Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Ağustos 2014, 18:20
#1161
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar İSTANBUL,,KEMERBURGAZ,,,AYAZAĞA,,,ÇİFTALAN ,BERGRAD vs bölgelerde araziye çıkan arkadaşlar olursa haberleşelim,
hep çin malı cross'um ile çıkıyordum 3 yıldır sonunda aradığımı yakalayabildim nihayet
http://i.hizliresim.com/Y3RbJk.jpg
http://i.hizliresim.com/nYormB.jpg
http://i.hizliresim.com/kZRvLJ.jpg
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güle güle kullanın, biraz bilgi vereydin Serkan usta, hangi modeli KTM, nasıl buldun eski çinkoya göre^^
Bie senin motorun adı artık "Kara balık" bizim burada yayın balığına verilen addı, yazın bataklığa batırır kendisini derisini ve kendisini kurtarmak için^^
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
atilas adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=vNQCAGb9VLU
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------
araya video sıkıştıralım. 17hp lik Apachi de var aramızda
Abi umarım bu video'da sesi gelen WR250 değilir, hevesini kırmak istemem ancak.. gerçi senin eskiye benziyor sesi ama bilemedim.
Reklamlar
-
20 Ağustos 2014, 20:55
#1162
Buda son halimiz :D
-
20 Ağustos 2014, 21:30
#1163
blamir adlı üyeden alıntı
Hahaha grçek cross/endurocu toprak ile iç içe olur, ancak burda fazlası oluşmuş^^
-
21 Ağustos 2014, 00:14
#1164
Abi umarım bu video'da sesi gelen WR250 değilir, hevesini kırmak istemem ancak.. gerçi senin eskiye benziyor sesi ama bilemedim.
Carbon bu Ktm in sesi.Ktm duruyor.enduro kros işlerine Ktm le devam.Wr zaten videodaki yerlerde Ktm in keyfini vermez.Wr yle uzun mesafe off road yapıcam.tabi yollar videodaki gibi olmayacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
Benim motor Ayazağa da duruyor,ordan çıkıyoruz.Ayazağa dan çıkan çok endurocu var.500 exc mi motor
-
21 Ağustos 2014, 00:16
#1165
atilas adlı üyeden alıntı
Carbon bu Ktm in sesi.Ktm duruyor.enduro kros işlerine Ktm le devam.Wr zaten videodaki yerlerde Ktm in keyfini vermez.Wr yle uzun mesafe off road yapıcam.tabi yollar videodaki gibi olmayacak.
Abi, uzun yol diyince sanki sıfır çektiğini anlıyorum, hani rodaj hesabı vs gibi, biraz daha detay verebilirsen , performansı, gidişi duruşu yakışı vs beklediğin gibimi?
-
21 Ağustos 2014, 00:28
#1166
Serkan usta
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Abi, uzun yol diyince sanki sıfır çektiğini anlıyorum, hani rodaj hesabı vs gibi, biraz daha detay verebilirsen , performansı, gidişi duruşu yakışı vs beklediğin gibimi?
