Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Haziran 2014, 20:19
#921
An itibariyle 1.depomu bitirdim.Servisle gorustum far ve elcik siparisi verdik.Tek gevşeme yapan yer arka fren ayakligi oldu.Zincir sesi haricinde farkli bi yerinden ses gelmiyor (en büyük korkum).Suanlik bukadar gelismeleri yazmaya devam ederim.Bu arada el marsi yine yok.
Reklamlar
-
14 Haziran 2014, 10:36
#922
Syanur adlı üyeden alıntı
Yan ayaklığınızın çift yay olması çok önemli hatta hayati! Ben 3 kere yaşadım bunu, çok şanslıyım.
@Carbon ne yaptın, uygun dişliyi bulabildin mi katalogdan? Arka dişli için özellikle bakıyordunuz...
Katalog için sağol Syanur , ancak henüz incleme şansı bulamadım,, ilk fırsatta bakacağım, zaten mevcutta ön dişliyi yedekledim, arka diş ise bizim kross takım göbeği farklı, vida yuvasına, Sm takım farklı yuvada, şuan için olmasada ilerde yine lazım olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
Semih Sayın adlı üyeden alıntı
An itibariyle 1.depomu bitirdim.Servisle gorustum far ve elcik siparisi verdik.Tek gevşeme yapan yer arka fren ayakligi oldu.Zincir sesi haricinde farkli bi yerinden ses gelmiyor (en büyük korkum).Suanlik bukadar gelismeleri yazmaya devam ederim.Bu arada el marsi yine yok.
Zincir gevşemişe benziyor, aman dikkat, zıplama hard kullanımdan kaçın, ilk fırsatta servise gerdirt, şayet bakla eksiltme derlerse, sakın yaptırma, zinciri komple değişmeni tavsiye ederim.
-
14 Haziran 2014, 19:52
#923
Yeni zincir olarak hangisi seçilebilir?
-
14 Haziran 2014, 21:29
#924
Semih Sayın adlı üyeden alıntı
Yeni zincir olarak hangisi seçilebilir?
Stok zinciri ben 2 kişi kullandığım için kısa sürede genleştirmiştim, sonrasında favorit marka çekoslavak zinci takmıştım, fena değil gibi idi, dediğim şekilde zincir genleşmesi ise, bakla eksltmeyin, değil ise, arka tekerden gerdirtin bazen vidalarda gevşeme yapabiliyor.
Tüm bunların tesbiti için yaa iyi bir motor ustası arkadaşınız/ahbabınız olmalı, yahut servis ustası/yetkilisi ile diyalog içinde olmanız gerek, söz gelimi benim bulunduğum yerde servis yok idi, eskiden tanıdığım Mehmet sağolsun mtor ustası her konuda soru sıkıp, canını çıkaıyorum sağolsun nazımız geçtiğinden kahrımızı çekiyor, elbette ücreti mukabilini unutmadan.
-
15 Haziran 2014, 01:43
#925
Zincir olarak DİD 520 vx2 yi şiddetle tavsiye ederim. Biraz tuzlu gibi görünse de piyasada bulabileceğiniz tüm zincirlerden neredeyse 2 katı uzun ömürlü oldğuğunu düşünüyorum. O açıdan maddi olarak hakkını veriyor. En güzel yanı ise neredeyse hiç gerdirme ihtiyacınız olmuyor çünkü çok dayanıklı. Her seferinde iyiki para verip almışım diyorum (gerçi ben ebayden almıştım, TRde ~205 TL iken 160 a felan gelmişti)
-
15 Haziran 2014, 10:42
#926
Ayni zincire iskenderunda 340 lira fiyat cektiklerinden dolayi sövüp almamistim. Benim usta 520 olcusunde bi zincir getirip taktiktan sonra 30 lira oldugunu soyledi markasini falan bilmiyorum walla
-
16 Haziran 2014, 15:23
#927
D.I.D' fiyatları "normal" değerlere geri alsa tamam diyeceğimde, neyse...
Yeni arch marka " 520 H " tipte zincirden bahsetmiştim, dün biraz yol yaptım, malesef yepyeni taktığım zincir/maşa koruma plastiğinden yarım santimi sünnet edip attmış, şüphelendeiğim kadar tork/hızlanma değerlerinde bir fark hiss edemedim.
Yola çıkmadan evvel yeter derecede gerdiğim zincir gerginliği, döndüğümde yine bollaşmış idi hard kullanamdım bir iki tümsekten geçtim o okadar, hasılı kelam ya ben tam aya yapamadım somun/vida bir şekilde gevşedi yahut, bu zincirde falofoşş oldu, ayrıntılı inceleyip daha sonra yazarım.
