Walla makina elime gectigi gune kadar rodajina dikkat edecegim asilmayacagim yuklenmeyecegim dedim durdum hatta daha sifir diye belen rampasina vurmamak icin antakyaya degil adanaya istedim motoru ama yok arkadas yok.. makina istiyor yuklen bana diyor. Ilk kullananisimda motoru dusuk devirlerde tutmaya ozen gostereyim dedim daha sonra biraz gazlayarak vitesleri devrinde degistireyim dedim bildiginiz uzere ilk 50 km de karburator tikandi yolda kaldim. Karburator temizligi sirasinda depodan yuksek devirlerde cift besleme geldigini gordum. Sonrasinda devrinde degistirdigimi sandigim devirde biraz gazi acinca makinanin icinden canavar cikti
motor evet ara ara patirti yapiyor tamamen benzinden kaynaklanan bir sikinti.. karburatoru sokme sansim yoksa alt tahliye tipasini acip icini bosaltiyorum sikinti kalmiyor. Ama anladigim kadari ile tek vanadan cift vanaya gecisinde anlik olarak bi patirti hala yapiyor. Gobeklerde sikinti yok lastikler bana kontrolu kaybettirmiyor hatta kontrollu slalom sagliyor
plakalik bi naneye benzemiyor.. her ne kadar henuz plaka takamamis olsamda plakayi alinca stok kuyruga takacagimi dusunmuyorum.
Daha oncede uzerine konustugumuz uzere sm takimla 100 200 kmlik yollara cikmak istenirse hattaa onuda gectim yanlayayim hoplatayim ziplatayim derdine girilmeyecekse kesinlikle 40 42 disli yaptirmak gerek.
5. Viteste 128km hiz da kesiciye giriyor adama ust vites aratiyor
Hava filtresi degistirilebilir.
Ivmelenme birazda buyuk disliden kaynakli olarak muazzam halde. Hic saymadim ama 10 15 saniyede 5. Vitesin sonunu gorebiliyor.
Uzun surusler yapamiyorum degerlendirmelerim kisitli simdilik