Carbon motoru sıfır aldım.doğru düzgün kullanmaya fırsat olmadı.bir kaç defa kısa mesafe kullandım.birtek görüntüsüne yorum yazabilirim.çok sağlam yapılmış gibi duruyor.made in japan yazıyor.spesiale oldukça yakın yapmışlar.şu anda kusur bulamadım.hiç bir eksiği yok.130 kg 30.7 hp benzeri yok.yakıt tüketimi arkadaşım hesaplamış.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152542533697034&set=gm.8170595983 07258&type=1&theater
-
22 Ağustos 2014, 04:18
#1167
arkadaşlar ASYA RX 250 KULLANANLAR için bir ayrıntı vereyin,
RADYATÖR FAN MÜŞÜRLERİ DİŞ HATVE'LERİ CBR 125,CBR 250,CBR 600F FAN MÜŞÜRLERİ İLE AYNIDIR, cbr fan müşürü tek sokettir,
Bu arada SUZUKİ MARUTİ BİRE BİR AYNIDIR,,,suzuki fan müşürü ikili kablodur,
eğer RX 250 için fan müşürü arar ve bulamaz veya pahalı gelir ise piyasada daha ucuza bulabilirsiniz,
yapmanız gereken fan müşür kabloları iki adet RX 250 'lerde,
YEŞİL kabloyu radyatöre ŞASE veriyorsunuz geride kalan MOR kabloyuda müşüre,
-
22 Ağustos 2014, 08:28
#1168
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ASYA RX 250 KULLANANLAR için bir ayrıntı vereyin,
RADYATÖR FAN MÜŞÜRLERİ DİŞ HATVE'LERİ CBR 125,CBR 250,CBR 600F FAN MÜŞÜRLERİ İLE AYNIDIR, cbr fan müşürü tek sokettir,
Bu arada SUZUKİ MARUTİ BİRE BİR AYNIDIR,,,suzuki fan müşürü ikili kablodur,
eğer RX 250 için fan müşürü arar ve bulamaz veya pahalı gelir ise piyasada daha ucuza bulabilirsiniz,
yapmanız gereken fan müşür kabloları iki adet RX 250 'lerde,
YEŞİL kabloyu radyatöre ŞASE veriyorsunuz geride kalan MOR kabloyuda müşüre,
çok saol serkan çok faydalı bir bilgi forumda rx 250 başlığıda var keşke oraya yazsaydın..
-
22 Ağustos 2014, 18:34
#1169
-
03 Eylül 2014, 01:04
#1170
Buralar eskiden dudluktu, tarla idi bağ idi bahça idi, serçeler kumrular, börtü böcük, sevgili çiftler yiyişirdi, hep bu teknoloji, şimdi oldu betonarme mahalle(, başlık ölmüş, kıymetimi bilin, biraz çekileyim didim, gözelim topiki beton dökmüşünüz ayıb yahu
Evet tilifonu kurcalar iken sesli flaşör aldığım, slikonladığım zamanın fotoları dduryor buldum, forumda başlıkta sesli flaşör için bi konuya uplaod ettim, burayada atayım, az şenlensin garii.
Slikon'lu olan cub100cc için yapılmış, basit ve güvensiz gördüğüm ancak slikon ile izole edince, hem sesi kısmış oldum(ses kamyon anarya sesi gibi idi yada buldozer geri sesi gibi) hemde su/sıvı izolesi edinmiş oldum, sinyaller korktuğumj gibi sıksık'ta yanmıyor olması gerekn gibi yanmakta memnunum, cezası 5' tl.
-
10 Eylül 2014, 19:27
#1171
Geçen haftalardan bir video arkadaşlar. Sayfa biraz hareketlensin.
Videoda da farkettim ki ben arazideyken deli gibi eğleniyorum abi Yüksek çözünürlükte izleyebilirsiniz.
-
10 Eylül 2014, 20:06
#1172
cahilliğimi hos görün
sol elçikteki 2. kısa olan manet ney?
jıkle vs mi yoksa arka fren mi
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Eylül 2014, 20:39
#1173
dockerengin adlı üyeden alıntı
Geçen haftalardan bir video arkadaşlar. Sayfa biraz hareketlensin.
Videoda da farkettim ki ben arazideyken deli gibi eğleniyorum abi
Yüksek çözünürlükte izleyebilirsiniz.
http://www.youtube.com/watch?v=I6VpW22EhX0
Ohh bee, razide benden beterleride varmış^^ , güzel video ahh yerler müsait olsa idi bende cross takımla coşa bilse idim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
cahilliğimi hos görün
sol elçikteki 2. kısa olan manet ney?
jıkle vs mi yoksa arka fren mi
Cikle onroad'da daha farklı tetik gibi konumlandırılmış, dellorto karb'ın hava ciklesi oluyorlar, arada sırada çekip bırakmakta faide var bazan tel gevşeyip yahut takılı kalabiliyor.
-
18 Eylül 2014, 05:12
#1174
Sahibinden de 2.el Apachi XZ250 bakıyorum çok fazla motor açtıran var. Plakalı modellerinde daha 6000-7500 km de motor açtırıp parça değiştirenler var. Baktığım ilanlar şu an yayında olmadığı için nelerin değiştiğini yazamıyorum. "Marş motoru genelde bu motorların dişli ömrünü yediği için çıkardım" diyende var. Bana motor ömrü çok kısa gibi geldi. Sizin görüşleriniz nedir ?