-
16 Haziran 2014, 16:42
#928
DRZ ye de ön+arka dişli + DID zincir aldım, 400 TL verdim. Mondiden edindiğim tecrübelere göre, helalı hoş olsun diyorum. Yurt dışından getirtecektim, neredeyse aynı paraya geliyordu. Bu Enduromarket bazen gerçekten uygun fiyata satıyor bazı şeyleri
-
16 Haziran 2014, 17:10
#929
Syanur adlı üyeden alıntı
DRZ ye de ön+arka dişli + DID zincir aldım, 400 TL verdim. Mondiden edindiğim tecrübelere göre, helalı hoş olsun diyorum. Yurt dışından getirtecektim, neredeyse aynı paraya geliyordu. Bu Enduromarket bazen gerçekten uygun fiyata satıyor bazı şeyleri
Yana yana dişli set arar iken, sahibindende bulunan, bir ilanda drz 400 sm için set, bu fiyatları göze almış idim, adamların telefonu alıp, Allah'tan aramak aklıma geldi, yoksa havale edip birde papaz olmak var idi.
Hulasa koyulan ilanda sette, ön dişli 13 olarak yokmuşş-mişş-muşş şu dişli işinden ne çektiğimi hem siz yazdıklarımdan hem ben biliyorum, Allaha şükür Yücel abi ile karşılaştık, vesilesi oldu, yoksa arka dişlininde olacağı yoktu.
Bütün bunların sorumlusu yine bizim çinko'nun saçma sapan açılmış uydurulmuş,arka göbeğidir, bunuda yazmadan geçmek olmaz(gerçi yazmıştım daha evvelde.)
-
16 Haziran 2014, 17:50
#930
Buarada "elimizde var" deyip başka başka zincir dişli ebatı gönderen adam çok var. Ben de 15-41 istememe rağmen az daha 14-41 takacaklardı. Telefonla vs, hallettik bişekilde.
Sen bakamadın mı kataloğa hala ?
-
18 Haziran 2014, 11:17
#931
Syanur adlı üyeden alıntı
Buarada "elimizde var" deyip başka başka zincir dişli ebatı gönderen adam(co2 yazan Hayvandan daha aşağı kimseler onlar, adamlık nerdee) çok var. Ben de 15-41 istememe rağmen az daha 14-41 takacaklardı. Telefonla vs, hallettik bişekilde.
Sen bakamadın mı kataloğa hala ?
Şark kurnazlığı dedikleri işte , sözde ticari zeka örneği, insan müsveddeleri,,, daha ağır kelimeleri haklıyorlar ancak, kendime saygım var,
Kataloğu ayrıntılı inceleyemedim ancak, drz sm/cr/crf serisi arka göbek çapları uyuyor, vida yatak çapları dediğim gibi saçma sapan açıldığından ... neyse, şuan zaten ihtiyaç kalmadı yinede sağol.
Ön tekerim sanırım ve umarım, sıcak havadan indi, şişirmek için aldığım adiiii ayak pompası hortumu heryerinden hava sızdıryor, hortumuna birşey uydurmalıyım ama ne?
Maşa koruma plastiği, zincirin cazibesine kapılmış, ne kadar dayanım sunar muallak, Yunusus seninkinde durumlar nedir?
-
19 Haziran 2014, 01:42
#932
Benim makina bikaç gündür arkadaştaydı bugün teslim aldım. Zincir plastiginde bir sikinti yok ancak arkadaş nasıl kullandiysa artik egzos susturucu kismi ayrılmış ve sag arka grenajda guzel bir delik oluşmuş. Motoru yan yatirmis ve debriyaj kolunu iyice egmiş. Arka kuyrugun tek kolunu kirmis kuyruk sallaniyor. El marşı boşta dönüyor ayakla calistiriyorum.. yarin musait olursam bi elden gecirmeyi dusunuyorum ama grenaj mecburen degisecek bildigin delik..
-
19 Haziran 2014, 11:26
#933
yunusus adlı üyeden alıntı
Benim makina bikaç gündür arkadaştaydı bugün teslim aldım. Zincir plastiginde bir sikinti yok ancak arkadaş nasıl kullandiysa artik egzos susturucu kismi ayrılmış ve sag arka grenajda guzel bir delik oluşmuş. Motoru yan yatirmis ve debriyaj kolunu iyice egmiş. Arka kuyrugun tek kolunu kirmis kuyruk sallaniyor. El marşı boşta dönüyor ayakla calistiriyorum.. yarin musait olursam bi elden gecirmeyi dusunuyorum ama grenaj mecburen degisecek bildigin delik..
Yerinde olsam , gidip o arkdaşın arka müsait bi yerine motoru komple...... , nasıl arkadaşlara sahipsin kardeşim, düşman başına, geçmiş olsun.
