Cevabınız için teşekkür ederim sanırım ilk baş için en uygun olanı Yamaha wr 125 x veya r.
wr125r ile crf250l arasında fazla fiyat farkı yok.Türkiye de Honda daha yaygın.wr nin grenajları dünya para.ikisiylede arazide beraber çok dolaşıyorum.
wr125r ile crf250l arasında fazla fiyat farkı yok.Türkiye de Honda daha yaygın.wr nin grenajları dünya para.ikisiylede arazide beraber çok dolaşıyorum.
Peki yakıt konusunda ne diye bilirsiniz ? wr 125 r az yakıyo diyolar. 1 2 litfe felan fark olsa sorun olmazda ondan fazlası sıkıntı
Aklımda Suzuki drz 400 var ama sırf ön farı yüzünden tereddütlüyüm.
Sm takımda rüzgar esse devrilecek derece düz durma sorununa kesin çözüm
Bu gün bu problemi aşmam gerek dedim sanayii yolu ve Mehmet ustanın yanına aklımdaki ilk fikir kısa bir yan takoz alıp rahat etmekti ancak, bulduğu Mz Ybr vs yan takozlar/sehpa motora oldukça kısa idi.
Derken aklıma bir fikir geldi , uzatmadan bir ybr takozu alındı içi boş olduğundan kestirilip içerisine uygun çapta boru ve boru üzerine delikler açtırıp, yükselti kadameli ayarlı bir yan sehpa sahibi oldum, çok işlevsel olmasada motorun durduk yerde hatta sert rüzgarda dahi devrilmesine engel olmuş olduk resimler aşağıda belki birinin daha işine yarar.
Takoz borusunun içerisine cuk oturan 16mm etli boru
6mm'ye kadar pimler/vidalar için uygun deliklerin açılması
Test aşaması, yanda yerde duran gri zımbırtı uzun olan orjinl takoz
İlkin pratik olması babında düşündüğüm 6mm yaylı pim, fakat takoz borusu üstünde tam kilitlenme yapamıyor, sağlıksız vaz geçildi
Vidalama işini uygun uzunluk ve çapta 2 adet cıvata ile hall ettik ve bitmiş hali, tek takoz ile yükselti kademe ayarlıi, hem cross hem Sm takım için tek takoz, azıcık nazlanma yapıyor emme alışacak yerine, ve mutlu son.
Maliyet Ybr takoz 15 Tl, torna boru, ve tornalama işleri 15 TL, 30 liraya bu iş oldu vesselam, bir sonraki zihnisinir made by Co2 problem çözümünde görüşmek üzere
Guzel bir calisma eline saglik ama hazir yapmisken yere gelen papucu keske sivri degilde genis dairesel yapsaydin yumusak zeminde daha kolay durmayi saglardi neyse boylede iyi
Bebde link eklemeye girmistim hepiniz gormussunuz zaten nisan icindeki dortyol piknikapm a bekleriz hepinizi tarihi paylasacagim
Çadır'ı dolapta eskitecem bu gidişat le, umarım bi sonrakine katılabilirim :/
Bu arada Sm takım + 40 diş + uzuun tır konvoyu sollaması + bayaa sert rüzgarlı hava + dümdüz yol = 5.vites redline hayal oluyor yani 5. vites orta devire ancak ulaşıyor,, durgun havada düz yolda ürkütecek hıza çıkıyor, müşür bozuk, hatta saçmalıyor, 199'dan sonra, daha gitmiyor ağbü (sanırım 160+ yaptı alet, kesik yol çizgilerinden tahmin ediyorum ürküp bıraktım yeter)
Benim 41 dis ile ibrede 158 de kesiciye girmekte ve dedigin gibi ters ruzgar ve rampada 5. Vites redline cok zor.. oyle durumlarda 4.vites 135de redline yapip 5 e cekiyor 140 145 arasi seyir ediyorum.
158 de kesiciye girene kadar gittigim zamanlarda zaten kafamda kask hayvan gibi boynumu zorlamaya basliyor heleki viraja girersem..
Dun aksam saatlerinde yagmur sonrasi iskenderundan dortyola dogru yol aldim haala yagmur cisilerken.. sm takimlari takmistim motora biraz hiz yapmak icin. Yagmurun islattigi yolda motoru redline 5. Vites haric tum viteslerde redline a cikarinca mubarek sanki teker yakiyorum altimda durmadi gavurun icadi baktim olmuyor deviri dusurup kendimi guvenceye aldim
Cumartesi saat 9.00da anyakyada 10.00 da iskenderunda 11.00 da dortyolda bulusulacak. Yani saat 9 10 arasi top bogazindan gececekler ekibi orada yakalayabilirsin olmadi 11e kadar dortyol terminale gelmeye calisirsin o da mi olmadi dortyol merkeze cikip beşikgöle nasil cikabilirim diye sorarsan herkes gosterir direk oraya gelirsin bekliyoruz
Cumartesi saat 9.00da anyakyada 10.00 da iskenderunda 11.00 da dortyolda bulusulacak. Yani saat 9 10 arasi top bogazindan gececekler ekibi orada yakalayabilirsin olmadi 11e kadar dortyol terminale gelmeye calisirsin o da mi olmadi dortyol merkeze cikip beşikgöle nasil cikabilirim diye sorarsan herkes gosterir direk oraya gelirsin bekliyoruz
Anlaşıldı , ne zaman niyet etsem bir akislik/bir problem, yine katılamıyorum her işte hayır vardır.
Motor radyatörü için 2 haftadır fan araştırıyom, 2 adet yassı fan buldum ancak arızalı çıktılar, kaynak makinalarının soğutma fanı imiş, 12v olup eski bilgisayar fanı denedim, ancak kendisine hayrı yok
Sıcaklar hissedilmeye başlandı, radyatöre çözüm bulmak gerek seyahat halinde sıkıntı yok , dur/trafik lambalarında elden anahtarlı fan olması iyi olacak , motor radyatör fanları ise ebatlarından dolayı bizim radyatöre uyumsuz gördüm, öne konulsa çamurluk engelliyor, motor bloğu tarafı zaten dar.