Herkese hayırlı akşamlar.Dün arkadaşım motorla gidiyorken start tusuna basmis motor stop etmis beni aradi calistirmiyorum diye bende denedim fakat calismiyor.Servise bakim icin gidicek ben aküden supheleniyordum fakat sorun orda değil. Şimdi takviye yaptim ama yine çalışmıyor.Calisicak gibi oluyor ama ateşleme olmuyor.Simdi karbüratör den supheleniyorum.Sorun sizce ne olabilir? Simdiden teşekkürler.
Bu durumda , macera aramayayım, 2 fan'da soğurma emme yapmakta yer olarak ancak arkaya takılacak olması gerken yere, sırada müşür tertibatı kaldı, yarın sanaaiye bakınayım.
sonunda bana da max a radyatör fan taktıracaksın carbon
gecmiş olsun.
calısan motorda marsa basılması mars motorunu yada kavramasını bozar diye biliyorum.
eger mars krankı normal döndürüyorsa mars sisteminde sorun yoktur.
yok mars dönüyor ama pistonu itemiuyorsa mars motoru ile kavrama arasındaki dişliyide sıyırmıs olabilir.
bujıyı söküp mars basarken kontrol ederseniz belli olur
Ozaman buyuk ihtimalle disliyi siyirdi.Cevap icin tesekkurler.Peki bu sorunu kendim halledebilirmiyim?
Servis ile kontağınız var idi, en iyisi siz dokunmayın, cenkito yazar elbette ancak zor işe benziyor.
Bu arada bu müşür işi kafamı kurcalıyor, herhangi bir müşür olurmuki acep?, otomobil vs yuvaya tam otursa?
Malum burada motosiklet için müşür desem, kamyon lastiğini gösterirler o derce bilgili yedek parçacılarımız var
şimdi kırık dişler kartele girdi ise en saglıklısı komple sökülüp temizlenmesidir.
yoksa atlama zıplama anında sanzıman-vites dişlileri arasına girip kıtleyedebilir.
bunlar tabiki en kötü senaryolar, belkide sorun baska yerden kaynaklıda olabilir
Carbon
müşürin görevi belli sıcaklıkta devreyi acmak.
yerine uyan birsey bulursan neden olmasın, tabi onlarında ayarları var yanlıs bilmiyorsam.
istenilen sıcaklıkta acması için, yada farklı degerler için farklı müşirler var
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Fan müşürleri çok da ucuz değilmiş.
http://www.regalraptor.net/forums/showthread.php?t=6697
http://www.regalraptor.net/forums/showthread.php?t=4907
Yukarıdaki linklerde Honda arabaların fan müşürlerinin de kullanıldığı yazılmış. Bir de ilk linkte bir arkadaş aşağıdaki termostatı müşür olark kullanmış çok da ucuza halletmiş.
http://www.eltermonline.com/urun/30-...i-termostat/78
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Aynı şeylere bakmışız
Şimdi eetrikçi arkadaşı yakaladım sordum 2 çeşit var elimde dedi yarın nasib ise bakayım, regal forumda müşüden daha dayanımlı olduğu yazılmış, umarım öyle olu, bu ii oldu, zira müşür tapasını sökmek istemiyordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
Fan montajı bitti, bizim sağ radyatöre tam oturdu zaten yuvalarıda hazır imiş, sol radyatöe ise yuva olmadığından, sol yanaklardaki yuvalara sac uydurup montajladık, aküden direkt olarak kendim riske edip hatt çekip, 4' e ayırıp fişlere dişi bulup izole'leyip (yaşadığınız yerin ulaşım imkanları iyi ise şükredin diye yazıyorum), araya anhatar uydurk uydurup hall ettik mevcutt durumda anahtar pozisyonu kötü olduğundan sonradan, revizyondan geçirceğim.
Fırın termostad'ı buldum fiat olarak 10 denildi aldım ancak kablo/tel kısa düştü, onu iade edip, evdeki elektrikli sobanın termostad'ına dalacağım
Performans olarak , kısa sürüş sonrası 1 dakika çalıştırınca geriye verdiği hava, normal ısıda hatta serin şekilde veriyor, ancak motor sıcak olduğundan devridaim çalışmadığından olsa gerek, radyatörün üst kısmı yine sıcak, uzun telli termostad uydurduktan sonra yine raporlarım, şimdilik yeter dercede her iki fan'da yeterli görünüyor, bu defteride burada kapamış sayıyorum, herkese hayırlı işler, yoruldum
Hadi geçmiş olsun Ellerine sağlık.
Motoru yarın servise goturuyorum gelismeleri burdan yazarim simdilerde supermoto jant takimlarina bakiyorum ama fiyatlarini aklim almiyor nedwn bukadar pahali bunlar
Eyvallah, halka hizmet hakka hizmet
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Sm takımlar pahalı, zira 17'lik ebata sahipler, kolay bulunmuyorlar, üretimleri standart olanlara oranla az, dolayısı ile nadir elementler, ama hakikaten öyleler
Ayrıca senin alet, sırf cross olup faturalı değilmiydi? benmi yanlış hatırladım, sade fatura ise aman dikkat trafiğe çıkışa.
Son olarak arka dişli kaç diş? ve mümkünse göbek çevresini fotolarmısın?
asıl iş devirdaimde hatırlatayım.
kısa zamanda halledersin inşaallah.
Aynen imza.
Bunu düşünüyordum, nasıl bir formül ile devridaimi, motor devrinden bağımsız yapabilirim diye düşünüyorum, bu konuda fikriniz olur ise lütfen yazın bir zihni sinir procesi daha yapabilrim.
Zira motor radyatörde sağlıklı devridaimi 5000 (beş bin ) devirde gerçekleşiyor, bu yüzden düşük devirde sağlıklı devridaim olmaz, bunu by pass edip nasıl bir şey ile sağlıklı sonuç alabilirim.
Motor blogu hakkinda yeteri kadar teknik bilgi bulunmuyor diye ek bilgi vereyim. Motordaki balansör oldukca iyi ayarlanmis(balansörlü oldugu yazmiyor pek bi yerde zannedersem)
Ayrica içerde çift yağ pompası var yağlama dişlisi haricinde ki motorun icinde yarim litreden az yag kalmis olsa bile yaglamayi kesmeyecek sekilde dizayn edilmis. Bende nasil oldu da bu kadar zaman dayandi bana diyordum
Debriyaj maneti ve radyatör yamulması, fenaa düşüş ancak, sonrsında sorunsuz çalıştı ise mesele yok, hiçbir kuwet hanzo sevgimden bişey alamaz
Ayrıca hergenc gızın başına mutlak gelirmiş böyle şeyler
Hayir durumun yagsizlikla alakasi yok. Hata veren kısımın yağ ile çok da işide yok aslinda ama henuz bi yorumda yapabilmis degilim nasil olurda o hale gelir diye.
Yağlama dislisinin kirilma sebebi avare dislinin kendini yerken attigi çapaklar olarak düşünüyorum.
Bir kaç foto atayim..
Internet cok yawas yukleyemedim.. en kisa zamanda atarim ufak ufak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)