-
19 Haziran 2014, 16:03
#934
Diğer karşılaştırma başlığını dallandırmamak için buraya yazıyorum
Demek ki sesli flashörlerde neden ısrar etmediklerini şimdi anladık, bazı insanlar şikayetçi olmuş
Benim elim sürekli sinyalde, habire kontrol ediyorum kapalı mı diye. Niye öyle yapıyorum hiç bilmyorum, sanırım tamamen doğuştan gelen bir bilinç, sinyalım açık kalmasın diye Yani ekrana bakacağıma habire elimi atıp sinyali yokluyorum sürerken. Bir arkadaşla konuştum onda da durum aynıymış O yüzden benim ihtiyacım pek olmadı, hiç aklıma da gelmemişti.
cenkito adlı üyeden alıntı
olmadı ,
led yada power led ile gösterge aydınlatmasını modifiye edip görünmezlik olayını çözebilirsin.
buda aklının kösesinde dursun
Ledlere hastayım özellikle de sinyal ve fren lambası olarak inanılmaz iş yapıyorlar. Şu çinli motorumdaki sinyal ve fren lambaları birçok ledsiz jaopndan çok daha iyi ışık veriyor. Pat Pat diye patlıyor sinyaller ve frenler geceleri, bu gerçekten güven verici.
Ama şu hikayemi de anlatıp başınızı şişirmeden geçemiycem Gece karanlığında ıssız bir yolda sürüyorum motorumu, Ayaş-Polatlı arası. yol dar ve virajlı, mıcırlı bir yol. Ay ışığı tepemde, gün gibi ama yinede açtım uzunları doğal olarak.
Göstergede sinyaller ve uzun göstergei led ışık. 3 dakka geçti 5 dakka geçti,,, yav ufacık, nokta kadar olan led ışık gözü bukadar mı rahatsız eder! Dayanamadım, bir elimle kapatmak zorunda kaldım. Hava da soğuktu, elimi çektikçe ışıktan ötürü süremez oldum resmen. En sonunda kenara çektim, üzerne bi bez mez bişey attım da anca rahatladım.
Gece yada Karanlık bir ortamda biraz uzun vadede okadar rahatsız edici oluyor ki bu ledler... Ama tabi çok istisnai bir örnekti bu, kimsenin başına geleceğini sanmıyorum. Sonuç olarak led iyidir candır
-
20 Haziran 2014, 09:55
#935
Dün gün içinde motorun ayak pedalıda kitledi vurdurarak da çalıştıramadım. Çekip götürdüm atölyeye.. sağ kartel kapağını açtığımda marşa bağlı avare dişlinin oynamakta olduğunu gördüm dişliyi yerinden çıkardığımda şu görüntü ile karşılaştım..
Avare dişli yuvasi kırılmış bu yuzden dişli yan binmiş ve marşın vuramamasına sebep olmuş. Sağ kartel fiyatı 320 tl ancak degisirse motor numarasi falanda uzerinde oldugundan ruhsatida degistirmek gerekecek diye kendim çözümledim. Yuvaya oturacak bir sac ayarladim ve dişliyi o sac uzerine bindirerek sıkı geçme oturttum. Şuan bi sıkıntı yok arada bi öksürerek çalışıyor
-
20 Haziran 2014, 12:00
#936
Nasıl bir darbe aldırmış'ki motora şu arkadaşın?, sadece tahmin ediyorum, İskenderun sahil ya orta bankete ön dikip artistlik yaparken, bankete vurdurdu hemde tam bloktan, yada sahil koşu kısmına araç girmesin diye yapılan metal bariyere alçaktan süratli şekilde takıldı.
Sağ kapakta motor numarası demişsinde moruk, dışta hiçbirşey yok şimdi baktım, şayet içerideki numaralar dersen onların bir fonksiyonu olduğunu sanmıyorum,
Acak o çatlak hiiç sağlıklı değil, arkadaşına sipariş ettirt derim hedayesini cezasını karşılasın artık, tabii aranızdaki hak hukuk nasıl karışmayayım, tekrar geçmiş olsun.
-
20 Haziran 2014, 12:24
#937
Çok geçmiş olsun. Bu yuvanın kırılmasının nedeni başka arkadaşların da yaşadığı gibi marş problemi mi yoksa darbeye maruz kalması mı?
-
20 Haziran 2014, 12:49
#938
B3nde kontrol ettim az once.. ben motor numarasini sag tarafta diye hatirladigimdan oyle yazmistim da orda degilmis. Birde darbe ile olabilecek birsey degil bu. Marş sisteminin avare dişlisi bu sadece aktarima yariyor. Yaptigim yuva yamasi ile sorun aimdilik cozuldu ancak dislisi de siyirmis.. zamanla yine yapacaktir ayni sorunu. Degistirmek en saglami. Birde yine disariya cikmayi dusunuyorum bu aralar. O yuzden satiliga mi cikarsam diye dusunmeden edemiyorum
-
20 Haziran 2014, 13:57
#939
Yurt dışına çıkacaksan, yaptırıp şimdiden satmaya bak hacım, boş boş yatmasından iyidir.
-
20 Haziran 2014, 16:52
#940
Motorun parçalarını yurtdışında ararken Avustralya'da bir markanın daha sattığını gördüm. Bilginiz olsun. http://crossfiremotorcycles.com/product/xz250rr/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)