah katilanlar v.s epey hareketli çok da eğlenceli ve doyurucu oldu sağ salim gittik geldik
Yükleme zaten hacım, millette biz göz var, " sauron "'un gözü mok yemiş, lazer mubarekler , çok iyi eğlenceli tadı tuzu olduysa daha ne olsun
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)