Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #521
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    wd-40 her derde deva..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Hava filitre'si bakım ileilgili servis manueli sayfası, bir önceki mesajım'da solvent tavsiyesi demişim, solventi sadece temizlerken kullanın sonrasın'da filitre yağı sprey kullanın denmiş,elinde olmayan olur diye foto aşağıda.

    cenkito bunu beğendi.

  3. #523
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Mudurum pardon konuda hareket olmuyor diye girmedimdi 2 3 gundur.. simdi gordum mesajini dur bakayim haber veririm mesafeyi. Hava filtresini dun bende cikardim baktim bi sikintisi yok hava ile temizleyip geri taktim. Cikarip takmak bildigin eziyet akuyu bile yerinden soktum kolay ciksin diye
    cenkito bunu beğendi.

  4. #524

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mudurum pardon konuda hareket olmuyor diye girmedimdi 2 3 gundur.. simdi gordum mesajini dur bakayim haber veririm mesafeyi. Hava filtresini dun bende cikardim baktim bi sikintisi yok hava ile temizleyip geri taktim. Cikarip takmak bildigin eziyet akuyu bile yerinden soktum kolay ciksin diye
    Söküp takma işkence hakikaten, akü'yü söktüğünde bi parça gress yağ ile kutup başlarına ve kablo başlarına yedirmeyi unutma derim, eski akü bayaa oksit yapmıştı, değerleri merakla bekliyorum
    cenkito bunu beğendi.

  5. #525
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Yaa ben olctumde yazmayi unuttum bu seferde war bu aralar bi gariplik bi okutsammi kendimi naapsam okuyucunun arasindaki bosluk 4mm fotografda cekmistimde diger telefonda kalmis yine unutmazsam onuda atarim
    Carbondioxid ve cenkito bunu beğendiler.

  6. #526

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaa ben olctumde yazmayi unuttum bu seferde war bu aralar bi gariplik bi okutsammi kendimi naapsam okuyucunun arasindaki bosluk 4mm fotografda cekmistimde diger telefonda kalmis yine unutmazsam onuda atarim
    Hahah ben "uzaktan" Ayetel-Kursi okuyayım jön'ümüze , vayy 4mm bayaa yakınmış, şimdi baktımda neredeyse 8mm kadar uzaklaşmış, sıra geldi setlemeye bir saçma tanesi bu işi çözecek gerçi 4.5mm olsun.

    Bide doğruluğu test edebildinmi? ben benimki'ni uzun zaman evvel, bir kaç motor ile ölçmüştüm Honda Yamaha dosdoğru çıkmıştı, senin Suzuki v-storm bu iş için en güvenilir kaynak, yine sanırım doğrulamışsındır Adana dönüşü yinede sorayım dedim.
    cenkito bunu beğendi.

  7. #527
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Walla adanaya giderken diger motoru kullanacak kimse olmadigindan tek motor gittim ama disliyi degistirmeden once olcmustum v strom ile birebir ayni idi on tekere bi mudahale etmedigim icin haala dogru oldugunu dusunuyorum..
    Motorun boyunu yukseltmeye devam ediyorum yawas yawas ancak boyunu yukselttikce amartisoru sıkıyorum dogal olarak ve hizdan kaybediyor egimli yolda 150nin ustune cikamiyor duzde 157de kesiciye giriyor zaten.
    Abi simdi olctum saati vstroma gore 8 10 fazla gosteriyor dijital saat 100 gosterirken vstrom 90 92 arasi gidiyor. Sonuna dayayacak kimse yok etrafimda o yuzden sonunda ne gosteriyor ne kadar sapma var goremiyorum
    cenkito bunu beğendi.

  8. #528

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Sanırım müşür kablosu bir defa sıkışınca, düzen tutmaz oluyor, aynen ilk zamanlar sm takım ve sonrası ölçümler tamamdı, ancak sıkıiıp kesip biçince düzeni kaybetti meret.

    Şimdi müşürü elden geçirip ölçtüm ancak malesef yine olmadı,40 üstü vermesi gerekirken 27 falan veriyor, 100 üstü göstermesi gerekirken 70 lerde dolanıyor, mil/km uyumu tamam, sorun nedir anlayamadım, zincirde ise 1 bakla eksiltik geçen, bugün dikkatle bakınca bakla eksiltmenin kendimizi kandırmaktan öteye geçmediğini gördüm.

    Arka dişlere tam ortadan değil, ön kısmından kuwet uygulamaya ve dişliyi yemeye başlamış, neyseki bir zincir daha var onu takmaya çalışayım, özetle zincir bollaşınca bakla eksiltmeye gitmeyin, dişliden'de olursunuz.