-
18 Eylül 2014, 07:44
#1175
Mehmet Turan adlı üyeden alıntı
Sahibinden de 2.el Apachi XZ250 bakıyorum çok fazla motor açtıran var. Plakalı modellerinde daha 6000-7500 km de motor açtırıp parça değiştirenler var. Baktığım ilanlar şu an yayında olmadığı için nelerin değiştiğini yazamıyorum. "Marş motoru genelde bu motorların dişli ömrünü yediği için çıkardım" diyende var. Bana motor ömrü çok kısa gibi geldi. Sizin görüşleriniz nedir ?
Tek suçu Kompresyon oranı'nın yüksek yani; 11.5:1 olması , 4 sübablı olması , 27+ beygir olması ve bu gücü yüksek devirde vermesi, dolayısı ile kullanıcıların atiklik için sürekli redline'da kullanması (zaman zaman bende asılıyorum ne yalan söylyeyim^^ keyifli oluyor^^ )
Marş motoru arızası yaşamadım, ancak birçok internet forumunda bu sorunu okudum, bu durumu model yılına yoruyorum bendeki iç kapakta baskı tarihi 2009, elimdeki belgelerde fabrika model çıkış yılı 2011, şu ana değin çok şükür marş sorunu yaşamadım.
Tabii benim yazdıklarım, yol/asfalt kullanıcısı olarak ekseriyet ile Sm (süpermoto) takım ile dolaşan bir sürücünn yazdıklarıdır, arazi'de deneyimleri benden fazla olan, Yunusus ve Dockerengin daha aydınlatıcı yorumlarda bulunabilir.
Şu ana değin motor bloğu yarma olmadı, sadece yan kapağı açıp yağ dişlisinin sıhhati kontrol edildi ve şükür sıkıntı yok , ancak mazot'lu benzin ile uzun süre kullanmışlığım oldu, hasılı belki sübab'ları değişmek için hatta egzantrik sıhhati kontrolu için kışı atlatmak nasib olur ise, bahar aylarında, motoru komple yarmayı komple motor bloğu sıhhati kontrolü için bende düşünüyorum.
-
18 Eylül 2014, 11:53
#1176
of diyorum: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79889797/detay
Arkadaşlar bu piyasada özellikle arazi için 4 zamanlı bu kadar güçlü ve ucuz makine yok.
Ben alalı 2-3 ay kullandım şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım çok memnunum. Ama bu tarz olayları da duyuyoruz.
-
18 Eylül 2014, 11:59
#1177
Dunya kadar yazdim internet sikinti verdi yazilarim silindi :(
Özet geciyorum makina icindeki parcalar gayet kaliteli. Bir honda alip 100 110la makinayi kasmadan surdugun gibi bu makinayida surecek olursan bu da ömürlük olur. Ama carbon hocaminda dedigi gibi motor ust devirlerde gucunu ortaya cikardigi icin makinayi istem disi redline seviyesinde kullaniyorsun. Musait bi ara daha detaylica yazacam tekrar
-
18 Eylül 2014, 13:25
#1178
İyide arkadaşlar motoru 27bg de kullanmadıktan sonra ne anlamı kalıyor? Zorlamayalım, kasmayalım aman bişi olmasın dersek yz125 tek pistonla 10.000km gidiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
dockerengin adlı üyeden alıntı
Ooooooo ince işçilik lazım buna.
-
18 Eylül 2014, 15:52
#1179
dockerengin adlı üyeden alıntı
İyice kıllanmaya başladım, verdiğin linkte'ki durum çoğu kişide oluşmuş, bir sıkıntısı yok ancak erkenden tedbir için ,tam motoru yardırsammı ne etsem, kafam karışmaya başladı açıkçası
-
18 Eylül 2014, 16:35
#1180
Benim el marşıyla zor çalışıyor. Onu hallediyim de böyle sorunlara sebebiyet vermeyelim bari.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)