  9. #529
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Gecenlerde rulmanlari degistirirken arka tekerde 3rulman oldugunu gormus ancak elimde 2ser tane oldugundan en idare eder olanini icinde birakmistim dun cikardim onuda degistirdim.

    Ne yapsam ne yapsam diye bakinip dururken rafta gozume bi korna carpti heh dedim kornayi degistireyim yetmiyordu sesi uzerindekini cikarip yerine daha buyugunu takip zafer kazanmis edasina girmedim tabiki direk akuden baglanti cektim role ile guclendirdim ondan sonra havaya girdim

    garibim akunun kutup baslarinda baglanti yapmaya yer kalmadi aciyom la bazen motora yazik kele
    cenkito bunu beğendi.

  10. #530

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Arka rulman'lar 4 olması lazımdı sm kiti kontrol ettim'de rulmam'ları bulamıyorum, belkide cross'ta 4 olacaktı kafam karıştı iyice

    Kornayı iyi düşünmüşsün, biraz zayıf geliyordu bir aralık benimde böyle bir yükseltme yapasım var.

  11. #531
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    sizin karbüratöler kaç mm

  12. #532
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    Selamun Aleykum, Hafta sonu gezintisinden bir kaç kare Fotograf ve video









    atreyu, yunusus ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  13. #533
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Diger makina nedir klr mi?

  14. #534

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @suat22 Karbüratör 34mm

    @spartacus Eline sağlık, malesef yaşadığım yerden dolayı araziye çıkamıyorum, neyseki sizler keyfini süryorsunuz bu güzel.

    @yunusus Kawasaki Kx 125 iki zamanlı imiş, (video başlığında öyle yazıyor )
    _SpartacuS_ bunu beğendi.

  15. #535
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Walla ona dikkat etmedimdi hic kx ise zayif bi kx sanki..

    bugun subap ayari yaptim motora.. biraz deneme yanilma yontemi izleyerek yaptim aslinda da epey iyi oldu yaw makinanin sesi bile degisti ellaam
    aklimdayken ayarlari 10a 5 yaptik bilginiz olsun

  16. #536
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diger makina nedir klr mi?
    Videoları izleyip zayıf olduğuna kanaat getirdiyseniz videonun çekim kalitesinden dolayı pek anlaşılmıyor ama Uçtuğumuz yerdeki çimler çok ıslak Kawasakinin arka lastik bitik durumda çok sarıyo sardığı için de gidemiyor
    Yoksa Toprakta hakkını veriyor makınanın Şöyle bir uzayalım dedik yanımdan geçti gitti yetişemedim.
    Tekere falan da iyi alıyor.
    Bir daha ki çıktığımızda denk gelirsek daha güzel video çekip paylaşırım
    Saygılar.
    cenkito ve yunusus bunu beğendiler.

  17. #537
    suatt22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2013
    Şehir
    ankara
    100 km kaç lt tüketim var apachinin bizdeki 30 mm karbüratörde 100 km 3 4 arası

  18. #538
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Benim 140 160 arasi seyir ile 80 km de 6 litre yakmisligim var onu bilir onu soylerim

  19. #539

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    2 gün önce motor durdu,karbüratöre tasını açtım ve gördüğüm şey benzin yokluğu, garip halbuki depo dolu idi, derken daima rezerv'de kullandığım benzin musluğunu "ON" pozisyona alınca benzin tekrar geldi, ve çalıştı.

    Dün yine İskenderun'a gittim, ancak acayip olan durum şu, yol boyu benim hanzo ilginç şekilde sanki daha atik hale geldi, hemde karbüratçr iğnesini bir çentik aşağı aldığım halde, sanki tam iğne ayarında gibi hayvanlaştı(afedersiniz)

    Durumu 2 çıkışlı benzin hortumu, tek'e düşünce sanki daha iyi soğurma yapıyor hissi doğdu, henüz sökmedim, enson depoyu söküp karbüratör hortumu için taktığımda, muhtemelen rezerv hortumu bir şekilde kıstırıldı/sıkıştı ve çıkış teke düştü, bu konu hakkında birazdan bidaha depoyu söküp kontrol edeceğim.

    2seçenek var dediğim gibi besleme tek olunca daha sıhhatli, oldu, yada motor artık tamamen rodaj'ın dar boğazını aşıp kendine geldi.
    Yani bu durum benim hoşuma gitti abiler, iktisatlı ayarda böyle ise üst çentiğe tek besleme ile alırsam, kesinlikle beygirler artmış olacak şuanda durum bu.
    cenkito bunu beğendi.

  20. #540
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 140 160 arasi seyir ile 80 km de 6 litre yakmisligim var onu bilir onu soylerim
    Sizin motorlar 160 yapıyor mu ? Dişli mi değiştirdiniz ??


27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)